@Lilly, Wanneer krijg je de uitslag? Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! Niet teveel piekeren he? Marian
Thanx voor de info Marijke! het is inderdaad erg vervelend en best pijnlijk soms. het voelt heet/koud!? Lilly, jeetje zeg, zo gaat het volgens schema en zo opeens niet meer.... De WIJ krijg ik altijd in plastic...ik had geen kaart erbij afgelopen keer.....ga nu twijfelen....
Lily, ik kan me wel voorstellen dat je je druk maakt. Wat naar zeg voor je. Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt.
@ Lilly -> Hopelijk krijg je snel de uitslag ervan zodat je niet teveel erover piekerd en hopelijk is het natuurlijk niks ernstigs! Ik duim voor je meid! @ Timiris -> Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! {|= Lang zal ze leven, lang zal ze leven! Hihi! Hopelijk heb je toch een leuke dag morgen! En geniet er maar lekker van! Verder rustig hier... Heb echt zin in de kerst! Duurt me echt veel te lang, maar ja dat heb ik elk jaar! Ben net een klein kind die naar de kerst leeft, heerlijk al die gezelligheid! Gr. Miranda
hoi dames ben ik ook weer ffies... bij mij zat er geen oproep bij bij de WIJ weet het zeker omdat ik altijd de losse foldertjes ook lees hihihih hoezo koop verslaaft neh grapjuh. ik ben vandaag op kraamvistite geweest bij een vriendinnetje van mij zij is hier een febr mama op het forum. ze is afgelopen week bevallen van een meisje en ze was zo klein het klinkt heel raar, maar het was echt gewoon super om te zien hoe zo'n klein meisje haar best doet om op eigen kracht adem te halen. en dan de vergelijking dat ik ook zo'n klein hopje in mn buik heb zitten pfff ( ze was een week eerder uitgerekend dan ik) helaas was er nog geen verbetering in haar toestand, maar zeker ook nog geen verslechtering dus dat scheeld natuurlijk ook wel... ik weet wel dat het heel veel indruk heeft gemaakt op mij! verder gaat het met mij het zelfde hier heel veel pijn met lopen en zitten dus echt veel rusten en heel rustig aan lopen... @ lilly wel rottig zo dar het niet meer zo loopt als je gehoopt had, maar gelukkig niks met de beeb nog niet echt heel erg druk gaan maken he meis en als je echt met vragen in je maag zit zou ik gewoon ff je VK bellen joh je moet tenslotte het weekend in en ook nog eens de feestdagen... nou ik ben er weer van tussen groetjes van mij...
Jeetje Lilly wat vervelend dat het nu ineens zo moet lopen. Probeer wat te ontspannen deze dagen en sterkte ermee.
allereerst wil ik Timiris feliciteren met haar verjaardag! GEFELICITEERD! @Lilly: wat balen meis Hoop dat het niks ernstigs is! Bij mij dachten ze dat ik voorliep met de zwangerschap maar bij de 3Decho zei de echoscopiste dat het kindje normale grote had. Hij lag gewooon ruim in het vruchtwater maar het was niet TEveel. Misschien is dat bij jou ook zo! Shit, nu begin ik me ook zorgen te maken om mijn te grote buik Wat als die vrouw van de pretecho het mis had........ zucht..........
Timiris, geniet lekker van je verjaardag! Ik hoop dat je niet de hele dag plat hoeft en dat je veel kado's krijgt! GEFELICITEERD!!!!!!
Timiris gefeliciteerd ik krijg straks mijn 3d echo.... ben zooooooooooo benieuwd hoe de kleine er nu uit ziet
Timiris van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een leuke dag hebt! Hebben jullie trouwens nog weer nieuwe buikfoto's gemaakt? Ik heb er 1 in mijn album Ik vind het erg hard gaan nu hoor maar ik heb dan ook wel zin in de bevalling
Bij deze ook van harte gefeliciteerd Timiris! En Kiowa, wat ik heb begrepen is wat ruim in het vruchtwater alleen maar goed hoor! Maar bij mij zat 3 weken geleden mijn baarmoeder nog ongeveer halverwege tussen mijn navel en ribbenboog en was alles volgens het boekje. Nu 3 weken later zit ie al tegen mijn ribbenboog aan Het gevaar van TE veel vruchtwater is dat je baarmoeder onder te veel spanning kan komen te staan (logisch moet nog 10 weken en baarmoeder is al bijna maximaal opgerekt) en dan is er een kans dat je kindje te vroeg geboren word Maar goed.... mijn kindje voelde niet heel groot aan (gewoon normaal) dus dat valt dan weer mee. Als je echt een suikerbaby hebt die TE snel groeit/aankomt dan blijven soms de organen achter en dat kan gevaarlijker zijn dan een te vroeg geboren, klein kindje....... Bedankt jullie allemaal voor de bemoedigende woorden, vind het echt fijn. Ik ben al een stuk relaxter trouwens hoor. Donderdag of vrijdag ga ik bellen voor de uitslag en zolang ik niks zeker weet ga ik er maar van uit dat dit bij mijn zwangerschap 'hoort'. O ja, enne we zijn vrijdag geslaagd voor een auto! We hebben een oude Opel Station Wagon gekocht! Mijn man krijgt volgend jaar een lease auto maar dat duurt nog even en we hadden nu nog helemaal geen auto........ Hij is dus 12 jaar oud maar ziet er prima uit en het is dus ook voor max een maand of 10 en hond, kind en kinderwagen kunnen MAKKELIJK mee. Ben zo blij, we kunnen hem donderdag ophalen
hoi Lilly, Ja dat heb ik dus ook. Alleen was bij mij dat met ongeveer 25-26 wken mijn baarmoeder al tegen m'n ribbenboog aan zit. Maar goed, ik ben ook heel erg klein door een ziekte die ik vroeger heb gehad. Ben maar 1.53 Misschien dat daarom die verhoudingen niet helemaal kloppen. Mijn baby wwas iig niet te groot. Die ligt mooi op schema Bedankt iig voor je geruststellende woorden Ben ook zo'n zenuwpees! Nouja, niet echt zenuwpees maar maak me snel zorgen Wat goed dat jullie zijn geslaagd voor een auto! Maakt niet uit of ie al 12 jaar is. Als ie maar goed rijdt en ruim is nietwaar Fijne kerst!
@ lilly meiske toch jij maakt me wat! gellukkig ben je wel een beetje gerustgesteld nu! ennuh wij hebben ook een nieuwe auto! Gisteren gekocht en meegenomen {ofjah mee rviendje} we hadden hem al uitzocht het is een FORD MONDEO geworden! hihi uit 1997 hihi wel groot hoor pff ik met me swiftje hihi maar hij rijd heerlijk en idd hond en kidnerwagen kunne heel gemakkelijk mee! heerlijk! verder gaat het heir wat minder pff flink de griep heb gisteren alleen amar in bed gelegen! jasses.... vanavond kerstavond, ook nog hierthuis! moet nog hapjes maken enzo dus ben zo weer weg! Ojah mooie buikfoto gezien {lauraatje geloof ik} ik moet er ook nog een maken! Heerlijk hoor zo'n buik liep nety nog langs een winkel raam en dacht; knapperd; je bent maar lekker zwanger! joepie! hihi de blij doos! nou fijne daagjes... en timiris! alsnog van harte!
Hoi dames Bedankt voor de felicitaties! Ik heb gister een leuke,vermoeiende dag gehad. Gelukkig was mijn hubby zo lief om me veel te helpen. En weten jullie wat ik gekregen heb?Ik wist niet dat mijn hubby zo gevoelig kon zijn Hij heeft een ring gekocht,zilver met goud. Aan de binnenkant staan onze namen en de naam van de kleine gegraveerd,alles loopt rond en sluit op elkaar aan. Hij zij dat het voor hem heel symbolisch was,dat het rond blijft lopen en dat we met elkaar in verbinding staan.Hij heeft dezelfde ook voor zichzelf gehaalt. Verder hebben we van mijn ouders ook een mooi kado gehad; we mogen op hun kosten laminaat uitzoeken voor het hele huis waarvan we zaterdag de sleutel krijgen! Verder heb ik nog wat leuke prutteltjes gekregen,en gister rond 12u in de avond heb ik gevraagt of iedereen langzaam naar huis wou gaan,ik kon niet meer. Al met al een heerlijke dag,enne de prenataldoos was ook erg leuk! [er zat een rompertje in,een speen met i love mama,luiers,luierdoekjesdoosje,babyzeep,een zuigfles-dingetje en van nutricia een drinkbeker!]
@ Timiris -> Gelukkig had je een hele leuke verjaardag gehad en wat een mooi kado van je mannetje! En van je ouders, altijd makkelijk! Ik heb zojuist nog even 2 nieuwe foto's gemaakt... De foto van voor, daar zie je echt niks van hihi! Wat zwarte kleding kan doen! Vind ik wel grappig! Want als je daarna de foto van de zijkant ziet zie je wel dat de buik weer lekker vooruit gegroeid is! Ik ga me nu eens klaarmaken voor kerstavond! Iedereen fijne dagennnnnnnn! Gr. Miranda
wat een geweldig cadeau timiris! mooi hoor! geweldig.... Miranda, hihi ik herken het... nu heb ik niet zo'n goed figuur als jij maar idd als ik een foto van de voorkant en achterkant neem dan zie je het nauwelijks! grappig he! Ik zal ook nog eens een fototje maken... Ik roep wel als ie erop staat! Dames fijne eerste kerstdag gewenst! {ennuh eetze!}
Meiden, volgend jaar om deze tijd hebben we allemaal een hummeltje van zo'n 9 a 10 maanden aan het kerstontbijt/brunch/diner.......... Was er vanmorgen bijna een beetje emo van..... Wij hebben dan ook deze 1e kerstdag gereserveerd om lekker met z'n tweetjes te zijn en optimaal te genieten van de 'laatste' kinderloze kerst, ook al is ons kindje er zeer zeker ook bij hoor Die laat zich niet vergeten met al z'n getrap en gewiebel Zwanger zijn met kerst en oud en nieuw geeft het allemaal toch een extra dimentie hoor....... Hele fijne kerst allemaal!!!