31 weken moest t ook ff kwijt Wat vliegt de tijd toch! Nog maar 9 weekjes te gaan... . Heb er wel vreselijk zin in en zie absoluut niet tegen de bevalling op. Mn moeder heeft mij in 2 uurtjes op de wereld gebracht, bij mn zusje 6 uurtjes en mn broertje maar 4 uurtjes. De vk zei dat je dit vaak terug zag bij de dochters, dus maak me er niet al te druk om. Maar denk ook zeker niet dat t peanuts is hoor! Heb wel last van allerlei kleine kwaaltjes: maagzuur, rusteloze benen, spontane bloedneuzen, vreselijk moe zijn, begin wat vocht vast te houden, dus heb mn trouwring maar afgedaan en veel plassen. Maar ja als dit alles is... ga ik tevree t nieuwe jaar in! Meiden allemaal een heel goed, gelukkig en gezond 2007 gewenst!
Iedereen alvast een Gezond en Gelukkig Nieuwjaar gewenst. Wij hebben de babykamer binnen, Eindelijk mag ik lekker tutten op die kamer.....heerlijk!
Hoi allemaal, Kom ff gauw langs! Om iedereen ff een gelukkig, gezonden liefdevol 2007 te wensen! Veel plezier vanavond! Groetjes Leonie
ik wens iedereen een fijne avond toe. alle goeds voor het nieuwe jaar. we maken er een knallend 2007 van samen met onze beebjes!
Ook vanuit hier voor iedereen een goed uiteinde en dat het jaar 2007 voor jullie allemaal met je gezinnetje veel goeds en moois zal brengen en dat 2007 een gezond en gelukkig en liefdevol jaar zal worden.
afgelopen vrijdag hebben we onze 2e pretecho gehad, was zo mooi om te zien. Heb 3 foto's in mijn album gezet voor diegene die het willen zien! groetjes Carla
GELUKKIG NIEUWJAAR! Dit jaar mogen wij ons kindje verwelkomen @carla mooie foto's! vooral dat oortje echt lief
Nou ik had gisteren nog een heel bericht geplaatst maar blijkbaar is er toen iets mis gegaan want kan hem niet meer terug vinden Nou ja...... Hoe dan ook, allemaal een heel goed, fijn, gelukkig en liefdevol 2007 toegewenst! Het jaar dat we allemaal een gezinnetje gaan vormen. Ik bedacht me gisteren dat wat er ook gebeurt we dit jaar allemaal NOOIT zullen vergeten. 2007, hét jaar waarin we moeder worden..... Zucht, sorry meiden maar ben zo sentimenteel de laatste dagen Het grote aftellen is begonnen, nog 9 weken.............ik kan gewoon niet wachten tot mijn kindje hier is!
lekker he lilly... we hoeven niet zo lang meer! Joepie! Iedereen een knalled 2007! Maar geloof dat dat wel gaat lukken! Een bijzonder jaar word het in ieder geval!
gelukkig nieuwjaar iedereen ! @Lilly: balen dat je bericht niet terug te vinden is Vooral als het een lang bericht is. Is mij ook wel eens overkomen. Grrr, daar kan ik dan zo kwaad om worden he Ja, dit jaar dan worden onze kleintjes geboren. Zucht.... Dit jaar gaan we idd nooit meer vergeten!
GELUKKIG NIEUWJAAR! Hopelijk iedereen spetterend het nieuwe jaar ingegaan? Hier wel, alleen om half 2 was ik echt helemaal uitgeteld hahaha! En inderdaad 2007 word voor ieder van ons een speciaal jaar! Gr. Miranda
Happy NEW year dames! Voor velen van ons HET jaar waarin er veel gaat veranderen. We worden OUDERS Zo spannend! Carla mooie duidelijke foto's hoor Gupsie, balen man die inbraak! Heb vorig jaar (hahaha gister) de laatste buikfoto van 2006 in mijn album geplaatst.
Gelukkig nieuwjaar hoor allemaal ja het word een spannend jaar voor ons allemaal.. We worden inderdaad ouders
Gelukkig nieuwjaar meiden! Ik zat daar ook aan te denken toen het twaalf uur was! Nog een paar weken en we zijn mama (een gezinnetje) Ik lag om 02.30 in bed en de hele dag gisteren ook! we hebben lekker helemaal niets gedaan alleen maar op de bank gelegen enz. liefs Es
Hallo allemaal, GELUKKIG NIEUWJAAR! Ben even afwezig geweest door drukte en moeheid, maar ben weer terug online. Even een korte update van mijn kant: - de kinderkamer is er eindelijk en is bijna helemaal klaar. Ik zal zo even wat foto's plaatsen. We zijn er zelf heel erg blij mee! - we hebben afgelopen week een 2D/3D echo laten doen en dat was echt super! De kleine wilde niet heel erg meewerken en verstopte steeds zijn (of haar, we weten het nog steeds niet...) gezichtje achter z'n beentje, voetjes en/of handje. Maar toch hebben we een paar mooie plaatjes. Foto's volgen ook zo. Het was echt fantastisch om die kleine zo te zien. Hij heeft in ieder geval van zowel mijn mannetje als mijzelf het e.e.a. weg. Mijn man is heel lang (2.05m), heeft grote voeten (mt 50) en hele lange vingers en dat heeft de kleine nu ook al...... Grappig he? Verder heef't 'ie mijn neus (beetje wipneusje) en mijn hoofd (rond ipv ovaal). Ik was helemaal ontroerd! - ik hoef nog maar 15 dagen te werken en dan gaat mijn verlof in. JOEPPIE! Vanaf nu zal ik weer wat regelmatiger inloggen en op iedereen reageren. Is mijn goede voornemen van 2007! Groetjes Diana
Welcom back Diana! De kerstdagen zijn leuk hoor maar ik ben toch ook wel weer blij dat het allemaal voorbij is nu hoor, dat alles weer NORMAAL word Vannacht heb ik gedroomd dat mijn baby werd geboren Het was een heerlijk soepele bevalling, een eitje, en daarna voelde ik me ook helemaal top Ik mocht ook gewoon thuis bevallen terwijl ik in mijn droom ook gewoon pas 31 weken zwanger, was TOTAAL geen probleem zei de vk........ Ik legde ook mijn kleintje aan de borst en hopla, hij dronk en het deed HELEMAAL GEEN pijn of wat dan ook In mijn droom was hij wel erg groot en wijs voor een pasgeboren baby. Hij kon al lachen en zo en reageerde op gekke bekken trekken en zo. Hij was ook wel errug lief...........zucht.......... Alleen we hadden nog geen geboortekaartjes dus hielden we nog even 'geheim' dat hij er was, zelfs toen we onverwacht visite kregen, hahaha Dus ik ben nu helemaal in paniek wat betreft de kaartjes......komt denk ik doordat verder alles zo goed als klaar is maar alleen die kaartjes nog niet!
@ Lilly: dank je . En inderdaad een bizarre droom. Ik heb ook al een paar keer gedroomd dat de kleine al kwam en dat was ook nooit een probleem..... Nu maar afwachten hoe de echte bevalling gaat verlopen he? Wij hebben ook de geboortekaartjes nog niet af hoor, komt denk ik over een week of wat pas. Is nog vroeg zat joh! @ Allen: de foto's staan er inmiddels op, dus als jullie het leuk vinden....
grrrr zit ik een heel verhaal te typen en weg is tie pffff DE BESTE WENSEN VOOR 2007 ! hier niet zo'n leuk oud en nieuw gehad heb mn hart gelucht op "zwangerschap"onder sorry moet ff spuien" verder ben ik gister verder gegaan met het kamertje en ik hoef nog maar 1 muur dan is tie bijna klaar en kunnen we de meubeltjes ophalen. ik kom ook net terug van de VK en alles ws goed bloeddruk was 128/80 en ben 1kg aangekomen dus voor de stats in totaal 4,5kg mijn HB was 7,1 en er zaten geen eiwitten in mn urine dus dat is allemaal in orde. wel moet ik donderdag naar het ziekenhuis voor een groei echo en ik heb bel instructies mee gekregen... zodra ik dus weer zwart voor mijn ogen zien en sterretjes of hoofdpijn en het wil niet weg trekken na een tijdje moet ik gelijk bellen. zo dat was ff over mezelf... nu wat ik allemaal voorbij heb zien komen. ik heb een lief oortje en een mooi snuutje voorbij zien komen het blijft mooi he die 3d techniek. ook weer kamertjes weer allemaal hun best gedaan super! ook iets vervelends langs zien komen een inbraak pffff en dan nog eens horen dat jullie niet de enigste waren die periode bah bah... nooi leuk zoiets. nou en voor de rest allemaal goed oud en nieuw door gekomen las ik dus allemaal tevreden het nieuwe jaar in! op naar het ouderschap! ik ga er weer van tussen ze komen zo de wasmaxchine brengen was ook nog ff op de valreep kapot gegaan pfff nou groetjes maar weer en tot lees. doegie allemaal.
Hier ook weer een kleine update, vanochtend had ik de urine laten controleren, zat eiwit in... Nu werd ik gelijk door de ha doorgestuurd naar het zkh voor bloed en urine te laten controleren. Ik eerst de vk gebeld, nu moest ik van de vk gelijk langskomen voor de bloeddruk, want zwangerschapsvergiftiging ging altijd samen met hoge bloeddruk en dat hadden ze bij de ha niet gecontroleerd. Nou mijn bloeddruk was prima! 110 - 65 dus nog steeds wat aan de lage kant. Dus hoef ik niet naar het zkh voor bloed te laten controleren! Was wel een beetje opgelucht dat ik gelijk bij de vk terecht kon nadat ik gebeld had. De ha maakte me dus eigenlijk voor niks zorgen! Maar goed dat ik even de vk belde anders zat ik nu alleen maar zorgen te maken! Heb ook verder geen klachten... Wel was mijn ijzer wat te laag dus heb er nu bruistabletten voor gekregen, lekker lekker lekker... Uch... Verder welkom terug Diana! Gelukkig gaat het iets beter met je zodat je weer lekker kan meekletsen hiero! En wat een mooie fotootjes in je album! De 3d echo's zijn echt mooi! Lekker om zo het gezichtje te zien! En Lilly -> heerlijk he van die dromen! Hihi! Ik had laatst gedroomd dat ik een tweeling kreeg, en die droom tot 3 keer toe... 2 jongetjes... Ook zoiets raars! Zwangerschap en dromen haha! Geweldig eigenlijk... Nou iedereen een fijne dag vandaag! Hier alles al opgeruimd van de kerstspulletjes! Geeft ook weer een lekker gevoel! Gr. Miranda