Heel veel succes en plezier morgen mammatje Hier weinig nieuws te melden 21 aug voor de 2e echo naar de VK dan zou ik als het goed is 10 weken zijn ongeveer. Ben benieuwd. Misselijkheid is hier al een stuk minder (begin ik gelijk weer te twijfelen of het wel goed gaat ), maar ja we wachten maar af. Wat niet is kan weer komen. Verder wel moe en mijn borsten doen pijn als ik geen bh aan heb.
hier alles goe aleen kapot moe! ik heb maarliefst 7dgn achterelkaar gwerkt {mopper mopper!} Verder ga ik denk ik morgen maar eens voor een positiebroek want die gekke spijker broeken passen niet meer fatsoenlijk! en een meegroeibh zou denk ik niet fout zijn! dat zie ik morgen wel! ik ga van de week toch even met de dokter bellen dat ik sneller kan komen en dan ook eerder een echo want ik maak me nogal zorgen of het er geen 2 zijn en of ik anders niet veel verder ben dan dat ik denk! maja we zullen zien! maar me iegenlijk bijna niet druk om de zwangerschap! heerlijk!!!!!!
Hallo meiden, Ook ik wordt een Maart mama Alle meiden van harte gefeliciteerd die ook in Maart 2007 moeder worden en natuurlijk ook in de ander maanden!! Volgens de berekeningen ben ik op 21 maart 2007 uitgerekend. Oh Oh wat vind ik het spannend allemaal. Begin van het jaar heb ik een miskraam gehad, waar we het verschrikkelijk moeilijk mee hebben gehad. Na een paar maanden van rust zijn we toch voor het "echie" bezig geweest en gelijk de eerste keer was weer raak. Gister heb ik de verloskundige opgebeld om de eerste afspraak te maken. 14 Augustus mag ik voor het eerst! Jeetje bij mij wordt het nu al goed zichtbaar dat ik zwanger ben. Ik voel en zie af en toe collega's van mij kijken naar me buik van ehhh..... zie ik dat goed? We kunnen het volgens mij echt niet bewaren totdat ik 12 weken ben geweest. Af en toe ben ik erg onzeker omdat ik me nog al goed voel. Ik mag niet klagen, maar misschien komen alle zwangerschapskwaaltjes nog. Ik moet eerlijk zeggen ik ben in totaal 3 dagen echt misselijk geweest en heb wel hele zere borsten. Ik vind het erg leuk om zo lekker bij te babbelen met meiden die ook in maart zijn uitgerekend. Ik zal me ook bij de bevallingslijst bijvoegen. Meiden ik wens jullie allemaal heel erg veel geluk toe. Groetjes Divi
hoi maart 2007 mama's allemaal van harte gefeliciteerd en ik kom met jullie mee doen ben op 4 maart uitgerekent vindt t allemaal nog wat eng maar de eerste echo met 8 weken en 3 dagen zag er heel goed uit succes allemaal veel liefs mieke
Hey meiden, Ik voel me vandaag niet zo heel erg goed. Zit nu aanwezig te zijn op mijn werk, al het werk schuif ik door naar mijn nieuwe collega Ik ben onwijs aan het knikkenbollen, als ik hier op de grond ga liggen val ik zo in slaap denk ik. Ik heb het gevoel dat ik overal wel kan slapen. Ook ben de laatste twee dagen in de ochtend heel erg misselijk... ik heb vast te hard gejuicht dat ik geen last van kwaaltjes had whoehahaha Maar ik weet waar ik het voor doe..voor ons kleine beebje. Ik kan niet wachten tot dat ik kan pronken en paraderen met me dikke buik Vanavond voor het eerst naar de vk. Ik ben benieuwd...Vind het allemaal wel spannend hoor. Dikke kus Toys
Lieve allemaal, Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik een vroege miskraam heb gehad die niet spontaan is afgebroken. Ik zal hier dan ook niet meer meeschrijven. Ik wil jullie allemaal een fantastische zwangerschap toewensen! Hieronder mijn verhaal: Niet mijn gevoel/intuitie laat me in de steek, mijn lichaam wel. Vanaf het begin van mijn zwangerschap had ik het gevoel dat het niet goed was. Ik had wel zwangerschapskwaaltjes als moeheid/misselijk af en toe en soms pijnlijke steken in mijn borsten alleen voelde ik me niet zwanger. Dit gevoel heb ik ook uitgesproken naar vriendinnen en gisteravond ook naar mijn man, ik wilde hem niet eerder ongerust maken. Vanochtend had ik mijn eerste echo en voorafgaand aan de echo vertelde ik ook aan de echoscopist dat het niet goed was, zij kon dit alleen maar bevestigen. Ik heb een vroege miskraam gehad met 5/6 weken, er was alleen nog maar een lege vruchtzak te zien. Het blaasje waar de eicel in zat is achtergebleven in mijn eierstok en blijft maar hormonen afgeven. In theorie ben ik dan ook nog zwanger, vandaag zelfs 9 weken en 4 dagen lang, alleen is de werkelijkheid anders. Ik moet gecurreteerd worden en omdat wij volgende week donderdag voor 3,5 week naar Curacao gaan wil ik het voor die tijd allemaal geregeld hebben. Vanmiddag hoor ik hopelijk van mijn vk wanneer ik bij de gyn terecht kan.. Poeh, ondanks dat ik het al wist komt de klap heel hard aan, ik kan ook alleen maar janken. We hebben wel de echo foto meegekregen, het klinkt misschien vreemd maar ik ben 'blij' dat er alleen maar een vruchtzak te zien was. Had er een kindje ingezeten zonder kloppend hard dan was de klap nog harder aangekomen. Ik weet iig dat ik altijd kan vertrouwen op mijn intuitie en hoop in de toekomst alsnog een gezond 2e kindje te mogen krijgen.. Liefs Wen
Hoi meiden, hier is alles nog rustig, ik mag echt niet klagen wat betreft de kwaaltjes!!! Alleen ben ik wel errûg moe (hihi elke avond voor negenen op bed). Morgen zit ik op de negen weken, ik kna gewoon niet wachten totdat ik de "gevarenperiode" voorbij ben. Ik moet zeggen dat ik het op het moment nog steeds moeilijk vind om op en top te genieten, ik ben nog erg bang dat het mis gaat. Misschien als ik volgende week vrijdag de echo heb gehad dat ik dan wat rustiger wordt! Liefs margriet
Wendy, Wat ontzettend vervelend! Ik heb er geen woorden voor. Het positieve eraan is, dat je inderdaad je intuitie kunt vertrouwen. Hopelijk heb je dan ook bij je volgende zwangerschap een heel goed gevoel. (ondanks de misselijkheid enz..) sterkte Marijke
@ Wendy Ik weet bijna niet wat ik zeggen moet, ik ben hier ook heel erg bang voor. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!!! Dikke kus Toys
Hey lieverd, Ik vind het zo ontzettend jammer voor jullie. Je gaf het inderdaad al aan dat je het idee had dat het niet goed was. Ik wens je veel sterkte en straks op curacao kun je dit op (niet geheel onaantrekkelijke manier) verwerken. Geniet van je meisje en van elkaar. Dikke kuss... van ons!
Hoi hoi, ik heb vanochtend de echo gehad. Alles is perfect en loop 2 daagjes voor. Volgens de dokter ben ik 14 maart uitgerekend omdat mijn kindje nu 8 weken aangeeft. Ik heb de foto's in het album gezet en nu durf ik me pas zwanger te voelen. Het hartje was heel driftig aan het kloppen en het blijft nog steeds het mooiste geluid wat ik me bedenken kan. Pffff dit hebben we gehad...