Jeeeeez wat is er veel bij getyped Uiteraard weer erg veel vergeten...wel buikfoto's gezien, erg mooi hoor. Enne Mamavanryan, niks mis met je buikkie hoor, striae hou je niet tegen Mensen vinden mijn buik ook al best groot voor een eerste. MMMH las wat over ringen af doen, ook ik kwam daar afgelopen weekend achter, strak mijn horloge ook maar af. Snurken, hahaha praat me er niet van, ik ben naarmate de zwangerschap vorderde én zwaarder gaan ademen 'snachts én harder gaan snurken. Arme vent slaapt er slecht van. Nu slaapt ie af en toe in de logeerkamer (2pers. bed dat wel). Nou er is veeeel meer gezegd maar ben het echt kwijt ...sorry...dementie is erg hier. Wist gister gewoon niet zeker of ik bij het afsluiten van de PC wel op afsluiten had geklikt hij ging uit net daarna, dus wel gedaan maar wist het nie meer... Oja LEKTIETEN hahaha heb ik sinds week 25, Lilypadz zijn een uitkomst Ok ik ga lekker Medium kijken nu, fijne avond allemaal!
Oja: Ik ga voor een ziekenhuis en 'm ready as i'll ever be we zien wel hoe het gaat.... [-o< : ale: Ennn de blije doos ook nog opgehaald vandaag! Leuke handige inhoud
Ik zie niet zo erg op tegen de bevalling, nog niet tenminste! Ik probeer de instelling te hoden van: Er is er nog nooit eentje blijven zitten, dus komen ze er bij mij ook uit! Ik moet dus in het ziekenhuis bevallen en dat geeft mij ook een stukje extra rust, ik weet dat als er iets mis gaat er genoeg mensen met verstand aanwezig zijn Vannacht slacht geslapen! Leek wel of ik last had van opvliegers! Ik ga zometeen eerst zorgen dat er een dunnere deken in mijn hoes gestopt wordt om dit aankomende nacht te voorkomen. Het is nog iets te warm voor een dikke winterdeken..... Zometeen komt mijn vader behangen op de babykamer, dan is de basis echt bijna af! Het loopt allemaal wat vertraging op hier omdat we zo ontzettend druk zijn met van alles! Mijn streven was voor de kerst alles klaar, maar ik hoop nu eind januari! Als het behang er op zit nog de gordijnen, daarna de aankleding en de verplichte spulletjes kopen en kasten inpakken.. Verder is er hier weer weinig te melden.... Marian
volgens mijn vriend word ik dunner kan dat? Ik heb ook van die irritante steken.. het is maar af en toe, niet de hele tijd.. En zit echt bij mijn lies en bij mijn schaambot.. en soms trekt het ook door richting mijn achterste :red: de kleine is vandaag gelukkig al weer drukker.. Heb 2 dagen bijna niks gevoeld maar nu is de kleine al weer volop aan het spartelen
Goede morgen Marian: Das wel fijn dat je vader dat komt doen, hoop dat je kamertje dan ook snel af is Bae: dunner? Zal wel gezichtsbedrog zijn........ want afvallen zal je nu wel niet doen hier een slechte nacht gehad, ik kom gewoon niet in slaap, ik weet echt niet waar het aan ligt hoor. ach ja ben nu gelukkig niet moe. Ik ga zo even een bakje thee maken, tot laterz
Slechte slapers, heb met jullie te doen Ik heb vannacht eindelijk, na 4 rotnachten Héérlijk geslapen.......... De pijn en steken zijn nu trouwens weg......ben benieuwd of het weer komt in de loop van de dag of dat dat het was [-o< @bar, bij mij trok het ook richting mijn anus, dat bedoel je toch? : @Marian, lekker dat je vader komt helpen! Kun je in je verlof lekker toegeven aan je nesteldrang en alles gaan kopen en inruimen! Is leuk hoor @MAdelief, MAG het wel in duitsland? Thuis bevallen bedoel ik? Voor de rest heb ik weinig boeiends te melden.......
heyhey... @ mamma van ryan... ik had er niks slecht mee bedoeld! Ik moest er gewoon om lachen! Heerlijk toch zo'n mega buik.... Iedereen vind die van mij al groot enzo.... @sweetpee, gisteren idd naar de kruitvat gegegaan en daar zoogcompressen gehaald maar gewoon van kruitvat merk, zullen toch ook wel goed zijnd enk ik of niet? @ lilly, ik heb ook van die steken, maar niet als ik opsta ofzo. mara gewoon opeens als ik zit ofzo... mijn kindje lag afgelopen dinsdag wel met het hoofdje netjes omlaag.... @ mamma van ryan...... Ik zie niet zo op tegen de bevallng. Daarin tegen me vriendje wel... Hij bedenkt komplete ramp senarios... Ik heb zoiets van het komt er echtw el uit, er is er nooit een blijven zitten en we krijgen er iets moois voor terug! we zien wel.... En jij zie jij er nu voor de tweede keer tegenop? Of niet? heb je zoiets van; ikw eet wat me te wachten staat? daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!
Ik wil graag thuis bevallen en zoals het nu allemaal gaat kan dat ook. Begin er nu wel meer tegenop te zien omdat ik niet weet wat ik moet verwachten. Maar ja probeer me er toch niet al te druk om te maken, zoals iemand al zei er is er nog nooit 1 blijven zitten! Gisteren intake gehad met de kraamzorg. Was een leuk vrouwtje en ze heeft nog het 1 en ander uitgelegd. Was dus een fijn gesprek. Ook hier een hele slechte nacht gehad, ben er 5 keer uitgeweest om te plassen. m'n man werd er gek van!
Hoihoi, Anniek, natuurlijk zijn die prima Lilipadz kan je ook 's nachts gebruiken zonder bh Zijn van die kleefsingen zeg maar, dat vind ik wel handig er aan. Nou ik heb ff niets nieuws te melden, wij gaan boodschapjes doen. Laterz
vanacht eindelijk weer eens langer geslapen dan 6 uur, joepie. Was tussendoor wel wakker geweest maar al met al heb ik u toch 9 uur slaap gehad Daardoor stond ik vandaag later op dan normaal. Houd in dat mijn morning sickness zich ook iets verplaats. Ik voel nu al dat binnen n uur weer boven de wc hang. Niet echt fijn dus. Kan dus ook niet alvast boodschappen doen....Maar even wachten dus. Mijn handen deden vanacht echt veel pijn. Gelukkig had ik dus al mijn ringen afgedaan. Weet eigenlijk niet of ik ook vocht vast hou in mijn benen/enkels, vanavond maar even checken. Hopen dat het minder word anders ga ik toch maar weer aan de bleekselderij (hou ik meestal 2 stengels vol) (Lilly ) We hebben al kaartjes besteld, verwacht nu binnen n week n proefdrukje. Best wel spannend Hebben ze besteld via drukwerkwinkel.nl Ik had eerst al wat blanco kaartjes aangevraagd her en der, dus wel al een idee wat we wilden en toen gekeken waar we ze online konde bestellen... Had geen fut om naar een drukker toe te gaan. En mijn man vond het al lang al best. Mijn man is nu druk aan het stofzuigen heeft al 2 wasjes gedaan, wat een kanjer he. En mama van ryan, je kunt ion ieder geval goed zien dat je zwanger bent. ( en striemen kun je niets aan doen) Mijn zusje moet nog 6 weken en nu pas zien mensen dat ze zwanger is... en dan nog niet altijd. Das natuurlijk ook niet leuk. Dan beter zo'n mooie grote toeter. Trots op zijn hoor Wil graag in het ziekenhuis bevallen. Als er dan wat is ben ik al in het ziekenhuis. En zie het ook niet echt zitten al dat gedoe/troep thuis... eps: Heb nog geen intake gehad met de kraamzorg, zullen wel snel bellen. Heb 18 jan. een gesprek met de arboarts (werk nu ivm vermoeidheid/slecht slapen 2 uur per dag minder) Ben ik helemaal niet bang voor, wat de uitslag ook is, daarna nog 2 weken en ik heb verlof ( nu nog 15 dgn werken) Baby ligt nog steeds met kopje boven, kan ik soms voelen. baby beweegt veel maar draait (nog) niet... we zullen zien hoe het gaat. liefs Tosca
Anniek maakt niet uit hoor maar ik vond het er wel grappig staan, ik vind het zelfde van mijn buik hoor Bij de eerste had ik de zenuwen hoe het zou verlopen en hoe het zou gaan, ging ik overtijd of braken me vliezen wat moet ik voelen en dat soort dingen, ik haalde me ook vanalles in het hoofd, ik droomde zelfs dat manlief in het ziekenhuis aankwam met mijn tas en mij vergeten was, en dat soort dingen Maar nu weet ik echt wel wanneer het begint en hoe het voelt en wat je moet voelen, maar zie er nog steeds tegen op, want mijn eerste bevalling was een ramp en veel last gehad, en uiterlijk 4 dagen over gedaan. Meer zal ik niet vertellen erover, maar hoe dichter ik bij de bevalling kom des te meer ik er tegen op zie, maar ik weet dat als je de kleine in de armen heb dat je het daarna weer vergeet, ikweet hoe het de eerste keer is gegaan als de dag van gister als ik dat voor me hou hoop ik dat de tweede alleen maar mee valt Maar het meest maak ik me zorgen om mijn andere uk hoe hij reageert hoe hij zich voelt en dat als ik moet blijven ik hem niet bij me heb en dat soort dingen, en vooral omdat je niet weet wanneer het gebeurd en hoe lang je er over doet . Bij hem begon ik zondag en dinsdag op woensdag nacht braken de vliezen en 42 uur later op donderdag middag om 16:23 uur was ik pas bevallen, en nu is het allemaal anders omdat ik me andere mopke nog heb rondlopen dit keer.
jah idd mamma van ryan.... jij hebt daar natuurlijk wer andere zorgen bij... ook neit makkelijk lijkt me.... Maar hoop idd voor je dat het nu wat sneller gaat dan 4dgn! ikmoet er niet aan denken! \Oja en dat dromen hihi ik droom ook vanalles, laatst had ik gedroomd dat ik bevallen was zonder vk want daar was geen tijd voor om die t bellen, met 1 keer duwen was het kidnje ruit en heb het mondje schoongemaakt en het ademnde goed. Me vriend kon het telefoonnummer van de vk niet vinden en opeens was ook me ma gearriveerd, toen ben ik zelf opgestaan, met navelstreng tussen me benen ben ik gaan zoeken naar het nummer! maar zelfs het telefoonboek begreep ik niet! wahaha melig joh!
hallo dames... zo daar ben ik weer ffies. er is weer veel geschreven er werd gevraagd of je thuis of in het ziekenhuis ging bevallen? nou in eerste instantie wilde ik dus thuis bevallen, maar man lief vond het toch fijner als ik in het ziekenhuis ga bevallen... ook werd er gevraagd of je tegen de bevalling opziet of juist niet... nee hoor zie er niet tegen op, wel heb ik het idee dat deze bevalling langer gaat duren. waarom? weet niet misschien omdat het een heel andere zwangerschap is dan bij die 2 dames van mij ( de oudste 4 uur over gedaan en de jongste 1,5 uur) ga er voorlopig van uit dat dit een standaard bevalling gaat worden. ook werd er iets gezegd over thuis zitten , hier nog zo 1 hoor ik zit al va 8 aug in de ziektewet ivm mijn bekken ( wat met de dag erger word pfff) over vocht vast houden kan ik ook wel mee praten soms sta ik gewoon helemaal strak bij mijn voeten en handen, ff wat oedeningentjes doen en een wisselbadje met mijn voeten en t is al een stukje minder... over slapeloze nachten weet ik ook alles van breek me de bek niet los bah bah... ik moet nog steeds om de 2 uur plassen maar als ik zo rond 4 uur moet plassen kan ik niet meer in slaap komen dat is echt heel frustie blehhhh maar gek dromen? neh niet meer of anders dan normaal. zo dat was het wel zo'n beetje neem mij niet kwalijk als ik iemand vergeten ben... nu ff iets over mezelf :-D HET KAMERTJE IS KLAAR! yes eindelijk... foto's staan in mijn album. zo nu ga ik weer op de bank hangen groetjes mij...
Hoi, even een vraagje? Ik heb al een tijdje geleden op mijn werk aangegeven dat ik graag 4 weken van te voren wil stoppen met werken. Maar omdat ik er best doorheen zit (slecht slapen, veel moe, veel harde buiken enz) wil ik toch graag 6 weken van te voren stoppen. Maar..kan ik dit nu nog aanvragen?
jahoor... als jij nu aangeeft dat het je teveel is dan kun je gewoon met 36wkn stoppen! Dit zijn ze geloof ik zelfs verplicht! En zo niet dan laat je de vk een briefje maken waarop staat dat hun vinden dat je met 36wkn moet stoppen.... maar ik geloof niet dat ze moeilijk doen want als je de ziektewet ingaat dan heb jij zelf pech en moet je verplicht 6wkn van te voren stoppen.... suc6!
Bedankt Anniek voor je snelle antwoord. Ga er morgen gelijk achter aan. Valt er gelijk een last van mijn schouders, hoop ik!
Goede avond dames, Mandytjuh: Mooie kamer hoor! badje komt mij ook erg bekend voor hahaha. Lillt: ja je mag hier wel thuis bevallen maar hoe dat precies zit weet ik niet, ze zien het gewoon niet graag en het is hier standaard dat je in het ziekenhuis bevalt. Alleen als je dan ook nog een risico zwangerschap hebt zoals ik, dan willen ze je in een normaal ziekenhuis niet eens meer hebben. Dan moet je dus naar een acedemisch ziekenhuis..... Verder gaat hier alles zijn gangetje, een rustig weekend gehad eigenlijk. Gisteren hebben we een nieuwe bank gekocht (hoekbank) dan kunnen we tenminsten lekker met zijn tweeen en straks met zijn drieen op de bank liggen! Ik heb trouwens ook last van die gezwollen handen 's nachts en overdag eigenlijk niet..... dus das ook vocht? Ik ga zo eten dus tot later en anders een prettige zondag avond liefs Es
Leuk kamertje Mandy Mijn vriend heeft zonet ff foto's gemaakt van mijn buik. Zo hey ik schrok gewoon van het voor aanzicht Zijn er meer bij wie de buik echt precies boven het schaambeen start? Oh Anniek: Ik ben met 30wk 13 kg aangekomen, het gaat opeens hard met die kg....