Sweetpee: ik heb ook zo'n buik hoor! (denk ik haha) ben 1 kilo meer aangekomen dan jij nu, dus ongeveer gelijk. Mijn buik start ook net boven het schaambeen. Het zal de aankomende weken nog wel lekker groeien hoor! liefs Es
mooi buikje hoor sweetpee.. ik ben benieuwd hoeveel ik nu ben aangekomen. Moet morgen ochtend naar de vk toe.. heb nog altijd last van die steekjes iedere keer.. Maar heb ook al 2 dagen een soort kramp gevoel en men buik rommelt een beetje.. tvoelt niet echt lekker.. zal het morgen aangeven bij de vk.. Maar zal wel gewoon normaal zijn
ik had toen straks ook al een nieuwe buikfoto in me album gegooid! Iedereen roept steeds; goh elke keer is je buik gegroeid! Hihi maak me gek! trouwens hebben jullie dat ook dat het kindje stedes tegen je ribben ligt, pff is gewoon een vervelend gevoel joh! heb het idee dat ik het kindje in me buik knak als ik voorover ga zitten.... bleh
Allemaal mooie buikkies meiden! Ook ik heb er weer een recentere ingezet. Nog maar 8 weekjes.. tjeetje.
ja dat heb ik dus ook. Als ik maar een beetje dubbel zit voel ik rechts in mijn ribben de kleine zitten.. en soms krijg ik dan ook gelijk een paar trappen.. haha maar ja.. nog eventjes he.. mooi buikje heb je trouwens
Hier ook hoor, ribben zijn echt beurs/licht gekneusd. Helaas niets aan te doen. Weer moie buikjes hoor
nou alles was goed hier.. Bloeddruk was netjes 100/70, ze heeft mijn ijzer gemeten en die was ook perfect. de kleine ligt met het hoofdje naar beneden dus ligt goed en de pijnen die ik heb kunnen zijn omdat de kleine in mijn bekken ligt en daarop ligt te duwen enzo.. ik moet nu nog 1 keertje over 3 weken en dan om de 2 weken... o ja, ben ook weer 2 kilo aangekomen woog 71 nu
Hoi Dames, Ik heb gelukkig geen zwangerschapssuiker. Was zelfs prima. Het hoort tussen de 4 en de 6 te zijn en bij mij was het 4,1, dus das keurig. Wel benadrukte ze dat het een wat groter kindje is. En ik moet nu al om de 2 weken komen, omdat ik zoveel ben aangekomen in een korte tijd. Liefs Angelaa
Hey, Wat een hoop geschreven weer zeg! Ik ga straks een pretecho laten maken, 3D! Zin in! Groetjes Yvon
Zeg Angelaa hoeveel ben jij al aangekomen dan? Ik zit ook al op de 13/14 kilo. Ga morgen naar VK, ben benieuwd wat die er van zegt! Vind het zelf al behoorlijk wat. Ik hoop niet dat ik boven de 20 kilo uit ga komen, maar als het zo hard blijft gaan vrees ik het ergste. Groetjes
Helloooo Blij te lezen dat ik niet de enige ben die al meer als 10kg is aangekomen hihi. @madelief, ik heb nog f in je album gekeken en je buikkie van 20/21wk lijkt inderdaad qua vorm op de mijne Over beurse ribben kan ik (gelukkig) nog niet meepraten, de kleine meid zit hier nog niet zo hog. Maar dat ze zo laag zit is ook niet fijn, ik heb ook het idee dat ik haar dubbelvouw of beknel als ik voorover buig. Ze is wel steengoed in schoppen/slaan in mijn rechterzij
Goede avond! Sweetpee: ja ik heb alleen van nu geen goede foto want ik vind mijn buik niet mooi.... erg he! heb last van zwangerschapsstrepen ( heb er van alles aan gedaan) Mara ik zal mijn mannetje het weekend eens vragen of hij er een wil maken. (leuk voor later ) ik ben ook wel zo'n 13 a 14 kilo aangekomen maar morgen mag ik weer voor een echo dus dan word ik ook weer gewogen! hoop dat het niet teveel is! Verder is er niet veel gebeurt hier, spreek jullie later liefs Es
beurse ribben kan ik over meepraten Lijkt ook wel alsof de kleine steeds meer omhoog gaat. Beneden voel je bijna niks. en zie je ook bijna niks meer. Heel maf ! Eerst was dus mijn onderbuik ook hard door de baby. En nu is dat helemaal weg/ingevallen Soms heb ik echt het idee dat ie via boven eruit wil straks ipv beneden De laatste tijd voel ik me steeds beroerder voelen. Echt niet leuk. Savonds is het helemaal erg. Benauwd en misselijk en duizelig. Krampen in mijn onderrug en buik en pijn tussen schouderbladen en in linkerarm Heel raar. Kan ook bijna niet meer lopen. Telkens als ik een paar meter loop dan krijg ik gigantische steken in mijn vagina. Sta dan echt te janken van de pijn En dan mijn andere pijnen en ongemakken erbij.......... Kortom: begin het nu wel heel erg beu te worden. Zal blij zijn als straks alles weer normaal is.
@alkievalkie Ik ben nu dus 20 kilo aangekomen en als het goed is moet ik nog 11 weken. Normaal weeg ik 57 kilo en nu dus al 77 kilo. Het is in een korte tijd ook heel snel gegaan. Moet wel zeggen dat ik merk dat ik nu ook vocht aan het vasthouden ben, heb geen enkels mee 's avonds zeg maar, haha. (eigenlijk niet om te lachen kom gewoon moeilijk uit de voeten 's avonds) En hoe was je 3d echo? super bijzonder hè? Ik heb het 3 weken geleden ook gehad en het is echt een wonder. LIEFS
@ kiowa ja die steken in je vagina dat heb ik ook pfff das echt geen fijn gevoel bah ook heb ik wel is een raar gevoel net alsof mijn vagina bevroren is heel raar gevoel is dat maar ik moet zeggen ondanks mijn dagelijkse klachten die dus voorlopig ook niet over gaan voel ik me eigenlijk steeds beter voelen, heb het idee dat ik de hele wereld aan kan ! maar dat gevoel kan goed morgen weer over zijn hoor... @ angelaa toch ff in de gaten houden als je vocht vast houd en je bent zoveel aangekomen ( sorry dat ik "zoveel" zeg bedoel het niet rot hoor) geef het in ieder geval wel ff door aan je VK verder heb ik weer een buikfoto toegevoegd in totaal nog maar 4 kg aangekomen
Wij hebben t geboortekaartje uitgezocht vanaaf..(tenminste t idee ervan, want wij hebben n eigen ontwerp/foto). Zo lief . Begint allemaal nu wel echt te worden he! Babykamer helemaal af.. Nog ff en hij/zij mag komen hoor hihi. Voor de rest.. geen last van mn ribben, kleine zit denk ik nog steeds t zelfde (in stuit). Moet woensdag weer naar de vk. Heb wel veel last van maagzuur, de hele dag bijna door. Pff. En moe... moe... moe. Rusteloze benen enz enz (de kleine kwaaltjes zeg maar).
@ mandytjuh. Zo das niet veel 4 kilo aangekomen en toch heb je al een flinke maar hele mooie buik. Het is idd erg veel 20 kilo, maar denk je dat dat kwaad kan dan. Ik heb geen suiker of bloedarmoede want daar ben ik op geprikt, was zelfs heel goed. Wat is dan het risico van veel aankomen? LIEFS
Hè bah Kiowa, zo zijn de laatste weken natuurlijk afzien! Sterkte. Patroeschka, leuk joh kaartje gekozen wij weten ook al welke we willen. Hier ook een afspraak bij de vk woensdag zal eens over de gewichtstoename beginnen.... daarna gaan we naar de drukker (5 min van huis hihi) Laatste lootjes vallen zwaar merk ik aan de maart mama's, nog 8-11 weekjes dames!
als alles gewoon goed gaat volgens je VK is er niks aan de hand, maar omdat je en veel aankomt in korte periodes en vocht vast gaat houden zou ik het wel in de gaten gaan houden ik heb het ff voor je opgezocht want als ik het uitleg dan snappen we er alle 2 niks meer van hihihihi http://www.babyopkomst.nl/index.php?log ... php?id=599 http://www.babyopkomst.nl/index.php?log ... php?id=574 het hoeft natuurlijk niks te zijn hoor...