Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Raar he Anniek,
    Die van mijn moeder van mij, 1 week en 1 dag.
    Ze houdt der hart vast. Ze kon me van de week niet bereiken, ze zat meteen al aan het ziekenhuis te denken.

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha jodi! ook zoiets jah!
    mijn vriends hart klopt erg snel als ik bel!
    hij is dan bang dat ik weeën heb! hhi
    en meneer is als de doods voor de bevalling!

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hihihi dat komt me bekend voor ik moest gisteravond mijn mannetje op zijn bedrijfs telefoon opbellen ( omdat mobiel contact te laat was) nam hij niet op ( hij is ploegbaas en loopt dus met dat ding in zijn broek!)
    ikke boos omdat hij de foon niet hoorde en dus op hoge poten een sms gestuurd dat hij wel de telefoon op moest nemen voor de zelfde geld liep ik hier met weeen of zo!
    toevallig zat hij op de wc toen zijn mobiel afging en belde mij gelijk op, bleek hij de foon uitgeschakeld te hebben in zijn broek! wat een suffie he hihihihihi
    ik zei ook al nou fijn is dat controleer dat maar geregeld schatje hihihihi
    vorige week wel joh schrok hij echt hahahah had hij nachtdienst en bel hem dus weer op het bedrijfstelefoon op en hij roept gelijkWAT IS ER? IS ER IETS? MOET IK NAAR HUIS KOMEN ? hihihihihi hoezo zenuwachtig?
    leuk he hahahahahha lol

4. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ja de mijne ook hoor.
    Ik had zelf al besloten om in het ziekenhuis te bevallen. Zegt ie van de week tegen de kraamzorg: maar goed ook dat ze dat wilt, anders had ik er gewoon heen gesleept.
    Hij vind het dood eng, ook het feit dat ie er bij moet zijn. En dan dus maar liever in het ziekenhuis.
    Echt een schatje :)

Wilde ik hem vandaag bellen, geen bereik.
    Dus per mail zijn werk tel. gevraagd, tja je weet nooit. Ik kreeg hem met spoed toe gestuurd,hihi

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hihihihi leuk he dat ze dan gelijk iets anders denken dan waarvoor je eigenlijk wil bellen hahahaha

vandaag ook, zijn we op het gemeentehuis om de kleine te erkennen ( ja manlief is erg laks in dat soort dingen denkt dat hij tijd zat heeft met zo iets) zeg ik tegen hem... zo nu mag de kleine komen, kijkt hij mij aan met een verontwaardig gezicht en zegt... nou nee joh laat hem nog maar lekker zitten daar pffff toen zei ik er achteraan dat ik gister dacht dat hij zou komen zo'n pijn had ik links onder in mn buik, nou je had zijn snuut moeten zien hij raakte echt in paniek zowat!
    die vrouw lachen daar achter die balie hahahahahaha toen we thuis waren zei hij... nou blijf jij maar ff op de bank liggen ik ga de kids wel ophalen van school en toen hij dat had gedaan ging hij stofzuigen hahahaha de stakker ik moest maar ff rustig aan gaan doen zei hij en ikke schik hebben natuurlijk! ( ik en rustig aan doen dat kan niet samen)

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ha ha ha, mannen, heerlijk he

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi dames,

Nou vandaag naar de dokter geweest voor nog een hartfilmpje.
    Die was hetzelfde als 2 weken geleden.
    Dus nu moet ik over 2 weken naar de cardioloog. Eerst volgende week bloed prikken.
    Alweer pffff. Lijkt wel of ik een abonnement daar heb ;)

Mijn bloeddruk was ook gestegen. Van 120/70 naar 120/82
    En mijn hartslag is in rust 130.

Nou, en maandag naar het ziekenhuis voor de groei-echo. Kijken of alles goed is met de kleine en of de hoeveelheid vruchtwater niet TE veel is.
    Ben benieuwd!
    Helaas is het pas om kwart voor 4 . Dus moet dan een hele dag nog zien door te komen.....

Mijn man moet maandag ook naar de dokter. Want hij heeft een bultje/knobbeltje ontdekt boven zijn borst :confused:
    Het lijkt onschuldig. Maar toch maar even laten nakijken.

Zucht, het is allemaal wat :( ;)

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bahbah...
    ik kom net me bed uitegrold {een half uurtje geleden ofzo!}
    de hele nacht lig ik steeds wat te draaien en word ik wakker omdat me buik pijn doet...
    en tegen de morgen val ik ineens in slaap en slaap ik kei lang! vreemd he!

dames met de grbootekaartjes al klaar....
    hoe zijn jullie in godsvredesnaam overeengekomen met een geboortegedicht! Ik vind het toch wel zo vreslijk moeilijk...
    dus mensen die het willen delen, graag!
    Ik heb er verschillende uitgezocht. Ik hou niet van een heel zweverig gedichtje maar ook weer niet zo heel lakoniek.... pff vind het kei moeilijk!
    maar... me geboorte kaartje schiet nu wel op!
    Het begint er nu mooi uit te zien! joepie!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Even heel vlug, want ben vandaag jarig! 27 alweer, pffff. Drukke dag dus vandaag.

Wij hebben ook al een geboortekaartje uitgezocht, weet nog niet precies wat de kosten zijn, horen we binnenkort wel. Wij hadden vrij vlug onze keuze gemaakt, onze smaken zijn gelukkig op heel veel gebieden hetzelfde!
    Gedichtje vonden we ook wat moeilijker Anniek, moest idd niet zo'n zweverig stukje tekst zijn...Succes ermee zou ik zeggen.

Groetjes Carla

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    gefeliciteerd carla!

11. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Carla van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag.

Wij zijn ruim 250 euro kwijt aan de geboortekaartjes de tekst was ik ook vrij snel uit ik wou iets namens ons en namens mijn zoontje, en de rest heb ik in de stijl van het kaartje van mijn zoontje gehouden, heb wel meer drukkosten zo binnen en voor op, en in kleur van het kaartje, ik wou eerst een foto ontwerp maar heb alles nagekeken maar dan zouden we bijna 400 kwijt zijn, en als je ziet wat de mensen erme e doen sommige bewaren ze en anderen gooien ze uiteindelijk weg en dat vind ik ook zonde.

Verder gister naar de Gyn geweest, bloeddruk en eiwitten vergiftiging schommellen erg maar is gelukkig nog niet schrikbarend dus hoop dat het nog even zo blijf, verder was alles goed met de kleine groeit goed, vruchtwater was eindelijk minder, en de kleine ligt er al helemaal klaar voor en is langzaam aan het dalen, want dat merk ik aan mijn buik, krijg weer meer lucht en kan meer buken enzo, maar ben blij dat de kleine goed ligt en dat voor een tweede is vrij vroeg meestal gebeurt dat zo rond de 37 weken tot op het laatst.
    Verder was ik nu in totaal 9.4 kilo aangekomen dus dat was heel netjes bij mijn zoontje was dat veel meer.

Iedereen een fijn weekend gewenst.

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
  13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gefeliciteerd Carla !

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Allereerst gefeliciteerd Carla! Fijne dag vandaag!

Wij zijn er nog altijd niet uit met de geboortekaartjes... Dus dat duurt nog wel eff! Wel hebben we van de week de geboortepresentjes besteld! Die waren 2,10 euro p.st. maar wel heel leuk! Een fotocliphouder met speen (van rvs) en daarbij een fotootje en naam van ons kleine mannetje! En dat leuk ingepakt met 3 soorten blauwe rijstsuikers ofzoget! Echt grappig! Moeten we dus alleen na de bevalling gelijk bellen en ze brengen het dan binnen een dag naar ons toe!

Verder heb ik ontzettend last van het indalen van de kleine. Gisteravond nog contact gehad met de vk omdat ik echt geschrokken was! Ik was me aan het douchen en ik dacht dat ik wat voelde van onder... Ik voelen met een vinger en voelde dus echt het hoofdje helemaal onderin zitten! (zat net met net een halve vinger in mijn.... :oops: voelde niet het hoofdje zelf, maar de vorm dan he, sorry voor de details) Schrok me echt rot! Wist niet dat het zo duidelijk voelbaar was met bijna 32 weken. Had er ook behoorlijk last van! Gelukkig kon het geen kwaad en was dus heel normaal! Ons kleine mannetje was dus al goed ingedaald! Vind het persoonlijk wel vroeg, maar volgens de vk was het heel normaal!

Gelukkig vandaag al minder last ervan, gister had ik er de hele dag zo'n last van vooral met lopen en staan...

Trouwens komende dinsdag heb ik een echo opstaan voor de plaats van de placenta te bekijken! Ben benieuwd! Kan ik tenminste ons mannetje nog effe zien! :)

Heb trouwens ook de intake gehad voor de kraamzorg. Ik heb recht op 48 uur kraamzorg. 8 dagen van 6 uurtjes per dag! Vond het persoonlijk wel veel als ik er zo aan denk, maar de kraamhulp zei dat ik het toch wel nodig zou hebben... Ben benieuwd!

Iedereen een fijn weekend!

Gr. Miranda

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik vlieg even binnen, dus maar een korte reactie!

@Anniek, wij hebben geen gedichtje dus dat was makkelijk ;)

Verder zijn wij 106 euro kwijt voor 45 kaartjes, dus dat valt wel mee denk ik zo.

En natuurlijk: gefeliciteerd Carla!

Verder heb ik eindelijk eens een keer goed geslapen en daardoor had ik wel een goede dag :)

Truste dames en misschien tot morgen!

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goeie smorgens dames....

lekker zonnig dagje vandaag!

heb gisterenavond een heerlijk warme douche genomen en vanacht heerlijk geslapen... moet ik vaker doen geloof ik! heerlijk!

nou dit was het voor zover weer even....

fijne dag vandaag! mzzl

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Heb ik ook gedaan Anniek, een lekkere hete douche voor het slapen gedaan en inderdaad als een roosje geslapen :D

Een paar keer wakker geweest omdat mijn schaamot/bekken nogal pijn doet als ik wil draaien, maar.......dan sliep ik daarna zo weer verder ipv dan nog eens uren wakker te liggen.

Wat een verschil een paar goede nachten kunnen maken zeg.......

Nu lekker in het zonnetje naar het strand met de hond!

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    'Middag girls!

Wij moeten nog de kaartjes bestellen, zouden we gisteren gaan doen: nemen ze alleen opdrachten aan op werkdagen! :confused: dus gaan we morgen maar langs.....
    Owww en vrijdag is onze nieuwe bank geleverd, wat zit dat lekker zeg zo'n 3-zits. We hadden een leren 2-zits leenbankje, blegh, veel te krap....

Verder weinig te melden, behalve dat er nieuwe buikshots in mijn album staan :D

@ Minimuisje: :confused: wat een raar idee moet dat geweest zijn voor je zeg! Gelukkig is het normaal....

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dames bedankt voor de felicitaties!

Heb een kleuke, maar vermoeiende dag gehad.
    Vandaag dus heerlijk lang in bed gelegen tot een uurtje of 1 vanmiddag...

Verder voel ik me eigenlijk wel prima, alleen heb ik 's avonds vaak last heel laag onder in m'n rug.

Dat was het wel weer, dadelijk lekker op tijd naar bed, morgen weer werken, blehhhh. Nog 21 dagen en dan eindelijk verlof!

Groetjes

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pfff heb veel te hard geshopt in de ikea, ik ben vreselijk gebroken! bahbah!
    Maar goed wel even goed een leuke dag gehad....

nu maar weer even rustig aan doen....

morgenavond weer zwangerschapscurses...

SWEETPEE:
    je buikje groeit stevig joh! Ik zal morgen ook eens foto's maken en misschien krijg ik dadelijk mijn mannetje wel zover om even een blote buik foto van me te maken.... die heb ik namelijk nog geen! hihi
    Oja en een nieuwe bank! doe maar ruig! hihi, wij hebben een mega bank en nog twee stoelen, hebben we ons vorig jaar echt aan verkocht maja je kan niet alles hebben he....

zo ik ga zo maar weer eens onder de douche, ff alles bijwerken bleh!
    als ik er nog maar bijkom :oops: :) :(

Deel Deze Pagina