Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Merkte vandaag dat ik echt wel minder kan als een maandje gelee hoor. Snel last van mn rug en benauwdheid. Niet lang in dezelfde houding liggen of zitten. En de slapeloze nachten vind ik nog t ergste.. :cry: . Al met al gaat t voor de rest prima, niks te klagen. Hoe zit t eigenlijk met tweelingen, die komen meestal rond de 34 weken ofzo?

2. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Hoi dames,

Hier ook alles goed, alleen ook 's avonds behoorlijk last van mijn rug. Heb vd week per post het kraampakket gekregen vh VGZ. Ik heb verder nog niets gehoord over een intakegesprek, wachten wel af. Wat ik alleen niet heb is een lijst met daarop wat ik allemaal nodig heb straks wanneer de kleine er is. Hebben jullie zo'n lijst? Krijg af en toe de zenuwen dat ik niet precies weet wat ik in huis moet hebben.

LIEFS Angelaa

3. Niet meer actief

heho.. ik laat ook weer even wat van me horen!

Het wordt nu wel ineens een stuk spannender hè, het is ineens zo dichtbij! Ik kijk er in ieder geval naar uit. Ik heb ook echt zin in de bevalling, maar we moeten nog even.

Ik heb op MP een wieg gekocht, nou ja gekregen. Mijn zus haalde hem op en toen kreeg ik hem meteen cadeau.

Ik heb voor 150 euries ff spullen besteld bij hema online. En net ff de kaartjes geselecteerd met wat gedichtjes en naar mijn man gemaild.. (hihi, hij zit in de kamer naast mij, maar ik zoek dat soort dingen altijd vooruit uit, anders gebeurt er weinig)

Ik heb behoorlijk last van mijn bekken gekregen, moet daarvoor volgende week naar de fysio. Ook heb ik nu zo af en toe een oefenwee, erg fijn (NOT). En ook de indalingspijnen zijn lekker op dreef! Volgens mij ben ik nu echt wel meer dan 10 kg aangekomen, en begin ik ook aardig wat vocht vast te houden. Kortom.. HET GAAT HARTSTIKKE GOED! Owja.. en een puberende dreumes van nog geen 2 die al in de NEE fase zit.. Grr..

Wat goed om te lezen dat het bij iedereen redelijk goed gaat. Allemaal druk met kaarten enzo.

Beginnen jullie verlofdagen niet zo langzamerhand? (ik werk zelf niet voor een baas)

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    hebben wij hier nou ergens ook zo'n lijst met wie wanneer bevalt enzo?
    volgens mij heb ik die een keer gezien maar stond ik er niet bij..
    hoe kom ik daar wel op?

verder alles goed hier. alleen beetje last van me maag elke dag. maar ja, hoort er ook bij he :)

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    goede smorgens...

ik kan niet meer slapen, man lief ging naar zijn werk en ik zit nu dus recht op in bed en ben klink klaar wakker pffff... ( ja zit ik lig nu momenteel hihihih)
    weer een hoop geschreven in het weekend zag ik alweer...
    ik zelf ben druk geweest met mijn nesteldrang hihihi hoef nu alleen nog beneden weer te veranderen en dan ben ik klaar. denk ik
    gister de pc naar boven gezet en alles weer netjes geordend ziet er weer goed uit, al zeg ik het zelf hihihi

het schiet al op he dames?
    nog heeeel ffies en dan is het alweer zo ver
    hier eigenlijk niet veel klachten, alleen last van optipatie gehad (ondanks mijn gezonde voeding en drank) sjeezus zeg wat is dat vervelend zeg hoop dat het nu weer over is...

verder hebben we de indeling van het kaartje al zoals waar het gedichtje komt en welke en waar de naam en zo... wel het schiet op, nu alleen nog zijn naam en dan mag meneer komen van mij.

zaterdag nog een laptop gekocht, het blijven leuke speledingetjes he hihihi

nou ik ga weer ff lezen
    tot horens maar weer

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Mijn 'officiële' verlof begint op 4 februari. En dan nog heerlijk 12 weken daarna.. zaliggg! Maar ja, zit nu ook thuis, dus dit kan je dan ook al wel verlof noemen :( .

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    He Carla, Hopelijk heb je een leuk verjaardag gehad.

En Anniek, wij hebben de volgende tekst uitgezocht:
    Al word je een klein boefje
    of ben je altijd lief
    Je bent vanaf 't eerste moment
    onze kleine hartendief :)

Ergens van internet afgehaald.

Verder hier alles wel goed, beetje moe.
    Vanmiddag komen er (eindelijk) 2 sollicitanten langs. (vervanging voor mij) hopelijk zit er its goeds tussen.

Nog 10 dagen werken hierna :)

liefs tosca

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hier gaat alles ook redelijk goed, wel af en toe slechte nachten, dan lig ik zo wakker voor een uur of anderhalf....

Wij moeten ook nodig bezig met de kaartjes, maar ik blijf op een of andere manier elke keer het gevoel houden dat als ik alles af heb, mijn lichaam dan ook gaat denken, dan kunnen ze er wel uit. Dus onbewust een beetje aan het uitstellen....

Iemand vroeg hoe vroeg tweelignen geboren werden, dat is gemiddeld 3 weken eerder, maar als je geluk hebt blijven ze gewoon zitten totaan 40 weken! Het hangt er vanaf hoeveel ruimte ze nog hebben. Zolang je baarmoeder nog kan groeien, en dus de kindjes ook, is er over het algemeen niets aan de hand en blijven ze zitten waar ze zitten. Tenzij natuurlijk andere complicaties, maar daar proberen we maar niet vanuit te gaan!

Ik moet opschieten, want ik moet nog naar de markt en die duurt maar tot twaalf uur en ik moet eerst nog douchen ook, dus later!

Marian

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heerlijk te horen dat het bij iedereen lekker gaat...

hiero ook wel hoor, alleen mijn vervelend bekken begint weer parten te spelen! ik had ook veel te hard geroepen dat ik weinig last had! maar goed ik kan het hebben....
    ik heb ook erg zin in de bevalling! ik ben heel nieuwsgierig en benieuwd hoe ik me erdoorheen ga slaan! en vooral hoe me vriend het gaat ervaren!

@ JODI
    kei leuk gedichtje! kort maar krachtig! heel leuk!

@ BAR
    goeiemorgens meis! volgens mij heb je last van je zwangerschaspdementie! :) :) :)
    Ik maak de statjes, en je staat er allang weer bij, dat heb ik je toch verteld? :rolleyes:
    Je moet je vriendje eens wat meer van die computer jagen en eens wat meer hier verschijnen! ;) {je weet wie het zegt he!}

@ iedreen die slecht slaapt;
    een warem douche doet wonderen! ik ahd het ook en ergerde me er echt aan! maar echt een douche voor je naar bed gaat helpt!

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Even klagen hoor, heb al bijna de hele dag last van harde buiken, best pijnlijk moet ik zeggen. Moet nog tot kwart over 5 werken, maar ga denk ik wat eerder naar huis als het kan.

Was het maar vast 13 februari, mijn laatste werkdag voordat mijn verlof begint

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik sluit me aan bij Anniek!
    EEN WARME DOUCHE VOOR HET SLAPEN GAAN!
    Ik smeer me daarna nog even lekker in en dan hup het bedje in, heeeeeeeerlijk, echt waar ;)

Verders kan ik hier niet wachten tot de beeb eens indaald......hij zit me echt vreselijk in de weg bij mijn ribben en maag. Ja het word echt heel krap daarbinnen als je het mij vraagt.
    Die steken die ik afgelopen week had was dus niet van het indalen. Is echt mijn bekken en banden, dus helaas dus een bijkomend kwaaltje.

Hebben jullia dat ook dat je echt zo'n idee hebt van dan en dan komt de beeb?
    Ik denk namelijk dat mijn bevalling op 3 maart 's nachts begint en dat ons kindje uiteindelijk 4 maart vroeg in de morgen geboren word......Is een theorie, hoeft niks van te kloppen natuurlijk, maar gewoon zo'n idee.

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    klaag maar lekker, en als het niet meer gaat gewoon lekker naar huis gaan hoor!

13 februarie klint nog erg ver weg he........
    mijn verlof gaat officieel de 25e in, dus over 10 dagen, maar ja zit al 12 weken thuis....pffffffffoeeeee..........das ook lang hoor, zelfs al heb je het nodig.
    Maar aan de andere kant had ik er ook niet aan moeten denken dat ik nog had moeten werken dus mag niet klagen :oops:

Poeh, en onvoorsltebaar ben overmorgen alweer 33 weken zwanger :)

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    als dat zo zou zijn word jou kleintje geboren op mijn verjaardag!
    hihi ozu wel leuk zijn! zal ik nooit vergeten dan!

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    he, dat zou wel grappig zijn jah!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jepjepjepjep...
    als die van mij dat maar niet in de kop haalt!
    waahhaahahahahaha

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    een vriendin van mij had dat
    Haar dochtertje werd op haar verjaardag geboren. Na een paar jaar vond die dat toch niet zo leuk meer en vond ze dat mama nu toch echt maar eens haar eigen verjaardag moest vieren en niet steeds die van haar moest inpikken, haha :)

Maarre, waar is je banner eigenlijk Anniek?

Grappig dat sommigen van jullie mannen al helemaal zenuwachtig zijn over de bevalling.
    Hier valt dat nog wel mee. Ik ben er ook helemaal niet bang voor dat het te vroeg zal beginnen. Ik denk dat wij pas vanaf een week of 37/38 zenuwachtig gaan worden ;) Dat hoop ik tenminste.........

Mijn man begon er gisteren wel over dat ie zich al helemaal voorstelde hoe hij op het werk gebeld zou worden door mij, en dat ik dan zou zeggen; schat kom naar huis, 'het' is begonnen.........En dat ie dan als een idioot naar huis zou komen!

Ik kijk er ook echt naar uit hoor.
    Laatst droomde ik dat mijn beeb geboren was en dat we samen onder de douche stonden. Het voelde zo echt, dat zachte velletje en alles.........dat ik bijna een beetje verdrietig was bij het wakker worden dat het maar een droom was.

Dat zijn toch wel de dingen waar ik naar uit kijk hoor. Die intieme momenten met je beebie....zucht nog 4,2 tot 9 weken........ \:D/

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hebben jullie er al over nagedacht van.. als de weeën beginnen dat je je mannetje nog níet inlicht, of juist wel ook al kan t dan nog uren (of dagen maar daar gaan we niet van uit) duren? Ikzelf denk nl dat ik wacht tot t óf niet meer uit te houden is of om de 5 min komen. Of is dit egoïstisch? Anders maakt ie zich misschien in die tussentijd alleen maar druk enzo.

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Tja dat ligt er ook aan wanneer het begint.

Als het 's nachts zou beginnen zou ik proberen om stilletjes naar beneden te gaan........maar of dat lukt zonder hem wakker te maken :confused:

en als het gebeurt als hij op het werk is.....tja.....ik weet het niet daar moet ik over nadenken ;)

en als het in het weekend gebeurd, dan is ie er bij dus dan weet ie het!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha lilly ik heb niks aangevangen met me banner en nu staat ie er weer hihi

patroescka,
    ja heb erover nagedacht! die van mij stresst nu al als ik roep; gvd en harde buik! hahaha
    dus denk, zeker asl het snachts is! ik tcoh ga proberen om me stil te houden... in ieder geval de eerste tijd....
    als ie op ze werk is kijk ik gewoon eventjes hoe het verloopt....

maar ik die het meer voor hem dan voor mij! hij is al zo bang! arme schat!

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik denk dat mijn man het niet leuk zou vinden als ie zou horen dat ik al 3 uur weeen lig weg te puffen en dat hij van niets wist........dusssss

ach we zien het wel ;)
    Ga nu grey kijken!

Deel Deze Pagina