Hoi, Grappig hoe iedereen op zijn manier steeds meer bezig is met de 'laatste'dingetjes en de bevalling Ik moet zeggen vannacht werd ik me toch wakker van buikpijn! niet normaal ik kon amper uit bed komen...maar goed ik plassen (dacht dat is het), weer naar bedje toe. Krijg ik weeeeer krampen...ik dacht eventjes dat het zover was maar moest poepen! toen was het over Sorry maar moest ik even delen... Heb wel al een paar daagjes van die ongi gevoelens zeg maar. Zou dat indalingpijn zijn ofzo? Ow en al een week last van mijn rechterhand/pols, vandaag toch maar even langs HA: peesontsteking van de strekpezen van de vingers(lopen over de hand naar de pols)...Niets aan te doen, komt door vocht en is een RSI....Moet met links gaan muizen Gelukkig voor een goed doel Mmmh trouwens weer buikkrampen, wat zou het zijn? Misschien dat darmen nu toch in de knel komen? Pfoe wat een verhaal ooooh!
jah of gewoon ruzie met je darmen, zo noem ik het dan maar.... of toch indalen.... ik ben net terug van de zwangerschapsgym, heb weer heerlijk gepufd en geperst! wahaha ben alleen bang dat ik het nieta llemaal kan onthouden joh! hahaha
Tja blijft de vraag he? En het blijft een rot gevoel... kan oon weer groeispurtje zijn, die in het begin van de zwangerschap waren ook zo gemeen.. Hahahaha lekker gepuft dus Wij gaan woensdag voor de eerste les, i know laat...maar toch
hmm dan denk ik idd dat ik lijdt aan zwangerschapsdementie ja ik kom wat vaker hier mee kletsen hoor.. haha.. maar kon het me niet meer herinneren van die staatjes.. hmm nou ja.. haha het zal wel een warme douche helpt bij mij niet hoor.. maar ja ik moet zeggen de laatste nachten heb ik best lekker geslapen. Alleen is zo vervelend, word iedere keer wakker omdat ik moet plassen.. haha en dat is echt irritant..
hmm dan denk ik idd dat ik lijdt aan zwangerschapsdementie ja ik kom wat vaker hier mee kletsen hoor.. haha.. maar kon het me niet meer herinneren van die staatjes.. hmm nou ja.. haha het zal wel een warme douche helpt bij mij niet hoor.. maar ja ik moet zeggen de laatste nachten heb ik best lekker geslapen. Alleen is zo vervelend, word iedere keer wakker omdat ik moet plassen.. haha en dat is echt irritant..
meiden ik ga me nest in... morgen om 10.20uur naar de vk!voor de eerste keer heb ik vragen!hahaha ik wil dat z ehet kindje schatten just for fun! en ik wil weten of het ingedaald is en waarom ik steken in me "mus" hahahaha heb... nou a good night! en tot moguh!
goeiemorge, succes bij de vk Anniek, die vragen die jij hebt heb ik ook! Ik moet donderdag naar de vk en ben ook wel benieuwd of ze iets kunnen zeggen over de grootte van de beeb en die verdomde kut pijn (letterlijk en figuurlijk ) @sweetpee, ik zou het doodeng vinden als ik 's nachts zou moeten poepen, zou gelijk denken dat de bevalling begonnen was Maar dei krampen herken ik wel hoor, ik heb ze nu ook dus ga gauw naar de wc
goede morgen dames... @anniek veel plezier bij de VK en ben benieuwd of ze het goed kunnen inschatten. hier zit ik ook met pijn aan mn "muts" pffff zei gister tegen mn mannetje het lijkt wel of ik helemaal bont en blauw ben van beneden! ohhhh en dan nog niet eens over die steken gesproken! maar goed het is voor een goed doel zullen we maar zeggen he. @ sweetpee bij mij gingen die gedachtes ook rond toen ik krampen kreeg alleen ik kon dus "niet"naar de wc en daar zat ik dan een dikke uur daar op die pot! die van mij riep al ben je in slaap gevallen? ohhh en dan krijg je weer die krmap en je kan dan niet en dan trekt hetweer weg nou dan ga je echt denken of het toch niet iets anders is hihihihihi en wie was dat die vroeg of ik man lief in zou lichten? patroescka geloof ik? ja ik moet wel gelijk bellen want ik heb de kans dat ik wederom het ziekenhuis niet haal ivm de snellere bevallingen van die andere 2 van mij... hij is gelukkig wel binnen 5 minuutjes thuis dus dat is geen probleem... ik zag trouwens wel dat ik uitgerekend ben als mijn man nachtdienst heeft die 2 meiden zijn beiden ook dus in de nachtdienst geboren , dus ik ben benieuwd of menneer ook in die week komt... nou verders over mij niet veel te melden alleen dat ik ontzettende nesteldrang heb pffff, maaaaar ik heb mezelf een day off gegeven want anders trek ik het niet. ahhhhhh gister nog een begrafenis gehad van onze hamster... was heel zielig! de oudste ( daar stond hij dus bij op de kamer) riep me of ik wilde komen, kom ik boven begint ze heel hard te huilen en zegt dat snoezer dood is! hij was wel heel vredig gestorven ( in zijn slaap) maar ik kon haar troosten, want hij had een super goed leven gehad hij was bijna 4 jaar geworden terwijl ze gemiddeld 1,5 á 2 jaar worden... maar toch het blijft zielig. dus hebben we hem maar begraven in de tuin... zitten we s'avonds op de bank zegt mijn mannetje ineens: hij zou toch geen winterslaap aan houden zijn? begonnen we toch te twijfelen hihihihi ikke gauw op internet opgezocht stond er wel dat sommige een winterslaap hielden maar dan alleen in het wild en alleen een syrische dwerghamster en zij had een russiche dwerghamster. zou je hebben he dat je dat beestje begraven heb en hij hield alleen maar een winterslaapje ahhhhh nehhh kan toch niet? hij was echt stijf aan het worden... nou ik ga weer ff verder lezen ik zie jullie wel weer toedels...
Hier nog geen last van indalingspijn en ook geen pijn aan mijn muts. Kan mij daar niet echt een voorstelling bij maken, maar hoop dat het niet al te snel komt ! Mijn man was vannacht niet thuis en is aankomende nacht ook nog een nachtje weg, raar is dat als je dat niet gewend bent zeg! Hij heeft een klus in Amsterdam en overnacht daar om alles zo snel mogelijk af te krijgen zonder dat hij elke dag in de file hoeft te staan. Dan iis hij donderdag thuis en vrijdag en zaterdag gaat hij weer weg. Daarna hoop ik dat het zo ver af is dat hij nog maar een dagje werk heeft, want ik blijf het eng vinden dat hij nu zo ver weg zit terwijl ik hier zwanger zit te zijn. Hij schijnt er geen enkele moeite mee te hebben en houdt er geen rekening mee dat het nu al kan gebeuren. Hij rekent meer op vanaf week 37 volgens mij. Van het weekend was ik even helemaal van de kaart toen ik eraan dacht dat hij die paar dagen weg zou zijn en heeft hij me wel heel lief getroost. Als ik bel en er staan geen files dan is hij ook binnen het uur hier, dus eigenlijk is er niets aan de hand Gisteren weer naar zwangerschapsgym geweest, volgens mij was het de op een na laatste keer. Die dames daar zijn allemaal (begin) februari mama's en behoorlijk aan de maat! Die komen niet meer zo makkelijk vooruit. Het was weer gezellig en we hebben het persen geoefend. Ook heerlijke ontspannings oefeningen gedaan. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste dagen erg last heb van mijn onderrug, iemand tips? Marian
Rustig aan doen Marian79, en niet te lang achter elkaar in 1 houding zitten/liggen. Dus na een uur zitten even lopen. Maar na een uur lopen ook even zitten. Soms is liggen beter dan zitten, zoals bij mij, dan komt er te veel druk op mijn stuitje en bekken. @Mariska, de pijn is nog te doen maar ga nu honden uitlaten en een boodschap doen dus dan is het weer voorbij Bedankt voor het vragen hoor! Bij mij is het ook meer pijn in het schaambot uitstralend naar liezen en onderbuik. Is volgens mij echt bekkenpijn want het kraakt ook van voren met omdraaien en zo. Dus nog geen indalingspijn denk ik
goede morgen! Ben een paar daagjes weg en gelijk loop ik weer achter pffffffff Ik las over indalen en het kindje voelen, ja dat is nu allemaal zo rond deze tijd! Zelf hebben we gisteren weer een 4 d echo laten maken en het was echt mooi om te zien! Ik zal zo de foto's in mijn album zetten! Las dat er ook iemand jarig was geweest, nog gefeliciteerd. tot laterz, liefs Es
Wow Madelief, wat n lekker dikkoppie is t al hè! Mooie foto's hoor. Ik voel dat onze uk nog steeds niet gekeerd is. Hopen dat dit vòòr maandag gebeurd want dan moet ik weer naar de vk. We blijven hopen dat ie nog goed gaat liggen . Vandaag 3 uur schoongemaakt, maar merk echt dat ik dit niet meer redt zonder 2 pauzes van 10 minuten, pff. Morgen is mn man jarig hoop dat ie zn kado mooi vind (daggie beautyfarm/sauna met zn 2en.) ps een warme douche vòòr t naar bed gaan heeft bij mij totaal niet geholpen.
Ja dat vond ik ook al, echt van die bolle wangetjes enz Ik heb verleden week ook zo'n poetsdag gehad, nou dat doe ik du echt niet meer, kon bijna 2 dagen niet normaal opstaan en lopen Hoop dus dat jij daar morgen geen last van hebt pfffffff...... Dus morgen de verjaardag van je man, gezelli lekker even afleiding! Ik vind dat een drukkere week echt wel beter is dan alleeen maar niets doen, gaat de tijd ook snelller! Ik hoop ook dat de baby nog draait voor jullie, zal gaan duimen. De onze ligt al goed naar beneden, alleen is ze van links nu naar rechts gedraaid (en dat heb ik gemerkt ook). tot laterz, Liefs Es
heyhey dames hier weer terug van de vk, alles was goed kleintje is nog NIET ingedaald... maar de "mus" steken zouden er wel mee te maken kunne hebben omdat het kindje met het hoofdje op me bekken duwd! uhm de groote konden ze niet echt reeël schatten, kon alleen maar zeggen dat ze aan het gemddelde dacht, niet te groot ook niet te klein... hihi ik moest wel echt lachen ik zei dat we een hond hadden en mevrouw de vk {hihi kei leuk meid} zei echt waar? als ik kom moeten jullie hem wel tegen houden want ik ben als de doodst, is ie eng? vroeg ze? ik zeg nee hoor het is een sul maar wegt wel 54 kg! hahaha ik zeg maar troost je ik zet de plank wel in de kamer en dan kan ie niet komen... En opgelucht dat ze was! Maar w ehebben 4 vk's in mijn praktijk, mijn voorkeur ligt echt bij 2 persoenen! maar evrer zijn ze allemaal super hoor! Oja bloeddruk was 135/77 onderdruk is het hoogste tot nu toe, bovendruk het op 1 na hoogste... maar werd verder niks over gezegd! Madelief, mooie pictures!
Wat een heerlijk bol snoetje ES, ik zou ook nog wel een keer willen maar helaas zijn we een beetje blut (geen geld wel spullen ) Bij mij ligt de kleine al 5 weken met het hoofdje naar beneden maar af en toe draait hij wel dan ligt ie met z'n rug links maar dan draait ie m naar rechts, en ja dat voel je wel jah Uren poetsen is er hier ook niet meer bij. Ik verdeel alles over de week. De ene dag dit en de andere dag dat en als ik zoals vandaag de honden van vrienden uitlaat en dus gewandeld heb met in totaal 3 honden (GROTE) én nog boodschappen heb gedaan op de fiets dan doe ik de rest van de dag dus even lekker helemaal niets!
Hier ook weer eens een berichtje van mij! Vanochtend in het ziekenhuis geweest voor de plaats van de placenta te controleren! De placenta was mooi omhoog gegroeid dus lag gelukkig niet meer voor de uitgang! Hele opluchting! De baby was ook opgemeten, lag nog altijd heel mooi op schema (32wk en 1dg) dus net 1 dagje achter en woog nu na alle metingen van hoofdje, buikje en beentjes 1702 gram! Vond het toch al veel! Maar was dus heel mooi! Verder zag alles er ook nog altijd goed uit en het was nog steeds een mannetje! Hihi, moest het toch nog effe navragen! Verder rustig hier... Die steken in de mus heb ik ook vaker last van, mijn vk zei dat het inderdaad te maken had met indalen... Ik moet ook weer snel eens een nieuwe buikfoto maken is ook alweer veel te lang geleden, dus vanavond mijn mannetje maar eens effe vragen. Hij ligt nu te slapen, heeft nachtdienst gehad dus slaapt nog wel effetjes! Nou iedereen een hele fijne dag vandaag! En ES -> wat een lekker snoetje! Gr. Miranda
Ja je gaat echt merken dat het toch wel tegen het einde loopt! Wij hebben zelf ook 3 grote honden waarvan er 2 hier altijd in huis zijn. Alleen red ik het niet meer om een uur met ze het bos in te gaan, dus wacht ik altijd tot mijn mannetje er is en dan gaan we lekker samen wandelen. Volgende weeek heb ik een intake gesprek in het ziekenhuis, dan maken ze al een dossier aan! Is wel zo makkelijk want dan hoef je niets meer te vertellen als je met weeen aankomt, alleen maar je naam. Jammer lilly dat je nu niet zo'n echo meer kunt laten maken, wij hebben het van ons huwelijksgeld betaald. Maar ja over een paar weekjes zie je het echte kindje! liefs Es
Hallo allemaal, Zo, ik ben weer terug van vakantie en heb 15 pagina's bij "moeten" lezen.... Gezien mijn dementie, ga ik nu niet op iedereen reageren, maar de komende dagen zal ik dat wel doen op de nieuwe berichtjes. Goed? Ik heb een heerlijke vakantie gehad met veel zon en genoeg sneeuw voor de anderen om te kunnen skieen. Ik heb veel gelezen en uitgerust, maar ben na 1 dagje werken alweer toe aan vakantie........... Ik ben heel erg verkouden en heb vannacht ongeveer 2.5 uur geslapen. Ik hoest me het leplazarus en heb zo'n last van me rug.................... Maar goed, genoeg geklaagd. Nog 11 dagen werken en dan gaat mijn verlof in. Eindelijk................ Vanavond weer naar de verloskundige toe, altijd leuk. Tot nu toe ben ik trouwens 10 kilo aangekomen (met 31 weken), dus dat valt geloof ik nog wel mee. Ik zal deze week ook even nieuwe buikfoto's plaatsen. Ga nu nog snel een uurtje aan het werk en dan opweg naar een warm bad voor het eten. Kan niet wachten! Gr Diana