Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hier tot nu toe ook nog niet gekeerd, hopelijk keert de baby snel. Starks ga ik me der nog echt zorgen om maken en piekeren enzo, das niet de bedoeling...
    Morgen naar de vk, hopelijk is de baby dan stiekem gekeerd (hoop, hoop)

Heb wel pijn aan mijn muts, lijkt wel gekneusd daar beneden....
    Maar baby kan toch niet goed indalen als die nog in stuit ligt........ toch?

Sollicitaties gistr gingen goed, we hebben iemand aangenomen en hij begint donderdag al. Kan ik nog net n beetje werk overdragen.

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    lekker Jodi weer een zorg minder toch!

Nou als ik het zo hoor dan zijn die steken misschien toch van het indalen, maar kan dat zo lan duren dan? Ach het zal er allemaal wel bij horen....

ahhahaha Anniek, ik zal de vk ook maar eens gaan inlichten dat we een hond hebben, misschien is ze ook wel bang, en jonge labjes zijn nog wel eens erg enthousiast tegen visite ;)

En minimuis, kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Ik neem aan dat je nu op de normale manier kunt bevallen?

Meiden, ik wil zo graag mijn beeb, ik wil het zo graag dat het bijna pijn in mijn hart doet :)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ME2

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi meiden.

Nou, hier beetje onzekere tijd.
    Alhoewel het misschien veel hormonen zijn dat ik me drukker maak dan werkelijk zou moeten. Maar toch.

Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een groei-echo. Daaruit bleek dat ik echt veels te veel vruchtwater heb. Heel ruim boven het maximum dat je mag hebben.
    Met de kleine was zo te zien alles goed. Hoewel wel het hoofdje iets voorlag op de groei in vergelijking met de rest. ( naderhand zei de verloskundige dat het wel meeviel en nog ruim binnen de lijnen was. Komt wel vaker voor dat een lichaamsdeel 'n keer voor loopt op de groei)

Maar goed, de echoscopiste ging gelijk de gyneacoloog bellen en mijn verloskundige.
    Nu moet ik dus Maandag weer terug komen en dan doet een gyneacoloog een hele uitgebreide echo.
    Sta echt helemaal te stuiteren van de zenuwen en alle doom scenarios komen aan me voorbij.

Vanmorgen nuchter bloed wezen prikken voor de cardioloog ( moet ik volgende week heen) en nu moet ik morgen weer nuchter bloed prikken kijken of ik suiker heb.

Gisteren moest mijn man Rontgenfoto's laten maken van zijn longen. Hij hoest nu al maanden en er zit longkanker bij hem in de familie............
    Daar krijgen we donderdag de uitslag van.

Kortom, ik voel me knap ellendig en gestresst! :(
    Wou dat het al volgende week is. Dan is hopelijk alles voorbij.
    zucht.......

sorry voor het geklaag. Weet dat niemand er op zit te wachten en nu alleen maar aan hun toekomstige bevalling wil denken :oops: :cry:

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kiowa klagen mag hier gerust, doen we allemaal wel eens op z'n tijd.
    Kan me goed voorstellen dat je je nu zorgen maakt. Hopen dat het snel volgende week is en dat je weer wat meer weet.
    Succes donderdag met de uitslag van je man, hopen dat het allemaal meevalt.
    Sterkte gewenst.

Groetjes Carla

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ja Kiowa,

is helemaal niet erg hoor dat je dat hier uit :) En positief bliven denken dan komt alles goed. Ik hoop ook voor je dat er donderdag niets uitkomt, en dat het gewoon iets anders is!

Ik hoep onze kraamhulp gelukkig niet voor de honden te waarschuwen want zij kent ze gelukkig al. Zij neemt namelijk lessen met haar hond op de hondeschool waar ik toevallig training geef dus ze kennen elkaar. Is wel zo makkelijk :) Ik vind labjes ook erg leuk en weet dat ze levendig en springerig zijn. Zelf hebben we dus 2 goldens en 2 herder-mix (leeftijd van alle tussen de 2 en bijna 3,5 jaar) dus allemaal nog jong. Gelukkig wel uit de pubertijd en daar ben ik erg blij om hoor!

Nou ik ga even eten maken voor het mannetje thuis komt :)

liefs Es

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi labjes zijn lief...
    die van mij is nog iets groter hihi het is een bullmastiff!

kiowa, wat een shit tijd meid! hou je een beetje rustig... denk aan je kleintje! komt goed meid!

diane,
    heerlijk vakantie! ikke wil ook ikke iwl ook! mm heerlijk!

voor de verdere rest.....

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Kiowa toch.......
    Dat is niet niks. Ga je nou alsjeblieft niet lopen verontschuldigen. We klagen hier wel om minder dan dat jij nu mee moet maken.

Gelukkig is het bijna donderdag dan weten jullie wat betreft je man in ieder geval waar jullie aan toe zijn maar maandag lijkt nog wel erg ver weg he....... Jee, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar als het echt heel ernstig was, of je kindje deed het niet goed dan hadden ze je wel gelijk gehouden hoor. Pobeer ja daar aan vast te houden.

Ik heb ivm mijn opleiding ook een stukje verloskunde gehad en daar heb ik idd geleerd dat kindjes soms niet gelijk op groeien. Het kan dus voorkomen dat een hoofdje gelijk is aan 20 weken maar het rompje aan 22 weken, noem maar wat.

Wat ik ook had begrepen is dat het grootste risico bij te veel vruchtwater een vroeggeboorte is toch?
    Maar jij bent al 33 weken toch? (kan ik tijdens het typen niet zien) nou dan komt het wel goed met die kleine van jou hoor!

Kop op en niet van het slechtste maar van het beste scenario uit gaan!
    Is misschien makkelijk gezegd maar probeer het toch ;)

Probeer toch om een beetje rustig te blijven, meer dan dat kun je niet doen voor je kindje, je man en JIJZELF!

Een dikke knuffel en ik duim voor je dat het allemaal meevalt.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Kiowa -> kan me je zorgen heel goed voorstellen! Hopelijk gaat de week snel voorbij en is alles goed met je man en met de kleine! Er is vast niks aan de hand! ;)

@ Lilly -> jaaa, ik mag zoals het er nu uitziet tenminste gelukkig op de "normale" manier bevallen! :)

@ Diana -> welkom terug! :)

Ik lig al lekker gedouchd met mijn pyama voor de buis! Dus iedereen een rustige en prettige avond! ;)

Gr. Miranda

10. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Kiowa: sterkte meid! Hopenlijk is het inderdaad niks donderdag. Kan me voorstellen dat je even moet luchten hier ;)

Madelief: wat lekkere bolle toet :D dikke lipjes ook zo te zien hihi

Minimuis: :thumup:

Nou ik heb eigenlijks niets te melden op het moment, behalve dat ik geen mutssteken heb en hoop dat dat zo blijft ;) als ik jullie zo hoor hihi

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Jezus mina, mijn kind heeft zojuist iets gedaan vanbinnen....... :confused:

ik denk dat ie de boel gereorganiseerd heeft, au, au, au, au........ :x

Ik ga nu ook lekker douchen en in pyama voor de buis, heerlijk...... ;)

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Bedankt lieve allemaal !

Probeer me ook zo rustig mogelijk te houden.
    Maar er zijn van die vlagen en dan word ik weer helemaal overspoeld door angst :(
    De kleine is vanavond echt enorm druk aan het bewegen. Net of ie wil zeggen: kop op mama, voel , met mij is alles oke :thumup:
    hij bleef zelfs doorschoppen en draaien toen mijn man voelde ( en dat gebeurd maar heel zelden ;) )
    Dus daar ben ik echt enorm blij mee :D

Ik hoop echt dat alles in orde is en dat het ergste wat kan gebeuren een te vroege bevalling is zoals Lilly zegt ;)

Gelukkig is donderdag dichtbij. Die uitslag weten we gelukkig al voor het weekend!

Zucht, dit weekend maar veel afleiding zoeken.

Ik hou jullie op de hoogte!

Knuff van Kiowa

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    sweetpee: ja die lipjes hadden wij ook al gezien hahaha, mijn man vroeg gelijk of ik het niet in die tijd met een neger had gedaan ipv.met hem :confused: !
    Maar de dokter zei dat het alleen maar zo lijkt omdat de navelstreng net voorbij het mindje liep vandaar. Dus laten we maar hopen dat ze een beetje kleinere lipjes heeft :)

liefs Es

14. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hey meiden,

Even snel een kleine update van mij.

Ik ben vrijdagavond opgenomen in het ziekenhuis met regelmatige harde buiken. Heb het hele weekend aan het infuus gelegen met weeenremmers en sinds anderhalve dag weer zonder.
    Nog wel harde buiken maar als het goed is is het allemaal niet ernstig en met een beetje geluk mag ik donderdag weer naar huis.

Was wel even schrikken!

Sorry heb geen tijd om bij te lezen, dat doe ik wel ff wanneer ik weer thuis ben ;)

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wow Caithlin das schrikken :confused:

Gelukkig gaat het weer wat beter met je.!
    Hoop dat het goed blijft gaan en je snel weer naar huis mag!
    Doe rustig aan meis!

Dikke knuff van Kiowa

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :confused: Jeeeetje Caithlin! wist dat tweelingen eerder komen, maar dit zou wel wat te snel zijn. Sterkte meissie!

:) Wahahahahaha madelief die is goed hihihi
    ik zag dat op de tweede foto de lippen inderdaad niet zo dik lijken.

Onze meid heeft wel volle lipjes, hebben wij beiden ook :)

17. Caithlin en Kiowa, wat een nare verhalen zeg.
    Ik hoop dat het toch snel goed komt allemaal en dat jullie nog een paar weken mogen genieten van je zwangerschap.

sterkte allebei

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Caithlin -> schrikken! :confused: Gelukkig mag je met een beetje geluk donderdag weer naar huis en zitten de kleintjes nog lekker warm in je buik! In ieder geval nog sterkte met de schrik!

19. Ik ben vandaag zelf ook weer naarde VK geweest.
    Ik vertelde dat mijn rugklachten er nog steeds zijn, maar dat ik ook een hele pijnlijke (alsof ik een brandwond heb) plek heb links onder mijn ribben.

De VK kon heel moeilijk mijn bloeddruk meten, dus ging ze maar eerst de normale controle doen. Met het kindje was gelukkig alles goed.
    Daarna weer mijn bloeddruk meten, die was nu normaal. Ook wilde ze kijken of ik geen eiwitten in mijn urine had (alleen een klein spoortje).
    Toen benadrukte ze dat ik die pijn bij mijn ribben goed in de gaten moest houden, en bij hoofdpijn/misselijk ed moest ik direct weer bellen.

Eenmaal thuis heb hier weinig aandacht aan gegeven, totdat de VK me smiddags opbelde. Ze had het mijn haar collega besproken en ze wilde me toch as donderdag alweer voor controle terug zien. Omdat het haar geen goed gevoel gaf.

Het kan zien dat het kindje met zijn hoofdje tegen een orgaan aanduwd en dat daardoor deze pijn wordt veroorzaakt, maar er kan ook iets mis zijn met mijn bloeddruk.

Ik wacht donderdag af, maar vind het wel spannend.

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Caithlin, dat is schrikken zeg, hopen dat je snel weer naar huis mag. Rustig aan meid.

Verder gaat het hier z'n gangetje, begin wat last te krijgen van harde buiken, maar verder geen echte klachten gelukkig.

Ik kan echt niet wachten tot de kleine er is, kijk er nu heel erg naar uit!

Deel Deze Pagina