Lieve Kiowa, Helaas ben ik niet zo goed met worden. Ben veel beter in knuffelen enzo. Heel veel sterke, duim voor jullie. Hierbij een hele dikke virtuele knuffel. En niet vergeten dat we het helemaal niet erg vinden dat je even er alles uitgooid. Daar voor zijn we ook hier. Voor alle leuke en soms niet zo leuke dingen. Liefs Tosca
Jeetje Caithlin, of eigenlijk de babys van Caithlin. Jullie laten ons wel schrikken hoor. Lieve babys blijf nog maar even lekker bij mama in der buik. Hopelijk blijft hetgoed gaan en kan je donderdag weer naar huis. Marijke, wat een onzekerheid zeg. Hopelijk hebben ze donderdag een duidelijk antwoord. En is het gewoon de baby die af en toe die richting optrapt. En Sweetpee, vegat helemaal te zeggen: wat een schatje
Ik ben vandaag ook weer naar de VK geweest... ik zou vandaag de prik krijgen voor mijn negatieve rhesusfactor maar dat kon niet doorgaan want dat had overdag gemoeten...maar ze kon wel al bloedafnemen... maar dat ging ook neit zoals het moest... 1ste poging lukte niet en ging ze ook nog eens draaien met de naald (pijnlijk) en daarna andere arm.. wou gelukkig wel maar heb nu last van beide armen Maar ja ik was een bikkel Verder met de baby prima en me bloeddruk nog steeds 120/60.. keurig dus! Nu moet ik volgende week weer heen voor die andere prik.....
Jee caithlin, das schrikken Veel sterkte en hopelijk ben je snel weer thuis! Marijke jij ook sterkte! Mag ik vragen of de vk ook gezegd heeft waarom je die pijn in de gaten moet houden? En zit het aan je rugkant of aan de borstkant?
@Kiowa Ik hoop dat je de komende tijd een beetje door kan komen! Heel veel sterkte! @Caithlin Je laat me wel schrikken hoor! Ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen en dat je zonder de weeenremmers kunt en weer snel thuis kunt zijn! Zo in het ziekenhuis is ook niet wat! Marian
Goede morgen allemaal, Tjee, wat een verhalen zeg. Kiowa: heel veel sterkte en we duimen allemaal voor je! Caithlin: ook jij en de beebs heel veel sterkte, en laat ze nog maar even lekker in je buikje zitten. Wel zo veilig en "gezellig"! Marijke: ik hoop dat het niets ernstigs is, laat je ons weten hoe het afloopt? Jodi: ik hoop ook voor je dat de baby nog draait. Zou wel zo fijn zijn, he?! Lilly: ik kan ook niet meer wachten. Ben zo benieuwd wat voor mensje er in mijn buik zit..... Zelf ben ik gisteren ook weer bij de VK geweest en alles was opzich prima. De baby was weer goed gegroeid, ikzelf ook wel..... Bloeddruk was netjes en we kregen zowaar een surprise echo. Mijn VK is bezig met de opleiding voor echoscopiste en het echo apparaat stond er toch, dus heeft ze even een echo gemaakt. Onze baby ligt wel in een wat onwaarschijnlijke houding helaas. Hij/zij ligt in een volledige dwarsligging met z'n voeten bij z'n neusje. Hoofdje rechts in mijn buik, dan het ruggetje onderin mijn buik en het kontje links, de beentjes maken vervolgens het circeltje rond omdat die dus bij z'n hoofdje liggen...... Hij moet dus nog wel even draaien, anders wordt het een verplichte keizersnede..... En dat wil ik dus niet! Nu nog 11 dagen werken en dan gaat mijn verlof eindelijk in. Ik kan zo langzamerhand echt niet meer wachten. Ik ben doodmoe en heel erg verkouden en eigenlijk zou ik wensen dat ik in mijn bedje lag..... Fijne dag allemaal!
Caithlin: das wel schrikken zeg, maar ik moet zeggen dat ik het bij een tweeling niet zo vreemd vind, bij mijn buurvrouw is het namelijk net zo gegaan als bij jou! Alleen heeft zij 4 weken in het ziekenhuis gelegen en toen zijn ze gehaald (35 weken), het zijn hele gezonde kereltjes en er is niets mee aan de hand, dus maak je maar geen zorgen Gelukkig heb ik de hele nacht door kunnen slapen en als ik eerlijk ben, ik ben net pas wakker hihihi Dat is wel erg laat vinden jullie niet, maar wel lekker hoor want dat zal de aankomende jaren wel niet zo veel meer voorkomen! Mijn mannetje laat gelukkig de honden uit voor hij naar het werk gaat dus die hoor ik dan niet meer. (lief he!) Nou tot laterz maar weer, liefs Es
@ caithlin veel sterkte en hopelijk ben je weer snel thuis. Ik ben ook naar de verloskundige geweest. Mijn bloeddruk was 105/50 dus veel te laag, ik moet aan de zoute drop en de bouillon. In totaal nu 22 kilo aangekomen. En ook vertelde ze me dat ik 2 weken voor loop. Pff ik vroeg betekent dat ook dat de kleine eerder komt. Hier kon ze niets van zeggen, niemand kan namelijk voorspellen wanneer de kleine zich aan dient. Het was zowieso een groot kindje, dat ook nog 2 weken voor loopt. LIEFS Angelaa
He meiden JEEEEEEHHHH Kom net terug van de vk, onze baby is ook gedraaid. en wat ik telkens voel is het lekkere dikke kontje tegen mijn buik leunen. En dan af en toe een schop richting mijn ribben. Ze moest wel even goed voelen. Baby heeft een licht hoofdje, maar lag goed @ diana hopelijk draait je baby optijd, heeft zich wel in n mooie positie gedraaid zo dwars. (lieve baby van Diana, doe je moeder een plezier en draai ) En nog eventjes, mag je lekker met verlof. Ik zie er ook erg naar uit. Mijn laatste werkdag is 1 feb. @ madelief- das zeker fijn dat je man de honden uitlaat, is voor jou n stuk rustiger 's ochtends. Ik ga trouwens wat leuks doen zondag. Ik ga foto's laten maken van mijn mooie buik Een meisje op deze site is bezig zich te zettelenals fotograaf en had nog zwangeren nodig. Nu mogen mijn zusje (35wk5 zwanger) en ik samen komen zodat ze kan oefenen en wij houden er dan (geloof ik) 2 mooie foto's aan over Als ik wat heb laat ik het jullie natuurlijk zien. Liefs Tosca
Mijne loopt ook wat voor en stiekum hoop ik dan ook dat hij wat eerder komt. Niet té veel eerder natuurlijk want ik wil echt héél graag thuis bevallen [-o< Verder is het weer eens zo'n dag Vanmorgen een hormonale uitspatting tegen mijn mannetje, oke het lag ook wel een beetje aan hem en zo heel erg ben ik ook weer niet uitgevallen maar van binnen ontplofte ik zowat Toen samen met een vriendin honden uitgelaten en wat deed dat zeer zeg Dat word echt een dagje niks doen en ik deed al zo veel Maar goed ff een flink potje gejankt en nu gaat het wel weer. Koppie thee gezet en wat chocola erbij Zou het niet moeten doen want gisteren ook al gesnoept maar heb er even maling aan, o zo [-(
Leuk joh Tosca! Ik had me daar ook voor aangemeld, leek me leuk, veel plezier hoor! Ow enne, ik ben vandaag alweer 33 weken zwanger!1 Nog maar 4 weken en dan mag ie komen, joehoe!
@Lilly: Ik hoop ook dat ons kleintje eerder komt. Mijn man zegt dat ie het voorgevoel heeft dat ie eerder komt. En hij heeft al 'n keer gelijk gehad. Nog voordat ik zwangerschapstest deed zei hij: jij bent zwanger!> Ik weet het. En idd Maar goed, was 50% kans natuurlijk Geniet maar lekker van je chocolade hoor Zo te lezen heb je het verdient @Jodi/Tosca: gefeliciteerd met je gedraaide beebje hihihihihi En veel plezier alvast voor zondag! Hebben er meer dames hier last van hamsteren? En dan bedoel ik niet spulletjes voor de baby maar de alledaagse boodschappen. Ik wil graag alles ruim op vooraad hebben de laatste tijd We hebben geen auto en moest alles op de fiets doen. Maar nu laat ik het voor 5 euro door de Albert Hein thuisbezorgen ( is de enigste supermarkt hier in de omgeving helaas.) Dus eerst lekker online alles bestellen en dan word het thuisgebracht. Hoef de deur niet meer uit voor de zware en vele boodschappen en mijn man ook niet ( is ie blij mee want hij HAAT boodschappen doen).
zoooo dames wat is er weer veel gebeurd... @kiowa die van mij was ook groot alleen zijn hoofdje was klein tegenover zijn buikje en benen. hoofdje kwam op de gewone berekening uit buikje een week eerder en zijn benen zelfs 2 weken eerder! zolang alles binnen de lijnen valt ben ik nog wel gerust ( natuurlijk ga je dan wel denken van... komt het dan ook eerder? wie weet we wachten af. maar ik ga voor je duimen hoor meid dat maandag alles goed is... ik mag volgende week weer voor een 2e groei echo. maar uhhh klagen? nee hoor meid je doet maar lekker leren wij ook weer van... @diana welkom terug zo te lezen heb je je goed vermaakt :-D @madelief wat een heerlijk snoetje zeg! @Caithlin79 zo hee dat is ffies schrikken zeg!, maar goed dat je weet dat een tweeling wel eerder mag komen he? maar uitstellen van een vroege bevalling is nog altijd beter... @marijke dat advies heb ik ook gekregen gelijk bellen als ik dus weer misselijk word en of hoofdpijn krijg! moet niet netjes wachten tot spreekuur maar gewoon hun spoednummer bellen... nou verder allemaal wel een redelijke tot goede APK gehad lees ik weer dus we kunnen er weer tegen aan voor 2 á 3 weekjes... ik mag dinsdag weer ben benieuwd... nou verder hier weinig nieuws jaaaa wel 1tje nog hihihihihi WE HEBBEN EINDELIJK EEN NAAM ! yippie.... ik wilde de kaartjes online gaan bestellen, maar moet toch de zelfde kaartjes ergens anders gaan zoeken anders kan de complete bedrukking er niet op... ( ja ff moeilijk uit te leggen, maar jullie zien het wel als ik mijn geboorte kaartje in huis heb) nou ik ben er weer van tussen jullie zien me weer toedels...
Is het bij jullie ook zulk vies grauw weer? Word er een beetje moe van, heb de hele dag het licht aan, word je zo somber van. Morgen mag ik weer naar de vk, ben benieuwd of alles een beetje op schema loopt en of de kleine al aan het indalen is. Vanavond zwangerschapscursus maar pas om 20.30 uur ipv 19.00 uur, dus ff kijken of ik wel ga want vind het wel een beetje laat hoor en ben nu al zo moe. Wat een ouwe zeur ben ik eigenlijk he? Ik zal mijn man vanavond eens aan z'n jasje trekken dat ie de fotoos van de babykamer eens op de computer zet zodat ik ff kan pronken (zal niet iedereen z'n smaak zijn maar toch ) ben er namelijk wel trots op Verders verveel ik me dood Er is niks op tv. Zodra ik opsta doet alles zeer en verder heb ik nergens zin in, bleh! Behalve eten dan, haha
zozo dametjes... angelaa, babykomt wanneer het komt. 1 troost het zegt niks over of je wel of geen zware bevalling zult hebben! lilly, hier nog zo'n ongedudldige! Ik ga vanaf 37 weken werkelijk alles eraan doen om me baby te laten komen! Baker praatje of niet ik ga er tegen aan! hihi dat vervelen ken ik! stomee rot Q)@#@) tv! Maar hier ben ik nog steeds de geboortekaartjes aan het ontwerpen! word er een beetje niet goed van! ik verzin steeds iets nieuws! grr... ik wil ze nu langzaamaan wel definitief hebben! Tosca, wat leuk! zou ik ook wel willen... maar die meid die woonde een beetje ver van heir vandaan! oja 32 WEKEN joehoe! morgen ga ik met me beste vriendin naar de babysuperstore, de beschadigde plankjes omwisselen en de laatste inkopen doen! heb er wel echt zin in! Ik moet nog zo'n verrekkese verzorgingstas! maar in vind niet zoveel leuk! ik word gen van me perfectionisme! verzorgingstas vind ik moeilijk! die rot geboorte gedichtjes! hihi alles komt goed.....
Lilly: hier is het weer ook niet veel beter, ze hebben zelfs storm voorspel! Ik heb vanavond ook weer zwangerschapsgym maar gelukkig wel om 18.00 uur, en vanaf volgende week hebben we op dinsdag dan ook nog eens de partnercursus! Kijk ik nu al naar uit Verveel me ook een beetje, alleen kwam gelukkig net mijn mannetje onverwachts thuis, dus heb ik weer wat aanspraak hahahaha. Op de TV is ook niet veel soeps, maar ja het is uit te houden met de computer en het forum. Hoop dat ik je kamertje snel in je album kan bewonderen liefs Es
Zo net thuis van onze eerste cursusavond Best leuk, veel info over houding, bevallen etc. We zijn met 6 stellen in totaal. En het leuke is: we verwachten allemaal onze eerste baby! Hihi Uitrekendata lopen van 7 maart t/m 7 april. Nou ik ben benieuwd naar het kamertje Lilly! Ga morgen maar eens het meeste wassen, helemaal zin in hahahaha. We hebben nu ook eigenlijk wel alles in huis en de rest wat we eventueel niet hebben (mobiel, thermometer en nog wat spul) krijgen we van Omi en mijn beste vriendin! Nou lilly ik zal ook even in je album spieken als je kamertje erin staat