Maart 2007 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by susanne1979, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nou ik ga een poging wagen om veilig thuis te komen! Wat een weer zeg.
    Vlug naar huis en dan niet meer naar buiten vandaag; kruip ik lekker op de bank met een beker warme chocomel. mmmmmmmm heb er nu al zin in!

Groetjes Carla

2. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Zeker weten: Wat een weer zeg.
    Ben ook weer veilig thuis, nu mijn man nog.
    Hij werkt in Amersfoort en wij wonen in Heemskerk (tussen alkmaar en haarlem). Eerst gaat ie nog iemand weg brengen, di ewoont in Ijmuiden en gaat normaal met de trein, maar die rijd nu niet.

Mijn zwangerschapsgym voor vanavond is ook afgezegt.
    Er hadden al meiden afgebeld en er wordt geadviseert om niet meer naar buiten te gaan.
    Veel te eng ook met die storm.

Kiowa - wat fijn dat de rontgen foto's van je man in orde zijn.

Madelief - hier stormt het ook zo erg. Hadden vanmiddag horizontale regen.....

Caithlin - Jeeh, je bent weer thuis, rustig aan doen hoor. Goed op jullie passen.

Anniek - das toch even schrikken, veel sterkte met het verwerken van dit vervelende nieuws en wat Diana zegt, hoeft zeker niet het einde te zijn.

Diana - mooie buikje en schattige kleertjes :)

Sweetpee - regen dat je huis inloopt, das niet mooi, hopelijk hebben jullie zo neit te veel schade.

Liefs Tosca

3. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Fijn om te lezen dat je weer thuis bent Caithlin!

Verder ga ik niets vertellen, voel me behoorlijk kl#te vandaag! Veel last van zuurbranden, koppijn en gezwollen voeten/enkels....

Dus, morgen beter?

Marian

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Jeetje meiden wat een weer! Bah, vind er echt niks aan. Worden we vanmorgen wakker......jahoor lekkage in de slaapkamer. Plafond nat, het druppelde gewoon naar beneden. Moet dus een nieuw plaffond in. En wanneer moet je dat nu ff gaan doen? Voor de bevalling of erna? Wqaar moeten wij dan slapen? Kan moeilijk met matras en al op de grond gaan liggen want dan kom ik niet meer overeind. Bah wat een toestand.

Anniek: Sterkte met je schoonvader, wat een rotnieuws is dit zeg!

Verder weet ik niet meer zo goed wie nu wat heeft geschreven. Alleen lees ik overal dat de laatste loodjes wel zwaar worden nu, ik begin er ook last van te krijgen.
    Sterkte allemaal dames, straks hebben we een mooi kindje in onze armen!

Groetjes yvon

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Diana lieve kleertjes zeg! Enne buikie gaat lekkerrrr :D

Nou waterschade valt mee, beperkt tot in het kozijn en op vensterbank gelukkig. Maar dakomlijsting is nu nog losser en we kunnen gewoon niets doen :c: :c: :c: hoop echt dat het zodanig blijft zitten dat we geen lekkage krijgen, aangezien het boven de babykamer is. bah....

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    nou dames ben ik weer ff

ik heb nog niks gelezen ga ik straks wel ffies doen.
    ben bij de VK geweest en ze maakte haar toch wel zorgen a omdat er eiwit in mn urine zat
    b bloeddruk was dus gestegen voor mijn doenc omdat ik teveel hoofdpijn had en misselijk was en het laatste mijn baarmoedermond is zich dus al aan het openen en het zal niet lang duren voordat ik ontsluiting heb...
    wat inhield dat ik ala minuut door moest naar het ziekenhuis en daar hebben ze me aan het ctg gelegd bloed geprikt en urine weer na gekeken.
    ze dachten dat ik zwangerschaps vergifteging had, maar gelukkig was alles goed. en mocht naar 2 uurtjes weer naar huis, wel met de mededeling dat ik nog rustiger aan moet doen...
    ( onze oudste dochter word morgen 12 zal leuk worden)
    ik moet me dus heel rustig houden zodat mijn baarmoeder niet geprikkeld raakt want dan werk ik dus mee dat ik ontsluiting krijg en dat mag dus nog niet...

nou dames dat was het voor zo ver ik ga straks ff alles lezen ok.

groetjes van mij...

7. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    :confused: Jeetje Mandytjuh, das niet te min! Nou doe rustig aan. Ik neem aan dat je dochter en mannetje er ook alles aan zullen doen om je te ontzien ;)

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jeetje mandytjuh, dat is toch wel even schrikken hoor. RUSTIG AAn meid.

9. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Jeetje das even schrikken Mandytjuh! Maar goed rustig aan doen dan, hoe moeilijk dat dan ook is! Denk om jezelf en de beeb hoor.

10. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    pff Mandytjuh doe maar rustig aan nu hoor. het is nog iets te vroeg voor de beeb om te komen..

hier verder alles goed. heb alleen iedere keer kramp in mijn liezen.. dat is wel irritant.
    alle kleertjes zijn lekker gewassen en morgen komt mijn moeder langs en gaan we de babykamer uitsoppen en strijken en alles opnieuw en goed indelen.
    en mijn vluchttas klaar zetten.
    dus ik ben er bijna klaar voor :)

dinsdag ga ik met mijn zus naar de voorlichtingsavond in het ziekenhuis.. mijn vriend wilde niet mee omdat hij zegt je kan je er toch niet op voorbereiden. je weet toch niet hoe het allemaal loopt..

11. sharon

sharon Actief lid

Jan 17, 2007
    323
    0
    0
    hallo allemaal.
    mijn baby is al ingedaald.
    voor de rest gaat alles goed.heb alleen wat kwaaltjes maar denk dat iedereen dat heeft.
    ben blij als het zover is.
    is wel raar dat ik over een paar weken mama wordt.
    voor mijn vriend zal het wel wennen zijn.
    denk dat ik niet al te veel moet verlangen van mijn vriend.
    denk dat ik degene ben die iedere nacht eruit moet.
    hij wordt heel slecht wakker met een humur van heb ik jou daar.
    en hij komt niet meer in slaap als hij emaal wakker is.
    hij is ook pas 23 en ik 22.
    denk dat ik het op het begin wel zwaar zal krijgen.
    maar daar komen we snel achter.
    groetjes :)

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    JA raar idee he sharon? Mijn vriend heeft het ook slim bekeken: ow borstvoeding, dan hoef ik 's nacht niet eruit :)
    Voor de meesten van ons is het toch wel onze eerste kind, dus er staat ons nog wat te wachten ;)

Maarre ff wat anders: Nieuwe buikfoto's :D Gaat hard man!

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey iemand Timiris nog voorbij zien komen trouwens? Al een tijd niets van gelezen geloof ik....

14. sharon

sharon Actief lid

Jan 17, 2007
    323
    0
    0
    ik denk ook dat hij niet weet hoe hij met zoon kleintje om moet gaan. denk als hij dalijk een paar maanden is dat hij er meer naar om kijk.
    heb wel al de babykamer staan en de box.
    moet alleen nog alles wassen.
    groetjes

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    pfff Mandy gelukkig was het geen zwangerschapsvergiftiging!
    Doe rustig aan vandaag Mandytjuh ! Denk aan jezelf en aan je kleintje.

Enne, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter :thumup: \:D/

Mijn man zegt ook: ow, borstvoeding. Makkelijk dan hoef ik er niet uit snachts :D
    Nou, dus mooi wel ! NIet elke nacht natuurlijk want hij werkt en ik niet. Maar ik wil ook wel eens doorslapen 'n nacht.
    En daarom hebben we nou een borstkolf :D
    ff kolven voor het slapen gaan en dan kan hij het snachts opwarmen en de kleine eten geven ;)
    En als de kleine de fles niet wilt dan voed ik de kleine wel maar dan mag hij de luier verschonen ;)
    Eerlijk zullen we alles delen :p

Iemand vroeg naar Timiris. Nee, die heb ik ook al weer een tijdje niet gezien :(
    Hoop dat alles goed is daar.

16. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Jeetje ja, Timiris, hoop ook dat alles goed met haar gaat.

Mandytjuh, rustig aan doen he en gelukkig heb je geen zwangerschapsvergiftiging.

Mijn man denkt er nu ook nog onderuit te komen (voeding en veschonen) maar daar komt ie nog wel achter :) hihi
    Eerlijk alles samen delen.

Hij was trouwens gelukkig heel thuis gekomen. Hij had wel onderweg dat er opeens 10m voorhem een boom omging. Gelukkig niet geraakt. pfff

Bij jullie ook nog alles heel na de storm?

17. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hoi hoi dames...

nou hier heel slecht geslapen hoor het rommelde flink in mijn buik, heb nu dus nog meer en nog langer harde buiken en zo maar het begint nu echt vervelend te worden...
    maar begin ff te twijfelen want toen de VK mijn inwendig onderzocht vertelde ze dat ik nog wel wat kon vloeien omdat die baarmoedermond nu extra geprikkeld was maar zei ze morgen vroeg moet het over zijn! nu stond ik gisteravond onder de douche en met wassen zag ik dus toen pas wat stolseltjes niet veel maar je kon wel zien dat het bloed was... maar met afvegen na het plassen zag ik dus weer niks! nou vannacht dus lekker aan het rommelen geweest maar nu zag ik dus weer in mijn inlegkruisje bruin/rood ( moeilijk te zien) zou ik dan toch weer ff moeten bellen of zou het toch nog echt het laatste beetje van gisteren zijn?
    ook heb ik nu als ik harde buiken krijg en ik sta toevallig dat ik druk op mijn achterwerk krijg pffff
    ja het voeld echt niet aan als een wee dat merk ik wel maar voel me echt niet lekker het lijkt alsof ik ieder moment kan gaan spugen.
    ik weet het echt niet meer!
    ik weet nu al dat als ik nu weer terug naar het ziekenhuis moet dat ik er niet meer uit kom niet eerder voordat ik bevallen ben en dat kan nog wel 6 weken duren ( al denk ik zelf dat ik wel eerder ga bevallen)

nou dames ik ga weer ff plat ik lees jullie straks wel weer tot horens...

18. mieke

mieke Bekend lid

hoi hoi alle maart mama's
    hier ook een maart mama
    ik kan niet wachten tot het zover is
    maar nog even wachten en we houden onze beebs in ons armen

veel liefs mieke

19. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Welkom Mieke :)

Mandytjuh, wat een gerommel zeg. Hoepelijk houd het weer snel op en hoef je niet weer naar het ziekenhuis. rust maar goed, hopelijk helpt dat.

Liefs Tosca

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Welkom Mieke!

Heb gisteren eindelijk te horen gekregen wie mij komt vervangen tijdens mijn verlof. Moet nog een hoop dingen met haar bespreken, maar daar wordt ik gelukkig voor vrij geroosterd. Kan dat lekker allemaal onder schooltijd gebeuren.
    Eigenlijk zou mijn laatste werkdag zijn op 13 februari, maar mag op 9 februari al stoppen!

Verder gaat alles hier z'n gangetje, alleen het slapen gaat steeds slechter..verder nog niet echt last van kwaaltjes op dit moment!

Share This Page