hoi mini muisje ik zie dat jij ook uit heerlen komt. ik kom ook uit heerlen. meschien kennen we elkaar. groetjes sharon
hihi hier ook al geshopt CARLA hihi heb een verzorgingstas gekocht en nog een lakentje... en een speentje.. bij de prenatal. ik had een bon gekregen voor kerstmis en die heb ik dus nu ingeleverd! hihi heerlijk hoor! verder heb ik nu alles bijelkaar wel.... alleen nog een babyfoon.... en dat was het geloof ik.. onee dat zwitsal spul allemaal nog.... verdre hier erg veellast van me bekken.. maja weer een ebetje veel gedaan! hihi
eej anniek hier ffies met mij... zwitzal spulletjes zijn bij alberthijn 3 voor 5,- nu teminste waar ik van de week was hadden ze die aanbieding weet niet of dat overal is hoor... en een baby foon bij de kruidvat een babyfoon met camera is nu afgeprijst 25% korting geloof dat hij nu om en nabij de 42,- kost... dus de moeite waard om ff te kijken natuurlijk. nou ik ga weer plat ik lees jullie weer toedels... oh ja nieuwe maart mama's welkom allemaal...
He ladies, Allereerst welkom aan alle "nieuwe" maart mama's! En heel veel succes en sterkte voor MANDY! Ik ben nog steeds ziek thuis, maar de koorts is in ieder geval minder geworden. Ben nog wel snot verkouden en voel me net een dweil.... Ondanks dat, vandaag nog wel even de stad in geweest om de blije doos op te halen en ik heb meteen nog even een heel leuk shirtje gekocht en eindelijk een luiertas! Alles bij de prenatal. Dus Anniek en Carla, jullie zijn niet de enige die vandaag hebben geshopt Zo langzamerhand heb ik al wel vanalles in huis, maar ik moet ook nog alle verzorgingsdingen (zwitsal spullen, luiers en al die andere dingen....) net als Anniek en Carla. Maar goed, ik heb nog wel een week of wat de tijd. Dus zodra mijn verlof ingaat 3 februari, ga ik al die dingen inslaan. Verder moeten we nog een leuke plafondlamp voor de kinderkamer en een wandlampje. Iemand nog ideeen voor winkels? Zo, ik ga even lekker Bert Visscher kijken en daarna mijn bedje in. Fijne zaterdagavond en zondag allemaal. Diana
zo hier is als het goed is ook alles rond. Ik heb zo'n beetje mijn vluchttas klaar, moeten nog een paar dingetjes in. De babykamer is schoon, alle kleertjes zijn schoon, het bedje is opgemaakt, luiers liggen klaar als het goed is hebben we nu bijna alles.. Moet alleen nog voor in de wandelwagen laketjes hebben en een flessenwarmer heb ik nog niet en moet eigenlijk nog een boxkleed.. en volgens mij heb ik dan alles wel klaar voor de kleine hebben jullie mannetjes ook moeite met seks? mijne wil niet omdat ie zegt dat ie dan de bevalling op gang maakt.. en ik probeer hem te overtuigen van niet, maar het werkt niet..
hier is ook alles zover wel klaar denk ik vandaag nog lekker wezen shoppen en twee mobielen gekocht 1 voor de box en 1 voor t ledikantje ik weet niet zo goed wat ik moet doen ik wil graag borstvoeding gaan geven moet ik nu ook flesjes en zo hebben ? of ff afwachten hoe t gaat straks mag ik trouwens ook mee in t staatje ? ik ben maandag 33 weken ver en wij verwachten een meisje wat willen jullie verder nog weten ? veel liefs mieke
hoi hoi, Ten eerste: welkom alle nieuwe Maart-mama's Zo te lezen is iedereen druk bezig met de laatste spulletjes kopen en vluchttas in orde maken Nou, hier dus ook @Mieke: je vroeg als je borstvoeding geeft je dan ook flesjes in huis moet hebben. Ik wil ook borstvoeding geven en ik heb wel flesjes in huis gehaald. Dit omdat mijn man dan ook eens een voeding kan geven ( afgekolfde) En voor de zekerheid want stel dat om wat voor rede de borstvoeding niet lukt. Dan heb je toch flesjes nodig en het is dan handig als je ze alvast in huis hebt @bar: de sex.............dat is hier alweer een hele tijd geleden Mijn man vind het veels te eng. Ookal weet ie dat er niks kan gebeuren. Maar hij vind het gewoon een te rare, vervelende gedachten dat ie met me ligt te vrijen terwijl ons kleintje in mijn buik aan het trappelen is. Probeer hem wel eens over te halen maar dat lukt echt niet. In het begin vond ik het helemaal niet erg had er ook niet echt behoefte aan. Maar na een half jaar geen sex te hebben gehad. Zucht , dan begin je het wel te missen hoor! @Mandy: hoe is het met je meid? Hoe was de verjaardag van je dochter?
hai kiowa.... en de rest hier gaat het redelijk, ik heb wel geslapen maar toch met gerommel wakker geworden nu ook ik kom lekker onder de douche vandaan en heb gelijk weer menstruatie achtige klachten! pffff ik hoef nu alleen maar al op te staan en mijn buik word echt mega hard... erg vervelende gevoel is dat het is niet leuk meer dat gevoel bah... hoe de verjaardag van Larissa was? ja was erg druk, maar ik heb niks hoeven doen ik mocht lekker op mijn krent blijven zitten hihihihi maar vond het wel moeilijk hoor, want normaal loop ik mijn benen onder mijn lijf vandaan en nu mocht ik niks ( maar goed ik kon ook niks voelde me erg belabberd) @mieke over borstvoeding en flesjes... ik heb hier ook flesjes in huis staan mede omdat ik het ook leuk zou vinden als man en kids ook een keertje de fles kunnen geven als ik afgekolfd heb. en altijd makkelijk als het borstvoeden niet gaat lukken ik las ook nog iets over een vluchtkoffer klaar hebben staan? nou was maar goed dat ik hem dus al klaar had staan met alle papieren ed erin want ik had hem dus echt ff nodig. gelukkig hoefde ik de inhoud niet te gebruiken, maar ik kon tegen wolfgang zeggen dat hij die tas moest pakken en ik had alles bij de hand erg makkelijk dus! en iets over sex? nu hoef ik er niet meer aan te denken we deden het nog wel gewoon tot voorkort natuurlijk ( heeft ook een periode gehad dat hij niet durfte hoor) hihihi stel je voor he pffff nee dan wacht ik wel 6 weken hihihihi lol nou ik ga weer ff lezen ik hoor het wel weer doegie...
hallo aanstaande mama's, ik ben tamara en ben in verwachting van ons eerste kindje, ik ben nu 34 weken en zit ook net als jullie met spanning te wachten op ons kindje. We krijgen een meisje en ik ben op 3 maart uitgerekend.. veel succes allemaal groetjes tamara
Goeiemorgen allemaal Eerst alle nieuwe maartmama's welkom Alles goed met alle dames, het begint nu lekker op te schieten he, heb van de week twee keer aan de ctg gelegen en een complete echo gehad, mijn bloeddruk blijft stijgen en de zwangerschapvergiftiging is ook stijgend maar nog niet zo erg dat ze hoeven in te grijpen, maar deze zwangerschap is wel zwaarder en moet zeggen door alle dingen dat ik het wel aardig heb gehad, hopelijk duurt het niet te lang meer zit er aardig door heen, de laatste tijd loopt mijn zoontje ook een beetje te sukkellen met zijn gezondheidje, en snachts is hij alleen maar overstuur, misschien dat hij ook van alles merkt, dus vanacht lag hij ook weer bij ons in bed en dan kruipt hij zo dicht tegen je aan. Dus heb de hele nacht geen oog dicht gedaan zo ie zo door die mega toeter slaap ik slecht en nu met mijn zoontje ook nog erbij dus ben een beetje op, vandaar dat ik soms ook geen puf heb om te reageren. Verder ga ik hier maar eens proberen vandaag wat te doen loop zo achter de verbouwingen zijn klaar en de kinderkamer en babykamer ook alleen nu nog alle soppen in ruimen dozen leegpakken en noem maar op er staan hier wel tig dozen, dus hopen dat het een beetje mee zit vandaag, heb van de week al heel wat kleding gewassen nu heb ik nog 4 mega manden die gewassen moeten worden en gestreken en dan kan ik de kamers in ruimen, en lekker poetsen boven en dan wat dingentjes ophangen en dan zijn we eindelijk klaar. Ias echt laat met mijn zoontje had ik toen alles al met 6 - 7 maanden af, maar goed nu maar tempo maken want als het echt te erg word moeten ze ingrijpen en dan moet het wel af en schoon zijn. Zal ook eens mijn tas gaan pakken zodat die klaar staat en alle benodigide spullen. Van de week bij etos een boel ingeslagen van natusan en zwitsal want alle groot verpakkingen gaan er een beetje uit dus alles helf van het geld en extra groot, dus kan ik verlopig vooruit en voor beide gebruiken. Morgen maar even naar de c1000 daar zijn de pampers in de aanbieding even een paar maten op voorraad halen voor mijn zoon en de kleine uk. en dan ben ik eindelijk klaar, en heb ik 31 januari verlof, nouja verlof we hebben het bedrijf nog aan huis dus van rust zal wel weinig komen. zo ga maar eens kijken of ik Ryan in bedje kan leggen en maar eens beginnen. Iedereen een fijne zondag
Welkom alle nieuwe maart-mama's. @ Anniek, leuk zeg die lijst en knap dat je dat zo bij kunt houden. Hier is alles goed. Moet nu echt aan de babykamer gaan beginnen. Heb al wel een kamertje besteld en die gaan we a.s. donderdag ophalen. De reden dat het bij ons zo laat is, is omdat we een huis aan het bouwen zijn en zolang bij mijn moeder inwonen (zij woont nu zolang bij haar vriend, dus hebben we heel haar huis, echt superlief) We willen zo graag begin maart in ons nieuwe huis, maar het is nog niet bekend of dat gaat lukken. Dus zet hier maar alvast alles klaar zodat ik straks niet hoef te stressen. Krijg de laatste tijd last van nesteldrang. Mijn vriend loopt de benen onder zijn gat vandaan, hij werkt in ploegen en iedere vrije minuut die hij heeft zit hij in ons huis. Ik hoop echt zo dat het huis in maart klaar is, maar we wachten af. Meiden, veel liefs Angelaa
dankje angelaa! pfff dames, ik heb echt mega pijn in me handen van het vocht denkik! Ik kan ook al kuiltjes duwen in me benen! dus het gaat lekker! grr ook me bekken werken niet meer mee! tjonge! sorry voor me geklaag.... @ BAr... hier ook al tijden geleden, de sex! Gewoon het doet pijn in me bekken dus heel confortabel gaat het niet! en idd volgens mij vind me ventje het maar een raar idee.... maar we zullen zien..... @diana welke luierstas heb je gekocht? Ik ben niet nieuwsgierig hoor?! hihi ik heb die leger tas gekocht! Di epas gewoon bij ons! hihi opa heeft namelijk een legerjeep! hahah en wij hebben ook een jeep hihi sud ik vond het wel erug leuk! Oja wat ik ook nog moet zijn DE MUISJES EN HET BESCHUIT! hahaha valt me nu opeens binnen! hahaha
ik heb trouwens nog meer te zeuren;;;;;; ik weet niet wat ik wil BORSTVOEDING of FLESVOEDING! ik kan er mara niet uitkomen! Ik zit nu het boek; bevallen en opstaan te lezen... en ik moet zeggen dat het borstvoeden me alleen maar mee tegen gaat staan! Allemaal die nadelen die ik vind... stuwing, heel vaak voeden, ik hoor vaak dat je leeggetrokken word en dat het veel enegrie vergt, moeite met aanleggen, pijn bij het toeschieten! bla bla bla En ik hou al niet van mij borsten! bah stomme ondingen! Ik zie ook wel een aantal voordelen, de baarmoeder die beter samentrekt, het eerder afvallen... Maar ik zie ook zoveel voordelen aan de fles... Ik weet het niet hoor! Van de ene kant wil ikw el graag bv geven, van de andre kant weer niet.. Mijn vriend maakt het totaal niet uit! hij vind dat ik maar moet kiezen... zo pff....
hoi Anniek, De grootste voordeel van borstvoeding is natuurlijk de afweerstoffen die je kleine binnen krijgt! En als je borstvoeding geeft en het bevalt toch niet dan kan je altijd overstappen naar flesvoeding Zo denk ik er in ieder geval over
Hoi hoi, Anniek: ik heb precies dezelfde twijfels als jij en snap dus precies wat je bedoelt! Ik zie de borstvoeding soms ook totaal niet zitten, ik vind dat je inderdaad heel veen nadelen leest. Dingen waar je liever niet aan denkt. Ik heb besloten om het in iedergeval toch te gaan proberen, want voor hetzelfde geld gaat het mij supergoed. Dat weet je ook niet van te voren. Maar als het om welke reden dan ook niet bevalt doe ik ook niet moeilijk om over te stappen op de fles. Ook met de fles worden kindjes groot. Maar het geeft mij een gerust gevoel dat ik het in iedergeval heb geprobeerd dan! Maar doe vooral waar jij je prettig bij voelt en laat je vooral niks aanpraten. Het is jou kindje en jou lichaam! Verder is hier alles goed, straks lekker uit eten met vrienden. Ik begin steeds meer last te krijgen van mijn rug nu en ook veel harde buiken. Het begint nu toch wel echt vermoeiend te worden hoor. Groetjes Yvonne
ik word ook moeier merk ik nu wel. Minder fut en smiddags als ik op de bank lig val ik soms zo in slaap. Ja het gaat spannend worden allemaal. We moeten nog eventjes maar toch..
hoi Laura, Nee, heb nog geen een keer gevoeld dat mijn kleine de hik heeft Misschien komt dat door het vele vruchtwater dat ik het niet kan voelen. Vind het wel jammer want lijkt me een leuk gevoel
jazekers, mijne heeft idd ook meerdere xren op n dag de hik. Dit voelt best vreemd vind ik. Hier slaat de vermoeidheid ook behoorlijk toe. Vanaf deze week ga ik t echt rustiger aan doen. En hebben jullie ook zere voeten aan de onderkant als je uit bed stapt? zou dit door t toenemende gewicht komen ofzo? Nog maar 6 weekjes.. onbegrijpelijk, nog steeds .