heyz dames... net terug uit het ziekenhuis, heb de vk gebeld ivm het vele vocht enhet mi nde rvoelen van ons beebietje... Heb een hartfilmpje laten maken, hierop was alles goed, kindje had een hartslag met pieken tot 167! maar dat was verder prima, morgen even terug voor nog 1 keer... gelukkig maar... papa in spé was erg geschrokkken.... @kiowa; ik ben benieuwd joh! duim duim... strakkies weer zwangerschapsgym!
Hola! Bedankt voor de complimentjes over kamer en buik We zijn ook errug trots Ik ga trouwens ook helemaal voor de BV, en maak me er geen zorgen om. We zullen zien hoe het loopt. Maarre had en geeneens bij stilgestaan dat het misschien niet wil, en er dus wel FV in huis moet zijn. Just in case. Kiowa, al nieuws? Anniek, dat zal zeker schrikken geweest zijn! Gelukkig alles ok Is jullie buik trouwens ook harder de laatste week? Hij is echt veeel steviger heb ik het idee....begin nu ook te merken dat ze indaalt moet ik zeggen.
Hoi dames, ben ik weer. Ben een lang weekend weggeweest en het was héérlijk Kiowa laat je snel horen hoe het geweest is? Ik heb aan je gedacht hoor Nou verder moet ik alles nog terug lezen en volgens mij zijn jullie erg druk geweest dus daar ben ik wel even zoet mee
hoi dames, Nou, alles was goed hoor met de kleine Geen rare dingen te zien ( het is wel een flinkerd ) Maar aan hem ligt het dus niet dat ik te veel vruchtwater heb. Waar het dan wel aan ligt dat weet ie niet. Want zwangerschapssuiker heb ik niet. Maar in ieder geval kan het geen kwaad voor ons kleintje Over 3 weken even terugkomen voor nog een echo om te kijken hoe het gaat. Maar ik mag gewoon onder controle bij de verloskundige blijven Dus jullie geduim heeft geholpen Dankjewel lieve allemaal ! Morgen naar de cardioloog maar dat zal wel allemaal goed zijn. De gyneacoloog dacht ook dat het door de zwangerschap kwam ( te snelle hartslag) @Anniek: joh meis, das ook ff schrikken Gelukkig is alles goed met je kleintje Veel plezier bij zwangerschapsgym
Hallo meiden, tijdje even niet geweest en weer even bij moeten lezen, er is niet veel blijven hangen eigenlijk alleen het sexvraagje Hier is het al een tijdje erg rustig maar dat is mijn schuld, ik heb gewoon al tijden geen zin meer pffff moet er niet aan denken (zere heupen enz) gelukkig vind het mannetje het niet zo erg, ik kan er toch niets aan veranderen. Verder hebben we morgen een intake gesprek in het ziekenhuis om 15.00 uur, dan word alles opgeschreven en als je dan komt om te bevallen weten ze alles al! Sinds 3 dagen zijn we ook de trotse eigenaar van een laptop dus ik yit nu heel lui op de bank dit berichtje te typen, erg he! Ben er erg blij mee! Nou ik ga even verder op het net surfen, o a nog bedankt voor het vluchtlijstje! Heb gisteren mooi de tas al ingepakt tot laterz, liefs Es
Ik heb trouwens helaas geen keuze met borst of flesvoeding, ik moet flesvoeding doen Heb een borstverkleining gehad een paar jaar terug en daarom kan ik nu helaas geen borstvoeding geven. Is wel makkelijk eigenlijk want dan hoef ik nu zelf niet meer te kiezen liefs Es
Yes! Ons ukkie is gedraait hoor! Maar nu zegt de vk dat dat nog niks zegt.. nou t zegt mij genoeg want nu is manlief weer n heel stuk geruster (en ik zelf ook hoor). Mn bloeddruk was wat aan de hoge kant, maar nog niet zorgwekkend. ik moet volgende x weer urine meenemen. Mn zusje was ook mee, ze vond t erg leuk om t hartje van t neefje of nichtje te horen. Owh ja en voor de statjes.. ik ben nu in totaal 16,3 kilo aangekomen.
Nou wat een fijn nieuws Kiowa en Patroeschka Heb eigenlijks niet echt wat te melden, zal zo eens even de geboortekaartenmappen bekijken. We hadden al een keus gemaakt, maar die wordt niet meer gedrukt ale: Nou moeten we weer een nieuwe keuze maken Heb ook mijn vluchttas al klaar staan hihi. En heb mijn album ff opgeschoond, zodat over een paar weken mooi babypics bij kunnen
hoi allemaal. mijn vluchttas staat ook al klaar. hij is flink actief vandaag. lijkt wel alsof hij de hele tijd zich aan het draaien is. ben echt aan het aftellen. groetjes
Hier gaat alles zijn gangetje, vrijdag weer naar het ziekenhuis voor controle. Wat de sex hier betreft, ik ben hier degene die liever gaat slapen Mijn man heeft nergens moeite mee, dus als ik weer zin krijg is er hier in ieder geval geen probleem...... Ondertussen in week 33 al 23 kilo aangekomen. Ik kan steeds moeilijker voor me houden wat er in mijn buikje zit, het komt nu ook zo dichtbij! Ik moet alleen nogsteeds mijn vluchtkoffertje klaar zetten, probeer het nogsteeds uit te stellen. Ik plaats ook weer ff nieuwe buikfoto's. Marian
Nou hier ook alles rustig eigenlijk! @ Kiowa -> gelukkig was alles goed! @ Anniek -> effe schrikken joh! Maar gelukkig ook met jouw ukkie alles in orde En voor het statje -> 33 weken - 8 kilo! @ Sweetpee -> wat een lekker fris kamertje! Mooi hoor! Mijn vluchttas staat nog helemaal niet klaar... Nog helemaal niet bij stil gestaan eigenlijk! Heb wel al zo'n mooi lijstje klaar liggen wat er allemaal in moet, en alles heb ik verder al in huis dus dat tasje is zo ingepakt Over fv of bv... Ik ga proberen bv te geven. Zie wel of het wel of niet lukt of dat ik het eventueel kom aan het combineren met fv. Ik ga het in ieder geval gewoon proberen! @ Patroeschka -> gelukkig is jouw kleintje al gedraaid! Hopelijk blijft hij of zij ook lekker liggen zo! @ Madelief -> wel fijn hoor zo'n laptop! Ik zou niet weten wat ik zonder laptop zou moeten, is gewoon zo ontzettend gemakkelijk! @ Lilly -> welkom terug van je weekendje weg! @ Gupsie -> lijkt me wel akelig idee eigenlijk nu al om misschien een stuitbevalling te moeten meemaken... Maar zoals ik bij jou lees heb je er niet zoveel moeite mee. Knap hoor! En heerlijk he, een peuter in de nee-fase hihi! Succes ermee! Morgenvroeg mag ik weer naar de vk... heb niet veel te vragen eigenlijk. Wel ben ik benieuwd waar de bubbeltjes onder in mijn buik vandaan komen! Als de kleine druk is voel ik af en toe echt van die kleine bubbeltjes onder in mijn buik. Verder heb ik eigenlijk weinig te klagen, ja merk dat het allemaal echt wat zwaarder word, vooral lopen... Maar ja als dat alles is. Ik las ook iets over dat het allemaal wat steviger aanvoelt qua buik. Dat vind ik ook, alles is wat meer gespannen en tja denk dat het er ook bij hoort, kleine krijgt steeds minder plaats... Iedereen een fijne avond! en hopelijk ben ik niemand vergeten... Anders sorry! Gr. Miranda
leuk he allemaal die laatste loodjes, ik ben zo nieuwschierig hoe ons kleine meisje eruit komt te zien.. Zelf ben ik op 3 maart uitgerekend, alleen zelf heb ik vanaf het begin al heel erg het gevoel dat ze eind februari gaat komen.. hebben meer meiden daar last van? ze zeggen dat de eerste meestal later komt dus het is afwachten... Voor het statje.. ik ben 34 weken en al 20 kilo aangekomen... Ps weet iemand hoe het kan dat je sommige foto's niet in je album kan plaatsen, ik krijg steeds dat het formaat niet goed is of mijn bestand beschadigd is..? liefs tamara
hoi hoi... ff een update van mijn kant ik kom net terug van de VK en mijn bloeddruk is gelukkig gedaald , maar nog steeds absolute rust voorgeschreven gekregen! kleine is helemaal ingedaald en flink ook zei ze. verder word nu mijn urine getest op blaasontsteking want ze wil toch weten waar mijn klachten vandaan komen. ook heb ik gevraagd of het mogelijk was of ik eerder zou bevallen met deze klachten en ze vertelde mij, als ik zo door blijf gaan zoals het nu gaat kan ik de 6 weken gewoon uitlopen, maar ga ik braken waar ik nu dus echt tegen aan loop te hikken en gaat mijn hoofdpijn niet weg dan moet ik weer terug naar het ziekenhuis en heb dan kans dat meneer eerder komt. ik moet volgende week vrijdag terug komen voor controle en dan word alles weer bekeken. voor de stats ik ben niks aangekomen dus ik blijf staan op 4kg in week 34 @ tamara ik ben ook 3 maart uitgeteld en ik zelf heb het idee dat ik 14 feb beval ik heb dat idee zo omdat het dan volle maan is hihihihi en mijn man weer nachtdienst heeft ( bij andere 2 ook gehad) dus ik ben benieuwd nou ik ben er weer vantussen ga weer ff plat tot horens...
Oke heb een hoop gelezen maar weet het allemaal niet meer Over de seks, mijn mannetje vind het sinds een paar weken ook een beetje eng en is ook niet echt meer over te halen Is wel jammer want ik.......... Zullen de hormonen wel zijn, haha Ik las nog iets over luiertassen...ik heb er zo een van Oililly, ben ik helemaal blij mee. Ik vind hem ook leuk om als gewone tas te gebruiken dus..... Er zijn een paar nieuwe maart mama's, WELKOM allemaal! Ik zag dat er eentje net zover is als ik, uitgerekend op 7 maart, maar weet ff niet meer wie dat was Dan kiowa, wat een opluchting, ik ben echt héél blij dat alles goed is met je beeb, ik maakte me toch een beetje zorgen hoor, dus ben echt heel blij voor jullie! Dan hadden Mandy en Anniek volgens mij nog een grote schrik. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie......... Sorry, sorry, sorry als ik iemand ben vergeten maar het is best moeilijk allemaal te volgen als je 10 pagina's moet terug lezen..........
Ow en mandy, 3 maart is het ook volle maan! én er is zelfs daarna een maansverduistering! daarom denk ik dat ik op 4 maart ga bevallen Nog over de bv; ik wil héél graag bv geven. Gewoon omdat ik denk dat het belangrijk is voor mijn kindje en het lijkt mij ook een heel puur en intens iets om te delen met mijn kindje. Ik zou het dan ook heel jammer vinden als het niet zou lukken. En Anniek laat je niet gek maken, al die kwaaltjes 'kunnen' voorkomen, maar dat hoeft dus niet! En wat de anderen ook zeggen, je kunt stoppen wanneer je wilt! Natuurlijk zijn er mogelijk nadelen maar denk ook aan de voordelen! Je hebt het altijd bij je! Je hoeft niet te meten, klaar te maken en op te warmen! Je kindje is beschermt tegen bepaalde ziekten! BV is precies afgestemd op de behoeften van JOUW kindje! Maar goed iedereen is anders, en inderdaad met FV worden kindjes ook groot
morgen dames, had vanmorgen een afspraak bij de frauenarzt en alles is prima in orde! Vanmiddag om 15.00 uur dan de afspraak in het ziekenhuis! liefs Es
Zo weer op controle geweest bij de VK. Alles is oke, bloeddruk blijft goed constant en het kindje ligt al met het hoofdje naar beneden. Het lag precies hetzelfde als 2 weken geleden! Verder nog steeds gen last van kwaaltjes, dus hoop dat zo te houden!
Goed zo Carla! Mijn beeb ligt ook al zo'n 6 weken met het hoofdje naar beneden maar het indalen wil helaas nog niet vlotten Weet dat dat nog kan tot week 37 of zo maar ik wil wel weer eens wat lucht hebben!