Vanmorgen voor het eerst bij de VK geweest. Eigenlijk niets bijzonders gebeurt. Vragen beantwoord over gezondheid, gewogen, bloedruk, ijzergehalte en bloed afgenomen. (Prikt ze verkeerd...auw!) Een afspraak gemaakt voor een termijn echo op 14 augustus, dus dat wordt veel spannender!! Daar heb ik nu al zin in, maar vind het ondertussen ook best eng... De VK was over alles erg tevreden, dus dat was wel mooi. Marian
Hallo meiden, Ik ben ook erg geschrokken na het bericht van Wendy. Net als Goddes heb ik gelijk de pagina weggeklikt omdat ik er zo was van geschrokken en omdat ik het zo zielig vind voor haar! Wendy, ik wens je nogmaals heel veel sterkte. Ook ik ben de laatste dagen heel erg onzeker of alles nog goed gaat in mijn buikje .Mijn borsten zijn nog wel erg gevoelig en erg pijnlijk maar de laatste dagen ben ik niet meer misselijk geweest. Toen ik misselijk was kon ik ook zowat geen hap door mijn keel krijgen, maar zoals gisteren en vandaag kan ik alles eten. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Gister heb ik wel wat krampjes gehad, soort en met van menstruatiekrampjes, maar niet misselijk! Dit maakt mij zo onzeker!!! Ook omdat ik begin van het jaar een miskraam heb gehad Maandag 14 augustus mag ik pas naar de Verloskundige en ik hoop toch zo dat ze naar het hartje luisterd zodat ik dan niet meer zo onzeker hoeft te zijn. Groetjes Divi
Hallo dames, Ook ik wil me even melden hier. Volgens de eerste berekening ben ik op 27 maart uitgerekend. Dit kan echter nog veranderen omdat ik nog geen echo heb gehad. Het valt me trouwens wel op dat sommigen van jullie met 7 weken of nog eerder al een echo hebben. Ik ga in m'n 10e week pas naar de VK (daarvoor zijn we een weekje met vakantie), daarna volgt de echo. Groetjes, Aagje
Hoi Aagje, gefeliciteerd! Ik had ook pas met 8 weken ofzo de VK willen bellen, maar toen ik bij velen al las van de VK en een echo ben ik ook maar gaan bellen. Toen bleek dat de VK me al met 8 weken wilde zien. Nou, prima toch? Hoef ik minder lang in onzekerheid te zitten... Verder heb ik trouwens vannacht gedroomd dat het niet goed was met m'n kindje, maar ik ga ervan uit dat ik dat droom omdat dat mijn grootste angst is. Hebben meer zulke nare dromen?
Ik ben ook zo onzeker hoor. Ik heb 25/7 een echo gehad en een hartje zien kloppen. Helemaal gelukkig, maar de laatste dagen is mijn misselijkheid ook aan het wegtrekken. Het is veel minder dan een paar weken geleden. 21 aug mag ik weer naar de vk voor een echo. Hopelijk is alles nog steeds goed. Daar gaan we maar gewoon van uit, ik probeer positief te blijven denken.
Het wordt hier echt gezellig druk he! Het is ook eigenlijk van de gekken. Normaal wil (denk ik) iedereen van haar buikje af, en nu vraag je je af waarom die nog niet groeit. Ik ben blij met jullie antwoorden.
hoi hoi gister is er een mevrouw van moeders voor moeders geweest. ze heeft alles uitgelegd en ik mocht een kado uitkiezen omdat ik zo vroeg aangemeld had. Heb een boek over zwangerschap gekozen en krijg aan het eind in week 16 ook nog een fotolijstje en een bordje en beker van nijntje. Net kwam ik thuis en stonden de kratjes voor de deur. Tja er zullen vast wel mensen zijn die dat gezien hebben en doorhebben dat ik zwanger ben. Nou jammer dan. Morgenochtend naar de vk. Voor een gesprekje en afspreken wanneer ik voor een echo kan. Die vrouw die ik morgen spreek, is een praktijk met 3 vrouwen, die heeft me ook geholpen bij de miskraam. Zo'n lieve vrouw. Verder ben ik erg moe, maar gaat best wel goed.
Hallo allemaal, Ik kom er ook bij, ik ben 30 maart uitgerekend dus kan nog net haha. Ik ben tot nu toe alleen bij de huisarts geweest en ga morgen bellen voor een afspraak bij de VK al is het nog wel wat vroeg... Groetjes linda
Zo weer terug van vakantie. @wen meis ik hoorde het op vakantie, wat verschrikkelijk zeg. Nogmaals heel veel sterkte van ons!! Tja ik heb bloedverlies gehad en krampen erbij. Maar 1 dag en daarna was het over. Weet dus ook niet of het wel goed zit. Morgen naar de vk maar wat ik her en der lees is dat je toch de 12 weken moet afwachten. Pff als dat zo is dan zullen het 12 slopende weken worden. Verder gaat het goed. Heb hoofdpijn, ben moe en met vlagen misselijk dus wel zwanger gevoel. De test was vanmiddag ook nog positief. We proberen er vanuit te gaan dat het goed gaat. Zo ik kan weer lekker met jullie meebabbelen. Morgen gaan we het nieuws ana mijn ouders vertellen. Nou ja Lars dan. We hebben een shirt laten maken met daarop de tekst "hoera ik krijg een brusje". Hopelijk snappen mijn ouders hem. Maandag naar Remon zijn ouders.
heey kom jullie vergezellen ben namelijk 29 maart uitgerekend. leuk mensen die ongeveer net zo ver als jou zijn
Nee, ze heeft nergens naar geluisterd, ze zei dat je nog niks kon horen nu... Maakt me aan de ene kant best onzeker hoor, dat ik nu nog niet weet of het wel goed zit.... Afwachten tot de 14e maar! Marian
Kennelijk zijn de VK's daar niet eenduidig in, in wanneer je een hartje kan horen. Ik ruik overigens steeds meer luchtjes.. ook mijn "doos" ruik ik. Wordt er gek van, want een ander ruikt het niet. Niet dat ik ga vragen aan een vreemde "hey, ruik jij mijn doos", maar mijn man ruikt het niet. OVerigens ben ik wel minder gevoelig voor poepluiers van mijn dochter?? DIe loopt nu dus soms wel wat langer met een strontkont. Maar goed, ze huilt ook niet als ze een vieze kont heeft, dus eigen schuld dikke bult haha..agos!
Haha wat zeg je dat lekker droog Maar zeer herkenbaar, bij mij ruikt het ook meer daar beneden, heb de hele tijd het gevoel dat ik me noooodig moet douchen, al heb ik dat net gedaan Over dat hartje luisteren, volgens mij willen ze dat meestal niet heel vroeg doen omdat de kans redelijk aanwezig is dat je het nog niet kunt horen, wat je weer erg onzeker kan maken. Maar vriendin van me heeft er echt om gezeurd en het toen wel gekregen. (dus met lichte dwang zul je het vast voor elkaar krijgen )
ha eindelijk. Ik heb een afspraak voor een echo. De eerste datum die ik doorkreeg was halverwege september....... beetje errug laat. Toen ik vroeg of ik niet eerder kon (ook ivm eerdere miskraam) kon het ineens 9 augustus al?????? Ik snap het niet meer. Maar ben wel blij en ook zenuwachtig.
14 augustus al...ik heb 30 augustus mn eerste afspraak met de vk, en een week later krijg ik pas de echo.Blijkt inderdaad wel dat het nog wel verschilt per vk wat ze wanneer doen. Ik moet dus nog even 3 weken geduld hebben...het is allemaal wel heel spannend zal blij zijn als de eerste 3 maanden erop zitten.Niet dat het dan niet meer verkeerd kan gaan maar dee kans is dan wel weer wat kleiner...