wow madelief das zeker spannend ik moet soms al slikken als ik me bedenk hoe kort t nog maar duurt maar jij weet gewoon waneer t zover echt is veel liefs mieke
zijn die bedklossen nu echt voor de kraamzorg of voor de verloskundige? Ik ga namelijk bevallen en kraamtijd in het kraamhotel doorbrengen. Dan is het toch niet nodig dat mijn bed op klossen hoeft? Als de bevalling begonnen is dan hoef ik niet eens te wachten totdat ik een bepaald aantal cm's ontsluiting heb. ik mag dan gelijk naar het kraamhotel. Lijkt me dan onzin dat mijn bed op klossen moet. Toch? Nouja, zal er volgende week wel met mijn verloskundige erover hebben @ Madelief: spannend joh! Ja, 6 weken is idd niet zo lang meer Nog even geduld en dan heb je je kleintje in je armen
take a look...... ik heb buikfoto's op een rijtje gezet! hihi eindelijk..... in me foto album! @madelief! gaaffffff.... maar wel spannend, je kunt nu echt dagen gaan tellen! hiha
Leuk Mieke, dat je je beeb weer te zien krijgt! Heb de mine voor het laatst gezien met 23 weken.........nu wachten tot de bevalling! Jee Madelief......dan bevallen we ongeveer tegelijk, tenminste als de mijne niet te laat komt..... Wel spannend zeg. Maar ook wel een beetje jammer dat het niet 'vanzelf' zal beginnen of niet? Alhoewel die zekerheid dat je weet van op die en die dag ga ik bevallen mij als control freak ook wel aanspreekt! Maar misschien heb ik iets gemist maar waarom zeggen ze nu al dat ze je dan gaan inleiden? sorry als het een stomme vraag is hoor.... O en mandytjuh, Anniek en Kiowa ben blij dat ik niet de enige ben met zere ribben. Ja, mijn buik begint echt direct onder mijn ribben, je kunt het randje van de baarmoeder ook heel goed voelen daar Vind het maar bizar dat dat orgaantje dat normaal achter mijn schaambeen zit nu direct onder mijn ribben zit hoor....... Aan de fotoos word nog gewerkt op dit moment.......zul je altijd zien, computer probleempje.........(ik zit nu achter de laptop, de fotoos staan op de computer boven ) Hoop dat het nog gaat lukken vanavond!
die klossen zijn voor beiden, maar vooral voor de kraamhulp als zij je gaat controleren. Ze controleert namelijk dagelijks je hechtingen, tempt dagelijks.. bed opmaken en verschonen wordt ook vaak gedaan..
Héél errug mooi hoor lilly. Kan me voorstellen dat je er trots op bent! @Madelief, jeetje zeg.. ik moet ook over 6 weekjes bevallen, alleen ik heb nog een marge van 2 weken er over heen . Ikzelf heb altijd al gezegd dat ik een meisje zou krijgen en dat ze in februari geboren gaat worden. Dat heb ik nl nog vòòr ik zwanger was, gedroomd. Ben zeer benieuwd. @Anniek, leuk zo die buikfoto's. Wij hebben ze van dichterbij en naakt genomen. Deze wil ik straks bv in 4 delen in n schilderij. Ook hier is de hele babykamer gereed, alleen laat ik nog niks zien . Is n verrassing. Eigenlijk ben ik er al wel klaar voor hihihi.
goeie smorgens.... @ Lilly Gaaf hoor je kamertje! Maar hey wat een aso veel kleren! weet je wel waar je moet beginnen! wahahahahaha of krijgt ie 3 keer per dag iets anders aan?8) Ook ik hoop eerder te bevallen! nog het liefste in februari, alleen niet op de 28e want dan is me schoonzus jarig! hahaha en ik hoop niet op 4 maart want dan ben ik jarig! Maar we zullen zien!
Goede morgen! Anniek mooie buikfoto´s hoor! Ik heb er helaas maar een stuk of 3 ach ja maakt niet uit Lilly: jij hebt ook mooie foto´s! Je vroeg waarom ze mij gaan inleiden, dat is vanwegen de zwangerschapssuiker. Ze willen het kindje dan eerder laten komen omdat de placenta het tegen het einde minder goed doet en het kindje dan niet meer helemaal goed in de buik zit (word bv te zwaar enz.) Dus vandaar dat ze gehaald word. Ik vind het totaal niet erg hoor, zolang ik het maar zelf mag doen en het hopelijk geen keizersnee word Patroeschka: ja misschien ben ik dan uitindelijk wel eerder hahahaha, wat kan het toch andres lopen als je denkt niet! Mandytjuh: ja het is niet erg druk tot laterz, Liefs Es
eej anniek... leuk dat je er bent pffff verveel me te blubber hihihihi hoe is gaat het met je kaartjes? zijn jullie er al uit? hahaahaha hier gelukkig alles besteld heerlijk gevoel is dat zeg... hier gaat het redelijk het rommeld in mijn buik en heb nu echt het idee dat ik echt eerder ga bevallen. ik wil niet zeggen dat dat deze week gebeurd, maar wel veel eerder dan 3 maart! maar het kan ook zo dat ik er gewoon overheen loop hoor, maar oh oh oh wat zal ik dan balen hihihihi maar goed we wachten wel af meer kan ik tochniet doen toch? nou dikke knuf van mij...
ja, we moeten allemaal maar afwachten he.. ik werd net wakker met een harde buik en die eed echt onwijze pijn. Maar nu is het wer aardig weggetrokken.. alleen aan de linker kant doet het nu nog pijn.. Wat kan dit zijn? iemand een idee?
Lilly: wat een leuk kamertje zeg! Erg schattig Nu die kleine er nog in! Je hebt zeker veel kleertjes, bijna net zoveel als ik, hahaha. Ik denk dat de beeb inderdaad 3 keer per dag iets anders aankrijgt. Jeetje madelief: Spannend hoor,al over 6 weekjes bevallen, vind je het ook niet een beetje eng? Wij zijn gisteren naar de cursus psychoprofylaxe gegaan (soort "samen bevallen) er was nog maar 1 ander stel dus hadden we bijna priveles! Maar het was leuk en het wordt ook leuk gegeven. Mijn mannetje had de meeste vragen van allemaal, schattig he? vanavond de laatste bijeenkomst over BV. Pffft wil eigenlijk lekker op de bank hangen vanavond, maarja ben ook graag op alles voorbereid! Yvonne
hehe, zijn er eindelijk mensen..........voelde me al zo'n zielige verslaafde vanmorgen Als laatste een berichtje geplaatst gisteravond en dan ook nog als eerste er weer op 's morgens, moet niet gekker worden. Bedankt voor de complimenten en ja mijn kindje krijgt minimaal 3x per dag schone kleren aan, die van jullie niet dan : Dacht dat dat normaal was Wil wel even zeggen dat ik zeker ruim de helft gekregen heb hoor @Bar, misschien was die harde buik een oefenwee of zo? Ik weet het niet maar op mijn zwangerschapskalender staat wel dat het heel normaal is om rond deze tijd pijnlijke harde buiken te krijgen. Alleen als ze regelmatig komen en lang aanhouden moet je de vk bellen! (dan kunnen het weeen zijn). @Mandytjuh wij hebben de kaartjes ook al besteld hoor en de enveloppen zijn al in huis dus die ga ik binnenkort schrijven Is inderdaad een lekker gevoel. Verder hebben wij vanavond partneravond op de pufclub, daar heb ik wel zin in en morgen gaan we het gordijn voor de beebiekamer ophalen. Dat was het enige wat nog ontbrak. En we gaan morgen denk ik ook voor een video camera kijken want die we nu hebben doet het niet goed meer en ik wil wel alles kunnen filmen van de kleine straks! En men wat ben ik moe zeg vandaag.........heb helemaal nergens meer zin in
hihihihihi... dat had ik ook dat gevoel lilly ik dacht al... ben ik nu zo verslaafd of is het echt stilte voor de storm hier hahahahaha als het goed is mag ik morgen de enveloppen ophalen ga ze dan gelijk schrijven, je kan het maar vast gedaan hebben toch? gelijk van die leuke geboorte zegels erop en voilá klaar is klara! ik heb laatst ook een zak vol met kleren gekregen maar er zaten maar een paar broekjes bij die ik leuk vond weet me god niet wat ik met de rest moet doen! gelukkig zie ik die mensen niet vaak maar toch. weet je waar ik heel veel van in huis heb hihihihi van flesjes! ja en het leukste is ik ga BV geven hahahahaha lol flesjes dat is echt een verslaving van mij dat heb ik bij die andere 2 meiden ook gehad... ik had zelfs flesjes die ik tegen kwam die nog in het foli zaten en waren ze al een jaar of 2 hahahahaha kan je na gaan hoeveel ik er had. nu moet ik zeggen heb ik me nog een beetje in toom gehouden ik zal straks ff tellen hoeveel het er zijn :-D
Hey meiden, Gaan we nog voorspellen wie van ons als eerste gaat bevallen? Ik twijfel nog tussen Mandytjuh en Marian79!
hahahahaha lol wel leuk idee ja, wie gaat er als eerste bevallen? nou ik zal wel gewoon de pech hebben dat ik gewoon er heerlijk overheen mag lopen pffff maar zoals ik me nu voel dan duurt het niet lang meer... al moet ik eerlijk zeggen mijn laatste kramp in mijn buik was precies een uur geleden dusssss er zit hier nog geen schot in gelukkig...