mooie foto's Lilly ik heb ook zoveel kleertjes. ALlemaal gekregen pffff Wie er als eerste gaat bevallen? Daar moet ik even over nadenken Ik heb zo het idee dat IK het zeker niet zal zijn. Mijn man zegt de hele tijd: die kleine komt eerder dan de uitgerekende datum> Nou, zal dan net mijn geluk zijn dat ik pas met 42 weken beval heb zo'n vreselijk voorgevoel tja, en ik moet er dit weekend echt aan geloven. Dat word de stad in met mijn rolstoel ( heb een aangepaste rolstoel ivm mijn reuma) Vind het niet leuk om erin te zitten want voel me dan echt een invalide Maar ik kan nu echt bijna niet meer lopen van de pijn. Dus ik moet helaas wel.
och meissie kiowa toch... heb je zoveel pijn dan? ja natuurlijk anders schrijf je het niet :-S maar is er geen mogelijkheid dat je manlief alleen gaat of zo? of wil je toch ff mee om weer ffies onder de mensen te zijn? het liefst zou ik ook graag de stad in gaan, maar helaas zit dat er nieet meer in voor mij totdat ik bevallen ben! misschien dat ik al mijn moed verzamel en een keertje ga, maar zoals ik me nu voel nee dan maar niet... ik heb net even gedwijld, maar dat was een lelijke vergissing pffff loop nu dus eccht mega strak hier he bah... maar goed eigen schuld.
hoi Mandy, Pfff, nee, pijn is niet leuk Zo te lezen kan jij er ook over meepraten In het weekend vind ik het wel fijn om even onder de mensen te zijn. Hele dagen alleen thuis. Geen aanspraak, geen bezoek. Dan wil ik in het weekend wel wat anders doen dan wat ik doordeweeks doe Zo vind ik het ook heerlijk om naar het bos te gaan. Maar ook dat zal in rolstoel moeten voorlopig. Tot nu toe kon ik nog fietsen. Maar denk dat dat sinds vandaag ook voorbij is Heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn in mijn linkeronderbeen en knie. Echt een hele intense pijn. Heeft geen zin om ermee naar de dokter te gaan. Door de reuma en mijn zwangerschap zijn al mijn pezen een voor een aan het ontsteken en sommige gewrichten ook Dweilen? Wat is dat? Nee, daar begin ik maar niet meer aan nu
erg is dat he heel de dag thuis zitten, niemand om je heen, gelukkig kan ik tussen door nog de kids naar school brengen, maar sinds kort lopen ze samen naar huis tussen de middag en gaan ook weer samen naar school dus dat scheeld ook wel weer... fietsen hoef ik nu ook niet meer te doen krijg gelijk een harde buik en dat moet ik dus zien te voorkomen... wat dat betreft zou ik wel blij zijn als we richting maart liepen hoor pfff en tja dweilen... ik kon niet aanzien dat er vlekken op de grond lagen van de hond ( ligt nooit waterpas en kwijlt dan als hij slaapt hihihihi) en dochterlief had vanmorgen met thee geknoeid dan kan ik wel met een doekje gaan klungelen, maar dan kan ik beter ffies met de dweil er over heen gaan hoef ik ook niet te bukken hiihhihihihi
hihihihi kwijlende hond. Ik ken het De jongste is best wel groot en heeft van die hangwangen en als ie slaapt dan ligt ie dus ook in een plasje kwijl Gelukkig heb ik een hele lieve man die voor me dweilt Gelukkig zijn je kindjes al oud genoeg om zelf naar school te gaan Dat scheelt wel weer he Weetje, nu buiten de zon schijnt vind ik het helemaal erg dat ik niks meer kan doen Als het regent of guur is dan is het lang zo erg niet om binnen te blijven. Maar goed dat ik niet in de zomer zwanger ben Ja, Maart mag ook snel komen van mij! Hoop dat de tijd snel voorbij gaat! Denk dat ik dit weekend naar de bibliotheek ga en dan een paar spannende boeken ga lenen. Hopen dat op die manier de tijd snel voorbij gaat
Had ik net mijn lief aan de telefoon......... Wat een schatje. Hij is zo trots op de babykamer dat hij mevroeg of ik een apart topic had geopend op het forum zodat ie vanaf ze werk even kon kijken wat de reacties waren Ik gezegd, nee heb het alleen hier neergezet......... Dus heb net een apart topic geopend bij de Babyuitzet, speciaal voor hem. Weetje, mannen hebben ook nesteldrang hoor! Die van mij wil ook alleen maar thuis zijn en belt me elke dag om te checken hoe het gaat en of ik niet te veel doe en zo........ En dan nu met het kamertje.........vind het echt zooooooo lief.......sorry, dat moest ik even kwijt........
ja wat dat betreft is het heel fijn dat er overal 6 jaar tussen zit heerlijk! de oudste kan met de hond wandelen en de jongste die helpt mij lekker mee als ik toevallig een boodschap moet doen dan bukt zij voor mij als ik iets van de onderste plank moet hebben... heerlijk gewoon. zelfs met aankleden geen last ik leg s'avonds de kleren klaar en de wekker gaat en hups de dames zijn al aangekleed... jij zegt dat de zon schijnt bij jullie? nou hier kijkt het koud het is iet of wat heiig zeg maar brrrr zit hier aan tafel naar buiten te kijken, maar pfff word je niet echt vrolijker van... nee geef mij maar zomer hihihihi
jeetje wat veel geschreven in een ochtendtje zeg! Heb net een hele berg staan strijken, bah! Maar is nu weer lekker weggestreken! Bij mij zal het ook wel nog even duren voordat ik ga bevallen. Mijn ventje denkt ook dat het eerder komt en ikzelf denk dat het later zal komen. Denk dat het een april kindje zal worden. Nog 3 weken (met deze week erbij) werken en dan eindelijk verlof! Ben er wel aan toe nu hoor! maar toch....op het werk is het ook altijd wel weer gezellig met mijn collega's en ik werk nu nog maar drie halve dagen dus dat is nog wel uit te houden!
Mijn mannetje had ook de foto's van de babykamer al laten zien op zijn werk, de foto's stonden ook op mijn hyves en die heeft hij vol trots laten zien. Schattig is dat toch he?
lief is dat he als mannen zo zijn? die van mij ook die roept continu dat ik niks mag dat hij het wel doet, maar er achteraan roept hij ineens hhihihi moet wel lachen hoor... blijf maar rustig want ik heb nu nog geen zin in een baby pas over 6 weken dan mag hij wel komen hahahhha maar wel iedere avond bellen hoe het gaat en of ik rust
Vanaaf komt er weer zo'n kraamserie, ben alleen ff de naam vergeten om 20.30. Ga ik zeker kijken. Word helemaal emo als ik die ukkies zie nu, ga zowat echt zitten janken dan. Komt denk ik door die vervelende hormoontjes óf zijn dit al moedergevoelens die loskomen? Dan denk ik, nog ff en dan zien wij onze kleine ook, zo spannend. Mn man zei ook dat ie waarschijnlijk wel emo zal zijn hoor. Ja, al die manse verhalen op t werk zegt ie, maar nu had ie er 1 gesproken die hij goed kent en kwam de aap uit de mouw. Die collega zei.. dat je straks als man zijnde ook behoorlijk wat tranen gaat laten.. Lief he dat die mannen t onder elkaar toch durven toe te geven.
daar heeft die collega helemaal gelijk in hoor... want toen die 2 meiden van ons geboren waren let hij ook een traantje heel lief om dat te zien... we boffen maar met die lieve mannen van ons! ik weet nog dat die van mij er helemaal geen zin in had in die hele zwangerschap, maar eerlijk is eerlijk nu ik hier loop te rommelen hij word met de dag liever voor me
O die van mij mag met 3 weken al komen hoor........ben er klaar mee! Misschien dat als ie is ingedaald ik er anders over denk maar zoals ik me nu voel, mag ie over 3 weken gewoon komen hoor! O ik ben trouwens vanaf vandaag officieel met verlof, haha!
heee leven in de briouwerij! hihi hier ook, pff dat thuis zitten! pff en niks kunnen...... @ mandy! kaartjes grrrr krijg er werkelijk de schijt van.... de buitenkanten zjin bijna klaar, althans op de helft denk ik... maar we zijn er nog steds niet uit wel gedichtje! En over debinnekant ben ik nog niet uit! ik heb er weer een paar uitgeprint! Me vriendje zal wel gek worden! hihi one is ie al! ssttt niet zeggen! Huishouden? tss het is hier een beetje een bende maar anders kan ik vanaaf niks meer! DE VERLOSKUNDIGE PRAKTIJK, komt vanaaf om 20.300uur, voor diegene die de naam niet emer wist! hihi NET5! hihi denkd t we dadelijk maar eens met de hond flink gaan wandelen! Dat heeft de schat wel verdiend, hij lijd eronder dat ik niet zoveel kan! Arme schat! hihi @lilly! wate en poepie! je ventje! maar jullie kamertje is idd toppie!
Wat een hoop bijgeschreven vanochtend zeg! Gezellig! Vanavond is inderdaad een programma op de tv, op net5, verloskundigepraktijk ofzoget! Ik zit dan natuurlijk ook gekluisterd aan de buis! Heerlijk toen ik gister die reclame voorbij zag komen! En over wie er eerder zou bevallen... Ik denk de 2 2lingmama's! Ik heb zelf het idee dat de kleine lekker op zich zou laten wachten! Van mij mag die eerder komen (nou ja, niet eerder dan 37 weken), het liefste zou ik nu al ons kleintje in handen willen hebben hihi! Hebben jullie ook al over de bevalling nagedacht wie jullie erbij willen hebben? Bij mijn bevalling is mijn mannetje er natuurlijk bij en mijn beste vriendin! Ook wil ik graag mijn bevalling laten filmen (ja wel door mijn mannetje of beste vriendin)! Lijkt me erg leuk om na de bevalling je eigen bevalling terug te kunnen zien! Is toch iets heel bijzonders, tijdens de bevalling ervaar je het toch anders lijkt me... Hoe vergaat het slapen jullie de laatste tijd? Ik slaap steeds slechter... Draaien word steeds vermoeiender en ik word steeds vaker wakker van het gefitnis in mijn buik... De uk word steeds actiever het 's nachts! Gelukkig hoef ik niet meer te werken, want ik ben vaak al om 5 uur aan het rondspoken in het huis en val tegen een uur of 11 weer in slaap. Gr. Miranda
He Kiowa das ook erg vervelend! hoop dat je toch nog een beetje pijnvrij (of uit te houden pijn!)door de laatste paar weken heen komt! Alkievalkie:Ben trouwens wel bang hoor sinds gisteren, maar ja das de spanning Liefs Es
als het goed is begint ook van de week ook de bevalling weer op sbs6... wie ik bij de bevalling erbij wil hebben? mijn dochters willen er graag bij zijn, maar dat wil ik niet dan ben ik meer bezig om hun in de gaten te houden dan met de bevalling! hihihihihi dus die gaan mooi naar oma toe woont om de hoek van het ziekenhuis maar natuurlijk mijn mannetje die mag op de eerste rij zitten ! en de camera gaat ook zeker weten mee! heb wel gezegd dat hij geen close up mocht maken woehahahahaha doet hij toch wel weet ik zeker hihihihi zo had hij bij de jongste van ons een foto gemaakt hullekedee in volle glorie mijn muts in beeld hahahaha
Haha, ja dat heb ik ook gezegd, alles mag gefilmd worden maar mijn muts hoeft niet ingezoomd of extra in beeld gehouden te worden! Hihi!