oh oh oh anniekje toch toch te veel gedaan meis foei toch wel naar je lichaam luisteren he, moet ik ook! pffff gaat manlief net naar zijn werk was hij druk bezig om een nieuwe cd in de wisselaar te doen stapt in de auto rijdt achteruit en ik dacht nog bij mezelf... let op die auto achter je nou ik had het niet gedacht en hij rijdt met volle vaart achteruit hield mn hart vast oh oh oh wat een suffert zeg... gelukkig geen schade op het eerste gezicht pffff kan er ook nog wel bij. beld hij me dood leuk op zijn werk op en zegt ik had hem helemaal niet gezien! ik zei al tegen hem ja ja ja had ik moeten doen krijg je gelijk te horen va och tja vrouwen achter het stuur he zal ook is niet! maar voorlopig is hij hier de geen die brokken maakt. zo dat was ie wel weer voor ff nu weer wat leuks... iemand nog iets leuks meegemaakt vandaag? ik niet echt veel nou dames ik hoor het wel ben voorlopig toch wel wakker... toedeloe
zo dames.. alles goed hier. Het gaat wel snel ineens hè. Ik kijk echt uit naar wk 37, dan hoop ik ook te bevallen hahahaha.. ergens in die week dan. Ik ben het helemaal zat! Maar goed, je hebt het niet voor het zeggen. Maar ik moet wel zeggen, ik heb ook zóóóóó'n zin in de bevalling. Dat ik spontaan 3 weeën had en wat pijnlijke harde buiken vandaag. Niet regelmatig dus ik doe er verder niks mee, maar ik heb wel aan mijn man gevraagd vannacht gewoon thuis te komen, want dat vond ik toch wel een fijner idee.. Dus die is nu onderweg!
Weet je wat zo vreemd is.. dit heb ik allemaal nog niet gehad (denk ik). Ik zie bij velen weeën en harde buiken staan, maar hier is nog niks hoor. Had 3 dagen gelee wél buikkrampen voor ong 2 uurtjes. Dit voelt toch niet t zelfde wel? Ik heb gisteren voor t laatst mn schoonzusje geholpen in het huishouden. (en 2 ipv 3 uurtjes) want ik hield t niet meer vol. Dus eigenlijk heb ik vanaf nu ook zwangerschapsverlof . Wat ik niet begrijp is dat ik ook lees bij mensen die ww hebben, 6 weken vantevoren met verlof gaan/moeten. Ikzelf mocht neerzetten of ik 6 of 4 weken vantevoren wilde. Ik heb 4 gedaan. Nu heb ik hier ook nog helemaal niks voor de rest van gehoord, moet daar ook maar weer achter aan dan. Vind die instanties altijd zo vaag, maar ja, ik krijg mn centjes en daar gaat t om.. . Heb vandaag super last van maagzuur en heb ipv rennies nu zo'n goor roze drankje met anijs smaak (gadver!) die is echt niet te pruimen. Voor de rest.. zondag uit eten met schoonfamilie.
oh gupsie toch waren het echte weeen he? spannend hoor maar eigenlijk moet je hummeltje nog een paar weekjes blijven zitten he, maar snap goed dat je het een beetje zat bent met een kleine meid erbij die je alle aandacht opeisd en voor al als ze in een "nee"vase zitten pffff ben blij dat die van mij al groter zijn ik moet zeggen hier word het eigenlijk wel weer wat rustiger heb wel harde buiken, maar toch geen ongi gevoel in mn buik, geen vocht wat ik verlies en eigenlijk ook niet misselijk meer... vreemd ik denk dat meneer wacht tot 14 feb hihihihih zoals ik verwacht let maar op en mocht hij niet op 14 feb komen dan weet ik zeker dat ik week 41 haal hihihihihihi pfffff moet er eigenlijk niet aan denken maar toch moet rieel blijven die 2 meiden waren ook te laat 1 was 4 dagen te laat en de ander 5 dus zal deze ook wel telaat komen hihihihi precies de vader dus die komt ook altijd te laat woehahahahaha
fijn weekend allemaal Van hieruit niks te melden eigenlijk. Alleen dat ik een beetje triest ben want dit weekend is het de Western Xperiance in Den Bosch. Ga ik elk jaar naar toe. Maar dit jaar kan ik dus niet Heb nu dus best wel veel medelijden met mezelf
Goeie morgen dames, Hier ook niet veel te melden eigenlijk. Gisteren lekker uiteten geweest met m'n mannetje, mijn vader en moeder en schoonma! Erg gezellig geweest. Gisteren hebben ze de gordijnen opgehangen op de babykamer, nu alleen nog een paar latjes om het plafond af te werken en dan is het echt helemaal klaar. Ook gisteren bij het kruidvat allerlei zwitsal spulletjes gehaald, dus ook dat is nu binnen! Fijne dag allemaal! Groetjes Carla
Hoi meiden, Hier ook niet zoveel te melden, behalve dan dat er nieuwe buikfoto's in mijn album staan. Ben de laatste tijd ook wat vaker misselijk ineens en voel ik me niet zo heel erg lekker. Heb ik de hele zwangerschap nog geen last van gehad. Kleine zit zeker meer tegen mijn maag aan te drukken nu ofzo? Nog twee weken werken (halve dagen) en dan eindelijk verlof! Fijn weekend allemaal, Liefs Yvonne
goeie smorgens, ik kom net me nest uirollen.... tjonge man ik word wel een beetje gek van dat vocht in me vingers! hihi die zijn nu echt mega stijf! Nou ik ga dadelijk even lekker shoppen, niet teveel geld uitgeven maar gewoon ff aan de shop.... Misschien ookw el even wat verzorgingsspulletjes halen maar ik twijfel nog even over het merk hoor. Ik had er een topic van gemaakt daar hebben er veel op zwitsal gestemd, andre zeggen idd dat hun kindjes er niet tegen kunnen... dus moet nog ff denken.... nou verder weet ik ff niks meer....
goede morgen, had net eindelijk de fut om mij ook eens te gaan douchen en aan te kleden! Ben de laatste tijd futloos, heb nergens zin in.......erg he Ik heb vandaag ook wel zin om iets leuks te gaan doen, alleen zou ik niet weten wat! Mannetje is nu broodjes halen bij de bakker dus zo eerst maar eens middag eten. Spreek jullie gauw en prettig weekend. liefs Es
Goedemorgen! Ik ben al weer een tijdje wakker, ook al naar de markt geweest voor kaas (die met minder zout...) Ook ik heb erg veel last van vocht, en nu inderdaad behalve in mijn voeten/benen ook in mijn vingers. Dus ook zo stijf als de pest! Ik kan niet eens meer normaal een vaatdoekje uitknijpen Vanmiddag vertrekken we naar Belgie, langs bij vrienden die verhuisd zijn. Morgen weer terug. Ik hoop dat het een beetje vol te houden is in de auto, toch 2,5 uur tuffen.... Maar goed, heb er wel zin in! In mijn buik is het op het moment heeeel erg druk, ze weten van geen ophouden! Ik voel aan alle kanten wat.... Niet te veel schrijven van het weekend, want dan moet ik weer zoveel bijlezen maandag Groetjes!
jaaaaa ben ook weer wakker pffff kids hadden me laten liggen wel ff lekker zo hihihihih hier ook nog niet veel te melden ja heb ook nog niets gedaan he alkievalkie mooie buikfoto hoor meid ik zal vanmiddag ook een foto van mijn buik erin knallen ,maar dan moet ik naar boven voor de andere pc en man lief slaapt nog hihihihihih dus nog ffies wachten dames... stijve vingers? hier ook maar gelukkig niet echt vocht beetje maar gelukkig anders was het een slecht teken voor me. nou ik ga ff lezen en dan douchen en ff na mn moeder toe ik word gek van die muren hier thuis! over muren gesproken... zegd man lief gister ineens... ik denk dat ik hier van de week de muren ga sauzen! ik zei jij bent maf laat maar lekker zitten tot ik bevallen ben gek ding die spoort echtniet hoor nog 34 dagen dan ga je tochniet meer in de rommel zitten? of heb ik dat verkeerd? nou ik wens marian een heel fijn weekend in belgilie de rest van de dames die niet meer op het forum komen ook een heel fijn weekend en de dames die lekker blijven beppen... tot vanmiddag hihihihihi
Goeiemiddag allemaal! Ik ben ook al een paar uurtjes wakker! Mijn schoonpapa is nu de babykamer aan het behangen samen met mijn mannetje! En zojuist zijn de laatste spulletjes geleverd! De kinderwagen en maxi-cosi! Maak er snel ook foto's van, maar dat doe ik dan samen met foto's van de babykamer en dan meteen weer eens een buikfotootje! Ben helemaal in mijn nopjes vandaag! Hihi! Verder las ik ook hier dat er meiden zijn met last van vocht... Ik kan er (gelukkig) niet over meepraten, heb er geen last van. Maar ja wat niet is kan nog allemaal komen... @ Mandy -> ik zou er ook niet zo happy mee zijn hoor! Zou veel te bang zijn om dadelijk met de rotzooi te zitten! Je weet maar nooit wat je kleintje allemaal doet de laatste weekjes! Dus ik zou de gok ook niet nemen en wachten totdat de kleine er is! @ Kiowa -> arme jij... ik weet precies hoe je je voelt als je er elk jaar naartoe gaat en nu niet kan gaan! Dat heb ik met de carnaval... Baal er soms echt ontzettend van dat ik dit jaar geen optocht kan lopen! Ik loop al jaren optochten mee en nu kan ik niet eens gaan kijken, want staan gaat me ook niet lukken zo'n lange tijd! Volgend jaar kan je weer naar je weekendje gaan Ik ga zo maar eens broodjes maken en de 2 mannen eens verwennen met verse broodjes en een kop koffie! Gr. Miranda
ik ben ook al even wakker. Ik ben aan het sjoppen voor een digitale videocamera, maar je hebt er zoveel van. De vorige is met de laatste inbraak gestolen! Verder heb ik behoorlijk wat harde buiken! Mijn schoonmoeder belde, wilde morgen komen en onze astrid meteen meenemen! Ik blij, maar ik heb afspraken gemaakt met astrid, dus die vlieger gaat niet op.. BUMMER! hahaha.. Misschien volgende week! Zo lachen, want zo riep ze altijd, ik word geen oppas oma, ze biedt ze nu aan om die kleine op te halen hahaha.. Ow en mijn nicht belde.. die heeft vanmorgen posi getest en ze moest van haar paps meteen mij bellen ahahaha.. Haar paps is nu surrogaat opa van astrid namelijk (hij was vroeger mijn voogd)..Leuk voor hun!
haha.. nee, gek genoeg niet! Er zijn nog steeds alarmbellen afgegaan hier. Maf hè! Op 1 of andere manier heb ik er nog wel vertrouwen in en voel ik mijn kindje heel heel erg bewegen..
Goedenmiddag dames, Pfff heb weer een hoop moeten lezen, had het een paar dagen niet gevolgd, maar ben weer bij. IK ben inmiddels 23 kilo aangekomen, is echt heel veel. Heb wel meer honger maar ik eet echt niet buitensporig veel. En idd wel veel vocht. Ik moet a.s. dinsdag weer naar de verloskundige. Ik ga haar om nog een echo vragen, omdat ik 2 weken voor loop. En wel heel erg geweldig om de kleine dan nog een keertje te zien. Nou dames, prettig weekend. Komt hier wel goed, ik ga morgen met een vriendin naar de musical Grease, heb er veel zin in. Liefs Angelaa
nou t weekend begon hier goed de droger is er gister mee op gehouden en mn mooie boxkleed is niet meer leverbaar en nou kan ik ook geen mooie meer vinden want ik wil die met dat leesplankje zei ik heel eigenwijs hahahahahaha dus gister avond mar om een nieuwe droger en ze hadden m op vooraad dus gelukkig gelijk mee kunnen nemen verder ben ik sóchtens niet echt happy voel me beroerd ik heb t idee dat mn maag soms mn keel ingeduwd wordt pppfff en vocht vast houden plof zowat uit mn schoenen nog even vol houden hoop dat t bij jullie allemaal iets meer mee zit veel liefs mieke
pff dames... heir komt klaagmuts weer ff.... pff ik had vanmorgen mega pijn aan me vingers, benik ff naar het dorp geweest {hahah 3 dorpen verderop hahaha} en daar zag ik een vriendin.. pff die zei ook al dat ik een dikke kop gekregen had en dikke vingers! zij heeft een dochtertje wat nu 1 jaar is, en heft dat zelf ook gehad.. pff vol me ook net een koe op het moment ik ga dadelijk even in bad en verder niet teveel meer... ben kapot! bahbah oja en dadelijk KASSE kijken, zijn kolfapparaten bij....
eej mieke die pech had ik in het begin van het jaar... auto kapot laten maken voor 500,- ook wasmachiene kaopt en tv kopt pfffff lekker allemaal he angela die 23 kg is niet erg hoor meid als je zegt dat je niet buitensporig eet, dan zal het vast wel ergens in je buik zitten (vruchtwater, placenta, beeb zelf en je extra bloed en zo) dus meis maak je geens zorgen hoor het meeste gewicht is er bij de bevalling al vanaf...
eej koetje boehhhhh ik ben dan ffies naar mn moeder geweest ben ook helemaal op... wel heb ik van mijn mama een campingbedje gekregen bij de leenbakker was maar 20,- lief he hoe is het nu met je vingertjes? nog steeds dik? nou ik hoor hetwel weer toedels