Hier ook weer een update van mij... Babykamertje is helemaal behangen nu! Morgen gaan mijn mannetje samen met mijn broertje alles in mekaar zetten en op zijn plaats zetten en dan kan ik me lekker gaan uitleven in het kamertje met alles inrichten! Ben alleen nu al bang dat ik zoveel heb voor op dat kamertje dat ik niet eens alles kwijt kom... heb 3 verhuisdozen vol staan met spulletjes voor ons kleine mannetje en daar zitten niet eens kleertjes, beddengoed of dekentjes in! Dus ben benieuwd! De kinderwagen en maxi-cosi staan nu ook even op het kamertje, heerlijk dat nu bijna alles op zijn plaats is! @ Anniek -> arme jij... het vocht in je vingers en gezicht heeft allemaal te maken met de zwangerschap... het is dus voor een goed doel! En waarschijnlijk ben je het na de bevalling zo weer kwijt @ Mieke -> wel balen hoor! en je boxkleed niet leverbaar, droger kapot en ook nog zo ellendig het 's ochtends... Heerlijk toch dat je hier effe kan klagen! We lopen bijna op de laatste loodjes, nog even volhouden! Nou ik ga zo lekker even onder de douche, pyama aan en dan lekker naar bed, ben hartstikke moe... Lange dag vandaag... Dus iedereen alvast een fijne nachtrust! Gr. Miranda
goede morgen, het is al weer zondag, goh wat gaat het weekend toch altijd snel! Heb voor het eerst sinds weken doorgeslapen vanacht..... werd pas om 07.00 uur voor het eerst wakker. Mannetje is bij een vriend sinds gisteren, ze gingen stappen dus misschien dat het daar aan ligt (geen bewegend iemand naast je!) Nou zie jullie langzaam aan vandaag wel verschijnen greez es
@Miranda: fijn joh dat het kamertje nu klaar is Veel plezier met het inrichten ! @Anniek: pff ja, dat vocht. Vreselijk. Ken het. Zei vanmorgen nog tegen mijn man. Ik hou zoveel vocht vast en heb zoveel vruchtwater, die kleine moet wel als sterrebeeld Vissen krijgen (dus moet ie eerder geboren worden dan mijn uitgerekende datum ) @Mieke: jeetje, wat vreselijk balen dat die boxkleed niet meer te koop is Daar had je toch laatst een topic over geopend? Gelukkig heb je wel gelijk een nieuwe droger kunnen kopen
Goedemorgen allemaal! Ook ik heb redelijk goed geslapen (moest er alleen 3x uit om te plassen maar sliep daarna heerlijk verder). Gisteren naar Hoorn geweest met mn zusje, bij zeeman n pakje gekocht (mt 62) leuk hoor! Maar dit is wel de laatste keer winkelen zo geweest want ik kreeg al heel snel zere voete, zere rug en de beeb protesteerde hevig. Voor de rest.. alles gaat zn gangetje, ik heb alleen nog niemand gehoord over dat diegene ook nog géén harde buiken heeft gehad, dus iedereen heeft al harde buiken gehad?
Owh, misschien heb ik ze wel gehad, maar nog niet gemerkt ofzo? Heb gister overigens ook zoogcompressen gehaald (nog niet nodig gehad) en heb sinds gisteren jeuk aan mn tepels maar als ik er aan zit, doen ze pijn. Ook nog zuigelingen voeding gehaald, gewoon die van de kruidvat mocht de borstvoeding niet lukken. Enneh.. ik hoef nog maar 5 weekjes te gaan!
harde buik voelt gewoon als een soort kramp vind ik, duurt een paar seconden. Ik heb sinds een paar dagen ook jeuk aan mijn tepels, is best wel storend in sommige situaties Ja ik moet ook ongeveer nog maar 5 weken! wat gaat dat snel he
Het is nu echt aftellen! Ben echt wel benieuwd wie er als eerste gaat bevallen hoor. Heb ff aan mn moeder gevraagd hoelang ze over onze bevallingen heeft gedaan; van mij 2 uurtjes. Half 6 kreeg ze weeën en half 8 was ik er al. Bij mn zusje 6 uurtjes (zij had bredere schoudertjes) en bij mn broertje 4 uurtjes . Nu had ik dit de vorige x door gegeven aan de vk zodat ze iets eerder komt kijken als ik weeën krijg. Vind ik wel n geruststellend idee. Ze zei dat je t vaak terug kon zien aan de moeder, hoelang dochter er over gaat doen ongeveer, maar ook niet altijd. Ik hoop t écht wel!
ja ik hoop ook dat het niet zo´n lange zware bevalling word van bv 24 uur pffffff. Hoop dat jij geluk hebt en dat je het hetzelfde doet als je moeder! En hopelijk dan niet met dubbel zoveel pijn of viel dat mee bij je moeder?
Viel errug mee zei ze. Ik kon t vergelijken met mn ergste buikkrampen en menstruatiekrampen (en ik heb ze vreselijk pijnlijk gehad). Nou als dat nu een paar uur aan houdt is t n piece of cake.. En als t nu dubbel zo erg aanvoelt.. pfff.. Ach.. voor zo'n wonder heb je alles over!
ja vind ik ook, en je moet maar zo denken, er is altijd een einde aan de pijn! je weet alleen niet precis wanneer hahaha helaas!
Goeie morgen allemaal! Volgens mij heb ik nog niet echt last gehad van harde buiken, in ieder geval geen krampgevoel gehad. Wel voelt m'n buik soms heel hard aan als ik erop duw, maar of dat nou echt harde buik te noemen is waar jullie het over hebben weet ik niet omdat ik er verder niks bij voel. Verder vannacht redelijk geslapen, maar ook hier 3x eruit geweest om te plassen, pffff. Vanmiddag krijgen we bezoek, dus ga me zo maar eens douchen en aankleden! Fijne dag allemaal. Groetjes Carla
goede morgen allemaal... nou hier ging ik pas laat naar bed toe ik ging al naar bed met harde buiken, heb niet echt goed geslapen omdat die harde buiken niet echt weg wilden trekken pffff pijnlijk zijn ze niet dus niet iets om me nu zorgen over te maken ( zal er wel bij horen) over pijnlijke tepels gesproken... nee dat niet echt, ja soms lijkt het net of je een soort stuwing krijgt maar is zo weer weg dat gevoel. maar wel heb ik soms het idee dat ze lekken, maar dan kijk ik en zie dan niks hoor vreemd allemaal... nou ik ga is ff verder lezen tot straks weer...
goeiesmorgens.... nou hier vanacht ook neit geweldig geslapen... me hodn had besloten zich als een klein kind te gedragen! pff dus die heeft ons 2 keer laten opstaan.... en dan moet ik tussendoor ook nog steeds plassen! ochjah kan ik al wennen verder gaan we vanmiddag op bezoek en vanaaf KRAAMAFDELING kijken! dus lekekr dagje! heerlijk!
hoi allemaal. heb vannacht klote geslapen. ik kan mijn draai niet vinden, dat is klote. voor de rest is hij heel erg bewegelijk. mijn placenta ligt naar achteren daarom voel ik hem vaak. hij gebruikt de placenta als kussen, zeiden ze bij de laatste echo. groetjes sharon
Dag dames, ben een beetje afwezig geweest want druk met vanalles én heb er een nieuwe Internet verslaving bij: Hyves! WAt is dat erg zeg....... Verder ook hier moeilijke nachten en ook het maagzuur breekt me behoorlijk op (leuke woordspeling hihi). Het is soms zo erg dat ik er dus echt van over mijn nek ga Maar goed, zal er ook wel weer bijhoren Verder ga ik zo op KRAAMVISITE! Mijn vriendin is vorige week zaterdag bevallen van een meisje, ze is nu dus 1 week oud en we gaan zo heen Ik hoop zo dat ik haar vast mag houden....... Nou tot gauw en nog een fijne zondag!