Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey dames, pfff wat een geklep weer hahahaha

Nou ik had mijn week niet hoor afgelopen week, bah echt niet in mijn hum....Allemaal gedoe ivm mijn schoon zusje, is ook zwanger nu :rolleyes: tuurlijk gun je dat iemand, maar die meid kan niet eens voor d'r zelf zorgen....ach wij hebben er ook niets mee te maken verder.

Gister wel onwijs gezellige dag gehad, mijn tante en haar gezin zijn een dagje geweest :D
    Luieremmer (lime), luiertas (zand/oranje van Prenatal) en beddegoed gehad: dekentje en lakentje voor ledikant. Ook had ze een lakentje voor de wieg gehaald, maar die hebben we niet hahaha. We gaan m dan maar voor in de reiswieg gebruiken ;)

Vannacht echt zwaar k*t geslapen! Ben tot half 5 telkens wakker geworden om het half uur ofzo, 4 keer wezen plassen. Krampjes boven mijn schaambeen, drukke beeb. Terwijl ze 's nacht altijd zo rustig is :confused: Ze is nu pas het laatste uurtje rustiger, maar niet stil.....alsof ze de boel verbouwd daarbinnen hihi

Over de harde buiken is ook het een en ander geschreven, nou ik heb daar geloof ik zelden last van. heb het denk ik in totaal 3 keer gevoeld en dan heb ik mezelf te druk gemaakt en een keer werd ik er wakker van. Maar de laatste maand geen harde buik. Of ik heb er niet zo'n last van?!
    Menstruatiekrampen heb ik wel ongeveer elke dag....

Vocht is hier weer wat minder, pees doet geen pijn meer :) Ben ook flink aan het water gegaan.

Jodi, balen van dat boxkleed zeg! en van de droger natuurlijk.

Las ook wat over een babykamer die klaar is om ingericht te worden: Lekker he? Je hebt wel veel spullen dan, 3 dozen :confused:

Oh en ik zag ook nog een bescheiden buikkie in een album, mooi hoor (volgens mij Alkievalkie, toch?)
    Zal vandaag ook even een nieuwe plaatsen, alweer 33 weken :D

Nou ik ga maar even het forum af struinen, laterzz

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemiddag allemaal!

Ik lees wel veel dat jullie vaak uit bed moeten het 's nachts om te plassen, daar heb ik totaal geen last van! Vind het ook helemaal niet erg... Ik slaap al niet te best en als ik dan ook nog es eruit moest om te plassen, pff mag wel van geluk spreken zoals ik het lees!

@ Patroeschka -> zou helemaal niet erg zijn als jij dan ook zo'n bevalling mag meemaken als je moeder! Ik weet alleen van mijn zus die is 5 jaar geleden bevallen van een dochtertje en ik was daarbij... Zij lag maar liefs 36 uur met weeen! Na haar bevalling zei ik ook toen: "ik hoef nooit kinderen" haha! Als ik eraan terug denk moet ik er wel om lachen! Over een weekje of 6 lig ik misschien wel hetzelfde erbij! Maar ja hopen dat ik niet zolang erover doe! Maar ja als je het van de andere kant bekijkt, je ligt 2 dagen met veel pijn maar je krijgt er wel iets ontzettends moois voor terug! We zullen zien...

Gr. Miranda

3. Niet meer actief

ik heb ook totaal geen problemen met slapen.. ik hoef er nooit uit gelukkig en slaap ook gewoon.. mischien dat de kleine ook snachts slaapt want overdag voel ik haar duidelijk!

Heeft iedereen al een naam of zijn er nog twijfels? wij hebben zelf al een hele tijd één en die blijft het nog steeds haha

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja, wij zijn er gelukkig over eens geworden welke naam het word :D

Iedereen nieuwsgierig in de omgeving.
    Vooral de moeders pfffff. Die willen het echt persee weten.
    Maar wij houden het lekker geheim hihihihi

5. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ook hier gaat het slapen steeds minder goed. Ik hoef er maar 1 keer uit om te plassen dus dat valt mee, maar als ik eenmaal wakker ben geworden (kweet niet waarvan) dan kom ik zooooo moeilijk in slaap, vervelend hoor, maar zal er wel bij horen.

Leuk Lilly; op kraambezoek, en ik kan me voorstellen dat je hoopt dat je die kleine even vast mag houden!

Toch fijn zo'n forum...want nu weet ik dat de kraamafdeling vanaaf komt en dus heeft vriendlief pech en wordt er dus geen voetbal gekeken, maar baby's,hihihi. Anders gaat tie maar lekker boven zitten.

Gisteren weer een leuk shirtje en een vestje gekocht bij de Hans textiel. Echt zoooo lief en zooooo goedkoop. Kostte 7.50, tja en laat het dan maar eens liggen, ook al heb je al zo veel! Wel vast maatje 68 aangeschaft want van de rest heb ik echt al teveel gewoon. Maar alles is zo vreselijk leuk en lief!

Fijne avond allemaal!

Groetjes Yvonne

6. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Oja.....en de naam zijn we ook over uit. Vinden we allebei een leuke naam en dat was niet makkelijk!

7. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    wij hadden eigenlijk al vanaf dag 1 een meisjes naam, hebben even moeten zoeken naar een jongensnaam maar die was ook zo gevonden. Hier in duitsland zijn ze erg brutaal, ze willen altijd weten wat het word en hoe het gaat heten! :confused:
    Maar dat zeggen we lekker niet!

liefs Es

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Zo ik heb net ff lekker heet gedouched, mezelf een zoutscrub gegeven, geschoren en ingesmeerd :D Heeeeeeeeeeeeeerlijk gewoon, ben weer helemaal zacht :)

Ook wij weten al vanaf dag een de meisjesnaam en we dachten ook al vanaf het begin dat het een meid zou zijn :D Jongensnaam hebben we wat langer over gedaan...Maar die onthouden we wel voor als een jongen zich aandient ;)

Kleine meid is nog steeds bezig trouwens, heb ook weer wat kramp onderin mijn buik, het is echt dat ik weet dat ik niet ongi moet worden....:( :( Zal wel het indalen zijn ofzo? Woensdag maar ff vragen aan de vk.

Oh leuk de kraamafdeling, gaan wij ook maar even kijken :D

Enne heb ook nieuwe buikfoto's in m'n album :)

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    SBS...KRAAMAFDELING....:D

10. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja kijken! :D

11. Niet meer actief

nieuwe buikfoto :D

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    nou Laura een mooi beschaafd buikje hoor! wou dat ik zo´n buikje had ;)

liefs Es

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Dames ik heb vanmiddag een baby van 1 week oud ongeveer een uur vast gehouden én de fles gegeven....zucht.......ik wil mijn baby.....

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Klein buikje, mooi hoor ;)
    Daar is mijn, volgens velen beschaafde buik, een toeter bij :) :)

15. Niet meer actief

ja niet zo groot he.. voor mijn doen wel maar vind het toch gek dat daar een kindje in past haha

16. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Ja lilly, leuk is dat he! Heb dat ook met die tweeling van de buurvrouw, wil dan ook mijn eiegn babytje graag vasthouden! ;)

17. sharon

sharon Actief lid

17 jan 2007
    323
    0
    0
    ik wou dat ik zoon buikje had.
    lijkt me fijner.
    groetjes

18. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    goed morgen dames,

en lekker geslapen? Ik weer iets minder maar niet erg slecht. Kon gewoon niet in slaap vallen vanacht :confused:
    Nou tot straks,

greez es

19. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

Zo ik heb weer even bijgelezen, jullie kletsen wel veel zeg tijdens het weekend...... Super gezellig!

Even een update van mijn kant. Ik moet namelijk echt even iets kwijt wat ik aan niemand mag vertellen.........
    Gisteren kregen we bezoek van mijn schoonzus en zwager en die wilden al sinds voor vorige week zondag heel graag langskomen. Maar aangezien ik nogal ziek was de afgelopen weken, had ik daar niet zo'n behoefte aan. Pas toen ik mijn schoonzus vorige week zelf aan de telefoon had, kreeg ik door dat ze echt heel graag z.s.m. langs wilden komen..... Toen begon ik te denken, wat zouden ze willen vertellen? We weten al dat hun oude huis is verkocht, dat ze een nieuw huis hebben, trouwen willen ze niet....... Dus dan zijn ze vast in verwachting, maar dat zal toch niet? En ja hoor, gisteren kwamen ze vertellen dat ze in september hun eerste kindje verwachten. Ik vind het zo leuk, dan heeft ons kindje straks een nichtje of neefje die maar een half jaartje jonger is. En dat terwijl mijn schoonzus altijd zei dat ze geen kinderen wilde. Wij waren er dus een beetje vanuit gegaan dat ons kindje de komende zoveel jaar nog alleen zou zijn. Ik heb alleen 1 broertje van 20 waarvan ik hoop dat hij voorlopig nog geen vader wordt! En dan nog 1 schoonzusje van 20, die voorlopig ook echt nog niet aan de kinders gaat (gelukkig, laat haar maar lekker studeren en stappen.....). Het is dus best een verassing dat onze beeb echt een neefje/nichtje krijgt......

We mogen het alleen nog aan niemand vertellen, aangezien alleen de naaste familie het nu weten. Maar ik vind het gewoon zo leuk, dat ik blij ben dat ik het even met jullie kan delen.

Ik word niet alleen moeder, maar ook nog eens tante. JOEPIE!

Groetjes een hele blije Diana

20. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi Lieve meiden,

Even weinig op internet geweest, druk bezig met nieuwe collega inwerken. Heb er gelukkig de volste vertrouwen in.

Slaap ook erg moeilijk zeg.
    Enne hoe vinden jullie het sexen nu, iemand een tip voor een handig standje, wat een geklungel zeg.

Hoef nog maar 3 dagen te werken en dan verlof, joepie :)

Heb ook even een nieuwe buikfoto in mijn album gezet.

Ik ga nu proberen een beetje bij te lezen. Ben in ieder geval vanaf vrijdag weer meer online :)

Liefs Tosca

Deel Deze Pagina