Ik ben er vlot bij, maar ik moest het toch doen! Ik heb de kleertjes 50/56 alweer boven water gehaald en uitgezocht. Wat een werk en wat is dat leuk om te doen zeg. Ik zat steeds.. " ach ja, dat is waar" en "sjee, was dat maat 56" haha.. Daarnaast ben ik aan het kijken voor een commode bij Ikea. Een tijd geleden vertelde iemand van een ander forum dat die een keukenblok had van Ikea (een deel dan) met alleen lades. Dat vond ik zo'n briljant idee, dat ik nu hetzelfde ga doen. Nog 6 dgn en dan naar de VK
linda83 ik mag vroeger voor de echo en naar de vk. ben ik vandaag geweest en dan de 14e voor de echo... dit ivm met 2 voorgaande miskramen waarvan de 2e half maart op 14 weken zwangerschap. ik wordt dus extra in de gaten gehouden. maar nog niet eens zoveel als ik zou willen. ik zou wel om de 2 weken willen maar dat gaat niet lukken. is allemaal te kostbaar he?! ik mag de 14e en dan met 12 weken nog eens en dan misschien nog 1 op 15 weken.
Hoi Spar.... we gaan tegelijk op en op dezelfde dag krijgen we een echo! Wel fijn dat je onder controle staat, ook voor je eigen gemoedsrust! Goeiemorgen trouwens allemaal.. lekker geslapen, maar misselijkheid is er weer Liefs Goddes
Nog één die gelijk loopt.. leuk Inderdaad fijn voor spar dat er nu dan wat extra controle is , ik zal ook blij zijn als ik het hartje gehoord heb of de echo heb gehad.. Maar moet nog even geduld hebben Ben trouwens ook misselijk maar hoef niet over te geven..
ik heb eigenlijk nog weining klachten/kwaaltjes. ben heel erg moe dat wel en heb wat gespannen soms pijnlijke borsten. maar verder dan af en toe een vlaag misselijkheid voel ik me op en top. wel angstig dat het weer fout zal gaan, maar probeer daar zo weinig mogelijk aan te denken en dat gaat me aardig af.
Vandaag al weer 8 weken zwanger!!! aan de ene kant gaat het snel, maar aan de andere kant duurt het ook allemaal zooooooooo lang!!! Nog 2,5 week voordat ik naar de VK mag!!! Kwaaltje...nee ook niet echt last van, heel af en toe wat misselijk. Wel soms dagen hoofdpijn, errug vervelend.... Hoe is het verder met iedereen??? zag ook dat er weer een aantal nieuwe meiden zijn bijgekomen: WELKOM!!! Groetjes Carla
Hallo allemaal! Vandaag alweer 8 weken zwanger!!! Oh vind het allemaal nog steeds zo spannend!! Heb eigenlijk geen last van kwaaltjes dus soms is het wel moeilijk te beseffen dat je echt zwanger bent. Ben alleen een beetje moe en zere borsten af en toe, verder niets. Ik mag 16 augustus een echo laten maken, heb er ontzettend veel zin in!!!! Hoe is het verder met iedereen hier?? Groetjes Leonie P.s. mensen die gezellig wllen kletsen, voeg me maar toe op msn!!
Bij mij ging het de afgelopen dagen erg goed, nergens last van! En ik gisteren maar klagen dat dat zo eng is, als je ineens niets meer voelt.... En wat denken jullie? Tuurlijk werd Marian vanmorgen supermisselijk wakker en het gaat maar niet over! Het is niet gauw goed he? Gisteren mijn eerste rompertjes gekregen van mijn schoonmoeder! Ik zag een hele leuke, jammer dat die alleen nog in maat 80 was, maar we hebben hem wel meegenomen! Er stonden indiaantjes op met de tekst: I'm a little redhead. En aangezien ik roodharig ben en de kans dan natuurlijk aanwezig is dat ons kindje dat ook word vond ik het zo leuk! Verder ook nog een mini-rompertje meegenomen natuurlijk! Marian
Ik zat vandaag ook te denken om effe te gaan winkelen en alvast een rompertje te halen..maar vind t nog eng om dat nu al te doen. Ben pas 6 weken en ook nog niet bij de vk geweest. Maar t lijkt me geweldig om al een beetje te gaan shoppen
heey mensen ben zelf 6, weken zwanger en het is heel moeilijk te bezeffen dat het echt zo is. Krijg nu al wel beetje zin om een rompertje of sokjes te kopen. Heb alleen soms wat krampen achtig gevoel en misselijkheid met vlagen veel moe en veel naar het toilet. maar probeer er echt van te genieten
Ik ben ook 6 weken en 1 dag zwanger, en durf echt nog geen rompertjes enzo te gaan kopen. Veel te bang dat het nog misgaat. Als de echo is geweest en als alles goed is.... dan ga ik shoppen
ik heb toch al wat rompertjes gehaald! kon het niet laten en mocht het mis gaan dan bewaar ik ze gewoon. vind het veel te leuk om alvast wat rond te neuzen overal. Groetjes Carla
Hallo allemaal! Hier nog iemand die in maart uitgeteld is! (tenminste volgens de telling! hihi!) Ik krijg volgende week vrijdag een echo in het ziekenhuis hoever dat ik ben omdat toen ik 5 weken en 2 dagen was de echo helemaal leeg was Vandaar dat ik nu weer een echo krijg om te kijken hoever ik nu dan ben... Ben wel echt super zenuwachtig voor de echo volgende week! Ben gewoon veel te bang dat er iets mis is... De testen geven nog altijd positief aan en kwaaltjes heb ik ook, alhoewel gelukkig niet zoveel Alleen vaak duizelig, vlagen van misselijkheid (vooral in de supermarkt met al die verschillende geurtjes...) en mijn borsten zijn ontzettend gegroeid en vooral 's avonds erg pijnlijk! Gr. Miranda P.s. alle zwangere natuurlijk gefeliciteerd!!!!
Ik voel me nog steeds goed. Ik heb alleen last van hele zere borsten, verschrikkelijk moe en wat betreft de misselijkheid, ik heb er bijna geen last van gehad. Af en toe een heel klein beetje. Dan komt het met kleine vlagen. Dit maakt mij ook erg onzeker allemaal en kan daarom ook niet helemaal beseffen dat ik zwanger bent, net als leonnietje24. 14 augustus mag ik naar de verloskundige voor mijn eerste gesprek. Ik ben vandaag lekker even de stad in geweest. En jullie raden het misschien al. Ik heb me eerste rompertje in huis. Van Winney de Pooh. Zo lief zo klein. Ik kon het niet laten liggen. Maar zat wel erg te dubben, zal ik wel.... zal ik niet..... Omdat ook mijn zwangerschap nog erg pril is.
wij hebben al heel wat dingetjes gekocht. Mijn vriend gaat er zo in op hihi. Wel leuk hoor maar nu is het even genoeg heb ik gezegd.. Anders heb je straks helemaal niks meer om te kopen Ik ben nog altijd onwijs moe. En misselijk met vlagen. Soms heb ik het uren. en soms even een vlaag en dat is zo weer over.. Maar ja hoort erbij zullen we maar zeggen he Voor de meiden die erbij zijn, gefeliciteerd en welkom
Goeiemorgen meiden..... Lekker geslapen? Ik slaap heel niet lekker en moet steeds plassen! Zo irritant eigenlijk want ik word er nu al wakker van..... Verder eigenlijk weinig last van kwaaltjes.. Enige kwaaltje is nu eigenlijk vermoeidheid... Maarja, dan slaap ik gewoon wat meer... Ik geef gewoon toe aan de vermoeidheid. Tijd gaat best wel snel moet ik zeggen.. Vandaag alweer 6 weken en 2 dgn.... Volgende week maandag GYN en echo.. ben wel benieuwd hoe het gaat daar en we moeten dan een hartje zien kloppen Liefs Goddes en een fijne zondag toegewenst!
Goedemorgen Ben op zich best lekker fit vandaag, alleen wordt dit weer een misselijk dagje geloof ik hahaha blijft altijd wat.. Straks komt een vriendin op de koffie die heeft al 2 kleintjes en daar neemt ze de zwangersschapboekjes van mee en foto's enzo.. Wel leuk om te kijken hoe zij het allemaal beleeft heeft..
Goeie morgen allemaal, zeer slecht geslapen weer vannacht, gisteren ook al, erg onrustig. Verder gelukkig niet misselijk toen ik vanmorgen op stond dus dat is weer een voordeel! Verder gaat het z'n gangetje allemaal. Groetjes Carla