Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej truus...

hihihi ja sorry meid dat ik je zo laat schrikken
    ik heb het helemaal gehad ik kan wel janken bah...
    ik ben inmiddels gedouched, maar meneer is nog zo rustig ik heb hem wel 4 x al gevoeld maar heel licht, niet wat hij normaal doet met zijn voetjes en zijn bips dit zijn hele kleine bewegingen net als een stuiptrekje zeg maar...

wel lief dat je mijn ventje ffies toespreekt hihihih heb het aan hem doorgegeven.

ik ben wel blij dat die meiden van mij zo makkelijk zijn ;) is wel lief van ze ik hoef maar iets te vragen en ze doen het dat scheeld natuurlijk ook wel weer...

oh ja ook wel weer ff goed nieuws
    ik had vrijdag een mailtje gestuurd naar wij jonge ouders omdat ik nog steeds geen bericht had gehad van de blije doos, ik kreeg gelijk binnen een half uur een mailtje terug dat ik in de loop van deze week een berichtje van een collega van haar zo krijgen met verdere info.
    krijg ik net een mailtje dat ik deze mail kon gebruiken om alsnog de blije doos op te halen, met de welgemeende excuus dat ik niks had gehoord
    vond ik wel weer ffies leuk :-D

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jeetje Mandytjuh, schrikken hoor. hoop dat het allemaal meevalt en dat je kleine genoeg blijft voelen.

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    dank je wel meiden...

nou ik ben nog nooit zo blij geweest als net onder lotte! ik lag lekker relaxt op de bank de kids waren boven en mijn ventje begon ineens lekker te bewegen heb er echt van genoten :-D
    tot daarvoor had ik hem dus echt niet veel gevoeld, ja heel zachtjes, maar niet zoals ik dus gewend was, maar nu beweegt hij gelukkig weer wat meer!

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Mandytjuh: ik las net je berichtjes, was wel even schrikken maar ik las ook dat je hem nu net meer had gevoeld! Doe het rustig aan hoor meid en als er iets is meld je dan :) wacht niet te lang he!

liefs Es

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    dank je wel madelief

ik voel me net zo'n zeur vandaag pfff
    zit hier als een klein kind te janken gewoon dat ik er helemaal niks meer van snap
    ben het helemaal zat bah...
    hoop eerlijk gezegd dat dit zo niet door blijft gaan tot 40+

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    je bent echt geen zeur hoor! En janken mag gewoon hoor, dat lucht erg op ;)
    Je roept maar als je ergens mee zit!

dikke knuffel nu van ons voor jullie

liefs Es

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ja verder was alles goed.. Nee geen echo. die krijgt niemand volgens mij meer om eze tijd hoor behalve als er iets verkeerd is of lijkt te zijn..

ik heb ook steeds minder fut om iets te doen.. het liefst zit ik gewoon op me kont de hele dag, maar dat gaat ook vervelen..
    nog eventjes, dan hebben we onze handen vol aan de kleine :D

8. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    mooi dat alles goed was! :D Hier in duitsland krijg je tot het einde elke 2 weken een echo, maar ja je ziet steeds minder voor mijn gevoel ahaha.

Ja nog een paar weekjes dan is het voorbij met de rust....dan zullen we af en toe noe wel eens wensen ´dat we gewoon lekker weer zwanger waren´.

Ik krijg ook echt bijna mijn kont niet van de bank, erg he! Heb vanavond weer fysio gehad en nu zit alles weer lekker los, ze masseren dan mijn heupen en rug, echt heerlijk ;)

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal!

Eindelijk eens een nachtje niet eruit geweest om te plassen, wat heerlijk. Wel wat liggen draaien, maar goed!

Na vandaag hoef ik nog maar 4 hele dagen en 4 halve dagen te werken, kijk er echt naar uit om lekker te kunnen rusten thuis.

Fijne dag allemaal

Groetjes Carla

10. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Oww, wat heerlijk een nacht niet naar de wc.
    En Mandy, wat fijn dat je jullie zoontje weer goed hebt gevoeld.
    En tuurlijk mag je hier zeuren. Doen wij toch ook.
    En er is hier altijd iemand met lievc woordjes voor je.

Ben het eerlijk gezegt ook zat. Die buik zit me nu tioch wel in de weg. Nog een paar weekjes, hebben we onze schatjes in onze armen :)

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goedemorgen allemaal !

@Mandy: gelukkig dat je jullie jochie weer goed hebt gevoeld :thumup:
    Hoop dat vanaf nu alles goed blijft gaan ! :)
    Enne hier mag je altijd komen zeuren :D
    Kijk maar naar mij hihih heb altijd wel wat om te zeuren ;)

@Laura: wauw, beschaafd buikje hoor!
    Wou dat ik zo'n buikje had

Vandaag moet ik naar de verloskundige.
    Net naar de dokter geweest urine ingeleverd want de laatste dagen had ik zoveel pijn en krampen en harde buiken en misselijk. BAH!
    Dus denk dat ik blaasontsteking heb. En zo niet, nouja dan kan ik iig vanmiddag vragen aan de verloskundige of die pijnen enzo kwaad kunnen.

Heb vandaag lekker tot half 9 uitgeslapen :confused:
    Hihihi dat is me heel lang niet meer gebeurd :D

12. mieke

mieke Bekend lid

goede morgen allemaal
    vandaag een betere dag voor mij
    denk ik voel me niet zo beroerd als vorige dagen
    en mandy wat fijn dat je je kereltje
    lekker uitgebreid heb voelen spartelen
    ik kan dr ook zo van genieten
    maar in jou geval snap ik t helemaal
    we mogen gelukkig allemaal gaan aftellen
    zat gister avond nog te denken
    op wie z'n verjaardag gaat ze komen op die van mn ma of die van mezelf hihihihihihi

veel liefs mieke

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    goede morgen dames...

dank je voor jullie berichtjes.
    vannacht weer niet goed geslapen, heb goede buikpijn gehad echte hevige voorweeen pffff dat was om het half uur, maar was maar 3 x zo
    ik had echt het idee dat het zover was, maar helaas...
    wel was ventje lief ook nog ff druk tussen door vannacht waardoor ik weer harde buiken kreeg, maar goed ik denk dat ik er maar aan moet wennen er zit niks anders op...
    we doen het maar weer rustig aan vandaag :(

op zich heb ik nog niet echt genoeg van mijn ventje in mn buik, maar gewoon al die kwaaltjes er omheen pffff dat ben ik helemaal beu.
    ik loop al vanaf het begin zo te stuntelen met van alles maar goed ik moet er maar wat voor over hebben toch?

@mieke die gedachtte heb ik ook wanneer hij komt... ik ben op 3 maart uitgeteld en mijn zus is op 7 maart jarig ik hoop niet dat hij dan komt vind ik echt niet leuk.
    ze belde me in het weekend op omdat ze de verjaardag van mijn zwager en haar zelf tegelijk wil vieren en vroeg of het erg was dat ze het op 10 maart mocht houden hihihihi
    ik zei als ik lig te puffen kom ik niet dan moet je maar hier heen komen anders vind ik het helemaal niet erg hoor hihihihi gek ding wel lief dat ze aan me denkt.

14. mieke

mieke Bekend lid

ja das indd lief van je zus dat ze zo aan je denkt
    mn moeder zit ook de hele tijd van oh wat moet ik nou doen met mn verjaardag
    ik zeg ma gewoon doen en dan zien we wel
    als je dat wil dan tenminste
    en anders doen we t samen later ofzo
    zei verjaard de 6e en ik de 17e en ben de 12e uitgerekend

veel liefs mieke

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemorgen dames!

Ik mag over 2 uurtjes ook weer naar de vk!
    Hier mag ik eigenlijk niet klagen, heb een hele nacht doorgeslapen :) En ben net een uurtje wakker...

Volgens mij denkt iedereen erbij na wanneer wel of niet bevallen! Net zoals mijn nichtje me vorige week vroeg: kan de baby ook eerder komen dan in maart? Toen ik met ja antwoorde, antwoorde ze gelijk dus hij kan ook op mijn verjaardag geboren worden (22 februari). Toen ik daarop antwoorde zou kunnen maar de kans is maar klein begon ze bijna te huilen! Dat mocht niet want dat was haar dag! Vond het wel schattig en heb haar dus gezegd dat dat niet ging gebeuren, dat ik dan wel effe zou wachten. Dus mijn nichtje helemaal opgelucht maar ja nu maar hopen dat meneer zich niet aankondigd die dag!

@ Mandy -> rustig aan meid... ;) En gelukkig liet hij zich goed voelen! En een zeur voelen... niet nodig hoor! Daarvoor zijn er forums! Lucht je hart maar lekker, wij snappen het wel!

@ Madelief -> wel fijn elke 2 weken een echo! Ik had met 32 weken de laatste echo (was toen om de placentaplaats te bepalen) en ik zag toen al inderdaad erg weinig... Dus kan me voorstellen dat je nu echt steeds minder ziet!

Ik ga me maar eens verzorgen, ga effe langs mijn werkplek, moet mijn maandstatus gaan invullen. Zo stom, moet ik elke maand voor langskomen aan het einde van de maand... Maar ja niks aan te doen!

Iedereen een rustig dagje, ik kom denk ik vanmiddag nog wel eens effe aanwaaien hiero! ;)

Gr. Miranda

16. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Goede morgen dames,

Nou ik heb vanacht heerlijk geslapen, en ik denk dat dat door de masage komt..... :D
    ben pas om 11.00 uur wakker geworden erg he! :confused: Dus nu zit ik met heel mijn suikerprogramma door de war haahaha, dan maar geen middageten maar een verlaat ontbijtje :)
    Nou ik ga de honden even uitlaten want dat word wel eens tijd, tot laterzzz

liefs Es

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo gelukkig is de dag alweer half voorbij. Heb hoofdpijn en zou het liefst in m'n bedje kruipen nu. Mijn man ligt ook al thuis in bed met de griep...
    Nog even volhouden tot 4 uur en dan mag ik weer naar huis.

18. Niet meer actief

oh ik heb ook heerlijk geslapen.. ik werd om 10.00 wakker... ik had gister mijn laatste dagjes school en nu hoef ik pas eind aug. weer :D:D Heerlijk!

19. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Lekker hoor Lauraatje, nu hoef je een half jaar niet naar school! :D

liefs Es

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    he dames....

@mandy! pff benm blij te lezen dat je ventje weer beweegt! zie je wel! hij heeft naar mij geluisterd :)

Gisterenavond PARNTERLES gehad bij de gym. Mijn vrien dzag er wat tegenop om mee tegaan! hij zag zich al zitten, puffend! Maar het tegendeel was waar! hij vond het erg leuk en fijn dat ie was meegegaan. We hebben niet gepufd ofzo hij heeft gewoon heel veel tips gekregen en er werd uitleg gegeven hoe de bevalling zou gaan verlopen enzo

vanmorgen nog naar de VERLOSKUDNIGE geweest. Ze was aan het voelen en dat dat ons frutje met het koppie naar boven lag, dus kreeg ik een echootje! helemaal blij natuurlijk! maar het was niet waar, beeb lag met koppie naar beneden! hihi en beweegde lekker met d evoetjes en had de handjes voor het koppie! heel leuk, vond het echt heel duidelijk zichtbaar! ennuh is nog steeds hetzelfde geslacht! hihi Verder was alles prima, vocht is niks aan te doen....

Ik heb het vanmorgen nog even over de BORSTVOEDING gehad met de vk, ze heeft me haar eigen ervaring verteld en hoe hun ermee omgaan. Niet opdringerig helemaal niks! was erg fijn te horen en ik voel me nu wat op me gemak en denk dat ik er toch voor ga! en we zullen dan wel zien hoe het loopt....

oja en ik las van mandy 'snachts voorweeën....
    Ik heb snachts wel vaak van die vreselijke harde buiken! pff...

tja vetrder gaat het wel prima eigenlijk...
    zal straks eens een fototjes maken
    en misschien dat ik nog foto's van het kamertje erop zet, maar dan wel zwart wit! hihi

Deel Deze Pagina