Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha jah idd!
    ik heb er maar 1 maar is een puberjoh!
    over net geen 2weekjes word ie 1 jaar....
    heb ik dan genoeg verteld?

hha nee het is een schatje! maar waarom moet meneer steeds naar buietn als wij slapen! mongool!

IK BEN ZO BLIJ IK BEN ZO BLIJ
    oooo lalalalalalalalala..... met me egwonnenpakketje :)

2. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hhihihihih hier heb ik ook al zo'n kwijlerd pffff
    zo is hij naar buiten geweest en 5 minuten later zit hij je aan te kijken als of ik niks vergeten ben dombo...
    en het mooiste is we hebben alvast een traphekje geplaats omdat ik niet wil dat de hond boven komt
    je kan hem vergelijken met NANA van peterpan hij maakt snachts de deuren open van de slaapkamers en kijkt of de kids goed liggen zo ja dan verlaat hij de kamer en zo nee blijft hij bij ze liggen...
    maar nu dat ding ervoor staat kan hij niet naar boven ( dachten wij") duhhh mooi niet dus als hij ziet dat hij niet op de klem zit loopt hij heel zachtjes de trap op en dan is hij toch sneeky boven
    de rotzak....

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb dus niks maar dan echt niks met honden he. Geef mij maar katten!

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    wij hebben ook een kat hij is nu 16 jaar oud geloof ik ja net zo lang als dat we samen wonen, maar sinds de komst van hondlief wil hij niet meer binnen slapen maar hij komt wel ff steeds buurten en eet ook buiten ik denk dat hij de hond een beetje groot vind
    wel zielig maar hij weet dat hij welkom is vandaar hij ook gewoon thuis eet...
    moet zeggen dat de hond niks doet tegen de poes hoor

maar toch als ik mag kiezen geef mij maar een hond dan een kat/poes ivm haren die in je kleding kruipen

5. Niet meer actief

ik kan de klok erop gelijkzetten, om 3 uur kan ik eruit om te gaan piesen.

Gelukkig maar 1 keer..

Ik heb foto's in mijn album geplaatst van mijn eerste zwangerschap en deze. Wel grappig dat verschil. Verder gaan mijn bekken redelijk, wel heb ik megaveel hoofdpijn, dus morgen maar ff bloeddruk meten. Ook moetik nog ff bloedprikken.

Verder gaat het met ons meisje in de buik goed, lekker druk, nog fijn met haar koppie in mijn ribben. En met ons meisje buiten de buik gaat het ook weer beter... maar ze heeft in de gaten dan mams traag is.. DE RAT!

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    wij hebben ook het traphekje in eerste instantie voor de honden hahaha, wil niet dat ze nog bovenkomen als ik beide deuren open heb staan want dan gaan ze spoken :(
    Maar ze kunnen af en toe ook wel lief zij hahahha, net kinderen!

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihih die van ons dat is ook net een kleuter
    heel lief hoor hij hangt de hele dag met zijn hoofd bij mijn op schoot en zodra dat man lief thuis komt dan begint het! dan is het stoeien geblazen rennen door het huis in de kont van mij vriend bijten ( en hij heeft al zo'n besceiden kontje) echt als iemand vreemd langs zou lopen zouden ze denken dat hij aangevallen word hahahahahah wel lachen hoor
    en oh wee als ik of onze jongste dochter auw roept dan heeft man lief het helemaal gedaan hahahahahha

@ gupsie mooie buik hoor en idd je ziet wel verschil ja
    wel leuk om dat zo te kunnen vergelijken...

8. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    ja dat mannetje van ons ook, de hele dag lief en aanhankelijk maar als het mennetje thuis komt pfffffffff....... dan word er de hele avond getapdanst enz. spelen, naar buiten :confused: Af en toe denk ik er over om die hond sokken aan te doen hahahaha

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hahahahaha geweldig
    nou die van mij komt nu dus net binnen en het is echt een heel welkomst comité hier hihihihihi
    ik ga maar is op de bank zitten en de boel is ff lekker opruien hier hihihihih
    en dan lekker na mn bedje toe

trusten dames en tot morgen
    toedels...

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Anniek: Gefeliciteerd met je prijs :D :D !
    Leuk joh!

Nachtelijk naar de wc. Yep, ik ook. Ongeveer om de 2-3 uur pffff.
    En we hebben geen wc boven :(
    In het begin ging ik telkens naar beneden maar dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten zeg maar hihihi
    Dus dan maar op een emmer. Vond ik vreselijk in het begin maar het begint te wennen ;)

Mijn honden spoken de laatste tijd ook erg snachts.
    Vooral de oudste. Die plast sinds een paar maanden soms snachts binnen :confused:
    Echt ongelooflijk! Heeft ze nog NOOIT gedaan!
    Gelukkig hebben we laminaat :D

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    goede morgen...

hier wel lekker geslapen, maar wel wakker geweest ivm ongi/kramp gevoel schijnbaar niet echt vervelend want ik viel gelijk weer in slaap...

@kiowa wat vervelend zeg als je steeds naar beneden moet, groot gelijk dat je op een emmer gaat zitten...

nou ik ga me weer verder vervelen ik lees julle straks wel weer als er weer wat leven in de brouwerij is hier hihihihihi
    ja het is natuurlijk weer APK tijd hihihihiihihi

toedels tot straks

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemorgen dames...

@ Anniek -> toppie! een prijs gewonnen, mooi meegenomen! ;)

@ Gupsie -> wat leuk zo die buiken om te vergelijken! Allebei de zwangerschappen mooie ronde buikkies! :)

Die verhalen van die honden, geweldig! Ik heb zelf een kat, maar ik zou heel graag een hondje willen, maar ja manlief ziet dat niet zitten en we hebben er eigenlijk ook te weinig tijd voor... Vind dat een hond veel aandacht verdient en dat kunnen we allebei niet geven helaas! Misschien in de toekomst!

Verder een rustig nachtje achter de rug...

Vanmiddag lekker naar de kapper, wat ik ga doen nog geen idee denk aan een nieuw kapseltje, maar ja weet nog niet wat, dus afwachten wat het word hihi! Is een hele goeie vriendin van me dus die maakt er altijd wel iets leuks van!

Gr. Miranda

13. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik moet net als Kiowa elke 2/3 uur uit bed om te plassen, word er moe van....
    Heb ook alleen wc beneden, maar kan me er nog niet toe zetten om op de emmer te gaan, ookal heeft mijn man dat al weken geelden voorgesteld....

Heb ook erg last van pijnlijke buiken als ik wakker word, (ook tussen door snachts) kan dus niet echt lekker "uitslapen".

Wij hebben 3 katjes en zijn echte schatjes. 1tje slaapt tussen ons in, andere onder het bed in mandje en andere op de krabpaal met ligmand tegen de muur in de slaapkamer.
    Een van de katjes komt 's ochtends even bij me kijken en met zijn pootjes op mijn buik liggen (rest op mijn schoot) zo lief. Ja ik hou wel van katjes.
    Honden zijn ook wel lief maar ben 3 x gebeten door honden, vind ze dus ook best wel eng...

Morgen laatste werkdag :) en morgenavond PARTNER avond bij de gym, ben benieuwd hoe mijn man het vind.

Mijn zusje hoeft nog maar ruim 2 weken, spannend he, ben bijna tante :)

Ik ga zo even bij mijn moeder op de thee. gezellie

Tot snel liefs Tosca

14. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    oja, ben gister ook naar de kapper geweest, moest gewoon gebeuren.
    sta ik er zo net na de bevallinjg misschein nog een beetje flateus op.
    Ik zal even voor en na foto's zoeken.
    Zelfs mijn man vind het leuk.... haha

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Zo meiden, ben er weer eens :)

Hier ook piezen 's nacht maar de laatste tijd hoef ik vaak maar 1 keer! echt super, het is wel eens 4, 5 keer geweest dus ben wel blij.

Voor de rest ben ik moe, moe en nog eens moe......word er niet goed van. En ben ook al een maand aan het sukkelen met hoesten, keelpijn, snotterig.......Maar ja wat moet je er aan doen :(:

Vandaag ben ik alweer 35 weken zwanger!
    Dus over 2 weken mag ie al komen :confused:

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik zit er echt helemaal doorheen vandaag!

Ik heb tot half twaalf op bed gelegen en toen ik eruit kwam had ik nogsteeds zulke dikke poten dat ik geen schoenen meer aan kan. Dus, hoe gaan we nu zometeen boodschappen doen? Op de slippers van mijn man?
    Ik voel me echt een dikke vette olifant en kan alleen maar janken vandaag!

Misschien dat mijn schoonmoeder even boodschappen voor me wil doen als ik een lijstje maak, we zien wel weer....

Ik ga nu in ieder geval even verder met zielig op de bank hangen!

Marian

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi Marian,

Leef met je mee meis. Ken het !
    Zulke dagen zijn echt NIET leuk :( :(

Hoop dat je schoonmoeder boodschappen wilt doen voor je !

Sterkte!

Knuff van Kiowa

18. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Goede middag dames,

Marian: ik leef met je mee hoor, kan je dan wel niet helpen maar zal aan je denken zo dat het wat beter met je gaat :D

Hier is verder eigenlijk alles rustig, heb vandaag een afspraak gemaakt bij de kapper voor vrijdag! De laatste keer voor de bevalling ;)

Morgen lekker weer een massage kijk er nu al naar uit........ verder eten we vanavond lekker boerenkool, helaas is het dan niet zo koud maar het is wel lekker! :D

liefs Es

19. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hoi hoi,

Ook vanuit hier weer eens een berichtje (zit nog op mijn werk, dus kan niet zo vaak en veel melden, ik lees wel mee). Vanochtend bij VK geweest, buik liep een weekje achter, verder alles perfect.
    Ik hou alleen veel vocht vast en was dus 3 kilo aangekomen :( (voor de statjes, nu ongeveer 12 kilo aangekomen).
    Ik wordt echt gek van het vocht in mijn handen, bah wat is dat lastig zeg en het doet zeer. Maar ja we houden vol.
    Ik kan mijn schoenen bijna niet meer aan, mijn vriend doet ze 's ochtends aan bij me, ze kunnen niet meer dicht. Ik ga van het weekend nog even andere halen denk ik een maat te groot of zo voor de laatste weken.
    Moet hierna nog 2 weken werken (als ik het volhoud met die handjes) en ik kan daar niet op mijn pantoffels aankomen).

Veel succes iedereen met de laatste loodjes :D

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    He Marian, wat ellendig zo opstaan......
    Ik heb het ook met sommige schoenen dat ik ze op sommige dagen niet aan kan. Nu heb ik het geluk dat ik nogal slanke voeten en enkels heb waardoor de meeste schoenen te wijd zijn voor mij, dus heb nog genoeg dat ik aan kan, alleen zitten ze nu dan strak.

En het olifanten gevoel herken ik ook hoor. Ik had me zo voorgenomen om niet te gaan waggelen maar heb nu zo'n pijn in mijn bekken en zo'n dikke buik dat ik toch echt wel moet waggelen af en toe, lekker charmant!

Kop op meisje, morgen weer een nieuwe dag en bedenk dat het maar tijdelijk is. Over een maand houd je je kindjes in je armen en krijg je je lijf weer terug!

Deel Deze Pagina