gelukkig dat het meeviel, je zou zo je vingers verliezen.... ik ga nog even bij mijn mannetje op de bank hangen! slaap ze vannacht! doei
Nou iedereen een fijne nachtrust... Hier zitten alleen nog 2 vrienden van ons en de rest is (gelukkig) al naar huis! Was wel een gezellige verjaardag! Alleen ik ben nu wel kapotmoe! Op zo'n momenten als dit merk je toch wel dat je niet alles meer aankan en heel snel heel moe kan zijn! Slaap lekker allemaal en tot morgen! Gr. Miranda
eej miran vermoeiend he zo'n feestje? en heeft de taart gesmaakt hihihihihi nou nog veel plezier nog met je visite ik ben denk ik nog wel wakker mijn mannetje gaat nog ffies t buurthuis opzoeken pfff zit ik hier weer alleen blehhhh
Hahaha ja de taart was echt heerlijk! En ja feestjes worden steeds vermoeiender... Slaap lekker alvast en rustig aan vannacht!
oh jawel zal het zeker rustig aan doen ja of niet hihihihihihi ik denk dat ik mijn mannetje maar is bespring als hij straks thuis komt woehahahahhaha wie weet waar hetgoed voor is toch nou toedels...
Zo goeie morgen allemaal! Heb redelijk geslapen vannacht, maar 1x hoeven plassen! En Mandytjuh hoe was jou nacht?!? Was je man laat thuis uit het buurthuis?!? Hahaha
eeej goede morgen.... nou hij was rond een uur of 2 thuis vanacht dus ging wel hihihihi alleen maakt die sufferd mij wakker met de vraag.... men? hoe krijg ik die laptop aan ik heb geen internet? pfffff hij weet echt niet hoe dit soort dingen werken hihihihihi komt hij om 4 u naar boven is hij boos! ik vraag wat er is zegt hij dat heb je expres gedaan he! ikke watte? ja die laptop ingesteld dat ik niet langer dan 2u achter dat ding kan zitten? hahahahhaha stomme sufferd was hij vergeten de stekker erin te doen was de accu op van dat ding! woehahahahahha lol maar goed nu de vraag hoe ik geslapen had? nou lekker ik heb nergens last van gehad ik heb zelfs niet naar de wc gehoeven pas de eerste x om 7u :-D wel heb ik nu een beetje ongi gevoel, maar verwacht er niks van! we wachten netjes af meer kan ik niet doen misschien dat ik iets meer moet bewegen? hihihihi ik hou je wel weer op de hoogte ga weer ff boven na bedje toe toedels
Hahaha Mandytjuh, dat mannetje van jou! Fijn dat je goed geslapen hebt, scheelt zoveel als je 's nachts een goede nachtrust hebt. Kun je overdag tenminste ook nog is wat doen.
he he.... nog geen beeb voor mandy! hahaha en je mannetje wahahahaha ik lig in een deuk! de muts! hahahahahahaha nou hier wel reelijk geslapen hoor.... hoefde er niet zo vaka uit om te plassen! Dadelijk gaan we naar de stad... Ff cartride kopen, en zwitsal spulletjes... En dan kan ik de kaartjes afmaken zover, alleen de binnenkant niet natuurlijk! En misschien nog even langs de hema om te kijken voor de kraampresentjes.... weet nog neit of ik ze wel of niet doe! nou meiden hou julie rustig! of niet.....
hihihihih wat een suffie he? ik zei het toch al anniek dat hij er geen verstand van had nou hier het bewijs! veel plezier in de stad en als je thuis komt heb je misschien wel post ontvangen van mij hahahahha spannend! nou veel zwitsal spulletjes kopen he lekker ruikt dat spul allemaal he? vooral die geurbuiltjes heerlijk... nou ik hoor het wel weer van je en ja carla heerlijk is dat ja eindelijk ff goed geslapen, had dat niet verwacht hihihihihi en vooral niet als er 1 aan bed staat met allerlei vragen over een pc woehahahahahhahaha ik ben weer ff boven schakel de gewone pc maar ff in dan hoef ik niet naar beneden, ja of dit ding mee naar boven nemen kan ook oh wat ben ik toch weer lekker helder vandaag hahahahhahaha
hahaha nou ik ga niet teveel zwitsal kopen hoor... heb dat pakket van de natusan gewonnen he.. en dat komt als het goed is half maart! daar zit alles in! joepie! hhahahaha jajajaja ben dol op jou post...... niet dat je dat gisteren even zegt! word helemaal wild man! joepie! oleee.......
Ik heb vorige week ook allemaal zwitsaldingetjes gekocht. en idd die geurbuiltjes, heerlijk! Kamertje ruikt zo lekker nu!
hahahahahaha druif! natuurlijk zeg ik dat niet moet wel een verassing blijven he dus als je thuis komt heb je weer iets leuks in't verschiet hihihihihi en dat andere daar kijk ik dinsdag wel ff voor dan hoor je het wel ok
ja echt wel carla ik heb er ook 1 bij ons in de kast gelegd hmmmmm heerlijk. ik vind die baby gel ook zo schattig hihihihi ik zie straks dat ventje van mij al liggen in zijn bedje of kinderwagen allemaal van die stekeltjes hihihihihi geweldig
wat ben je toch een schatje mandy! *kis* ennuh.... die builtjes heb ik idd ook! hihi lekker in de kast liggen.. 2 en nog een heel dichtpakje en nog 1 losse hahaha heerlijk hoor! en nu heb ik kleertjes in de machine zitten! hihi joepie! oja wbt slapen... is echt fijn joh... lekker doorslapen... maar soms word ik wakke rmet een mega hardebuik en ik heb dan ook het gevoel dat ik heelons kindje voel liggen.... en soms lijkt het of het kdinejdwars ligt! Tja lijkt nu al op paps hahaha lekker eigenwijs!
Dat heb ik ook vaak anniek als ik wakker wordt, dan is mijn buik echt heel erg hard en heb ik ook het idee dat ik het heel goed voel liggen.