Ik heb regelmatige krampen en krijg een beetje het idee dat het niet goed gaat! Maar goed, over 4 dgn naar de VK, dan weten we meer, we kunnen er toch niets aan doen!
Ik weet precies wat je bedoelt, ik heb ook regelmatig krampen en steken! Als ik maar even wat doe (al is het de trap oplopen) kan het alweer komen opzetten. Of zelfs als ik heerlijk relaxed op de bank lig niks te doen Maar heb al vaker gelezen dat dat niets te betekenen heeft zolang er geen bloedverlies is... dus wie weet maken we ons bezorgd om niets? (let's hope so! )
ik had met 6 en 7 weken ook steeds erge kramp, nu is het over, ze zeggen dat dan je baarmoeder aan het uitrekken is... Groetjes Carla
Ik snap dat het erbij hoort, het voelt alleen niet goed! Ik had het bij As ook tot 14 weken zelfs, maar dit voelt zo anders. En ja natuurlijk is elke zwangerschap anders. Maar goed.. het is gewoon afwachten. Ik weet wel dat deze zwangerschap me nog niet lekker zit!
Morgen ben ik 8 weken zwanger. Heb nog steeds enorme last van mijn borsten. Heb cup F, dus ze zitten altijd al in de weg ... hahaha! Verder gaat het redelijk. Vanmiddag kreeg ik een spontane kokhals-aanval. Gelukkig ging ik nog net niet over mijn nek, maar dat was wel een aparte ervaring... Ik heb regelmatig krampjes in mijn onderbuik. Met name als ik veel gestaan heb. Vannacht ben ik wezen stappen (gek om zonder drank uti te gaan) en heb de hele nacht gestaan en gedanst. Dan merk ik dat dus gelijk en heb ik meer krampjes ... Woensdag mag ik dan eindelijk naar de verloskundige. Ben benieuwd!
Goeiemorgen.. daar ben ik weer eens lekker vroeg... Mijn manneke is de deur al een kwartiertje uit en ik moest zo nodig piesen! Kan gelijk niet meer inslaap komen......! Ik heb ook heel geen krampjes meer in mijn baarmoeder, enkel en alleen van mijn darmen.... Ik merk wel dat ik steeds meer moet plassen..... en kleinere beetjes.... Ik denk dat alles van binnen wel goed zit...... (ook al voel ik me zo nu en dan niet zwanger) Maarre geirriteerd en een kort lontje heb ik zo nu en dan toch echt wel en mijn manneke moet af en toe echt even een paar tellen gaan tellen met mij in de buurt... hahaha.. hij zegt : je bent de ene keer zo lief en de andere keer zo bitchie: " make up your mind woman!" hahahaha We gaan alweer op naar de 7 weken....... dat gaat best wel snel moet ik zeggen!!!! Liefs Goddes
Hier gaat ook alles zijn gangetje, ik heb ook vlagen dat ik denk van het zit niet goed, maar ik hoop dat dat gewoon de bijbehorende onzekerheid is. Over 2 weken weer naar de vk en als alles dan wederom goed is durf ik een beetje te gaan hopen dat het goed blijft gaan. Verder weinig kwaaltjes, wel vlagen van misselijkheid, ben wat sneller moe en ik heb vooral 's nachts pijnlijke borsten.
Dit is zo herkenbaar. Mijn man kijkt me af en toe ook aan op een bepaalde manier (zo van doe effe normaal). Maar ik kan er echt niks aan doen. Ik heb erg last van vermoeidheid en met name 's avonds pijnlijke borsten. Ze zijn ook al gegroeid, maar gelukkig pas ik m'n eigen bh's nog. Ik ben 's morgen misselijk maar dat ondervang ik door nog voordat ik opsta een volkoren kaakje te eten. Zolang ik dat niet vergeet gaat het uitstekend en heb ik weinig last. Wel kan ik enorme vreetbuien hebben, gewoon van de honger. Zoals afgelopen zaterdag: we liepen in de stad en ik moest om 12.00 uur ineens eten, werd er gewoon chagrijnig van. Dus lekker de McDonalds ingelopen en ik moet zeggen, die frietjes hebben nog nooit zo lekker gesmaakt . Groetjes, Aagje
Zo, kom net van de verloskundige vandaan en zag een mooie tuinboon die de grootte had van mijn eigen berekening en een heel mooi kloppend hartje! Ben er erg blij mee. De kans dat het nu nog fout gaat de eerste drie maanden is heel erg klein. Ik hoor vanmiddag of ik bij haar mag blijven of dat ze me naar het ziekenhuis sturen vanwege mijn blaas. De hele intake duurde een uur, ook omdat ze het hele verhaal moest horen van mijn bevalling in de auto Dat had ze nog nooit meegemaakt haha.....ik ook niet eerder!!! Ze adviseerde om bij mijn aankomende bevalling bij de eerste wee te bellen als ik perse naar het ziekenhuis wilde, want het schijnt dat de bevallingstijd bij elk volgende kind gehalveerd wordt en ik dan waarschijnlijk echt midden op de snelweg sta ipv vlakbij het ziekenhuis! Het liefst zou ik nu toch gewoon in een bed willen bevallen, waar dan ook! toch niet zo'n hele grote eis toch?? Dus opluchting hier! Voel me nog wel steeds neerslachtig en dat zouden ze in de gaten houden, want dat heb ik bij mijn zoontje ook gehad en dat heeft vrij ernstige vormen aangenomen na de bevalling dus....... Goed, ik weer verder met misselijk zijn hier! Er had toch nog iemand vandaag een echo????? groetjes, Daan
Dag dames (van het goede leven), Verschrikkelijk he, die zere borsten! Foei, als ik s nachts eruit moet om te plassen (zo 3x per nacht haha) dan doen mijn borsten zoooo zeer! Overdag nog niet zo maar als ik in bed lig, niet normaal hihi. Maar neem het allemaal voor lief want ben zo ontzettend blij met deze zwangerschap! Zijn er meiden hier die al een keertje hebben laten pendelen?? Ikke wel en vind het zo leuk (weet niet wat ik ervan moet geloven maar het blijft leuk!) 3 mensen hebben voor ons gependeld en 3 x over een meisje!! We zullen het zien..... Tot gauw!! Groetjes Leonie
heyhey hier alles wel goed... vandaag even een minder dagje... ben ontzettend moe en heb behoorlijk rugpijn maja... komt goed hebben jullei dat nou ook? dat jullie onwijs trek hebben een een bepaald soort eten en als je dan aan het eten bent dat het je tegen staat? bahbah das minder maja... oja en dat korte lontje! hahaha ploft hie rook dagelijks.... Veel meiden schrijfen bang te zijn dat het fout gaat! ik heb dat juist niet! heb echt niet het gevoel dat het fout gaat! ben ik dan de enige??? ik zou me bijna zorgen gaan maken!
hoi hoi, Anniek het is toch alleen maar fijn als je je geen zorgen maakt, kun je lekker genieten. ik vind het nog steeds zo onwerkelijk en ik ben dus zo iemand die zich dan druk gaat maken of het wel allemaal goed zal zijn... nog 2 weken en dan heb ik een echo en dan hoop ik toch ook wat geruster te zijn! Groetjes carla
ik denk dat je meer zorgen hebt als je zelf al eens een miskraam hebt gehad (logisch) of er veel over gelezen/gehoord hebt. hoe meer je er mee bezig bent hoe enger het wordt. ik probeer na mijn 2 miskramen me niet zoveel met het zwanger zijn bezig te houden. klinkt gek maar dan maak ik mezelf echt helemaal gek van angst. kijk ik weet dat ik zwanger ben maar het gelukzalige gevoel komt pas als ik zeker weer dat alles goed zit en dat weet ik nog niet. de 14e een echo. vind het best eng. wat als...... nou ja we gaan maar uit van 3x is scheepsrecht.
ja ik begrijp je helemaal spar.... normaal ben ik ook eenpersoon dei zich overal druk om maakt en nu op de een of andere manier ben ik de rust zelve! normaal zou ik me helemaal druk maken omdat wij bv geen zak met geld hebben! maar op dit moment ben ik heel relax...... ik maak me niet druk! hoe gek dat ook voor mij klinkt! spar, heel veel suc6! het is voor jou zeker spannend! en natuurlijk maak jij je drukker dan ik! dat is heel begrijpelijk! suc6 meid!
Ha meiden, Vanacht voor het eerst een hele slechte nacht gehad. Ik moest er twee keer uit om te plassen, en kon daarna weer erg moeilijk in slaap vallen. En een zere boobs dat ik had, niet normaal! Overdag doen ze al verschrikkelijk zeer, maar 's nachts... het lijkt wel of dat 10 keer zo erg is. Ze zijn volgens mij ook wel een cup gegroeid, dus ik denk dat ik volgend weekend maar eens gauw ga kijken voor een nieuwe bh. Ook ben ik 's ochtends niet zo misselijk. Het komt bij mij met vlagen zo net voor de middag. Dan krijg ik meest geen hap door me strot. 's Middags rond een uur of 4 dan krijg ik het meeste zin om allerlei lekkere etenswaren op te eten... Chocola, en de mac haha.... Jullie brengen me opeens op een goed idee. Voor de rest voel ik me goed, maar ik merk wel dat ik ook last heb van een kort lontje. Vooral op mijn werk. Normaal heb ik eigenlijk nooit iets te klagen over me werk, maar nu klaag ik over alles. Normaal als het het werk niet goed was zei ik het nooit, ik dacht het komt wel goed meid, maar nu... Oei ik zeg het gelijk.... Oh Oh die Hormonen haha Volgende week maandag mag ik voor het eerst naar de Verloskundige. Ik ben oh zo benieuwd.
Mijn borsten zijn zo nu en dan wel gevoelig en wanneer je ze op een bepaalde manier aanraakt.... Misselijkheid is er bij vlagen en ook niet de hele dag! (gelukkig maar!) Het liefst wil ik de hele dag luieren en ik ben eigenlijk wel doodmoe! Alleen ik ben zo chagerijnig zo nu en dan.... ik kan van bitchie reageren naar super lief gaan en andersom! Hahaha en grapjes die worden door mij af en toe zo verdraaid dat het geen grapjes meer zijn Dat is niet echt leuk voor mijn manneke.... maar die heeft wel engelen-geduld met mij Ik ga me maar eens aankleden en douchen... Mijn lief is om 10:30 al thuis en moeten we naar het gemeentehuis om paspoort op te halen! Spreek jullie later!! Liefs Goddes
goeie morgen! vannacht eindelijk weer eens een keer redelijk goed geslapen! wel misselijk toen ik wakker werd, maar dat is nu weer weg. ik lig ook het liefste de hele dag een beetje op de bank te hangen, maar ja volgende week moet ik weer gaan werken dus dat zal wel even gaan tegenvallen....nu 6 weken vrij gehad! Ga vandaag weer lekker rustig aan doen! Groetjes Carla