Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) YES... nu nog maar 4 weekjes te gaan! :)

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Jodi: schrikken zeg! Gelukkig was alles goed :D

@bar: gelukkig geen blaasontsteking! Hoop dat de pijn weg is vandaag

Hier gaat alles zijn gangetje ;)
    Gisteravond was de kleine zo hard aan het schoppen dat het gewoon zeer deed :( hihihihi. Kijk, zulk soort pijn vind ik dan niet echt erg ;)
    Zo van : het doet pijn maar oh wat is het heerlijk dat de kleine zo sterk aan het worden is en lekker aan het rondtrappelen is :D

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Patroeschka: het schiet al op meid ! :D
    Begin je al beetje zenuwachtig te worden? ;)

Ben wel beetje jaloers op je hoor ;)
    ( en op de rest van de meiden hier die al zover zijn!)
    ;)

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @jodi en bar: rustig aan he dames

hier weer een redelijk goede nacht gehad, maar 1x wezen plassen!
    verder nergens last van op het moment.
    duik toch nog even lekker terug m'n bedje in!

tot straks

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemorgen dames!

Ik heb gelukkig heerlijk en lekker lang geslapen! :)
    Voel me dus gelijk al stukken beter!

@ Patroeschka -> lekker he als de week omspringt! Ik vandaag precies nog 5 weken... Nou ja ongeveer nog 5 weekjes hihi!

Gr. Miranda

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou t begint al wel erg te kriebelen jah. Volgende week komt mn bed en de klossen enzo. De kraam intake is volgende week. Brrrrr hahahaha. Maar ben zo nieuwsgierig naar de kleine!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Een vraagje aan de dames die Frambozenthee drinken:
    kopen jullie die thee gewoon in de supermarkt?
    Want heb die van Albert Hein nu maar er staat op dat er maar 1% framboos inzit. ( En voor de rest is het zwarte thee? )
    Is niet veel dus. Dus dan werkt het ook niet?

Dus wat voor merk gebruiken jullie?

:)

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ben ik ook weer een keertje.......

Jodi en Bar doe rustig aan meiden! Jullie maken het wel spannend hoor!

Een tijdje terug hadden we het over steken in en rond het schaambot en of dat met het indalen te maken kon hebben........Nou bij mij was dat wel het geval hoor! Want donderdag naar de vk geweest en onze beeb is netjes ingedaald, hoera! :D

Verder ben ik druk met de nesteldrang en dus het schoonmaken van het hele huis :)

Mijn vader is weer opgenomen in het ziekenhuis met een dubbele longontsteking :cry: Mijn vader is chronisch ziek en in zijn geval is een longontsteking dus erg gevaarlijk en dit is al de zoveelste binnen 1 jaar. Maak me dus best zorgen maar ga er maar vanuit dat ze alles eraan doen om het redelijk naar huis kunnen sturen.......

Nou, wij gaan even erop uit met de hond.
    Fijne zondag allemaal!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goeie smiddags....

nou hier alles rustig...
    ofjah rustig!
    gods@(@#*( wat een !)#E(# nacht! vreslijk hoor!
    Ik zei al tegen mevriend; geloo dat ik meer dan alleen de tijden van nachtvoeding wakker ben geweest! pff....

ff onsmakelijk;
    net was me slip een beetje nattig... denk meten aan vruchtwater! grr het zal wel niet maar toch! even in de gaten houden! hihi
    Mijn overburen zijn ook in verwachteng, komen vanaaf op bezoek, over 2 weken word de kleine gehaald ivm het niet meer groeien, kindje heeft geen plaats meer!

nou de mzzl allemaal! en hou jullie rustig!

10. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    He dames,

Pfoe, jullie houden het wel spannend hoor! Mandy, Jodi, Bar: allemaal succes en sterkte en ik hoop dat de beebs gewoon nog even hun tijd uitzitten! Lilly: sterkte met je paps!

Hier alles zijn gangetje. Mijn verlof is nu echt in gegaan en dat is toch wel een heel raar idee. Nu is het echt aftellen tot de kleine komt...... Ik ga lekker proberen uit te rusten en leuke dingen inplannen. Anders verveel ik me volgens mij dood!

Gisteren veel te veel gedaan. We hebben geshopt: de gordijnen voor de babykamer opgehaald, een lamp uitgezocht, nog een pakje gekocht en wat cadeautjes voor andere zwangeren om ons heen. Daarna ging mijn mannetje basketballen, dus heb ik boodschappen gedaan, de tuin bijgewerkt (er stond wel erg veel onkruid in) en de benedenverdieping opgeruimd en schoongemaakt. Daarna ben ik volledig voor pampus op de bank gaan liggen, want ik kon bijna niet meer op mijn benen staan...... Goed, rustig begin van mijn verlof he?! ;)

Ik zet zo nog even wat nieuwe foto's in mijn album (buikje en kleertjes) en daarna ga ik lekker schaatsen kijken. Vanavond dan nog even lekker uit eten met mijn mannetje en dan is het weekend weer voorbij.

liefs Diana

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lilly -> sterkte met je vader!

@ Anniek -> en nog last gehad van nattigheid? Ik zou ook gelijk denken aan vruchtwaterverlies hoor! Hopelijk was het maar eenmalig en was het niks!

@ Diana -> Foei Diana! Geniet toch lekker van je zwangerschapsverlof! En je hebt nu tijd genoeg dus verdeel de week lekker in ipv alles op 1 dag!

Verder hier wel alles rustig! We gaan zo met 2 vrienden van ons lekker grieken! Heb er reuze veel zin in! Lekker ook even gezellig eruit!

En alle andere dames.. Rustig aan he!

Gr. Miranda

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hooooi!

Wat een gerommel inderdaad dames, tis nu wel te merken dat iedereen op het eind loopt :D
    Hier ook al twee dagen een zwaar ongigevoel en wat steken down-under.... Ik heb zo iets van, het is nog verdraagzaam, dus ze zal wel verder indalen. Maar af en toe bekruipt het gevoel me dat al begint....

Ook heb ik ontzettende last van die dunne en vele afscheiding :( soms heb ik echt het idee dat ik in m'n broek pies. Maar het is geen urine gelukkig. Draag al twee maanden inlegkruisjes, omdat het zoveel is...

@diana: hahaha inderdaad lekker rustig gestart met je verlof :p Leuk pakje trouwens. En ook een mooie buik, die van jou is hoger als die van mij. Grappig om zo het verschil te zien, aangezien we even ver zijn :D

@lilly: sterkte met je vader meid!

Vandaag de laatste dingen die ik heb liggen voor de beeb gewassen en de 'nieuwe' kleertjes een plekje in de kast gegeven. Wij zijn er klaar voor :thumup:

Oh heerlijk ik hoef nog maar 8 dagen te werken en dan begint mijn verlof ook :whistle:
    Ennnnnnn die week hebben we ook nog een nieuwe keuken!
    De keuken die we nu hebben is al 20 jaar oud en dat merk je behoorlijk aan de koelkast en het fornuis. We hebben straks een inbouwoven, gas-op-glas 5-pits, inbouw magnetron én een inbouw vaatwasser :D
    De onderkastjes worden allemaal lades, de kat kan straks niet meer op de keukenkastjes, want dat wordt dicht totaan het plafond :p

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heyhey
    even een update om niemand ongerust te maken;
    hiero geen last meer van nattigheid, dus denk dat me bekkenbodem spieren even de kans gezien hebben om niet te doen waar ik ze voor nodig heb! hihi

14. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahahaha Anniek toch! Gelukkig maar dat het geen vruchtwater was ;)

Oja heb nieuwe Buikfoto's in mijn album :D

15. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Nee je meot losse thee kopen in een kruidenzaak. Bijv de tuinen of erica.. Niet gewone framboosthee ;)

Hier gaat het verder iets beter dan gister. Ik heb de kramp nog wel af en toe en de steken. Maar niet meer zo erg als gister.
    De vk belde me nog op vanmiddag om te vragen hoe het ging. En hoe het bij de dokter was enzo. Vond ik wel lief van der..
    Ik moet volgende week weer op controle en moet dan gelijk wat urine meenemen. gaat ze op eiwitten testen. Moet het nog even aan kijken maar als ik het niet vertrouw ofzo dan moet ik bellen en moet ik gewoon even langs gaan bij de vk..
    Ik heb nog iedere keer die krampen.. En als ik onderop mijn buik duw doet het pijn :(

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hè wat vervelend Bar! Ik hoop dat het nog wat meer wegzakt...

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Bedankt voor het antwoord bar :D
    Zal zaterdag als ik in de stad ben naar de reformwinkel gaan ;)

Pff, spannend allemaal hier op het forum hoor!
    Buikpijnen en nattigheid enzo ;)
    Sterkte allemaal die ermee te kampen hebben !

Heb weer mooie nieuwe buikfoto's voorbij zien komen :thumup:
    Leuk hoor!
    En ook hele mooie babykleertjes! :D

@ lilly: sterkte met je vader! Hoop dat ie snel weer opknapt!

Iedereen: probeer rustig aan te doen! Weet hoe moeilijk het is. Heb zelf ook de neiging om te veel te doen ;)
    En sterkte met de ongemakken! ;)

Knuff van Kiowa

18. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    Ja dames...

ben ik ook weer ff
    hier niks gebeurd vanacht ik kwam pas om 12 u of zo mijn bed uit rollen hihihihi en toen werd meneer in mijn buik ook pas wakker heerlijk hihihihiih
    ben daarna na mijn moeder gegaan om haar nieuwe pc te instaleren ben er nu pas van terug pffff maar goed nu kan ze ook internetten hihihihi

verder nergens geen last van wel de gebruikelijke natuurlijk, maar goed dat overleef ik wel
    dus ik denk dat meneer het wel weer voor gezien houd en lekker wacht tot week 40 of zo
    nou ik laat het jullie wel weer weten als hij zich vanacht toch weer bedenkt hahahahahha

nou toedels maar weer en tot lees

19. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    hey wat is het hier rustig?!

Niemand aan het bevallen toch :)

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Neej, allemaal naar de kraamafdeling aan t kijken zeker?

Deel Deze Pagina