Tja de beentjes konden niet wijder, sneu.. maar voor n goed doel. En t meisje met syndroom van down.. een hartafwijking. T waren al wél wat oudere mensen had ik t idee.
Nou dat idee had ik dus ook bij die lui! Maar toch is het niet makkelijk voor ze, hoor je bij de bevalling pas dat je beeb Down heeft, en nu ook nog een hartafwijking Hahaha enne zegt mijn lieverd hier gelijk na de aflevering: 'je krijgt NIET mijn hand!" Hihi denk eerlijk gezegd ook niet dat dat verstandig zou zijn, kan ie er vast niets meer mee later Maarre ik ga nu lekker voor de buis hangen CSI en Bones kijken Fijne avond allemaal!
Krijg je wél n washand? Want dat wilde die vrouw dus absoluut niet hihi. Ik ben zo benieuwd hoe ik ben als ik aan t bevallen ben.. Zou ik zo'n grommende bevelende en vreselijke heks zijn of laat ik t allemaal maar over me heen komen? Ik denk zelf t laatste (en hoop voor mn man ook whoehahaha).
hoi allemaal. ik ben ook wel benieuwd hoe ik ga doen bij mijn bevalling. volgens mij ben ik dan geen gemakkelijken. maar op dat moment mag je alles. groetjes
Goeie morgen dames! Nou ik ga beginnen aan m'n laatste weekje werken. Hoop dat het snel voorbij gaat. Maar goed het zijn nog maar 3 hele dagen en 2 halve dus dat moet lukken. Vrijdagmiddag ga ik lekker op kraamvisiti bij een collega die 2 weken geleden bevallen is dus dat is toch iets leuks om naar uit te kijken! Ik lees vandaag wel weer mee op m''n werk met jullie! Groetjes Carla en een fijne dag allemaal
Ik heb vanaf vandaag officieel verlof ik zit wel al 5 maanden thuis maar oke.. haha Ik ben nog niet aan de thee begonnen.. Heb te veel last gehad dit weekend.. Wacht het nog eventjes af,, maar anders begin ik gewoon volgende week Ik moest gewoon vroeg mijn bed uit net. pfff dat is ff erg.. haha. Normaal gaat mijn vriend er om half 8 uit en val ik weer in slaap. Maar de meneer van de verwarming kwam de standen op nemen tussen 8 en 9. En die is net weer weg.. Maar ja, ik ben nu te wakker om terug te gaan naar bed. Heb maar een kopje thee gezet en ga als ik nog erg moe ben vanmiddag nog even lekker op de bank liggen. Gaan jullie nog iets doen vandaag?
goede morgen dames... hier ook weer een vroege vogel, kids moeten na school dus wekkertje loopt gewoon om 7 u af heb redelijk geslapen kreeg vanacht weer weeen, maar nu maar 3x wel binnen het uur allemaal maar daarna niks meer, nu had mijn manlief het ook opgemerkt, want hij belde me vanmorgen al vroeg op om te vragen hoe het met me ging want hij had me gehoord... de lieverd hihihihihi nu erg misselijk zal niet lang duren voor ik de wcpot weer is ga opzoeken pfff voor de restt voel ik me wel ok hoor teminste denk ik hihihih, ja begin wel weer een ongi gevoel te krijgen blehhhh verwacht er niks meer van dus doen gewoon de normale dingen voor vandaag... @bar nee heb niks in de planning alleen tussen de middag de kids ophalen, moet alleen ff kijken hoe, want ik mag dus niet meer fietsen en lopend is weer net te ver...( vanmorgen zijn ze aleen op de fiets naar school gegaan) @carla nou je laatste weekje werken meis, wat een heerlijk vooruitzicht is dat... nou lees ze vanuit je werk en doe het rustig aan :-D nou ik lees jullie weer tot straks
tjeetje, wat is het hier rustig, ik kan het gewoon nog bijhouden.... goh mandytjuh, zou je nu dan toch...of toch weer niet? was je bij de andere ook vroeg? ik ben waarschijnlijk laat omdat ik dat de vorige keren ook was. ben nu bijna klaar met mijn kamertje. duurt wat lang want ik magg niets meer. tjsa, zo werkt dat natuurlijk niet met twee meisjes, maar ik moet wel elke twee uur liggen, en ik leef ongeveer op energy drankjes en paracetamol. (de laatste op recept...) en verder weet ik niet goed hoe ik mijn bed omhoog moet halen. staat nl onder een schuin dak, en dat past dan dus niet meer. of je moet echt heeeeel plat blijven liggen...(en vooral niet wakker schrikken s'nachts... ) ik hoop dat na de bevalling mijn bekken snel weer goed gaat. dan kan ik tenminste weer iets. al kon ik alleen al weer fietsen....misschien niet leuk om te zeggen, maar zwanger zijn vind ik echt niet leuk. hoop dat jullie er wel allemaal erg van genieten. nog even en dan.... waar staat trouwens het laatst bijgewerkte lijstje? ben nu 7 kilo aangekomen. (voor de statistieken...) groetjes, lidwina
het is hier idd erg rustig... ik weet het ook niet meer Lidwina wat ik er van moet denken... als hij zo door blijft rommelen verwacht ik hem wel eerder, maar bij die 2 meiden was ik weer overtijd... wel las ik vorige keer terug in mijn 9 maanden dagboek van Rifka dat ik een week van te voren ook aan het rommelen was en dat ik een week met 2cm ontsluiting rond gelopen had, dus wie weet is dit ook een voorbode van meneer eerlijk gezegd hoop ik het wel. natuurlijk weet ik dat het beter is dat hij zo lang mogelijk in mijn buik blijft, maar ik heb het helemaal gehad momenteel pfff maar wat betreft jou bed op klossen zetten... kan je het bed niet verzetten na de andere kant van de kamer? en anders een logeer bed klaar zetten en daar de klossen onder plaatsen ik doe dat namelijk ook, want ons bed krijg ik niet hoger dan op 50cm dat is net te laag, nu pakken we gewoon het bed van onze dochter zodra ik moet bevallen dan ga ik daar in liggen en als de kraamhulp eris dan switsch ik ook ff over naar haar bedje en vervolgens kruip ik gewoon weer mijn eigen bed weer in hoor... het is ff wat omslachtig maar ik heb geen zin om een bed hier midden in de huiskamer te plaatsen pffff ik weet niet precies wie het lijstje heeft, maar ze zullen het ongetwijfeld wel lezen en in het lijstje plaatsen nou ik ga maar is ff de hond uitlaten tot zo ...
kan niet verplaatsen. dan moet mijn kast uit elkaar. maar bed van dochter is wel een idee. (alleen heeft zij zo'n bankachtig bed, en daar kan je dan dus niet omheen lopen. ik zit erover te denken om van die goedkope badkamer kastje te kopen, voor onder de schuine wand, want dan kan mijn kast dus wel uit elkaar. overal stapels kleren op de grond lijkt me ook weer zo overdreven.... ga maar weer eens liggen, dan kan ik de commode zo een sopje geven. en volgens mij gaat mijn jongste ziek worden. ze ruikt wel ziek nl....misschien valt het mee, ze heeft nog geen koorts... groetjes, lidwina
ahhhh nou hopen dat de griep niet door zet ik vind het altijd zo sneu als kinderen ziekjes zijn... nou rust maar lekker uit en ik lees je wel weer oh ja ik weet dat als je thuis bevalt dat ze altijd aan de rechtse kant van je bed staan... groetjes
Nou mandy jij houd het wel heel spannend... Wel vervelend als het zo de komende weken doorgaat met de weeen het 's nachts... Ons bed is ook te laag, moet eigenlijk ook op klossen, alleen ik heb een heel zwaar hemelbed wat niet op klossen kan! Nu gaf de kraamhulp mij als tip om een extra matras erop te leggen. Dus ik heb nu een gewoon 1persoonsmatras naast mijn bed staan en mocht het nodig zijn is die zo op het bed gelegd en er ook zo weer afgehaald! De kleine man in mijn buik is de laatste dagen echt superactief met mijn ribben en is echt lekker druk... Heb soms het idee dat hij echt om het uur zeker een dik half uur wakker is! De laatste daagjes heb ik ook last van pijn in mijn knie en voet... Alleen aan mijn rechterbeen. Weet iemand of het ook te maken heeft met de zwangerschap? Vooral het 's nachts last van mijn knie en overdag juist veel last van mijn voet... Heel raar. Heb het al een weekje ofzo alleen lijkt het nu langzaam steeds erger te worden. Iemand een idee? Gr. Miranda
Hoi lieve meiden, Alles is gelukkig goed gegaan het weekend en ik voel me al weer stukken beter. Wat was dat even schrikken zeg. Bedankt voor jullie lieve woordjes. Ben natuurlijk goed verzorgd door mijn man En had nog een lading vers fruit gehad van mijn ouders. Hopelijk gaat het mety de andere meiden ook goed. Moet morgen naar de vk, even vragen of de baby al ingedaalt is. Zo voelt het namelijk. Pijn in mijn liezen, menstruatieachtige pijntjes. Ik ga de rest van de dag nog even lekker weienig doen, lezen ofzo. O, en langs de Etos, Huggies 2 halen 1 betalen. Liefs Tosca
Zo, het hele weekend niet geweest en weer veel gemist zie ik! Ik ben nogsteeds verkouden, maar het gaat al wel ietsiepietsie beter dan donderdag en vrijdag.... Verder gaat hier alles wel redelijk goed en heb ik nog geen last van veel harde buiken zolang ik rustig aan doe. Wel af en toe wat lichte steekjes onderin, dus volgens mij is er eentje aan het proberen wat lager te gaan liggen. Vorige week maandag was er nog niets aan de kand en waren ze allebei nog vrolijk aan het rondspartellen zonder de neiging te hebben om in te gaan dalen. Volgende week maandag weer een afspraak in het ziekenhuis, ben benieuwd hoever we dan zijn. Dan zitten we namelijk al op 36 weken, en voor een tweelig moet ik zeggen dat ik daar heel erg blij mee ben! Ik hoop echt dat ik in ieder geval die 37 wekengrens over mag lopen! Ik ga maar eens douchen enzo, er moet nog een hoop gebeuren vandaag en het tempo ligt niet zo hoog meer! Marian
@ Marian -> daar mag je ook heel erg blij mee zijn dat je al zover bent, want het staat ja bekend dat de meeste tweelingen vaak te vroeg of veel te vroeg geboren worden!
jahoe nog maar 5weken tegaan ben zo blij van t weekend was t een gaos in mn buik ik vindt dat geschopen gehobbel zo fijn in mijn buik t is niet altijd even lekker maar toch het idee dat t daar binnen goed zit maakt mij blij mijn man loopt de hele tijd tegen mn buik te praten dat als ze wil ze best snel komen mag hij is zo zenuwachtig de schat verder best vaak steken in mn doos aaaaauuuuuuuw dat doet zeer geen idee wat t is maar zal dr wel bij horen oooooh ben zo nieuwsgierig naar mn meisje veel liefs mieke
Mijn man kon de slaap ook niet vatten vannacht had ik wel door. Dus ik had vanmorgen n smsje gestuurd of ie wel lekker geslapen had voor de rest.. Manlief begint t nu ook serieus spannend te vinden hoor! Ja, t kan bijna gebeuren maar ook pas over 5 weken ofzo hihi. Arme schat..
hihihihi leuk is dat he dat de mannen nu ook mee zenuwachtig worden! die van mij ook hoor die houd volgens mij nu ieder zuchtje en kreuntje in mijn slaap in de gaten hahahahaha.... wel lief vind ik dat @marian ik vind het super knap dat die kids nog lekker in je buik zitten! menig tweeling had het al voor gezien gehouden, maar die van jou hebben het daar veel te goed in die buik van jou hihihihihi nou ik ga weer ffies verder heb me toch een nesteldrang pfff de keuken schoon gemaakt wc gepoets, was gedaan pfff als man lief dit straks hoort krijg ik op mijn lazer dat wil je niet weten hihihihiihi, maar goed het zal toch gedaan moeten worden en ik kan niet van hem verlangen dat hij na zijn werk nog ff de keuken poets of de wc schoon maakt... zal het straks wel weer moeten bekopen met veel last van mijn buik en al dat soort zot... ik lees jullie wel weer toedels
mijn meisje is ziek. 39.3. ligt op de bank. zo zielig. gelukkig is er de tv met heel veel filmpjes.... mijn man is niet echt zenuwachtig. we hebben denk ik allebei het idee dat het nog heel lang duurt, en dat moet ook want hij heeft alleen eind maart een paar dagen vrij. das wel erg jammer. hij kan niet zomaar vrij nemen, want hij werkt in de verzorging... moet 'mimomade' maken voor mijn kruimeltje. groetjes, lidwina