Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heb net de nieuwe kleertjes gestreken!
    ajajajajajaja ze hangen in de kast! joepie!
    blije mus ben ik weer!

dadelijk maar even beneden gaan opruimen...
    en ff poesten... hahaha

oja en mannen! hahah die van mij vind het ook maar wat spannend allemaal!

en over de STATJES / LIJSTJES
    die heb IK...

ze worden elke keer bijgewerkt als iemand iets zegt.....
    dat verander ik allemaal...
    begin nog maar eens iets te roepen en dan plaats ik hem wel weer

2. mieke

mieke Bekend lid

hahahahaha ja mandy
    die van mij springt soms bijna tegen t plafond als ik auw of oe
    zeg schitterend
    ja zegt ie ik ben benieuwd wat er gebuurt met mij als jij echt aan de gang gaat
    ik wil daar niet over nadenken want dan is hij volgens mij helemaal de kluts kwijt
    dus ik zeg tegen hem
    als ik ga bevallen zal t wel zo zijn dat ik naar t ziekenhuis moet rijden en je daar in een rolstoel zet en naar binnen
    we lagen in een deuk zag t al helemaal voor me

veel liefs mieke

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hihihihihihi lig hier in een deuk...
    nee die van mij had bij die 2 dames zich netjes gehouden hij deed precies wat de VK hem vroeg vooral bij de laatste want de kraamhulp was er natuurlijk nog niet dus moest hij assisteren...
    maar als ik nu zijn snuutje af en toe al zie hoop ik toch wel dat hij weer zo is als bij die 2 meiden hoor hihiihihihiwant anders pffff hij ken een partijtje zenuwachtig zijn en/of doen hihihih de drukte maker!

@lidwina doe jij maar lekkere mimomade maken voor je dochtertje en vertroetel ze maar lekker ag erm kind vind dat toch altijd zo sneu

@anniek doe jij ook nog een beetje rustig aan meis denk aan je bekken!
    het is natuurlijk altijd fijn als dekleertjes gestreken in de kast hangen, kan je er weer 20x per dag in kijken hihihiih teminste dat heb ik wel hoor... :)

nou ik ben weer ff plat, mannetje lief is de kids op halen lief he?
    nou tot straks maar weer toedels

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

haai, mijn man vind het wel grappig, al die komende zenuwen (van die mannen dan...). en hij vind trouwens ook dat je de wc best aan je man over kan laten. (moet zegt ie...) (dus mandytjuh, krijg je het nu van nog meer kanten te horen.... mannen spannen in dit soort dingen volgens mij erg samen.... :( )

groetjes, lidwina

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sow, net bij de vk geweest. Ze mat eerst de bloeddruk op 120/90, nog een x aan de andere kant gemeten en toen was t 120/85. Heb wel eerlijk gezegd dat ik vanmiddag flink aan de schoonmaak was dus misschien dat t daarvan kwam. Ook mn urine was prima. Voor de statjes, ik weeg nu 85,4 kilo. Dus 18 en een halve kilo in totaal nu. Pfff.. De baby is ingedaald en zit in t bekken. Ook heb ik waarschijnlijk al wat voorweeën gehad (menstruatiepijnen). En nu mag ik volgende week al weer heen. Nu word t echt echt meiden! Jeetje..

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    goede avond dames,

patroeschka: fijn he die voorweeen! ik wist eerst echt niet wat dat was, dacht dat ik ongesteld werd hahahaha :oops: . Mooi dat de kleine al ingedaald is, nu is het gewoon nog afwachten.

hier gaat alles zijn gangetje, geen grote dingen gebeurt ofzo, alleen mijn bekken gaan nu wel erg zeer doen maar ja dat hoort er bij :confused:

mijn mannetje is ook wel nerveus hoor, je merkt dat gewoon aan ze, hij reageert ook bij alle auwtjes enz. is erg schattig ;)

ga even eten klaar maken, tot laterzzzzz

liefs Es

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihi lidwina ik denk het ook ja dat ze samen spannen met dit soort dingen hihihihi

ben weer ff verder met eten maken tot straks
    toedels

8. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    He dames,

Goed om te horen dat alle beebs netjes zijn blijven zitten! Hier ook alles rustig. Mijn 1e echte verlofdag heb ik wel rustig doorgebracht (in tegenstelling tot afgelopen zaterdag.....). Vanochtend even gezellig bij mijn oma op de thee geweest, wat boodschapjes gedaan, de was opgeruimd en verder niets.... Heerlijk hoor.

Carla en sweetpee: veel succes met jullie laatste dagen werken. Ik denk aan jullie!

Sweetpee: inderdaad grappig dat onze buiken zo verschillend zijn terwijl we precies even ver zijn!

Lidwina: sterkte met je zieke kindje. Altijd zo zielig als ze ziek zijn.... Hoop dat ze zich snel weer wat beter voelt!

Anniek: ik ga deze week de kleertjes wassen en strijken, lijkt me zo leuk al die kleine kleertjes aan de waslijn! En voor de statjes: ik ben nu 13 kilo aangekomen :oops:

Ik ga nog lekker even wat TV kijken en dan op tijd naar bed. Ben vergeten een middagslaapje te doen.....

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Good evening!

Hahaha Patroeschka, ik weet niet óf ik zelf dat washandje wil :)
    Dus die menstruatiepijnen zijn voorweeën, aha! Heb ik al sinds zaterdag last van, vandaag was het ergst vond ik. M'n rug zeurde ook zo en af en toe kramp in m'n buik :confused: Ik kon niet lekker blijven zitten op me werk....

Heb ook ff opgelet of ik er harde buiken bij krijg en ja hoor, ongipijn en hardebuik. Niet pijnlijk, maar zekers niet fijn. :(

Mijn liefje blijft ook maar roepen week 37/38 komt ze hoor!

@Diana: tja apart he? Maar wel leuk om zo'n vergelijking te trekken qua buik :D Ben ook erg benieuwd of je een meid of jongen krijgt.

@Anniek: Gewicht voor Statje krijg je nog, moet nog ff gaan wegen namelijk... ik gok 14/15 kg...

Man ik moet echt weer belachelijk vaak plassen ik ga echt wel 10-15 keer per dag. En die stomme afscheiding, pffff daardoor heb ik het idee dat ik in mijn broek pies, of vruchtwater verlies....

10. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Oja nog 7 daagjes :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nog 7 daagjes en dan?

Hier is alles redelijk, lig nu lekker op de bank grey's anatomy te kijken.

Vandaag een paar keukenkastjes uitgesopt, het begin van de nesteldrang is er ;)

Marian

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nog 7 daagjes werken en dan heb ik ook verlof :D
    En dan is de nieuwe keuken ook bijna af :D

Voor STATJE :idea: 14,5kg-34wk1dg

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ja marian dat ken ik, wij hebben net met z´n tweeen de hele keuken gesopt en al het oude spul weggegooit :D nu is er tenminste plaats voor babyspul in de keuken........ en nu lig ik even lekker op de bank

liefs

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Begín van de nesteldrang? Bij mij komt niks meer uit handen sinds deze week.. Pff daarom ben ik blij dat ik bijna klaar ben met de grote schoonmaak. Ik moet mezelf een goeie trap onder mn kont geven om wat te gaan doen hihi, normaal kan ik echt niet stil zitten.

Oja en morgen gaat mijn verlof in (ik heb 4 weken van tevoren gedaan). :whistle:

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    goede morgen dames...

en lekker geslapen vanacht?
    hier wel nergens geen last van gehad gelukkig
    wel een paar x wakker geweest, maar viel gelijk weer in slaap :)

nou vandaag naar het ziekenhuis voor de groei echo, ik ben echt benieuwd hoe de stand van zaken is...
    en als hij nou nog steeds zo ver ligt op de groei gemiddeld 2 weken?
    of wat als hij niet meer gegroeid is sinds 3 weken terug? wat gaan ze dan doen? of wat als mijn vruchtwater niet meer zo veel is?
    laten ze dan toch het hele boeltje zitten tot week 41?
    pffff dat zijn nu die dingetjes waar ik me ff druk om kan maken...

oh ja ik was gisteren even naar de tuinen geweest voor frambozenblad thee pfffff de thee vorm hadden ze er niet van, maar wel de capsules sodeju wat zijn die krengen duur zeg! €7,99 ze weten de prijs ook wel daar....
    nee dan wacht ik wel netes tot meneer er vanzelf uit komt ;)

nou dames ik ben weer van de partij als hier weer leven in de brouwerij komt tot laters

16. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ik moet nog 9 daagjes werken, ben ook echt aan het aftellen nu :D

Verder vrij rustig hier, mijn handen en voeten zijn een ramp vanwege het vocht. Mijn vriend propt me elke dag in mijn schoenen, maar dicht kunnen ze niet. Zelfs badslippers krijg ik niet aan. Heb al pantoffels gekocht (2 maten te groot), maar ze zijn te smal.
    En mijn handen lijken net bokshandschoenen haha, in mijn vingertoppen geen gevoel.
    Maar ja, verder mag ik niet klagen. Nog een paar weekjes volhouden :D

17. hardloper

hardloper Niet meer actief

mijn meisjes worden lijkt wel met de dag vervelender. das natuurlijk gewoon spanning en heel logisch, ze zijn nog maar 3 en bijna 5 dus klein, maar dat komt me toch niet altijd zo goed uit.....ik geloof dat mijn man of een beetje nesteldrang overneemt (hij is nu het hek eindelijk aan het maken, was een boom op gevallen) of hij gaat zich steeds meer realiseren dat als hij dat soort dingen niet doet, dat ik er toch wel voor ga...
    in ieder geval gebeurt het nu, en das wel heeel fijn. helaas is ie straks weer een paar avonden weg. :(

morgen weer naar de verloskundige. ben benieuwd wat voor rare dingen ze nu weer gaan zeggen/doen...

ga me even met het hek bemoeien. de beste stuurlui tenslotte.... :)

groetjes, lidwina

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goedemorgen dames :D

kom net mijn bed uitgerold. Het was dat het moest anders dan was ik nog wel een paar uurtjes langer blijven liggen ;)

Gisteren van de verloskundige was er een informatie-avond over en rondom de bevalling. (ook dia's gezien van een bevalling (van 20 jaar geleden dus dat was wel lachen :p ) )
    Dat was van half 8 tot 9 uur pffff.
    En op zich valt het wel mee maar geen enkele stoel zit nu meer lekker.
    Hihihi was ook wel te merken en al die op en neer schuivende hoogzwangere vrouwen in de zaal :)
    Maar het waren de mannen die het meeste zatten te puffen omdat ze zo moe waren hoor :p

Maar goed, dat hebben we ook weer gehad gelukkig.

@Mandy: spannend de groei-echo. Ben benieuwd :D

Nesteldrang?
    Nee, geen last meer van helaas :(
    Ongeveer een paar weken geleden nog wel maar als ik er nu alleen maar aan denk dan word ik al moe dus laat ik het maar liggen hihihi.
    Hoop dat het nog wel wat terug komt. Want zou wel fijn zijn om het huis helemaal blinkend te hebben voor de bevalling :)

@Lidwina: beterschap met je zieke kindje. Hoop dat ze dr eigen al wat beter voelt.

19. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    pffff roba....

das geen pretje nee al dat vochtophoping
    weet je wat de VK toen tegen mij zei toen ik dus ook daar last van kreeg en ik moet zeggen dat ik nu niet echt meer last van vocht heb, ze zei dat ik een wisselbadje moest nemen voor de voeten en eindigen met koud dan je voeten zo vaak mogelijk als het kan hoger leggen en het liefst met slapen ook gewoon een kussen onder je matras leggen zodat het iets verhoogd
    en je handen? precies het zelfde doen met dat badje en regelmatig ff je armen in de lucht houden ff je bloed circuleren zeg maar, je hoeft echt niet minuten lang met je handen in de lucht te zitten hoor hihihiih maar gewoon een paar x per dag ffies net doen alsof je je uitrekt zeg maar ( dan valt het ook niet op voor je collega's hihihi)
    bij mijn werkt het in ieder geval wel heb er wel baad bij gehad ik hoop voor jou dat het ook helpt

succes met je 9 daagjes werken en natuurlijk met je vocht

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihihi misschien start je wel elke keer een wave als je dat doet op je werk ;)

Deel Deze Pagina