Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    timiris jeetje dat is even schrikken hopelijk gaat het nu wat beter en wat rustiger dat de kleine blijft zitten.

En mandy het is jouw lichaam en jouw kindje dus beter 10 keer teveel zeuren dan niet, en je betaald ervoor zodra je het niet vertrouwt gewoon bellen en er heen.
    En anders mocht je het echt niet vertrouwen gewoon over stappen dat is toch mogelijk je bent niks verplicht hier in nederland, en een gyneacoloog vind ik toch vertrouwder dan een verloskundige, en denk dat je daar door meer rust krijg hoor.
    Gewoon doen hoor bellen en overstappen het is jouw kindje, en die stress is niet goed nu hoor. Sterkte

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    @Timiris, gelukkig bleef de kleine nog zitten, sterkte toegewenst vanaf hier!

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    sterkte Timiris !
    ((((knuffff)))))

4. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jeetje Timiris dat is schrikken, hopelijk blijft ze nog een paar weekjes zitten. We denken aan je. Dikke knuff van ons

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    pff Timiris dat is minder.. Sterkte ermee

Hoe zit het trouwens met jullie zin om dingen te doen?
    Ik heb echt nergens meer zin in of fut voor.. Ik vind het zwanger zijn niet erg hoor, maar moet zeggen dat ik het nu wel een beetje zat begin te worden.. haha. Het word gewoon zwaar.. Als ik 1 dingetje doe in huis moet ik daarna een uur gaan zitten omdat ik dood moe ben.. pfff

Verder gaat het wel aardig met de kramp hier vandaag. Het is er nog wel maar minder als gisteren. als ik zit voel ik het bijna niet. maar zodra ik ga staan of lopen wel pff. Had even naar het spreekuur van de vk gebeld. Die denkt idd aan indalingsweeen en voorweeen. Omdat er geen regelmaat in zit ofzo denkt ze niet aan echte weeen. Dus ik wacht gewoon af en ga gewoon maandag weer naar haar toe.. En dan hoor ik het wel verder

6. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Wow, wat is er weer een hoop geschreven! Tijdens het lezen dacht ik dat moet ik onthouden om er op te reageren! Ik las een hoop leed, wat vervelend voor iedereen dat het einde toch wel erg zwaar begint te worden!

Timiris: wat schrikken dat je in het ziekenhuis hebt gelegen. Hoop dat je het nog even volhoudt!

Mandy: wat een onzekerheid! Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt en in goede handen zult zijn!

Bar: wat verwarrend he die krampen. Vervelend die onzekerheid! Nog even volhouden! Als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen hoor. Daar zijn ze voor.

Sweetpee: wat verdrietig dat de rat niet meer is. Zijn moeiijke beslissingen.

Fennita: welkom hier!

Patrouschka: wat een mooie buik heb jij! Dat schiet al lekker op! 36 weken!

Hier verder niets bijzonders. Vandaag is officieel mijn verlof begonnen! De echte vermoeidheid is er al een beetje uit, en ik slaap gelukkig nog steeds redelijk goed, vooral 's ochtends vanaf een uur of 6.00! Lekker aan het genieten, maar ook wel een beetje bang dat ik mij ga vervelen. Nog steeds aan het wachten dat de meubeltjes komen! Daar kijk ik erg naar uit, want dan kan ik eindelijk alles in orde maken en goed zien wat we nog ontbreekt!

groetjes,
    Cleo

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    [-( Ook totaal geen puf meer voor.. Idd als ik bv heb gestreken (waar ik dan 3 kwartier mee bezig ben) moet ik ook dik n half uur uitrusten. Maandag had ik de bovenverdieping gedaan, pfff ook 3 kwartier bezig met tussendoor n pauze. Maar ik mag niet zoveel meer doen van de vk omdat mn bloeddruk ietwat hoger was als de vorige keer. Najah.. gelukkig heb ik de grote schoonmaak al gedaan!

8. Niet meer actief

@Timiris: Sterkte meid en hoop dat de kleine nog even blijft zitten!

@mandytjuh: balen meid, hopelijk denkt die andere vk er anders over

@Bar: mischien zijn het inderdaad indalingsweeën of voorweeën... wel spannend zeg..

welkom Fennita!

Phoe meer weet ik niet meer ;)
    Hier gaat nog steeds alles goed.. ik merk wel dat ik niet lang meer kan lopen (of te wel shoppen haha) maar voor de rest mag ik totaal niet klagen. Ik heb tot nu toe een ideale zwangerschap *afkloppen*

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Fijn he Laura als je in principe nergens last van heb. ik ben ook 1 van de gelukkige die totaal niet mag klagen. Het wordt wel zwaar nu, maar goed dat is normaal toch...Heb alleen af en toe een migraine aanval.

Nog 1,5 dag werken en dan kan ik ook gaan rusten. Denk dat dat toch wel zal schelen als m'n verlof is begonnen.

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja dames ben ik weer ff...

ik heb de VK gebeld en heb verteld dat ik er werkelijk niks meer van snapte...
    ik krijg een groei echo en er word niks mee gedaan... nu komt het er op neer dat ze idd weinig kunnen doen ik heb de pech dat ik gewoon een groot kindje krijg/heb.
    ik vroeg toen ook waarom ik dan die groei echo kreeg zei ze omdat ik met een of andere waarde boven het gemiddelde lag iets van bmi of zo iets?
    maar goed daarom kreeg ik dus 2 groei echo's
    om mij niet nog meer over de pis te helpen zei ze dat ze het met haar collega's zou overleggen wat ze aan deze situatie kon doen, maar inleiden dat mag nu of nog niet van hogere hand ( snap m niet helemaal maar het zal wel) wel belde ze de gyne op om te vragen wat ze nu eigenlijk zou gedaan hebben als ik bij haar onder controle zou staan... ik krijg dat maandag dan pas te horen.
    ik heb haar heel duidelijk gemaakt dat ik me nu nog niet veel zorgen maak omdat hij nog qua gewicht door de bocht kan, maar het baard me zorgen dat ik nog zo veel weken eventueel moet doorlopen en tja meneer groeid door! en daar heb ik moeite mee... vooral omdat onze jongste in het vruchtwater had gepoept en ook vrij groot was maak ik me daar wel zorgen om... en dat begreep ze volkomen!
    al met al ben nog niet veel wijzer geworden :(
    wel zei zij tegen mij dat ze niet verwacht dat het zwangerschapssuiker is maar ze moeten het gewoon uitsluiten. ( ik had net zelf weer geprikt en waarde was gewoon 4,7 dus weer laag)
    morgen maar ff nuchter laten prikken bij de prikpost...
    mocht er nu wel suiker in zitten krijg ik een ander traject, maar daar ging ze nu niet op in was nog te ver weg om daar iets over te zeggen...
    ook heb ik gevraagd hoe dat nou kan dat ik zo'n pijn aan mijn buik heb ik hoef er maar na te kijken en hij doet al pijn zeg maar, antwoord was dat ik gewoon een hele gevoelige buik heb!

nou ik hou jullie weer op de hoogte greotjes mij...

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Mandy -> wel goed dat je toch even gebeld hebt! Want ze gaat nu wel naar de gyn bellen! Misschien overleggen ze eens even goed en kunnen ze toch wat voor je doen! Ik duim voor je dat je maandag dan een beetje wijzer word en dat ze wat voor je kunnen doen!

Qua dingen doen... mij niet gezien hoor! Ik doe wel kleine dingen in huis, maar durf niet teveel... Moet er daarna altijd voor boeten! Daar heb ik de afgelopen week wel wat van geleerd met de verjaardag van mijn vriend! Dus alleen kleine huishoudelijke dingetjes voor mij!

Verder hier nog rustig, wel merk ik dat mijn buik echt vol zit en als ik zit mijn hele buik erg gespannen is... Net alsof de kleine wel groeit en mijn buik maar heel weinig. Of heeft iedereen dat?

Wanneer spreken ze eigenlijk van "hoog zwanger"? Gister bij shownieuws was er iets op van Maxina, die nu 7,5 maand zwanger was en ze zeiden de hele tijd: de hoogzwangere Maxina... En dat ze het knap vonden dat ze toch nog zo'n bezoekjes deed afleggen met 7,5 maand... Terwijl wij "gewone" werkende vrouwen tot bijna het einde moeten doorwerken... :( Vond het erg wazig hoor!

Gr. Miranda

12. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Nou Mandy, ietsje wijzermaar nog niet veel. Hopelijk geven ze maandag een duidelijker antwoord. (Enhopelijk heb je geen suiker)

Hoogzwanger, dat zijn wij toch ook.

Kwam net een oude buurvrouw tegen en zegt ze, zooo, je buik zit nog erg hoog, Tja dat weet ik ook wel, is nog niet ingedaald en begint meteen onder mijn borsten.
    Als ik even verkeerd zit en de baby schopt voel ik het tegen mijn rechterborst......

Kom op baby, beetje indalen, krijgt je mama ook weer wat meer ruimte.

Een gevoelige buik heb ik ook. Heb het normaal ook als ik niet zwanger ben. Maanden achtereen wel en dan weer even niet. Was er bijna de hele zwanegrschap vanaf maar heb er sinds 3 weken weer ontzettned veel last van, je hoeft er alleen al naar te wijzen en het doet zeer. Helemaal neits dus als je lekker aan je buik wilt zitten om jebaby te voelen.

Nog eventjes lieve meiden :)

13. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    oja weetje heb zo'n ontzettende trek in patatjes.
    Zouden we afgelopen zondag eten. Maar na ons ziekenhuisverhaal van vrijdag mag ik van man man geen patatjes meer...
    Wil patatjes... zucht. Moet van hem wachten tot na de bevalling (goh wat zal ik dan veel eten, filet americain, osseworst, sushi, biefstuk medium, smikkel smikkel)

Vanavond ga ik tortila's maken, kijken of ze iets van mijn patatjes lust afnemen.

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ja ik hoop het ook dat ik dan meer duidelijkheid krijg...

en hier ook wel het idee dat beeb groeid en de buik minder hij staat zo strak pffff hij glimt er gewoon van hihihiihi

en trek in patatjes hmmmm jammie
    ook ik zal als ik bevallen ben als eerst lekker een broodje filet american eten en s'avonds lekker een lekkere sappige biefstuk met friet en veeeeeeel zout hihihihi
    oh wat heb ik dat gemist
    en dan de volgende dag een broodje met rosbeef hihihihiihih heerlijk ( het kwijl loopt nu al uit mijn mond)

15. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou mandy ik duim gewoon door hoor voor je!

Timiris: wat een schrik zeg! doe maar lekker rustig aan, we denken allemaal aan je!

Moet zeggen dat ik geloof ik nog behoorlijk wat rek in mijn buik heb, voelt nog niet gespannen of 'strak' :D Groeit wel lekker door hahaha

Nou wij gaan zo weer naar de cursus, lekker puffen hihihihi

Oh enne meiden nogmaals bedankt voor het medeleven ;)

16. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    @ Jodi de baby van mij/ons zit ook nog ontzettend hoog. Je moet gewoon rechtop zitten anders krijg je geen adem meer. :) Vind het nog steeds leuk om zwanger te zijn maar de laatste loodjes weegen toch wel erg zwaar.

Ik moet nog 4 dagen werken en dan lekker met zwangerschapsverlof. 22 februari nog ff trouwen leuk hoor. Ben afgelopen dinsdag met mijn moeder en schoonzus naar Apeldoorn geweest om positie trouwkleding uit te zoeken, was ook erg leuk om te doen. En erg lachen. Maar heb nu wel onwijs leuke trouwkleding gescoort en gesponsord door mijn ouders + broers en schoonzus. :D
    Maar als er dan foto's zijn gemaakt en ze zijn klaar dan komen jullie ze wel te zien.

Veel liefs Fennita

17. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    zo heb me maar met wat anders bezig gehouden was zo met deze zwangerschap bezig omdat deze zo moeilijk verliep, ga me nu maar eens lekker met mijn andere mopje bezig houden.
    Van de week is het lekker caranaval, dus dat ga ik maar eens vieren met Ryan ik heb zijn kiel al klaar hangen en zijn teigetje pakje ook zo lief :) :)

heb de kaart voor zijn verjaardag ook af want ik moet niet vergeten dat dit ventje alweer twee wordt, nu maar hopen dat de andere spruit geen roet in het feestje gooit.

Dit is de uitnodiging Lief he

18. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland

19. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    fenniet welkom hier nog leuk voor uit zicht trouwen geven jullie een groot feest of is het klein dat hoor je vaker dat als ze een kleintje krijgen dat ze het zo doen ?
    Spannend hoor gefeliciteerd alvast ben benieuwd naar de foto's en van je jurk.

Deel Deze Pagina