gatver,.. werken! Hebben jullie ook zijn fijne metaalsmaak als je wakker wordt. Pff. echt vies! Verder had ik gisteren ineens het vertrouwen dat het goed zat. Komt waarschijnlijk omdat ik nu weer een positief bericht heb gehad wbt zwangerschap van mijn vriendin. Mijn dochter (15 mnd) is op dit moment vreselijk aan het draken. Ze zal wel zo'n fijne hangperiode hebben en een sprong maken. Ze wil alleen bij mij en als ik haar op de grond zet, dan krijg ik het te horen hoor. Jammer voor mij, jammer voor haar, want dan zet ze maar een keel op haha. Wel moet ik zeggen dat het, nu ik zo moe ben en steeds vaker duizelig wordt, het verleidelijk is om haar haar zin te geven, alleen maar voor de rust. Maar even doorbijten hoor, anders zit ik straks ook in een huis vol etterbakjes. Over 2 dgn afspraak bij de VK, spannend. Ben benieuwd wanneer ik een echo krijg. Als ze de nekplooi aanbieden, dan gaan we dat zeker doen. Met 20 weken weer een screening voor de voetjes, en natuurlijk het geslacht. Moeders voor moeders heb ik afgebeld, die zou ik laten weten of ik mee ging doen of niet. Maar wederom heb ik besloten dit niet te doen, moest dat alleen nog doorgeven. Ow.. en nog wel ff een mijlpaaltje melden hoor. Want eindelijk heeft mijn meissie MIJ geroepen toen ze wakker werd. Sinds een paar dagen zegt ze gericht mama. En nu was het vanuit haar kamertje, met wakker worden. SMELT!!!
Hier gaat alles ook zijn gangetje, nog steeds bij vlagen de hele dag door misselijk! Dat is echt zo niet fijn! Maar ja, we moeten het er maar voor over hebben he? Slapen gaat over het algemeen gelukkig wel goed, wordt bijna niet wakker 's nachts! Van de week maar 1 slechte nacht gehad. Ben overdag wel erg moe, moet echt even liggen rond een uur of drie/vier, anders val ik om! gelukkig heb ik deze week vakantie, dus dat komt mooi uit! Marian
Gupsie, wat fijn dat je gevoel weer beter is, nu maar snel naar de VK en/of echo! Marian, ooo wat lekker vakantie! Ik wil ook!!!!
Ja idd ik wil ook vakantie, heb ik nog niet gehad misschien dat ik volgende week vrij mag..i hope so Verder ontzettend moe en vanmiddag op mn werk ging ik bijna van mn stokkie.Vooral die moeheid begint wel irritant te worden. Thuis loop ik ook de kantjes er vanaf en het is best een zooitje maar heb gewoon de puf niet.Straks een pizza bestellen, als ik wil koken moet ik eerst nog boodschappen doen en daar heb ik effe helemaal geen zin in. Vooral als ik lang in de rij moet wachten slaat de duizeligheid toe...hebben jullie dat ook? Ik hoop dat dat snel een beetje wegtrekt.. Een collega heeft rondgemailt dat ze zwanger is , ze is uitgerekend in december..dan krijg je echt de neiging om er achteraan te mailen "ik ook!" maar daar moet ik nog eventjes mee wachten
heb sinds gisteren oorsuizen!!! mijn collega zei dat me bloeddruk dan toch te laag kon zijn! word ook af en toe zwart voor me ogen..... vond dat ik de vorige keer al lage bloeddruk had voor mijn doen! maja we zien wel
Hey maart mama's, kom hier ook maar weer eens even kijken....... Bij mij is de blijdschap helaas omgeslagen in stress en zorgen Zo erg dat ik af en toe gewoon vergeet dat ik zwanger ben In het kort waar ik me zorgen over maak; kom net uit de ziektewet (ziekte van pfeiffer), werk nog maar 12 uur maar dat moet weer 32 uur worden, heb nu al last van vrij hevige bekkenpijn en ben zo vermoeid dat ik bang ben dat ik niet meer uren zal kunnen werken, ben drie weken geleden weer begonnen met werken op een NIEUWE afdeling, moet dus iedereen leren kennen en ingewerkt worden terwijl ik al moe aan de dag begin en na een paar uur pijn heb, niemand weet nog dat ik zwanger ben, durf het gewoon niet te vertellen, en daarnaast ben ik ook nog in opleiding en verwacht men dat ik leerdoelen aangeef, zorgplannen schrijf en opdrachten maak....... Ik wil me niet aanstellen maar ik kan niet meer.....als ik thuis kom kan ik alleen maar huilen, 's avonds kan ik niet slapen door het piekeren. Ik wil genieten van wat er gebeurt, maar het gaat zo niet. Vanmiddag zei de fysio; 'spannend he, dat je zwanger bent maar niemand kan het aan je zien'. Ik zei maar ja en besefte dat ik vandaag niet 1 keer aan het kindje in mijn buik heb gedacht, ben alleen maar aan het piekeren, malen en me zorgen aan het maken Sorry voor mijn klaagzang maar heb echt een advies/raad/tips nodig. Volgende week donderdag heb ik weer een gesprek met de bedrijfsarts maar dat lijkt nog zo ver weg, en vandaag of morgen zal mijn leidinggevende ook vragen of ik volgende week nog wat uurtjes meer wil gaan werken. Behalve dat gaat hij volgende week ook op vakantie en ik wilde het pas gaan vertellen na de echo en met 12 weken. Wat zouden jullie doen? Ik weet het echt even niet meer
Meid, ik weet dat je het liever niet doet maar ik zou het toch gaan vertellen hoor! Of dan iig aan je leidinggevende, die hoort discreet te zijn. Op deze manier is het toch niet te doen?? Want ik kan me niet voorstellen dat je veel positiviteit uitstraalt als je zo'n last en tegenzin hebt. Dan zullen je nieuwe collega's misschien ook niet zo goed weten wat ze ermee aanmoeten. Misschien haalt het gewoon al een hele last van je schouders als je iig de leidinggevende inlicht. Wanneer heb je je echo, die is toch ook bijna? Oh heb je het de bedrijfsarts wel verteld? Want dat moet je wel doen he!!
linda83, dat over het duizelig worden klinkt mij heel bekend in de oren! Zo lang ik maar blijf lopen gaat het goed, ik moet alleen niet te lang stil staan..... Het hoort er dus duidelijk bij. Verder heb ik wel wat kwaaltjes, maar mij hoor je niet klagen!!
Lilly, ik ben het wel met Caitlin eens. Je zal toch echt met je leidinggevende moeten gaan praten en het dus vertellen. Soms kun je het gewoon niet voor je houden tot de 12 weken. En stressen/piekeren moet je nu al helemaal niet doen!
ik wil me hier ook graag aanmelden ik ben zwanger van ons 4de wondertje. gefeliciteerd, gupsie en inky!!!!
@Nancy74: Gefeliciteerd! @moo : Precies ja als ik blijf lopen gaat t wel goed , maar dat zal er idd dan wel bij horen @lilly: Ik zal het er wel met je leidinggevende over hebben. Ik heb dit ook gedaan, dan kunnen ze er een beetje rekening mee houden en misschien met je meedenken voor een oplossing. Op deze manier is het niet 9 maanden vol te houden, en het is zo zonde dat je er nu niet van kan genieten! Sterkte meid.
Hey Nancy.... Jij ook gezellig hier van mij krijg je ook een onwijze knuffel... en gefeliciteerd nogmaals X Lovie
hey nancy.. welkom in ons hoekie..haha. Ehm ok..MIJN VRIENDIN IS BEVALLEN van een zoon. Wat gaaf zeg! En een andere vriendin had gependeld dat het ook op die datum zou gebeuren. Binnenkort maar eens vragen of ik dan toch die loterij ga winnen haha
@ lilly tjonge das echt vervelend, klaag maar eens goed misschien lucht dat op! Ik zuo idd wel tegen je leidingevende vertllen... waarom wachten toto 12 weken, jij hebt NU steun nodig..... Wat niet gaat gaat niet! accepteer dit! en als jij je collega's alles vrteld dan snappen hun jou ook! dat maakt hel leven een stuk aangenamer, doe je zelf nu geen pijn met ik wilde iegnlijk wachten! dan maar niet! maar denk aan jezelf meid! {oja sorry als ik dit een beetje ongelukkig schrijf!} ................... vandaag voor de tweede keer naar de huisarts, om 10.20uur moet ik daar zijn! Ik had de afgelopen dgn last van oorsuizen dat moet ik zeggen en verder dat ik een echo wil!!! wil weten of het er twee zijn! heb daar nu geen rust door! Verder gaat et eigenlijk wel toppie! Alleen pijn in me rug kei moe en heb het gevoel dat me bloeddruk veel te laag is! Maar ik wacht af.....
Ik moet het ff kwijt hoor, heb zojuist een afspraak gemaakt voor de eerste echo. JOEPIE, het duurt echter nog drie weken want pas op 30 augustus. Maar nu heb ik pas het gevoel dat het allemaal echt is. OK, de vermoeidheid en pijnlijke borsten tellen ook mee, maar toch.......
aagje.... ik hoop dat ik straks ook mag bellen en dat het toch bij mij sneller gaat dan 3 wkn! aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh nog zo lang wachten! maar wel super natuurlijk!
ZO dan, wat gebeurt er hier allemaal. Ik heb ineens zware borsten, dat wil je niet weten. En ook heb ik enorme zin in S*X haha, alleen is dat overdag, als mijn man niet thuis is. Hmm..
@Anniek; Waarom denk je dat het er twee zijn? @Gupsie; Hihi Ik zou willen dat ik zin in seks heb.. Wanneer ik savonds mijn kussen zie slaap ik al Niet echt gezellie voor mijn mannetje (dan maar op de handkar whoehahahah) .. Kus Toys
Ik heb vandaag m'n echo gehad. Alles zag er goed uit. Ik ben zo blij!! En tegerlijkertijd vind ik het ook nu nog bijzonderder dat er echt een mensje in me groeit. Ik durf het alleen nog niet aan familie te vertellen. Op m'n werk weten wel 2 mensen ervan af.