hoezo mag je dat niet eten dan? Zit toch niks in buggles en die tubes smeerkaas? Hier gaat het verder zijn gangetje.. Nog altijd wel de kramp, maar het begint ondertussen te wennen. De ene keer is het erger dan de andere keer. Vandaag valt het gelukkig mee. Alleen stond ik op met een onwijze kramp in mijn kuit. Nou loop ik een beetje mank.. haha heb ik weer Maandag weer naar de vk toe.. Ben benieuwd
Volgens mij mocht sweetpee geen zout hebben ivm hoge bloeddruk MAar kan me vergissen natuurlijk...... Ik denk trouwens dat ik vanavond mijn eerste oefenwee heb gehad we waren wezen wandelen met de hond, ik dacht ga ff mee want de hele dag binnen gezeten. Nou voelde de hele tijd een enorme druk op mijn kruis, ging echt pijn doen Nou had ik eerder op de middag en avond al flinke harde buiken gehad maar toen ik thuis weer ging zitten na de wandeling werd ie wel heel hard. Moest mijn bh los doen want dat ging gewoon knellen. En toen kreeg ik een weeeg en pijnlijk gevoel in mijn onderbuik..... Even later was het weer weg. Zou het er een geweest kunnen zijn?
eej bar... nee ik mag geen zout hebben ivm die dreigende zwangerschapsvergiftiging en verhoogte bloeddruk... daarom ben ik ook zo aan het sukkelen met alles en nog wat. iedere week moet ik mijn urine laten controleren en zorgen dat mijn bloeddruk laag blijft. en nu misschien zwangerschapssuiker ( uitslag weet ik maandag pas) dus kan de lol nog op deze aankomende weken! @sweetpee fijn dat alles in orde is dan kan je gelukkig relaxt het weekend in gaan... nou geniet maar lekker met zijn 2, want zo te horen is jou mannetje ook toe aan een fijn weekend. mooie keuken en lief hondje en ook zeker leuke poezen... ik zal ook is kijken of ik een mooie foto van Sajang kan maken dan zal ik hem er ook op zetten... denk dat ik dat morgen ff doe nu ligt hij voor pampus hier naast me hihihihihi
Goede avond! ik heb mooie nieiwe foto´s gezien Heb nu ook nieuwe foto´s in mijn album van de beestjes en de mega buik pffffffffff liefs es
hihihihihi patroeschka wat een leuke opmerking maar idd een mooie grote buik heb je hoor madelief en lieve hondjes.... ik zal boven de pc is aanzetten daar staan alle foto's in opgeslagen zal er ook ff 1 van mijn buiiiiiiiiik plaatsen hihihihiih kijk ik gelijk ff van onze hond.
volgens mij valt mijn buik nog in het niet hier.. en ik maar denken dat ik al dik was.. hihi hoewel, als ik naar mijn buik kijk vraag ik me echt af hoe er in godsnaam een baby in past gaat iemand nog iets doen dit weekend? ik ben 35 weken dit weekend.. van mij mag de kleine komen over 2 weken
foto's staan er ook op ja bar morgen heb ik een druk schema ik kom eindelijk weer eens onder de mensen hihihihi neh morgen is het overal open dag op het voortgezetonderwijs en moeten dus onze oudste inschrijven voor een school pfff hoop niet dat ik alle scholen af moet struinen, want ik wil s'avonds ook nog ff met de kids carnaval vieren in het clubhuis... en zondag? dan slaap ik lekker uit en doe ik helemaal niks :-D
jaja........snif snif voel mij nou wel erg dik....... is pas de laatste 2 weken zo groot, en bij de dokter was ik maar 1,3 kg aangekomen.......snap het ook niet, schijnt een groeispurt te zijn..... jullie hebben ook mooie buikfoto´s hoor. liefs Es
het verbaast mij ook dat er bij mij een kindje in past haha maar het zit er toch echt! Ik vind het wel fijn dat me buik niet zo groot is.... maar merk wel dat het nou wat harder groeit.. dat kun je wel zien in mijn album.. Trouwens waar kopen jullie die framboosblad thee?
Goedemorgen allemaal Wat wordt er weer druk getypt zeg ..haha @twijfelaartje-> Geniet van je verlof meid! @sweetpee->Fijn dat de vk toch even langskwam en dat alles ok is.. Mooie buikfoto's voorbij zien komen ik zal er binnenkort ook weer een nieuwe op zetten. Over buiken gesproken heb gister mn eerste streepje ondekt (striae) het is nog wel klein maar zit er echt ik dacht dat ik een van de gelukkige was die het niet kreeg maar helaas.. Nog meer meiden die er nu pas "last"van krijgen? Veder gaat alles hier wel goed al heb ik de laatse dagen wel last van mn rug en af en toe steken in mn vagina.. en nog steeds snel moe maar dat hoort er bij.. Straks de keuken maar eens een grote beurt geven verder nog weinig plannen voor vandaag..
hoi Madelief, Troost je meid, Ik heb net zo'n grote buik als jij hebt! En dat al een aantal maanden hoor
Moggûh, Mooie buik hoor Madelief, en wat een droppies je hondjes Hey Mandy jouw buik zit ook wat lager nu... Enne ik zie dat Misty niet de enige is met eigenaardige slaapposities hahahaha Over twee weken mag onze meid ook komen hoor Bar en ik heb zo'n gevoel dat ik daar niet ver vanaf zit...ze is in ieder geval helemaal ingedaald en zal niet meer draaien. Nou ik zal ff een bakkie doen en verder wakker worden. Ben meer wakker geweest vannacht dan dat ik heb geslapen, veel gedraai en 5 keer wezen plassen (elk 1,5 ongeveer). Maar ja kan niet meer slapen
goede morgen! Thanx dames ik ga mij echt niet druk maken over het formaat buik, ik ben nooit een dunnetje geweest dus dat zal ik ook wel nooit worden Maar die 15 kilo die er nu extra aan zit gaat er straks weer lekker af...... dat geluk heb je als je zwanger bent, het kan er ook weer af! verder heb ik heerlijk geslapen, geen een keer geplast! Ben nu een uurtje wakker en het regent, vind het zo triest weer......... liefs es
Goeiemorgen dames... Gisteravond lekker wezen "stappen"... Nou ja zoiets dan. Er was van de vereniging een carnavalsavond georganiseerd en gelukkig voelde ik me goed dus ben een paar uurtjes geweest. Oh wat ga ik de carnaval toch missen! Normaal lopen we elk jaar 2 optochten mee met een vriendengroep en dan elke avond op stap... En nu helemaal niks! Maar ja volgend jaar mag ik er weer helemaal tegenaan! Hihi! Zelfs de oppas voor volgend jaar carnaval is al helemaal geregeld! Hihi! @ Madelief -> nou madelief, je hebt een hele mooie buik hoor! En lief die hondjes van je! @ Sweetpee -> gelukkig kreeg je gelijk een extra controle en was alles ok! Goed dat je even gebeld had! Vandaag ben ik lekker alleen thuis, ga dus lekker niks doen en op de bank liggen en mezelf verwennen met filmpjes en wat lekkers! Gr. Miranda
nou dames, zit er ff doorheen hoor Mega veel last van indalings weeen. En door de pijn in mijn been lukt het me nu echt niet meer om meer dan 4 stappen te zetten. Alles moet met de rolstoel Kan wel janken!
kan je bij een kruidenzaak kopen, bijv erica of de tuinen ofzo.. weet niet of dat overal hetzelfde heet.. jij hebt trouwens ook een bescheiden buikje hoor laura.. het blijft zo onwerkelijk dat daar je kindje in zit.. ik zit zelf wel is naar me buik te kijken en dan vraag ik me echt af hoe die kleine het er uit houd.. volgens mij moet ie wel heel erg dubbel en in eelkaar liggen om erin te passen