Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    sweetpee, jij hebt ook een lekker buikje zeg :D Mooi hoor !

kiowa, ik ken het, de indalingsweeen.. Ik heb er bijna de hele week al last van. Om gek van te worden..
    Maar ja. lekker rustig aan doen en nog even doorzetten. We hoeven niet lang meer

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Arme Kiowa -> Sterkte meid... doe maar lekker rustig aan! ;)

3. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Haha thanx Bar! Vind jou buik ook erg mooi en zo klein issie niet hoor ;)

Trouwens alle buikkies vin ik wel mooi hier bij de Maartclub!

En inderdaad de indalingsweeën heb ik ook gehad, het is nu wel minder trouwens, maar als ze beweegt voel ik het wel in mijn bekken, rug en vooral op mijn blaas :rolleyes: Ben blij dat ze hellemaal is ingedaald nu :D

Heb ook sterk het gevoel dat ze eerder komt :( :D heb vaker harde buiken namelijk, niet pijnlijk....

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

hallo dames, gister jarig, niets aan gedaan .moesten naar mijn ouders omdat mijn man vroege dienst heeft en anders niet op tijd naar zijn werk kan (trein rijdt nog niet zo vroeg in weekend). zij hadden wel cadeautjes voor me. was wel heel lief.

donderdag kwamen we wel weer goed thuis. er was maar een trein waar ik niet kon zitten. en mijn man kreeg de rolstoel haast niet naar binnen omdat niemand op zij ging. stelletje associale 'scheldwoord' :x . was wel helemaal gesloopt dat ik thuis kwam. vrijdag nog trouwens.

inmiddels is dus mijn compje weeeeer uit elkaar. het moederbord moet nu terug naar de verkoper. ze gaan m vanmiddag brengen. hoop dat die man m gewoon ruilt nu, want ik word GEK van die stomme k..... comp. al ruim een jaar problemen. en ik moet het kaartje nog maken, scannen en printen, en dat begint nu wel wat haast te krijgen.... ben een beetje in een dip. (moet nodig weer lampen, maar dat vergeet ik telkens. :( )

verder gaan we misschien een auto kopen. (tweedehands uiteraard) vind ik echt vreselijk spannend, en dat zou ook betekenen dat onze reserve echt op is dan. maar sparen van een minimum, terwijl je ook een auto hebt wordt wel lastig. is wel fijn, als het doorgaat, want de rolstoel past zonder problemen, en de kinderen dan ook nog.

eigenlijk wil ik me lekker binnen opsluiten, met een paar grote bekers pap en veeeel kussens. (misschien een bad erbij? mmmmmm) maar helaas, volgende week weer druk met school en verjaardag van mijn dochter, en ik MOET echt mijn huis aan kant krijgen. :( nog maar even.

ik hoop dat ik snel weer kan mailen. in ieder geval kan het hier nog morgen, en anders moet ik bij ons in de buurt op zoek naar een oplossing... zou het wel erg balen vinden als ik de eerste bevallingen zou missen omdat mijn compje nog steeds stuk is....
    dus dames: nog even ophouden hoor! :D

groetjes, lidwina

die even gaat vragen of er iemand fambozenbladthee gaat halen...

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou lidwana -> het zit je niet echt mee he? Wat een aso's in de trein zeg! Maken niet eens plaats voor je... Echt schandalig gewoon!

In ieder geval wel nog gefeliciteerd met je verjaardag! En rustig aan! ;)

6. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ja lidwana nog gefeliciteerd en hopelijk doet de comp. het gauw weer!

liefs es

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gefeliciteerd nog Lidwina :D :D

Hier in de stad ook van die aso's :evil:
    Wij met de rolstoel in de bus. Daar heb je speciale plaatsen voor. Maar daar stonden gewoon mensen en die gaan dan ook niet aan de kant he, terwijl ze het eigenlijk wel moeten want dat staat op zo'n bordje dat die plek speciaal is voor rolstoelgebruikers :evil:
    Gelukkig was er nog plek en had de puf niet om er wat van te zeggen. Dus rolstoel opgevouwen en op bank gaan zitten.
    Zucht.
    :c:

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Lidwina, alsnog van harte gefeliciteerd! Balen van je pc zeg...

En voor beide rolstoelers (no offence ;) ): Wat een asociale &*&^%$##$@lui bestaan er zeg!

Nou hier druk geweest, boven verdieping is weer schoon, wasjes gedraaid en het bed alvast opgemaakt met het kraamgebeuren (rotklus!) Mannetje heeft het schroot van de oude keuken gedeeltelijk weggebracht en de rest gebundeld, een hele klus. Vandaag doen we niets meer :D

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    nou hier word het een rustig avondje, want ik heb weer steken en kramp.. pfffff
    om gek van te worden. Ik hoop dat de vk er wat van kan zeggen wat het nou is maandag..
    overdag heb ik er bijna geen last van gehad vandaag..
    maar ik heb ook af en toe een half uurtje ofzo dat ik het niet voel. en dan ineens is het er weer..

vandaag hebben we het bed hier neergezet midden in de woonkamer :D
    mijn vriend heeft hem al ingepikt want ligt nu al een uur op dat bed :)

10. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :(: Allo, anybody there

:) Het is stil aan de overkant :)
    Niemand aan het bevallen ofzo toch? :-k

11. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    haha ik ben aanwezig :)

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi ik denk al iedereen is weg, tis wel stil vanaaf...

Nou ik ga ff eten. LAsagna jummie!

13. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    oow lekkerrrr..
    wij hebben gegourmet.. jammie

ja tis rustug hier..

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej dames...

ik ben ook weer van de partij.
    ik las al dat er weinig te doen was hier, maar dat is meestal in het weekend.

nou we zijn er wel uit hebben een paar scholen bekeken pffff wat een baan he trap op trap af leek wel een oud wijf op het eind hahahahhahahaha
    ben daarna gelijk ff op bed gaan liggen en schrik nu pas wakker...
    baal ik een beetje van want we zouden eigenlijk om 6u met de kids carnaval vieren het is maar goed dat ik nog niks gezegd had tegen de kids want oh wat zou dat een teleurstelling geweest zijn...

nou ik ga weer ff wat eten en om 8u darten kijken
    lees tussendoor wel of er wat gepost is

groetjes mij

15. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Zo dat heeft gesmaakt :D

Zo, lekker uitgerust dus mandy? hihi

Ik heb ook niet echt iets te melden hoor, maar het was zo stil dat ik ff wat moest typen :p

Bar hoe staat het met je krampen? Al wat minder hoop ik?

Bij mij blijft het wat, maar is het wel anders nu. KAn het niet echt beschrijven, is wel ongi gevoel, maar nu niet het voorbode gevoel maar alsof het door gaat zetten (is het te volgen?)
    Maar belangrijkste is dat ik de kleine meid goed voel, ze is weer volop aanwezig :thumup:

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    eej sweetpee
    ja hoor kan het nog volgen hihihihi
    weet hoe het voeld zo voelde ik me vorige week weet je dat nog?
    ik hoop voor je dat je kleintje nog even blijft zitten tot week 37 daarna mag het wel komen toch?
    maar dan hoop ik voor je dat je niet zo door blijft gaan met die pijntjes zoals ik nu dus wel doe... volg je mij nog hahahahahhaha

en ja heb heerlijk geslapen en ik denk dat ik als darten afgelopen is weer lekker terug ga na bed hihihihi

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hmm, weet niet veel te typen, behalve t feit dat ik echt last heb van mn onderbuik wat waarschijnlijk prikkelbare/geïrriteerde darmen zijn. Dus loop nu echt krom af en toe.. Zucht.. Geef mij dan maar gewoon die indalingsweeën enzo.. ;) .

Vanaf morgen is t voor t 'echie', dan mag ik thuis bevallen. Jippie! Ik krijg echt af en toe de kriebels en ben onzeker of ik straks wel weet hoe t moet allemaal met borst geven, badderen enzo. Vind t echt super spannend worden nu!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ben net opgestaan... Vanaf een uur of 3 had ik ontzettend veel last van harde buiken die steeds pijnlijker werden! Zodra ik me ook maar een beetje bewoog kreeg ik een harde pijnlijke buik... Ben toen maar op bed gaan liggen waar het gelukkig iets minder werd... Ook een druk onder in mijn buik! Ben daarna gelukkig even in slaap gevallen en gaat gelukkig nu al stukken beter! Maar oh wat had ik daar last van zeg, wat kan dat pijn doen!

Maar ja gelukkig nu gaat het stukken beter, heb nog wel last van harde buiken maar gelukkig niet meer pijnlijk! Dat rusten had me echt goed gedaan, gelukkig! Heb zelf het idee dat het te maken had met indalingsweeen of oefenweeen... Ook omdat het nu echt stukken minder is.

Iedereen rustig aan, ik doe ook mijn best! ;)

Gr. Miranda

19. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    nou patrouschka over BV kan ik je nog niet inlichten, maar over je kindje laten badderen en verschonen dat kan ik je wel zeggen hoor! in het begin is je kraamhulp er ook en ze zal waarschijnlijk de eerste keer je kindje in bad doen zodat jij kan toe kijken hoe het moet en vervolgens mag jij het over nemen maar je moederinstinct neemt het heel goed over hoor het lijkt dan alsof je het al eeuwen doet hihihihihi
    teminste zo vond ik het dan, maar komt misschien omdat ik oudere zussen heb waarbij ik veel heb moeten oppassen en dus ook heb moeten verzorgen...
    maar 1 ding is zeker je moederinstinct die laat jou echt niet in de steek, als je daarop vertrouwd komt alles een heel eind goed...
    en natuurlijk blijft het wel spannend hoor hihihihi heb ik ook wel.

succes met je darmen meis hoop dat het morgen een beetje beter gaat, misschien een lekkere warme kruik tegen je buik aan en lekker onder de wol kruipen...

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    jou kleintje was toch al helemaal ingedaald? dan denk ik dat het wel oefenweeen waren...
    ik weet hoe je je voeld meis ken die pijntjes ook, wel fijn om te lezen dat het wat minder is nu.
    nog een paar weken hooguit dan is alles voorbij meid.

nou doe maar rustig aan en tot lees...

Deel Deze Pagina