Goede morgen allemaal, Zo, jullie hebben wel weer een hoop geschreven zeg... Een beetje teveel om op iedereen te reageren Wel even snel een paar reacties: Miranda: ik heb vrijdag pannenkoeken gebakken en ze waren heerlijk! Goed idee van je. Mandy: ik ga ook de 17e foto's laten maken bij een fotograaf van dit forum. Moet jij toevallig ook naar Arnhem? Wij zijn om 9.30 aan de beurt. Verder wens ik iedereen met klachten, pijn en kwaaltjes heel veel succes! Ik heb zelf nu ik verlof heb, een stuk minder klachten dan toen ik nog aan het werk was. Wel erg fijn moet ik zeggen...... Ik las iets over de eerste striae, daar heb ik gelukkig nog geen last van. Buikje is nog steeds helemaal "in tact". Ik hoop dat dat ook zo blijft! Hij groeit wel aardig door, dus je weet het nooit. Nou, ik ga een lekker rustig zondagje tegemoet met het WK schaatsen op t.v. en ik zou zeggen: fijne dag allemaal! Diana
eej diana goede morgen... ja ik moet ook naar arnhem toe ik ben om 12:30 aan de beurt dan ben ik na jou, want zo'n foto sessie duurt ongeveer 2 tot 3 uur dat ik weet... wat leuk he misschien zie ik je wel daar! nou geniet van je zondag ik ga ook schaatsen kijken tot horens maar weer
Zo, nou hèhè.. De pijn in mn onderbuik is zo goed als verdwenen, dus toch geïrriteerde darmen denk ik. Eergisteren de schommelstoel opgehaald (bij marktplaats vandaan). Leuk dingetje! Enneh..YES, YES, YES! Ik mag vanaf nu thuis bevallen hihi. Vanmiddag ga ik met mn zusje naar de paranormale beurs.. ff kijken wat ik te weten kom. Al hecht ik er weinig waarde aan, maar vind t toch wel leuk om ff heen te gaan. Gisteren mn vouwgordijnen met de hand gewassen, zijn weer fris en fruitig , morgen zijn de inbetweens aan de beurt pff. Ach zo rommelen we lekker aan toch?
hallo allemaal, mijn meoderbord hebben ze omgeruilt, dus vanavond mag mijn man m installeren, en dan is het afwachten.....ik wil wel goede hoop hebben, maar ik blijf sceptisch... wie ging er nu voor een nieuw interieur? is het gelukt? foto's? morgen moeten wij kastjes kopen. of mijnman dan. gewoon de allergoedkoopste, maar toch, wel leuk om eens iets nieuws te hebben... het worden waarschijnlijk gewoon badkamerkastjes of keukenkastje bij leen bakker of gamma ofzo....misschien eerst nog even langs de kringloop... wie weet zien we een aardige bank, die van ons heb ik eens schoongemaakt, en toen vielen de gaten erin ....(nooit meer doen dus..) groetjes, lidwina
Moggûh dames! Zo heb lekker tot 11 uur in bed gelegen. Echt lekker liggen is er niet meer bij helaas, ben continu van links naar rechts aan het draaien, en natuurlijk vaaaak plassen. Fijn dat je snapt wat ik bedoel Mandy , ik zie wel waar het schip strand, hopelijk pas vanaf 37 weken Enne dames die 37 + weken zijn Jullie mogen al Guppie, super dat je een nieuwe moederbord hebt Veel plezier morgen met kastjes shoppen. Vanaf morgen wordt de keuken geplaatst En hoef ik nog maar 3 daagjes te werken Ik had best vrij kunnen nemen, maar ja dan zit ik hier terwijl alles overhoop ligt neeeeh ik ga nog wel ff werken t/m woensdag
hey kletskousen... hier is een nieuw internet geinstal;eerd dus vandaar dat ik afwezig was! maar goed even wat antworoden; KIOWA hihi biggens, pff jah lang evrhaal hoe we erop gekomen zijn! hihi maar ghou gewoon van een aparte naam! hou het daar maar opén; big= groot en begin{engels}= begin..... Oja de kong is kei fijn, ik doe er leverworst in, of leverworst met een boterham heerlijk hoor moet ie flink lurken en is ie weer even rustig! hihi LILLY Doe je een beetje rustig aan hahaha met je nesteldrang? ik ken het hoor meis, ik zou de muren wel willen verven! hihi we wonen hier net een jaartje! MANDY hihi kleuter, chips! hahaha heelrij man! als je iets niet mag wil je het zzzoooo graag! hihi ik wil graag een glaasje safari 7up, maar doe het maar niet! hihi SWEETPEE tnx, heb het big gezegd hihi MADELIEF, gaaf tyoch die buik van je! heerlijk,,,, nog ff en dan zijn onze buikies weg! LIDWINA nog gefeliciteerd! Zo dames, sorry voor diegene die ik vergeten ben, maar jullie hadden flink getikt! Hiero gaat het wel, ben moe word gek van me vocht en nu ook nog verkouden aan het wroden. Heb ook de hele tijd het gevoel ongetseld te worden. morgen moet ik naar de vk ben benieuwd of het kindje is ingedaald! Ik hoop het maar! Nog fftjes en het mag beginnen! joehoe!
hoi dames, Inmiddels is het alweer middag Heerlijk dat de tijd zo snel vooruit gaat als je uitslaapt hihihi maar zou leuker zijn als dat doordeweeks gebeurde. In het weekend wil ik lekker lang kunnen genieten van mijn mannetje Hij was vrijdag vrij en morgen ook dus dat is heerlijk Ongesteldheidsgevoel. Yep, hier ook last van. Pffff. ben benieuwd of de kleine al is ingedaald! Morgen tweede groei-echo en dan zal ik het wel te horen krijgen helaas is het pas om half 5 dus morgen nog hele dag wachten. zucht Pff vanacht een spiertje verrekt in mijn onderbuik! Met het draaien. Dan draai ik schijnbaar net verkeerd. Ow wat doet dat pijn zeg! Heb het niet altijd. Meestal als de kleine een groei-spurt heeft dan heb ik daar last van @Anniek: hihihi leuk hoor zo'n apparte naam. Vind dat ook altijd leuk. Tenminste naam die je niet zo makkelijk ergens anders tegen komt Maar zo'n kong blijft dus wel heel als ik het begrijp ? Alle dames die nu 37 weken zwanger zijn: Spannend! Vanaf nu mogen jullie ukjes veilig geboren worden Leuk hoor Ben echt heeeel benieuwd wie als eerste ligt te puffen
Wat is er de afgelopen dagen veel geschreven. Ik ben weer van de partij! Afgelopen vrijdag liep alles even heel anders! Toen ik vrijdagochtend naar de wc ging bleek ik bloed te verliezen. Gelukkig kwam de vk heel erg snel! Ook mijn man kwam snel naar huis. Toch naar het ziekenhuis voor onderzoek door de gynaecoloog. Op de verloskamer werd ik meteen aan een ctg gelegd. Hartje van het kindje was prima en mijn buik mooi ontspannen. Vervolgens zijn er twee echo's gemaakt. Een uitwendig en ook nog een inwendig. Het hoofdje van het kindje lag voor de placenta, dus het was niet goed te bepalen waar die precies ligt. Het blijkt dat de placenta zodanig laag ligt dat daar het bloed vandaan is gekomen. Ik werd meteen ter observatie opgenomen in het ziekenhuis en mocht de komende 24 uur alleen mijn bed uit om naar de wc te gaan. Gelukkig mocht ik zaterdag na het avondeten weer naar huis, maar ik moet het heel rustig aan gaan doen. Thuis bevallen zit er niet meer in, misschien dat het zelfs een keizersnede wordt. Ik hoop snel de 37 weken te halen! Opeens komt alles toch in een ander daglicht te staan. Gelukkig ben ik weer thuis en zorgt mijn man heel erg goed voor mij! Hopelijk is het bij jullie rustiger geweest dit weekend! Nu lekker verder met schaatsen kijken! liefs, Cleo
eej dames... @kiowa das minder joh van dat spiertje pffff ik lig ook altijd te worstelen als ik me omdraai.. toevallig vroeg ik vanmorgen aan wolfgang of hij daar wakker van word als ik me omdraai gelukkig niet altijd dus hihihihi @cleo zo dat was even schrikken natuurlijk? wist je niet dat je placenta laar zat? wel balen als je misschien een KS in het verschiet heb nou laat je maar lekker verwennen door mannetje lief doe maar rustig aan nog een paar weken meid dan heb je je kleine ook in je armen... @anniek ik begon je al te missen meid hihihihihi @lidwina fijn voor je dat die moederbord omgeruild kon worden hopen dat het instaleren gelukt is... hier is de pc van docherlief kapot, ja kapot ik denk dat de harde schijf gecrasched is hij hetkent windows niet meer! zal wel een lekkere virus inzitten dus word een harde schijf kopen gelukkig zijn ze niet zo duur dat scheeld weer... en natuurlijk kan ik alles zelf insaleren dat scheeld natuurlijk ook wel weer hihihihi @patroeschka fijn dat je darmen alweer wat op orde zijn meid er is niks vervelenders dan opspelende darmen pfff nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben ik lees jullie wel weer toedels
pff was even schrikken cleo. Gelukkig dat alles goed was en fijn dat je weer thuis bent.. hier rustig weekendje geweest. Gister mijn bed vast neergezet. Moet alleen nog klossen halen om hem te verhogen. Morgen naar de vk toe. Ben benieuwd zit me nu eigenlijk te vervelen. en ik heb trek in allemaal lekkere dingen die ik niet in huis heb
@ Mandy: Met de 20 weken echo bleek de placenta al laag te liggen en met 30 weken kreeg ik nogmaals een echo om daar de ligging van de placenta te kijken. Volgens de gynaecoloog bleek 'ie toen goed te liggen. Vrijdag was het op een gewone echo ook niet goed te zien, er is een inwendige echo gemaakt om het beter te bekijken. @ Bar: succes morgen bij de vk. Kan je eigen bed niet op klossen dat je een ander bed nodig hebt?
nee want wij hebben een waterbed in een slaapkamer waar he bed precies in past. dus je kan er ook niet omheen lopen zeg maar.. Dus ik moest een ander bed hebben.. En ik wil nog niet eens thuis bevallen. haha.. Maar ja, dan maar een paar weken tegen een bed aan kijken.. Stiekem hoop ik dat de kleine over een week of 2/3 al komt hoor maar ja.. kan niet meer doen dan afwachten de kleine is wel rustig vandaag.. af en toe voel ik een knietje ofzo langs gaan
Gister is bij ons de keuken omhoog gehaald was echt nodig, was veel te laag! Alleen ik heb nu zo'n nesteldrang dat ik gelukkig mijn lieve moeder bij mij had en die heeft mij meegenomen om te gaan winkelen. Heel erg. Heb de laatste dingen voor de kleine trouwerij geregeld. Moest nog een ketting en wat dingen voor in mijn haar hebben, Mijn moeder regelt de bloemen en de corsages. Erg lief. Alleen ik had gister zo ontzettend veel gelopen dat ik gisteravond en vannacht ontzettende last van mijn bekken en rug had. En nog steeds eigenlijk. En ik mag van de vk niet meer stofzuigen maar moeders is eigenlijk elke dag aan het stofzuigen, want hebben jullie ook zo'n man die dat verdomd om te doen? Ik moet bijna op mijn knieen om hem zover te krijgen. Ach ja alleen maar klagen maar ondertussen is hij ook wel lief. Maar we houden elkaar op de hoogte. Veel liefs
jeetje cleo en nu wanneer weten ze nu precies of je nog gewoon mag bevallen of staat hetnu al vast dat je een KS krijgt? raar eigenlijk dat het nu ineens zo onduidelijk te zien was pfff je schrikt je te blubber joh! nou doe het maar rustig aan meid... @ bar hihihi dat knietje heb ik hier ook gister kon ik hem zo bij zijn voetje pakken hij vond het schijnbaar wel een leuk spelletje want hij deed iedere x weer zijn voet terug op de zelfde plaats @fenniet ik heb wel zo'n lieve man gelukkig hij heeft vandaag alles van boven tot beneden gestofzuigt en beneden ook alles gepoets en ik? ik mocht lekker doen waar ik zin in had lief he? maar het is wel weer lief van jou moeder hoor dat ze je mee helpt... en wat spannend wanneer geven jullie het jawoord? ik wou dat mijn mannetje mij ten huwlijk zou vragen, maar helaas dat zal er wel nooit van komen... nou ik lees jullie wel weer toedels
@Cleo : Das schrikken meid , ik vroeg me ook af of het nu al vast staat of je een ks krijgt.. rust iig maar goed uit. @mandytjuh: Wel beter zo'n mannetje dat zo aan het poetsen is Hier is de kleine ook rustig heb m nog niet zo vaak gevoelt vandaag maar meestal wordt ie sávonds en snachts erg actief hoop wel dat dat ritme veranderd zodra ie geboren is Zijn al meiden bij die nu thuis mogen bevallen ..echt beter zal ook blij zijn als ik op de 37 weken zit maar dat duurt nog eventjes. Heb trouwens een foto in mn album gezet van de kinderkamer voor de liefhebbers alleen de klerenkast staat er niet op..een vriendin had m gemaakt en opgestuurd.Wordt tijd dat ik ook eens een digitale camera ga aanschaffen vooral voor als die kleine er straks is.
eej linda... leuk en rustig kamertje hoor... mooi weet je wat ik er nu zo leuk aan vind iedereen is blij dat ze de 37 weken halen en thuis mogen bevallen en ik wilde eigenlijk in het ziekenhuis bevallen en kreeg te horen dat ik waarschijnlijk toch het ziekenhuis niet ga halen ivm de snelle bevalling van de jongste! ja of er moet maandag zo'n slecht nieuws zijn dat ik zwangerschapssuiker zou hebben tja dan word ik over gedragen aan de gyne en word het als gewoon een zienhuis bevalling... ach ik wacht wel ffies af wat er morgen allemaal gezegd word, moet helaas wel wachten tot 16:30 pffff meestal heb ik s'morgens al controle en nu pas s'middags pffff verveel me ik ga denk ik maar met het eten beginnen weet he anders ook niet nou tot lees maar weer toedels
Zo.. Ik kom net van de paranormale beurs af (15 e lichter) en niet veel wijzer. Ik heb tarot gedaan, wat echt nergens op sloeg want ze vertelde meer n sprookjesachtig iets dan wat over mij of mn zusje ging. Zonde geld dus. Daarna gingen we handlezen. Dit hadden we vorig jaar bij dezelfde vrouw gedaan en ze haalde een hele hoop er uit wat ze vorig jaar ook vroeg zoals; is er reuma in de fam? Mijn karakter ed. Zo vaag maar deze vond ik dus echt wél goed! Ook bij mn zusje klopte alles behalve t feit dat zij dacht dat mn zusje haar werk niet leuk vond, dit kloptje dus echt niet. Maar al met al ben ik goed te spreken over handlezen nu! Ehm daarna naar zo'n helderziende want mn zusje had n foto mee van mn opa (kant van mn moeder) nou.. die kraamde echt onzin uit zeg.. verzin t maar en hij zei t! Ook ging het nog over hemel en hel, volgens hem bestond dit niet maar van mij part (dit zei ik) mag er echt wel 1 iemand in de hel verrotten. Hij doorvragen, pfffffffff. Hij zegt dat ik hem moet vergeven anders kan ik t nooit n plekje geven. Nou dikke l*l maar ik vergeef m nooit van mn leven niet en een plekje heeft t al, alleen hij mag lekker rotten in hel dat zei ik. Hoofdschuddend zegt ie dat ik er nog wel op terug kom later. Túúrlijk, wat jij wilt. Maar goed, al met al een leuke middag gehad met zusjelief. Sorry voor t wazige verhaal hoor maar moest t ff van me aftypen.. Sommige mensen denken altijd beter te weten.
PATROESKA hihi meid, was niks voor mij ik zou die mensen echt uit moeten lachen! alleen in bepaalde dingen denk ik wel... goh hoe kunnen ze dat nu weten... net zoaiets als met char! MANDY hihi je bent me een schatje jij! hihi KIOWA jajaja zo'n kong blijft heel! ik zal het je nog sterker vertellen; als je de juiste kong bij het juiste formaat hond koopt heb je er gewoon garantie op! Gaat ie stuk? krijg je een nieuwe! Ik heb voor biggens een rode maar L die hadden we al gekocht toen meneer nog pup was... nu hebben we de zwarte ook nog gekocht de allergrootste maat, dit zijn de sterkste die ju kunt hebben {zwart} mocht hij deze stuk krijgen.... heb je gewoon garantie! dus echt het kopen waard hoor! en er zijn zelfs recepten te vinen op internet! En er zijn zelfs spuitbussen met lekkers voor erin! kijk maar een op www.dierenwebshop.nl CLEO Heb je dan nu de placenta voor de uitgang liggen? {sorry ben blond} als dat zo is.... dan zul je waarschijnlijk idd een keizersnee krijgen en wel met 37 wkn denk ik he? want de bevalling mag dan niet spontaan beginnen, dat hebik op tv gezien... maaruhh klopt dit ook? sorry vraag het me af.. ben gewoon nieuwsgierig! FIENET pff mannen zien het anders als vrouwen hoor! poetsen.... zo verder hiero niet heel veel gedaan vandaag.... of toch wel begin het nu langzaam aan zwaar te vinden.... vooral me vingers doen pijn en de topjes van me vingers zijn af en toe gevoelloos maar moet morgen toch naar d evk dus eens kijken wat dieervan zegt! weet je wat pa sgek is; Ik hoop dat de vk morgen zegt dat het kindje is ingedaald óf dat het kindje in stuit ligt! ik bedoel.. lijkt me zo klote als het kindje nog niet is ingedaald! Gek he hihi