Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Bedankt voor de link Anniek :D :D
    Leuke spullen hebben ze daar zeg :D :D

Ik hoop ook voor je dat je kleine al ingedaald is ;)
    Ik hoop dat mijn kleintje ook ingedaald is. ( morgen de echo) zou ook balen als het niet zo zou zijn. Heb zoveel steken en weeeen gehad de afgelopen dagen. Zou wel willen dat die pijn niet voor niks was ;)

Gevoelloze vingertopjes.... klinkt als Carpaal tunnel syndroom ( door het vocht) Kun je het beste snachts van die skeeler handbeschermers dragen.
    Doe ik ook en helpt best goed :D
    Gaat niet helemaal weg maar het ergste is er dan af zeg maar.
    Erg sexy staat het niet in bed hihihi Maar daar gaat het natuurlijk niet om ;)

@Cleo: das schrikken meis. Ben ook heel benieuwd of je dan met 37 weken al keizersnede krijgt!
    Doe rustig aan !

Het huishouden. Ja, mijn mannetje is wat dat betreft ook heel lief hoor. Hij doet alles voor me in het huishouden. Moet het wel vragen ( hij zou het niet echt uit zichzelf doen. Ja, stofzuigen wel maar bijvoorbeeld afwassen of dweilen dat soort dingen weer niet. Dan moet ik echt vragen)
    Maar sommige dingen doet ie niet. Dat heeft ie nog nooit gedaan. En hij wilt het wel leren maar dan heb ik zoiets van: laat maar, doe ik zelf wel.
    Zoals de wc schoonmaken en de was doen. ( hij brengt wel de was naar boven of naar beneden ;) )
    Op zich is wc schoonmaken en de was doen zo gebeurd ;)
    Heb voor de wc van die doekjes in een pakkie waar je alles mee schoonmaakt. Dus hoef niet te lopen leuren met emmer enzo ;)

2. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    he anniek, ik moet morgen ook naar de vk.. hihi
    maar ik denk dat ik ff bel smorgens of ik het kan verplaatsen naar savonds.. Want ik moet een stuk fietsen en dat gaat echt nog amper. en ik krijg ook iedere keer kramp in mijn lies als ik wil fietsen.
    en savonds is mijn vriend er en heb ik de auto.. en aangezien ze ook vanalles over de bevalling uit gaan leggen is het wel handig als mijn vriend er ook bij is... hoop dat ik het kan verzetten...

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    BAR
    zou wel fijn zijn he... wel hanmdig als je vriendje er iets vanaf weet hihi

KIOWA
    pff jah echt vevrelend joh die gevoelloze topjes, ze zijn oko kei stijf en mega dik... me pols doet nu ook al zeer, maja ook me enkels zijn opgezet! ben benieuwd wat de vk morgen zegt hihi lijk net zo'n olifant hihi
    me moeder zegt ook dat ik een dikekr e kop gekregen heb :oops:

OM 20.00UUR DE VK PRAKTIJK OP SBS6!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihi Anniek, Zo te lezen is jouw moeder ook zo goed in complimentjes geven ( ahum) :p

Pff dat vocht vasthouden is idd niet leuk.
    Mijn vingers zijn ook helemaal stijf en dik ( van die worstjes ;) )

Weetje, heb het gevoel alsof de VK praktijk herhalingen zijn van een aantal jaren geleden. Sommige dingen komen me zo ontzettend bekend voor !
    Weet iemand dat of het herhalingen zijn?
    Vind de opvoedpolitie ook wel leuk om naar te kijken.
    Alvast zien wat we allemaal wel en niet moeten doen later bij het opvoeden ;)

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey wat een activiteit vandaag hiero!

Cleo: Schrikken meid, ik vraag me het zelfde af als de andere dames, dus hou je ons op de hoogte?

Mannen en het huishouden...hahaha als ik het zou vragen zou hij het allemaal wel doen. Maar ik ben nog behoorlijk fit dus ik stofzuig, was en doe de wc. Maar de wasmand met natte was tilt hij wel vaak voor me naar boven, dat is soms wat te zwaar namelijk. Hij wast altijd af (straks vaatwasser :D ) en laat het vaakst de hond uit.

Patroeschka: Tja de een is gewoon beter als de ander ;) Dingen komen uiteindelijk zoals ze komen, nietwaar? Al voorspellen ze het juist, je kan er niet veel aan veranderen.

Ik ben eeeecht blij dat de kleine meid helemaal is ingedaald. Maar ik moet zeggen dat neemt niet weg dat ik nog steed een ongigevoel heb, het houdt wat erger aan nu. Oefenweeën ofzo.....

Nou wij gaan nu lekker eten, pizza met tonijn mjummie

6. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ik heb trouwens weer een nieuwe foto in mijn album :)

wij hebben net al gegeten.. maar ik heb nog steeds trek.. zou wel een lekkere zak snoep lusten. :)

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mooie buik bar :thumup:

Ik heb al de hele dag zin in bolognaise chips! =P~
    helaas hebben we dat niet in huis :(
    Heb het besteld bij de AH en ze komen de boodschappen pas dinsdag brengen pffff

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    hihi ja dan moet je nog even wachten.. handig, bestellen en dat ze het zo komen brengen. ik moet alles zelf halen.. maar gelukkig is de c1000 maar iets van 80 meter lopen ofzo

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihi ja, dat scheelt dan als het zo lekker dichtbij is ;)

10. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    ja dat wel..
    hoewel ik het nu ver genoeg lopen vind :)
    ik ben blij als ik weer binnen ben.. haha

11. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    HAhahaha meiden toch. Ook ik zit erg dichtbij een super (de Boer). Maar het is zulk hondeweer dat de hond niet eens eruit wil....gelukkig hebben we nog tuc in huis.

12. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    haha jij wel...
    ik heb niet veel lekkers in huis.. tenminste, niet waar ik trek in heb :)

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha tja maar of ik zo zin heb in tuc is een tweede, zal wel zin in zoet krijgen :p Zit nu nog vol van de pizza gelukkig

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hihihihihi hier ook al iemand die overal zin in heeft pffff maar goed dat ik niet veel mag want anders was ik vandaag wel kiloooooos aangekomen

vandaag heb ik echt een lekker dagje gehad, mijn mannetje heeft zelfs eten gemaakt, ik verveelde me en wilde beginnen maar ik mocht weer lekker op de bank gaan hangen want hij deed dat wel ff :)
    ik heb alleen de was in de wasmachine gedaan en weer opgevouwen...
    heerlijk zo'n dagje

eej volgens mijn heeft iedereen morgen een afspraak bij de VK of niet hihihihi ben benieuwd of er nieuws is als iedereen terug komt
    denk haast wel dat het hummeltje bij iedereen is ingedaald

pffff werd net ineens heel zenuwachtig heel gek joh
    vond het allemaal zo ineens dichtbij komen en heb nog steeds het idee dat hij ook nog wel eerder komt, de hond zit als een malloot te piepen hier heb wel wat raar gevoel in mijn rug, maar voor de rest geen rare fratsen die kunnen wijzen op een bevalling vandaag hihihihiih

nou ik ga weer ff darten kijken ik lees tussendoor jullie berichtjes wel
    tot zo maar weer toedels

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeieavond dames!

Wat een hoop getypt vandaag! Gezellig!

En inderdaad, volgens mij is morgen de nationale vk-dag voor de maart mama's want ik moet ook morgenvroeg! Haha! Wel toevallig allemaal!

Hier wel rustig, heb helemaal niks gedaan vandaag, maar toch veel last gehad van harde buiken en soms erg pijnlijk! Morgen maar eens vragen of het er allemaal bij hoort, ben bang van wel helaas, maar ja als het zo nog 4 weken door moet gaan is het ook geen pretje!

@ Cleo -> schrikken meid zeg! Dan ben ik eens benieuwd hoe het verder afloopt... Wanneer weet je meer? Hou ons maar lekker op de hoogte!

Verder heb ik een hoop gelezen maar eigenlijk heel weinig onthouden... Dus excuses dames als ik iets belangrijks ben vergeten!

Ik kruip weer lekker onder de wol! Fijne en rustige avond!

Gr. Miranda

16. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ha allemaal,

Ik heb nog geen idee of het een ks gaat worden. De gyn gaf aan dat ik er rekening mee moest houden dat het een ks zou worden. Ik ben nu bij de gyn onder controle. Waarschijnlijk zullen ze kijken hoe het de komende tijd gaat. Volgende week moet ik op controle komen. Waarschijnlijk als ik vaker bloedingen ga krijgen zullen ze een ks doen, anders misschien wel een gewone bevalling aandurven. De placenta ligt niet voor de uitgang, maar er tegen aan. Zelf heb ik gelezen dat een lage placenta problemen kan geven bij het indalen. Het enige dat ik kan doen is afwachten en me heel rustig houden.

Het gaat nu allemaal heel snel he? Ben beniewd wie er straks als eerste bevalt! Nu nog lekker even genieten van het bewegen in de buik! Ik geniet er nog erg van al kijk ik er ook wel erg naar uit dat ik straks het kindje in mijn armen kan houden. Ben zo benieuwd of het een jongetje of meisje is! Ik was zaterdag even in de verleiding om in het ziekenhuis te vragen om daar naar te kijken toen er nog een echo gemaakt werd, maar mijn man en ik hebben besloten dat wij het nog niet willen weten.

Liefs

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemorgen dames!

Hier is alweer es iemand die veeeeel te vroeg wakker is en al zeker 2 uur door het huis aan het spoken is... :( Wat kunnen sommige nachten toch vermoeiend zijn...

Hier op het forum is verder nog weinig leven te bekennen, volgens mij liggen jullie allemaal nog onder de wol! Haha, ik geef jullie geen ongelijk!

18. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    zoo minimuisje, jij bent dan ook al weer lang op zeg..
    Ik ben net mijn bed uit, mar alleen omdat het moest. haha. Moet de vk bellen om half 9 voor mijn afspraak. Mijn vriend moest om 8 uur weg naar zijn werk dus ik ben er gelijk maar uit gegaan. Maar ik had nog graag even blijven liggen..
    Ik hoop dat ik de afspraak kan verzetten naar een andere keer savonds deze week..
    kan over 10 minuutjes bellen :D
    en anders moet ik toch gaan proberen al fietsend er te komen in de stortregen.

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    En Bar is het gelukt om de afspraak om te zetten?

Ik hoef pas om 10:20 uur bij de vk te zijn, maar hier is het gelukkig droog... (niet dat het veel uitmaakt, ik ga toch met de auto hihi)

20. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    @$$&$%^*%^&(%^&)#%*@&$@

nee ze zaten helemaal vol.. Mijn afspraakis om half 11
    maar ik baal echt onwijs omdat ik moet fietsen. En dat gaat voor geen ene meter meer..
    Ja volgende week kon ik maar dat mocht niet van haar omdat ik 35 weken ben..
    en er gaat ook geen bus naartoe of vlakbij..
    he bah.. moet ik toch maar fietsen..

Deel Deze Pagina