Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Smoggens!

Balen Bar! sterkte met fietsen.

Ik moet woensdag naar de vk.
    OOOOOOH woensdag is ook mijn laatste werkdag :D

Heb gisteravond trouwens best wat harde buiken gehad, niet pijnlijk gelukkig.

Ik vroeg me gisteren opeens af: Als je weeën hebt, ligt de beeb dan ook stil og beweegt die dan gewoon door zoals altijd (misschien wat rustiger)?

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Bar -> balen hoor! Succes meid!

@ Sweetpee -> ik heb geen flauw idee of de beeb dan rustig is tijdens weeen ja of nee... misschien weet iemand anders een antwoord en ik kan het natuurlijk over een uurtje vragen aan mijn vk!

Zojuist heb ik nieuwe buikfoto gemaakt! :) Eindelijk weer es! Hihi! Dus die ga ik nu plaatsen in mijn albummmmm!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Foto's staan erin... als ik zelf zo bekijk heb ik echt een bescheiden buikje zeg... Ik vind het al heel wat voor mijn doen maar als ik ga vergelijken met jullie stel ik niks voor...

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Minimuisje: idd bescheiden buikje ;)
    Maar wel mooi :thumup:

Vanacht vreselijke krampen gehad zeg. echt niet meer normaal.
    Onderin mijn buik en rug en bij mijn heupen, dat laatste vond ik wel raar hoor.
    Ook hele tijd gevoel alsof ik moest poepen maar als ik dan ging zitten dan kwam er niks.
    Voelde me echt beroerd erdoor pfffff

Vandaag gaat het wel weer. Af en toe beetje kramperig maar niet zo erg als vanacht gelukkig :)

Ik moet vrijdag naar de verloskundige.
    Vandaag naar de gyneacoloog voor de tweede groei-echo.
    Ben benieuwd hoe het met de kleine is ;) :D

Spreek jullie vandaag nog wel ;)

5. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    goede morgen dames...

@cleo go dat word nog een spannende tijd voor je dan, nou hopen maar dat alles mee gaat vallen en dat het alsnog een normale bevalling gaat worden...

@minimuis wat ben jij lekker aan het spoken zo op de vroege morgen ;)
    iri is dat he als je de slaap niet meer kan vatten?

@bar das balen joh dat je het niet meer kon verschuiven! en nu op de fiets? ahhh erm kind.
    heb je geen lieve buurvrouw die even met je mee kan rijden? of een lieve moeder of schoonmoeder of iets dergelijks? ze snappen het heus wel hoor

@sweetpee ik zou niet weten of de beeb at rustiger is, maar volgens mij wel iet of wat
    ik denk dat hij/zij zich toch ook wel een beetje mentaal moet voorbereiden op zijn komst in de grote wereld...

en vervelend he die harde buiken pfff kan er over mee praten blehhh
    ik kan vandaag niet eens recht lopen van de harde buiken en dan heb ik alleen de kids na school gebracht en de hond even uitgelaten ( korte route )
    ben benieuwd wat deze dag zal brengen...

nou verder hier vermoeid de nacht door gekomen ik heb de hele tijd last van opvliegers pffff en dan niet van doe kleintjes nee dan drijf ik gewoon helemaal weg uit mijn pyama is gewoon niet leuk meer... het zal er wel allemaal bij horen denk ik.

ff een vraagje he hebben jullie ook wel eens het gevoel dat die kleine tegen de uitgang van je poepert aan ligt? ik heb me toch een raar gevoel daar van achteren! lijkt net alsof hij vanachter eruit wil komen hihihihihi
    het is niet zo dat mijn boodschap in de weg ligt want die is al verdwenen dus daar ligt het niet aan... heel vreemd gevoel is het in ieder geval...
    en verder heb ik ook een beetje last/druk in mijn onderbuik...

nou ik ga weer ff verder lezen ik hoor en lees jullie straks wel weer
    toedels

6. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    @kiowa jij had krampen in je buik he heb je wel is opgemeten of er regelmaat in zat? of dat die krampen toch heel ff weg trokken? want zo begonnen bij mij toen bij mijn jongste dochter de weeen/bevalling
    het idee dat je moest poepen en dan gaan zitten en dan niks willen komen...
    wil je niet bang maken hoor, maar zo was het toen wel bij mij toevallig van de week allemaal terug gelezen in het dagboekje...
    toch ff in de gaten houden het kan een voorbode zijn...

@minimuis mooi beschaafd buikje hoor netjes!

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Mandy -> ik heb wel af en toe het gevoel dat de kleine tegen de "achteruitgang" aan ligt/schopt... Maar niet continu ofzo, meer van die schopjes... Voelt in ieder geval heel wazig!

@ Kiowa -> vervelend van de krampen! Gelukkig is het iets minder nu! Maar ja toch goed in de gaten houden hoor... Sterkte ermee en succes vanmiddag met je 2e groei-echo!

P.s. nog een fotootje geplaats van onze geboortepresentjes... Tenminste die wat we besteld hebben... :D

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    @Mandytjuh, dat is juist het probleem.. er is niemand emt een auto. Mijn moeder heeft geen auto en mijn vader is aan het werk. Mijn vriend is ook aan het werk. Mijn schoonouders wonen te ver weg en die zijn ook aan het werk..
    en de buurvrouw die is niet thuis vandaag. daar had ik het voor het weekend al aan gevraagd..
    dus balen, maar moet toch gaan fietsen zo..
    Maar het is nu gelukkig wel droog, dus dat scheelt wel..
    Maar wel jammer.. want anders had mijn vriend ook nog mee gekunt. Ze gaat wat dingen over de bevalling vertellen.. Maar ja, dan moet ik alles maar onthouden en vanavond hier vertellen als hij weer thuis is :D
    ben benieuwd of ik nog ben aangekomen.. hihi
    ik moet over een kwartiertje weg :)

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    leuk zeg minimuisje!
    Geef je dat aan iedereen die langs komt op kraamvisite?

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Bar -> jaa! Iedereen die op kraamvisite komt krijgt zo'n presentje mee... We doen er dan ook een klein fotootje aan vast maken! Tenminste dat is de bedoeling! dus hopen dat we dan snel een leuk fotootje hebben van onze kleine man en die gelijk ook laten afdrukken op pasfotoformaat!

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    wat leuk sweepee dat presentje...
    ik zal vanmiddag mijn presentje erop zetten en een voorbeeld van het geboorte kaartje, ik zat eerst te twijfelen of ik die nu wel zou plaatsen, maar ach maakt eigenlijk ook niet veel uit toch?
    alleen de aamdie komen jullie nog niet te weten hoor hihihihhihihi die plak ik wel ff af bij het presentje ;)

pffff die druk word groter in mijn buik, snap niet wat dat nou weer te betekenen heeft...

weet je wat mij heel erg bezig houd?
    nou bij die 2 dames hebben ze de vliezen moeten breken dus weet niet hoe het is als die nu bijvoorbeeld zouden breken
    dus zit ik me af te vragen hoe dat nou eigenlijk gaat en hoe dat verloopt?
    zouden dan gelijk de weeen beginnen? of kan je nog doorlopen zeg maar ( mits normale kleur vruchtwater) allemaal van dat soort dingetjes vraag ik me af.
    ik merk dat ik er de laatste dagen erg veel mee bezig ben en het klinkt heel raar, maar soms benauwd het me en zie ik er echt tegen op terwijl ik al 2 dames op de wereld heb gezet en nooit niks te kort gekomen zijn snap je t een beetje?

12. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    @bar ja dat is balen dan als er niks te regelen valt, dan wens ik je veel succes op de fiets en zal voor je duimen dat je niet al te veel bent aangekomen ;)
    tot staks dan...

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    owwww, dus het is een foto-standaard?
    Hihihi brak m'n hersens er al over wat het moest zijn hihihihi
    Zat net te twijfelen of het wel heel blond overkwam om te vragen wat het was hihihihi

Maarre, presentjes? Hoord dat? Helemaal niet over nagedacht eigenlijk. Wist niet dat het moest. Dacht dat het presentje de beschuit met muisjes was hihihihi.

@Mandy: ja, het ebde soms wel weg. Maar er zat geen regelmaat in.
    Meeste tijd waren de krampen er gewoon.
    Zal het in ieder geval in de gaten houden.
    Als het weer zo erg word dan bel ik wel de verloskundige,. Zat er vanacht ook aan te twijfelen om dr te bellen. Dacht echt: als het zo door blijft gaan dan kan ik het echt niet meer houden hoor!
    Maar gelukkig toen viel ik in slaap ;)

Dat gevoel dat de kleine tegen je poeperd ligt ofzo, ja, ken ik. Vind het nogal pijn doen moet ik zeggen. Niet fijn in ieder geval.

Ow, meis. Snap je helemaal dat het je soms benauwd. Het komt ook allemaal zo dichtbij nu he :(
    Ik heb het meestal savonds als ik in bed lig. Dan slaat de angst me echt om het hart. Angst of ik het allemaal wel ga redden met die kleine, en of ik wel een goede mama zal zijn. PFfff.
    Hoord er allemaal bij denk ik maar ;)

Vanacht helemaal met die krampen. Had echt heel even paniek van: nee, niet nu! Ben er nog helemaal niet klaar voor :confused:
    Hhihihihi

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @bar: veel sterkte op de fiets!
    Zal voor je duimen dat het droog is als je weg moet en terug komt ;)

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Kiowa -> is niet verplicht ofzo voor een geboortepresentje te geven hoor! ;) Ik ken genoeg mensen die dat helemaal niet doen en het inderdaad gewoon houden bij beschuit met muisjes!

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow, gelukkig hihihihi.
    Was al zo blij dat we alles klaar hadden en geregeld enzo ;)

17. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    kiowa.. die presentjes heb ik toevallig nu wel gedaan omdat ik me zat te vervelen op dat moment hihihi bij die andere 2 heb ik het ook niet gedaan hoor...
    beschuit met muisjes is al meer dan voldoende.

jij moest straks toch ook na de gyne voor een groei echo? vraag het anders ff aan haar of het iets geweest kan zijn? anders moet je weer wachten tot vrijdag.. een nee heb je en een ja kan je krijgen toch?

en die angste pfff als ik er al aan denk dan kan ik nu wel straal gaan janken stom is dat he
    ben vandaag zo'n emo mens pfff
    beloofd niet veel goed denk ik.

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen dames,

ik kom net mijn bedje uit, heerlijk genieten van m'n eerste dag verlof!

Jullie hebben weer flink wat getypt in het weekend, heb het wel allemaal gelezen, maar weet nu al niet meer wat er stond... :oops:

Iedereen die vandaag naar de VK moet of naar het ziekenhuis voor een echo: succes, hopen dat de beebjes allemaal goed liggen. Ik hoef pas volgende week dinsdag weer op controle.

Nou ga me even aankleden en dan lekker wat rommelen hier.

Tot straks

Groetjes Carla

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ook ik had vannacht (en nu nog een beetje) een constant ongie gevoel. Pfff echt niet lekker geslapen! Maar ehm.. heeft dit dan niet met t indalen te maken? Wilde vandaag de gordijnen doen maar zoals ik me nu voel wordt dat dus niks.

20. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    goede morgen carla...

@patroeschka het kan met indalen te maken hebben dat wel, maar als je beeb al in is gedaald ja dan weet ik niet precies wat het dan wel zou kunnen zijn ik denk dan goeie oefen weeen?
    ze zeggen als je onder de douche gaat op dat moment en ze trekken weer weg dan zijn het geen echte weeen, maar worden ze alleen maar heviger vooral daarna weer dan zal ik te tijd maar is in de gaten gaan houden...
    maar eerlijk gezegd zie ik me niet iedere nacht als ik daar last van heb ff onder de douche springen om te checken hihihihih denk eigenlijk wel dat je gelijk merkt of het vals alarm is of niet...

Deel Deze Pagina