Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Hallo dames,hier een kort berichtje van mij.
    Ik heb niet bijgelezen,en zal hier ook nog weinig te vinden zijn (geen internet meer).

Zoals sommigen misschien wel mee hebben gekregen wou onze dochter bij 31 weken zwangerschap al naar buiten toe,dat was even schrikken.Na veel weeënremmers en andere rotzooi heeft ze besloten toch nog even op zich te laten wachten.
    Na meer dan twee weken in een grijze ziekenhuiskamer ben ik dan eindelijk thuis,want zo'n kamertje wordt je wel zat!
    Nu ben ik af en toe 's nachts weer een begin aan het maken met weeën,maar het zet gelukkig niet door.Ze gaan het niet meer remmen in dat geval.
    Gelukkig is onze kleine al ruim 5 pond geschat,en is het veilig mocht ze nu toch naar buiten komen.
    In dat geval ben ik geen maart-mama meer,maar toch ;)

Nu meiden,ik wens jullie allen nog een fijne laatste paar weekjes toe,ik hoop dat iedereen aankomende maart een prachtig lief gezond kindje(s) mag verwelkomen!

Groezeltjes...ons :D

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    He Timtiris,

Ik wens jou toch ook nog een goede zwangerschap toe! en dat de kleine nog maar lekker even mag blijven zitten!
    Veel liefs,

Esther

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hee dames hier weer even een berichtje van ons. Hier niet veel verandering. Ik ben begonnen aan mijn laatste weekje werken. De eerste dag zit er over een uurtje weer op. Verder nog steeds last van veel vocht, maar verder gaat het wel. Ik slaap inderdaad ook met skeelerpolsbeschermers, helpt me een beetje de nacht door. Mijn benen en voeten zijn inmiddels ook erg opgezwollen, maar ja. Even kijken wat de vk zegt. Zal wel vrij weinig aan te doen zijn.
    Ik heb alles inmiddels gelezen, maar ik weet niet meer op wie/wat te reageren (hier is de dementie ook optimaal haha). Iedereen die een knuffel nodig heeft hierbij een digitale knuffel van ons. Iedereen die naar de vk/gyn moet veel succes/plezier, wij moeten woensdagochtend weer (ben benieuwd).
    Ga weer even aan het werk :D

groetjes van ons

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Timiris -> was inderdaad wel schrikken hoor toen we bericht kregen dat jij al 2 weken in het ziekenhuis had gelegen! Gelukkig ben je nu al verder en is het niet meer zo erg als de weeen toch doorzetten! Hopelijk mag je nog even genieten van je zwangerschap! Sterkte in ieder geval en hou ons op de hoogte!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dus... Net bij de vk geweest en mn bloeddruk is te hoog, mag weinig tot niks meer doen wil ik thuisbevallen. Dacht ik t niet :( .. Ook heeft ze een inwendig onderzoek gedaan omdat ik dacht dat ik geïrriteerde darmen had en vannacht die menstruatiepijn. En wat blijkt :confused: Ik heb al 1 cm ontsluiting! Ja, zegt ze "t kán dus zijn dat ie morgen of overmorgen komt". Maar ik zei "dat zegt toch niet altijd alles", nee dat was waar, maar we moesten er wel rekening mee gaan houden. Manlief kreeg al de bibbers en moest ik wel weer om lachen. Voor de statjes wéér n kilo erbij!

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ooooo gaaf patroeska!
    joepie! ik kom anders wel ruilen! olé
    maja kan niet he... jij denk t dat ik als eerste beval
    dus dichthoduen die handel! hihi joepie!

ik hebook van die menstruatie pijnen misschien moet ik het de volgende keer toch eens aafgeven... heb ik vandaag heelmaal niet gezegd hihi
    ach moet maandag toch weer

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Patroeschka -> ik vind het ook heel spannend hoor! Ik wil ook wel met je ruilen! Spannend, spannend, spannend!

De dagen vind ik echt voorbij kruipen en ik krijg steeds meer de kriebeltjes! Zou liever vandaag dan morgen nog willen bevallen en lekker gaan genieten van ons mannetje! :)

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    @timiris: heel veel sterkte nog met de laatste loodjes.

@patroeschka: spannend hoor, het begin is gemaakt!

9. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Zo en er weer een dag opzitten nog 2 dagen en dan met verlof. Heerlijk ik heb er ook ontzettend veel zin in. En ik ben er ook echt aan toe. Lekker mijn eigen gang gaan, als ik s'morgens lekker op bed wil liggen dan kan ik dat lekker doen.

Volgende week donderdag trouwen en dan heet ik Fennita Kikkert-Donker. Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Mijn broertje gaat ons de ringen geven. Erg leuk allemaal. 8)

Maar volgens mij heb ik dan echt zo'n luie vent, hij zal helemaal al niks uit zichzelf doen. En hij zegt vorige week tegen mij "wat krijg ik het straks druk als jij net bevallen bent" Dus ik zeg zo waarmee dan?
    "nou dan moet ik als kraamheer optreden dus beschuit maken en koffie zetten en nog veel meer"
    "dan heb jij het maar makkelijk" zei hij ook nog ff tot overmaat van ramp! :confused: Ik zeg zo ik het makkelijk wat heb ik die maanden ervoor moeten doorstaan dan? Niet dat ik het erg vind hoor zwanger zijn ik ga het wel missen mijn buik straks.
    Maar ja daar deed hij erg weinig op.
    Maar goed als het werkelijk zo gaat dan krijgt hij mijn moeder heel erg boos. :(

Maar ach ik zal niet klagen hij wou niet trouwen maar omdat ik het wil doet hij het wel ff. Dus dat is wel weer lief. Maar soms...... ;) :rolleyes:

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Patroeschka: spannend meis :D :D Hou ons op de hoogte he!?

@Timiris: fijn om weer wat van jullie te lezen :D
    Ook fijn om te lezen dat alles goed gaat :)

Nou, ik ben dus naar de gyneacoloog geweest voor de 2de groei echo.
    Moet zeggen dat het allemaal wat snel is gegaan en niet helemaal zoals ik wilde.

Ik mag niet meer in het kraamhotel bevallen maar MOET in het ziekenhuis. Ook moet ik nu in het ziekenhuis voor controle vanaf nu :(

Met de kleine was alles goed zo te zien. Hij had al veel vetjes gekweekt zij de gyn ;)
    Maar de kleine was te druk om te kunnen berekenen hoe zwaar en groot ie was.
    Maar hij loopt wel een week voor. Dus ben nu volgens hun 35 weken en 2 dagen.
    Maar goed, het vruchtwater is nog steeds veels te veel !
    En nu gaan ze andere tests doen,.... ?
    Geen tijd gehad om te vragen wat voor tests want ik moest nu meteen naar de poli zodat ik nog op tijd was om een afspraak te maken en hij zou bellen zodat ze er nog zouden zijn als ik er aan kwam ( was bijna 5 uur) want ik moest persee deze week nog komen! :(

Van die pijn van afgelopen nacht heb ik nog wel kunnen vragen. En dat waren voorweeen of oefenweeen dat weet ik even niet meer.
    Was wel heel vroeg maar dat kwam dus door dat vele vruchtwater.

De kleine was niet ingedaald maar dat was ook eigenlijk onmogelijk zei hij doordat ik zoveel vruchtwater had.

Maar goed, alles ging zo snel enzo. Echo en ff vragen beantwoorden en hij snel telefoneren zodat ik deze week nog afspraak had en wij werden snel de deur uitgeduwd zodat we nog op tijd waren daar.
    Deed mijn jas aan en hij was al weg.
    Moet zeggen dat ik nogal verbijsterd achterbleef samen met mijn man.
    Krijg opeens heel veel info en eigenlijk niks en allemaal snel snel snel.
    Pfffff. echt niet leuk :(

Wel geluk dat we dus vrijdag al een afspraak hebben dus voor het weekend weten we in ieder geval wat meer dan dat we nu doen.

Dus nu niet meer naar de verloskundige maar naar het ziekenhuis voor controle.
    Al die 8 maanden voor niks kennis gemaakt met de verloskundigen enzo.
    Weg zekerheid. Nu moet ik bevallen in een totaal vreemde omgeving met totaal vreemde artsen enzo. Zucht, ik vind dit NIET leuk :( :cry:

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    he kiowa das nog eens vervelend gegaan!
    bahbah! ik kan je teleurstelling begrijpen!

Ik moet eerlijk zeggen, ik vergeet ook altijd de helft hoor maar dat komt door mezelf....

meid maar die artsen zijn heel goed hoor... beter een geode arts die je helpt en een goede bevalling met een gezond kindje, dan alles risico's nemen en de vk bij je hebben...

kop op meis, vrijdag is er meer tijd

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Goh Kiowa, wat een domper voor je zeg! :(

Timiris, wat fijn om weer eens wat van je te horen, heftige tijd heb je gehad. Sterkte met de laatste loodjes ;)

Patroeschka :confused: wat een nieuws zeg! Spannennnnd

Ik heb ook al een ruime week die ongikramp, gisteren de hele avond ongeveer harde buiken, maar geen pijn. Vandaag ook weer...mmmh zal het ook eens voorleggen aan de vk woensdag.

Nog twee daagjes werken en ik ben lekker met verlof :whistle:

Maarre wat hebben we een zooi in huis op het moment zeg, pfff. De keuken is geleverd, maarja moet nog gemonteerd. Overal staat apperatuur en kastjes. Morgen staat de onderkant als het goed is gelukkig al.

JAmmer dat niemand weet of de beeb stil ligt tijdens weeën.

Oh ook ff iets minder smakelijks, ik heb dat ik sinds vanochtend watafscheiding erbij heb waar je draden van kan trekken (ieuw)....Weet niet wat ik daarvan moet denken het is al weken mega dun.... :(:

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

@ kiowa, das wel vervelend, maar als het maar goed is voor de baby. wel jammer, kraamhotel lijkt me wel leuker dan zh.

@patroeschka, nee, das wel erg ver fietsen om er eentje naar school te brengen. en spannend zeg, hou ons op de hoogte? (en niet stiekem overstappen naar het feb forem gebeuren hè! :D)

@sweetpee, nu maar hopen dat het bij jou nog niets is, anders kan je straks bevallen met een gesloopte keuken... :(
    en dat draden trekken heb ik voor je opgezocht: gefeliciteerd, je bent in je vruchtbare periode! :) :)

groetjes, lidwina

14. Niet meer actief

zo.. zijn er stiekem een paar aan het bevallen gegaan of niet hie?

We gaan nu wel ineens rap hè!

Ik hou niet zo heel erg meer bij wat er allemaal hier gebeurt, want jullie hebben elkaar zoveel te vertellen.. pff.. haha

Korte update van mij in ieder geval

Alles gaat goed, de kleine draait nog lekker, maar zit nu wel vaker met haar koppie onder! Ik hoop toch niet zoveel langer te lopen hoor, ik heb het wel gehad!

Maar verder alles ok..

Ik heb weer een foto in mijn album staan!

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    eej dames...

hier ben ik ook weer ffies
    nou ik ben bij de VK geweest en als eerst hadden we besproken wat er nou met die groei echo werd gedaan en zo nou daaruit blijkt gewoon dat ik een groot kindje krijg en hij heeft het gewoon veel te goed hier in mijn buik...
    als 2e mijn bloed onderzoek voor zwangerschapssuiker nou die was perfect 4,9 niks aan de hand dus..
    toen kreeg ik controle van buik en beeb en dat was ook allemaal goed
    toen bloeddruk meten en tja hoor daar gingen we weer
    te hoor 148/96 dus VK in paniek en gelijk het ziekenhuis gebeld kon gelijk komen... dus weer rondje ziekenhuis gemaakt...
    door alle comotie vergeten te kijken of ik inmiddels ontsluiting had en ook geen afspraak gemaakt voor volgende week hihihihi
    inmiddels ziekenhuis beland en alles aangekoppeld bloedgeprikt en urine ingeleverd, maar alles was ok en mocht weer gewoon naar huis...
    waar het aan ligt? schiet mij maar lek dat weten ze zelf ook niet!
    rustig aan doen zei ze nou ik doe al niks meer pfffff
    maar goed dat was mijn verhaal dus weer...

ik zag dat patroeschka ook al ontsluiting heeft? ik ben jaloers op je meid hihihihihiihi
    succes en hou ons op de hoogte...
    verder heb ik er eerlijk gezegd ff vluchtig overheen gelezen sorry zal straks ff verder lezen

tot strkas maar weer toedels

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wat is er weer een hoop gekletst :)

Ten eerste Timiris; wat leuk weer wat van je te horen, maar wat vervelend dat je in het zh beland bent zeg :cry: Ik hoop voor jullie dat de kleine nog even blijft zitten en wens je vast heel veel succes met de bevalling. Hopelijk ben je snel alles vergeten als je dat kleine hummeltje vast houd ;)

@Mandytjuh; wat eeen toestand zeg :confused: Wel goed dat ze alles in de gaten houden natuurlijk maar misschien heb jij gewoon een wat hogere bloedruk....als met de beeb maar alles goed blijft gaan he ;)

@Gupsie, ik heb het ook gehad! Maar tegelijkertijd moet ik nog van alles, haha :)

@Sweetpee, ik heb ook veel harde buiken, soms gaat het de hele avond door...... spannend he :p
    Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan met het plaatsen van de keuken. Zie je het al voor je dat je daar straks het flesje voor je beeb klaarmaakt, en straks het fruithapje, enz........
    O en die afscheiding zal er wel bij horen joh, anders ff aan de vk vragen. Ik heb ook meer afscheiding als normaal hoor, soms voel ik het er gewoon uitstromen :pale: Ja de inlegkruisjes fabrikanten doen goede zaken in deze tijden :)

@Kiowa, he wat vind ik dat nu jammer dat het zo tegen zit voor je :( Je hebt het al zo makkelijk, word je droombevalling je ook nog door de neus geboord, GATVER! Maar inderdaad, het zal wel het veiligste zijn voor jou en je kindje en als alles goed gaat ben je ook zo weer thuis. Kop op hoor!

@Fenniet, lekker bijna verlof en dan nog trouwen ook. Alvast heel veel plezier gewenst!

@Patroeschka, WAUW al ontsluiting, dat wil ik ook, :) :)
    Nu moet je wel dagelijks en het liefst ieder uur even een berichtje achter laten hier anders dan denken we dat je al bezig bent :)

Ik vind het zoooooooo spannend dat de eerste babies hier binnenkort al geboren zullen gaan worden......

PFOEEEEEEEE.......

Met mij alles verder goed. Uiteraard weer VEEL te VEEL gedaan, dus ben helemaal brak. Het probleem is dat ik voor het eerst sinds een jaar weer energie krijg. Ik was nog aan het herstellen van pfeiffer toen ik zwanger werd en ben de hele zwangerschap doodop geweest. En nu heb ik dus af en toe echt energie en dan wil ik dus ook van alles maar mijn lijf werkt totaal niet mee :(
    Gisteren naar Ikea geweest en nog een klein rondje woonboulevard, echt maar een paar winkels en nu heb ik me een pijn in mijn bekken/rug/banden :(

Maar goed, we zijn wel goed geslaagd. We hebben een nieuwe wand kast en JA ook een LCD tv, haha, zoals ik had voorspeld :) Op de kast moeten we nog 8 weken wachten alleen. Wel grappig. Hebben de kast gekocht zonder beeb, maar krijgen hem pas als de beeb er al is....... :D

Dat soort dingen denk ik steeds. Zei ook tegen mijn man gisteren van; Ik kan niet mee de kast ophalen straks want dan moet de achterbank plat en dan kan de MC niet mee, dus moet ik thuisblijven bij de baby......
    Zucht..........ik wil mijn kindje.......

O ik las nog van iemand dat die ging doorgeven te stoppen met haar baan.....ben alleen ff kwijt wie dat was :oops:
    Ben benieuwd hoe dat gegaan is? En kan me je gevoel wel voostellen, maar jij kan er toch niks aan doen dat je niet meer kon werken? Soms gaan die dingen zo en straks is iedereen dat gewoon weer vergeten. Wij vrouwen moeten eens ophouden met ons altijd maar druk te maken over wat anderen misschien denken ;)

Maar hoe dan ook, het was vast spannend om het te vertellen. Ik moet straks ook, maar ik wacht nog even tot na de bevalling ;)

17. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    goede morgen...

@lilly fijn dat jullie geslaagd zijn voor de kast en natuurlijk die LCD tv hihihihiihi
    en idd een rare gewaarwording he dat de kast pas komt als de kleine er al is... de tijd vliegt voorbij.

wat betreft mijn bloeddruk ik heb normaal gesproken een lage bloeddruk zo rond de 112/70 en gister dus in ene 148/96 dus tja daar schrokken ze al van vooral omdat ik daar iedere week op gecontroleerd word...

@tamiris fijn dat je weer thuis bent een heel rustig aan doen he meid want dat kleintje van jou die moet nog ff blijven zitten!
    dikke knuf van mij...

@kiowa jammer dat je niet meer in het kraamhotel mag bevallen dat is een tegenvaller zeg...
    maar goed je bent nu in goede handen wel jammer dat je niet meer via je VK kan bevallen en die vreemde gezichten ach meissie ik denk dat als het zover is dat je niet eens beseft dat je iemand anders naast je heb staan...
    veel succes meid

@patroeschka en en en hoe ben jij de nacht doorgekomen?
    ja ik word helemaal nieuwsgierig hoor
    pffff ik zei gister nog tegen een vriendin van me; ik ben echt jaloers op der ik loop de sukkelen en moet rustig aan doen anders krijg ik ontsluiting en zij heeft ongi krampen en dacht aan gevoelige darmen en heeft al ontsluiting `zucht`

nou ff iets over mezelf hoe ik de nacht doorgekomen ben... ben veel heel veel wakker geweest door harde buiken, maar ik was zo moe dat ik steeds in slaap viel zonder op de klok te kijken, dom dom dom... maar ik werd er wel steeds wakker van dus dat zegt ook wel, alleen deden die harde buiken nu niet echt veel pijn!
    verder heb ik nog wel een ongi gevoel, maar dat hebben volgens mij de meeste dames dat momenteel

nou ik lees jullie wel weer
    groetjes mij..

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goedemorgen dames!

Nouja, geen goede hier pffff. Als er maar een ding tegenvalt komt de rest ook ;)
    Wet van Darwin of niet? :p

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen.
    Kom ik beneden. Een teringzooi natuurlijk. Heel de afwas staat er nog. Dus ik de kraan aan. Geen warm water :c:
    Ik helemaal naar zolder klauteren. Doet de verwarming het niet. Geeft niks meer. Storingsknop indrukken stekker eruit en erin.: niks!
    Ik naar beneden, bellen. Vent van de verwarming aan de foon. Weer naar boven pffffff. Nee! Hij doet het echt niet!
    Nou, dan komen we langs vandaag.

Zucht en daar zit ik dan in een mega chaos! Afwas moet gedaan worden, de vloer is een rampgebied door dat natte weer van gisteren en honden die in modder lopen en liggen grrrrrrrr.
    En dat is niet zo erg maar vandaag komt er iemand van de kraamzorg :confused:
    Heb ik weer !
    DIe zal wel denken :oops:

Zucht

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemorgen!

Wat kan slapen toch vermoeiend zijn! :(
    Werd zovaak wakker van mijn eigen gedraai en harde buiken gewoon verschrikkelijk....! Heb van 2 tot 4 ook nog wakker gelegen... Pfff... Vind het gewoon vermoeiend worden! Mijn moeder zei zojuist al aan de telefoon: nou als het zo doorgaat duurt het niet meer lang, je lichaam word onbewust onrustig als de bevalling eraan komt. Nou ik gelijk met mijn antwoord erbovenop: prima, laat maar beginnen hahaha! Maar ja kan ook weer een periode zijn, is niet de eerste keer dat ik een paar dagen zo slecht slaap! We zullen zien...

@ Kiowa -> inderdaad een goeie morgen als meteen vanalles tegenzit!

@ Patroeschka -> melden meid! Hihi! Vooral de mensen die veel te vaak op dit forum zitten, zoals ik, zijn nu al heel nieuwsgierig! Hihi!

@ Mandy -> ik heb toen een keer bij de vk gehoord dat als je bloeddruk stijgt dat ook een teken kan zijn dat de bevalling niet lang op zich laat wachten.... Ik hoop het natuurlijk voor je! ;) Maar ja helaas hoor je zoveel en de helft zijn fabeltjes...

Gr. Miranda

20. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Goede morgen!

Yes ben 36 weken, nog hoogstens 3 weekjes en dan word ik ingeleid :confused: spannend......

Nou Kiowa jou zit het ook niet mee he de laatste dagen ;) Hoop voor je dat die man van de verwarming snel komt, anders zit je daar ook maar de hele tijd op te wachten! Verder heb ik de rest nog niet echt intensief gelezen maar dat zal ik zo eventjes gaan doen.

Mandytjuh: vaag hoor die hoge bloeddruk als je eigenlijk al helemaal niets mag doen :( maar ja nu dan alleen maar liggen en niets doen hahaha dat gaat natuurlijk ook niet met de kids.

Lilly: Dus de inkopen zijn gelukt, fijn hoor! straks als de baby er is kun je daar lekker al je energie in steken die je nu teveel hebt.

Patroeschka: en is er al iets gebeurt? ik heb zo´n idee dat jij de eerste moeder gaat worden van ons clubje! maar dan wel een februari moeder hahaha

Sweetpee: En hoe staat het met de keueken? Nog maar 1 dagje werken en dat zit het er op voor je! Hoop dat je ongi krmpen dan ook iets minder zijn.

minimuisje: ja ik vind die dagen ook echt traag gaan, maar ja daar kunnen we nou eenmaal niets aan veranderen :rolleyes:

Fenniet: leuk hoor dat trouwen nog op het laatste moment, vind je dat niet spannend?! Ik zou er helemaal nerveus van worden hahaha :D Maar nog een weekje en dan is het al zover.

Hier gaat verder alles wel goed, ben alleen erg zenuwachtig omdat we natuurlijk 27 februari de afspraak in het ziekenhuis hebben, dan krijgen we te horen op welke dag ik word ingeleid die week erna (dus eerste week maart!). Heb trouwens de laatste tijd last van hartkloppingen maar dat schijnt ook normaal te zijn, heeft met het bloed rond pompen te maken :(
    Ik kan trouwens steeds minder ver lopen en dat vind ik echt erg, vind het zo fijn om buiten te lopen, maar a nog een paar weekjes dan kan dat met de kinderwagen hahaha. Nou ik hoor jullie later weer

liefs es

Deel Deze Pagina