Mijn vriend en ik hebben het ook nog aan helemaal niemand vertelt. Pff soms echt wel moeilijk hoor! Volgende week ben ik jarig en dag ervoor heb ik mn echo, errug spannend allemaal. Ben maandag al naar de vk geweest en ze heeft geprobeert om t hartje te beluisteren (ik zat net op t randje van wel of nog niet) maar helaas, ze kon m nog niet vinden.. Ook ik vind t nog errug onwerkelijk allemaal. Soms word ik wakker en dan denk ik dat ik niet zwanger ben want je ziet nog niks! Ik heb alleen last van wat zere borsten en vermoeiender en slecht slapen mede doordat ik vaak moet plassen. Hebben jullie dat ook dat je soms denkt van; zou ik echt wel zwanger zijn???
Nou ik heb het nu net gezien, maar zelfs nu vind ik het nog onwerkelijk. Helemaal als je dat kleine "dingetje" op de echo zo te keer ziet gaan.
Ik moet nog 2 weken wachten voor de 1e echo. Mijn buikje begint al wel te groeien.......!!! morgen voor het eerst naar de nieuwe school waar ik moet gaan werken (nou ja voor de vakantie al wel kennis gemaakt met het team)....weet alleen niet of ik daar al aan de directie zal vertellen van mijn zwangerschap. ik moet namelijk onder werktijd weg voor mijn 1e afspraak bij de verloskundige.... Groetjes Carla
Ik mag morgen alweer voor de 2e echo!! Vind het weer spannend hoor! Maar volgens mij zal dat ook wel blijven, in ieder geval tot de 12 of 20 weken echo.
@toys.... ben zelf van een tweeling, ennuh kijk eens in me fotoalbum! mijn buik heeft al aardig vorm. Duszzz vandaar Vandaag dus naar de huisarts geweest, bloeddruk was ok, urine was ok. ik moet nog 1 keer bij hem terug komen en dan ga ik door naar de verloskundige!! joepie ajee!!! Heb gevraagd of ik meer kans had op een tweeling en dat ik me buik al gegroeid vond en dat ik dacht dat het er misschien twee zouden zijn. Hij stelde meteen voor een echo te laten maken! Duszzz ik natuurlijk hartstikke blij! joepie! een echo! holee en tot mijn verbazing was de eerst volgende afspraak volgende week donderdag al en adners pas 31 augustes... nu had ik eigenlijk afgesproken om donderdag met me moeder te gaan winkelen maar ik kon eigenlijk neit meer wachten! dus ik heb mooi ja gezegd! me moeder begreep het volkomen... moeten we maar ergens gaan shoppen waar er koopavond is, we moeten namelijk kleding hebben voor de bruiloft van me broer!
Nee hier juist het tegenovergestelde! Ik heb eigenlijk de hele dag door last van misselijkheid en totaal geen zin in eten, maar als ik niet regelmatig iets eet word ik alleen maar meer misselijk dus moet me er gewoon toe zetten af en toe wat naar binnen te werken Wat goed Anniek, dat je zo snel je echo kunt krijgen.. ben benieuwd!
Hoi meiden, pffff ben ik weer. Heb het razenddruk! Mijn miselijkheid is wat minder en dat voelt een stuk beter zo. Ik begin vaag in de verte wat plopjes te voelen, echt heel apart. Van Yana was ik net ietsjes later toen ik het begon te voelen. Vooral 's avonds net als nu voel ik het. Echt zo gaaf. Ik weet zeker dat dit het kindje moet wezen want het zit diep achter mijn schaambot. Verder gaat het hier wel goed. We hebben een nieuw gezinslid erbij. Hij heet Bullit en is 7 maandjes oud. Het is volgens mij een halve beagle en er zit iets van een jack in. Hij is zo onwijs lief! Nu kan ik lekker ffkes wandelen met een reden ) Is goed voor me vooral omdat ik last van zwangersschapsischias heb en een beetje BI. En de kinderen vinden het heerlijk. Ik begin ook al een behoorlijk buikkie te krijgen. Zal m morgen even plaatsen. Ja het gaat de goede kant op )) Nu ga ik lekker slapen en hoop er morgen meer te zijn.
JAAAAAAAAAA, veel meer honger als anders ja. Ik neem nu als ik honger krijg 2 beschuitjes met kaas. Anders word ik eh... tonnetje rond en dan niet van de zwangerschap!!
Ik kan de hele dag geen eten zien. Vooral groentes, als ik die alleen al zie of ruik dan begin ik al te kokhalzen!! Kan overdag net 3 broodjes naar binnenwerken en probeer zoveel mogelijk fruit en wortels (ja die krijg ik wel naar binnen) te eten. @ Anniek... Ow vandaar! Spannend hoor!!! Lijkt me echt super een tweeling. Ik had idd al in je album gekeken maar net als jij heb ik ook al een behoorlijke buik, het lukt me nog maar net om het geheim te houden Kus Toys
Hey hallo maart-mamma! Ben gister voor het eerst naar de VK geweest. Was beetje teleurstellend, want ze heeft niet eens geprobeerd naar het hartje te luisteren ... Maar goed, bloeddruk was keurig 130/70. Daar was ik al blij om! Nu krijg ik 21 augustus mijn 1e termijnecho en dan pas 19 september ga ik weer naar de VK en wordt er naar het hartje geluisterd ed ... Pfff, moet wel heeeel geduldig zijn! Oh en trouwens, ik las dat veel van jullie last hebben van het lontje ... ik ook, ben al een paar dagen aan het katten. Ben me er ook bewust van, maar ik lijk er niks aan te kunnen doen. Erg frustie! Ik kan trouwens niet tegen tandpasta ... als ik ga tandepoetsen en daarna mijn moendspoelen, ga ik kokhalzen en soms overgeven. Wie heeft dit ook en wie heeft er een trucje/tip voor?
Jaaaaaa, ik vreet me helemaal ongans de hele dag. Normaal gesproken eet ik met de lunch drie boterhammetjes en dat is genoeg. Gisteren had ik er 6 (!!!!) op en om 17.00 stierf ik alweer van de honger. Maar ik kom niks niet aan hoor. Dus blijkbaar heb ik het gewoon echt nodig. Ik krijg gewoon honger terwijl ik dit opschrijf. Ga denk ik maar een boterham eten........
Hier nog een die de hele dag door wel kan eten! Ik eet elke keer wat als ik misselijk wordt, dan gaat het namelijk weer even over! Ben ook nog niet aangekomen, maar heb daar ook totaal de aanleg niet voor gelukkig! Ik zit me nu al te verheugen op maandag, dan eindelijk de termijn echo! Ik ben zo super nieuwsgierig en tegelijkertijd zenuwachtig! Kan bijna niet meer wachten! Marian
Ben blij dat ik niet de enige ben die honger heeft....Ik ben al wel iets aangekomen, dus moet er gewoon vreselijk om denken wat ik dan pak om te eten. Maarrr nu eerst gewoon zometeen maar weer de echo!! \/
ik ben ook hele dagen misselijk Dus ik eet regelmatig kleine beetjes. Maar het ontbijt moet ik mezelf echt dwingen. BAH!! Voor de rest heb ik niet ergens extra zin in ofzo. En waar ik een afkeer voor heb is alleen maar goed hihihi. Heb nu dus vreselijke afkeer voor koffie en sigaretten !! Ben dus ook al 2 weken gestopt met roken Morgen voor de eerste keer naar de verloskundige!! En 31 augustus eerste echo Het zou eigenlijk gisteren zijn maar mijn man en ik hebben besloten om het toch maar uit te stellen. Dus nu eerste echo als ik bijna 11 weken zwanger ben
Hihi die afkeer voor sigaretten herken ik ook wel. Nu ook 2 weken gestopt met roken maar m'n vriend hoeft echt niet meer te verwachten dat ie gewoon bij me in de buurt kan gaan roken hoor.. kan die lucht op het moment echt niet verdragen Het valt me op dat zoveel van jullie al heel vroeg een echo krijgen, ook al hebben jullie niet eerst een miskraam gehad. Vanwaar zo vroeg? Ik heb gebeld om een afspraak te maken en wou graag een echo bij 10 weken maar ik had toch echt pech... mag pas een echo bij 12 weken en niet eerder
@Caithlin Ik denk dat het verschild per stad. Hier in Tilburg kon het dus al met 8 weken maar dat is dan wel een vaginale echo.
hallo iedereen. KAn echt de hele dag bijna niks eten als k er aan denk ga ik al bijna over mn nek Heb alleen zin in aardappels met groente en daarbij houd het dan ook wel op echt heel erg vervelend en erg bang dat ik veel te weinig binnen krijg