Nou, nog geen hier hoor! Wel errug slecht geslapen (zoals de meeste meiden hier) en veel menstruatiekrampjes. Heb niet gekeken of ze regelmatig waren of niet, denk nl dat t véél meer pijn doet als t er écht aan zit te komen. (Daar ga ik tenminste vanuit). Hahaha, manlief belde net hoe t ging/was. Hij heeft slecht geslapen de arme schat! En ik? ik begin me nu al in bed te vervelen, mn man zou kijken of ie de kabel en laptop benee kan plaatsen voor me. Lieverd is t hoor! Iedereen staat nu zeg maar op scherp, terwijl t net zo goed nog ff kan duren. (Óf niet) . Van mij mag hij/zij wel komen hoor, t is alleen een bende overal maar mag echt niks doen.. Pfff balen.
hoi meiden @patroeschka wat spannend meid ben erg benieuwd hier is alles raar ik slaap wel goed maar draai me de hele nacht suf gisteren weer veel harde buiken gehad en ongi gevoel in mn buik dat blijft aan houden maar niet echt met een ritme verder veel pijn bij t lopen t lijkt wel of er een blok beton tussen mn benen zit vanmiddag gelukkig naar de vk ben benieuwd wat ze me te vertellen heeft ik kan echt niet meer wachten op ons beebje wil haar zo graag zien en ik wil me ook wat lekkerder gaan voelen maar ja we wachten af ppppppppffff veel liefs mieke
Goedemorgen, hier een berichtje namens Marian. Gister moest Marian voor controle naar het ziekenhuis. De bloeddruk van Marian was erg hoog en ze had eiwitten in haar urine. Ze mocht meteen blijven, omdat dit kan duiden op zwangersschap vergiftiging. Op dit moment is er nog niets aan de hand, maar de baby's moeten wel snel geboren worden. Met Marian is verder alles goed. Ze voelt zich prima en is er heel rustig onder. Vandaag heeft Marian pilletjes gekregen om de weeen op te wekken. Vandaag of morgen worden er dus 2 kindjes geboren. Marielle.
Hey meiden! Hahahaha jajaja ik ben vruchtbaar deze dagen, moet maar snel klussen Malle Lidwina Maarre de krampen nemen wel toe ik heftigheid, ze gaan wel wat pijn doen sinds gisteren....Geen regelmaat geloof ik, niet echt op gelet. En inderdaad ik hoop dat ze zich pas aandient na vrijdag, dan staat de keuken in ieder geval. Morgen naar de vk toe en dan vraag ik het wel even, heb ik wat zekerheid. Valt me ook op dat ik sinds gisteren wat kribbig en onrustig ben en daar ga ik me ook weer aan irriteren Voorbode? @Kiowa, het is niet jouw weekje geloof ik meid...succes! @Lilly: Wat fijn nieuwe spulletjes :d Nog ff wachten... @Patroeschka: Nog geen beeb dus...hihi...keep us posted! Nou ik zal weer even aan het werk, nog anderhalve dag !
ohhhhh lieve marian... wat spannend zeg, wel kl*te dat je op het laatst toch zwangerschapsvergiftiging kreeg jammer want je voelde je eigenlijk best toppie naast de dagelijkse kwaaltjes nou ik ga duimen meis heel veel liefs en dat er 2 pracht van een kindjes zonder al te veel kleerscheuren op de wereld komen dikke knuf mij...
he nou marian wat klote zeg zwangerschapsvergiftiging maar ik hoop da tje snel en gezond je 2 kleintjes in je armen mag houden ik ga hard mee duimen veel liefs mieke
Oooohh MArian toch! Heel veel sterkte gewenst en dat de beebjes maar gezond te wereld komen. Enne je bent de officieel de EERSTE!
jeetje Marian wat balen van die zwangerschaps vergiftiging Maar nog even geduld en dan heb je je kleintjes Toch heel knap dat de kleintjes zo lang in je zijn gebleven Sterkte en succes! Mijn gedachten zullen veel bij je zijn vandaag Hoop dat je een soepele bevalling hebt
U never know hè.. Misschien krijgt onze beeb ook wel de kolder in zijn/haar kop dat ie vanaaf ofzo komt.. . Moet zeggen dat ik dat echt wel een vreemd id vind hoor. Straks zo'n lief wezentje helemaal afhankelijk van mama en papa, pff.
Jeetje Marian, ik heb helemaal kippevel ervan gekregen. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je ons het goede nieuws snel kan vertellen. succes en sterkte, Marijke
Word echt spannend hier! Marian -> heel veel succes meid met de bevalling van je 2 kindjes! Hopelijk verloopt alles voorspoedig en krijgen we snel 2 prachtkindjes te zien!
MARIAN gaaafffff ja sorry die zwangerschapsvergiftiging is een beetje balen natuurlijk! maar je gaat bevallen! joepie! olee! spannend hoor! ben zo benieuwd! gaast het nu hier ook al beginnen? hier bij de maart mamma's! Ennuh patroeska! hihi niet stiekum voorkruipen he! volgens jou zou ik eerder! Vreselijk he dat SLECHT slapen.... maar ik moet zeggen vanacht heb ik REDELIJK geslapen... wel last van ahrde buiken en "dove" vingers... KIOWA meid das balen, die gekke verwarming oja en de kraam die komt tja shit happens ze kan er waarschijnlijk wel mee lachen! ennnog bedankt voor je tip trouwens van die handschoenen van de skeelers, heb ze meteen bij me ouders gehaald en de helft van de nachte rmee geslapen want daarna had ik mega zweetpoten!
Jeetje Marian wat balen van die zw.vergiftiging, maar nog even en je hebt je kleintjes. We denken aan je en hopelijk gaat alles goed en heb je een soepele (voor zover mogelijk) bevalling. Sterkte en succes.
Marian, ik wensje heel veel sterkte en dat de kleintjes straks maar lekker gezond en warm in je armen zullen liggen! heel veel liefs Esther
@marian, vervelend einde voor je zeg, maar wel lang volgehouden met twee, dus das wel fijn. hoop dat alles goed met je gaat. @lilly, wat heerlijk, lekker nieuw en naar je zin... jammer dat je nog 8 weken moet wachten waar zet je nu je tv? wauw, zwanger van baby en kast! @kiowa, was dat niet de wet van murphy? darwin deed geloof ik niet aan wetten, alleen aan evolutie enzo... shit zeg, geen water en warm....hoop dat ze het snel op kunnen lossen. @sweetpee, succes met klussen, zal voor je duimen. (pas wel op dat je geen ontsluiting krijgt, dat kan nl met klussen) (gaat nu iedereen aan de klus? ) hoop dat ze nog even wacht, anders kunnen ze de keuken zetten in je kraamtijd. auw. jeetje dat gaat ineens snel met jullie, hoop dat jullie wel lekker bij maart blijven hoor, anders hebben we hier een leegloop.... hier alles rustig. wel harde buiken maar das gewoon stress. ga vandaag aan de slaapkamer beginnen, en als die klaar is ben ik redelijk tevreden... mijn oudste wil niet meer weg. vind dat ze voor me moet zorgen. (is bijna 5) is wel erg lief, maar vind ik ook wel lastig. wil zo graag dat ze gewwoon lekker ontspannen kan genieten van alles....nog even, en dan hoop ik dat ze weer een gewoon lekker onspannen blij meisje is... groetjes, lidwina
marian heel veel sterkte toegewenst je laatste loodjes binnen nu en korte tijd heb jij twee wondertjes in je armen, succes met de bevalling meid, we zullen allemaal aan je denken. Patroeschka spannend hoor 1 cm ontsluiting ik hoop dat het doorzet bij je en jij ook je ukje snel in je armen heb, mijn zus had toen ook 1 cm en die heeft nog weken rondgelopen, dus hoop voor jou dat het doorzet. Succes alvast meid. Hier even ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest want ik moest met spoed bloed prikken, aangezien ik al hoge bloeddruk en vergiftiging had, en heel veel vocht en tunnel syndroom, maar heb nu mijn hele gezicht en linker oog dik en opgezet, en kan weinig zien veel hoofdpijn en net ALS OF IK ELKE KEER FLAUW VIEL, GELUKKIG WAS MIJN BLOEDDRUK REDELIJK WAAR DOOR IK NAAR HUIS MOCHT EN NU MOET IK wachten en vanmiddag terug komen als mijn bloeddruk hoger was geweest moest ik blijven, daar zie ik zo tegen op dat er iets is waar door ik moet blijven en niet eens zo zeer om de zwangerschap of bevalling maar puur om mijn andere zoontje daar kan ik niet zonder of dat ik hem niet bij me heb pfff. Dus nu even wachten en zo maar snel rond 14:15 kijken wat ze zeggen.
Oh Marian, ik wens je heel veel succes en hopelijk houd je vandaag of morgen je mooie kindjes in je armen! Ik duim voor een mooie, soepele bevalling