wauw, het begint nu echt serieus te worden. Marian die vandaag of morgen al bevalt en Patrouschka die al ontsluiting heeft. De eerste maart kindjes zijn nu echt onderweg. Wat vervelend dat veel last krijgen van allerlei kwalen, klachten zoals hoge bloeddruk en zwangerschapssuiker. Hopelijk mag iedereen die thuis wil bevallen toch thuis gaan bevallen! Gelukkig ook nog leuke berichten, zoal Fenniet die bijna gaat trouwen! Echt super gaaf! Gisteravond ben ik voor de laatste keer naar zwangerschapshaptonomie. Wel een beetje eng om daar in allerlei houdingen te moeten liggen om de bevalling te oefenen als je je het eigenlijk zo rustig mogelijk moet houden! Vrijdag voor controle naar de gyn. Mijn moeder gaat met mij mee, dus ik hoef gelukkig niet in mijn eentje! Hopelijk krijg ik dan meer te horen over de bevalling. Iedereen het lekker rustig aan doen of sterkte met werken als je nog niet met verlof bent!
@Mamavan Ryan: jeetje, das ook balen meis Hoop voor je dat je niet opgenomen hoeft te worden! Doe rustig aan!
Wat een nieuws vandaag zeg! MamavanRyan, heel veel sterkte en ik hoop ook dat je niet opgenomen hoeft te worden! Pff ik verveel me dood op het werk zeg.....Heb bijna niets meer te doen
Ha Meiden, Ik kom net terug van de Vk-praktijk. Deze praktijk heeft 3 verloskundigen. De minst goede verloskundige kon niet goed vaststellen of mijn kindje nu wel of niet is ingedaald. Terwijl de andere twee er van overtuigt zijn dat hij al was ingedaald? Dus ik heb morgen om 13.30 uur een liggingsecho. ik ben benieuwd! groetjes, Marijke
Ha Meiden, Ik kom net terug van de Vk-praktijk. Deze praktijk heeft 3 verloskundigen. De minst goede verloskundige kon niet goed vaststellen of mijn kindje nu wel of niet is ingedaald. Terwijl de andere twee er van overtuigt zijn dat hij al was ingedaald? Dus ik heb morgen om 13.30 uur een liggingsecho. ik ben benieuwd! groetjes, Marijke
hey meiden nou ik weet niet of ik maart ga halen hoor t rommelt zo in mn buik gelukkig mag ik om 15.50 naar de vk op controle die afspraak stond al ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen veel liefs mieke
hihihihi marijke 2 x? 3 x ! ach ja 3 x is scheepsrecht he meis hihihihihi nou ik ben zo gaoitisch dat er totaal geen 1 lettertje in mijn hersenpan blijft plakken ik onthoud werkelijk niks meer van daag weet niet hoe het komt... mama van ryan ik ga voor je duimen dat je niet hoeft te blijven het niks ergers voor een moeder om de kids achter te laten en jij ligt daar in het ziekenhuis in afwachting van... ik herken het gisteren waren wij ook al een nood scenario aan het maken voor hetgeval ik daar moest blijven, maar gelukkig mocht ik naar huis... succes straks
oh jee mieke toch jullie maken het wel allemaal spannend hoor en maar roepen dat ik het allemaal voor jullie spannend maakte nou volgens mij loop ik tot week 42 en jullie lekker allemaal eerder... meid laat je wel weten hoe het afgelopen is bij de VK? groetjes mij
ja ik laat t straks zeker even weten als er niks geks tussen komt tenminste ik ga nu maar ff douchen kijken of t gerommel ophoudt tot straks veel liefs mieke
hihihi wat een onrustige baby's allemaal zeg Lijkt wel of ze niet in Maart geboren willen worden Ze willen lekker februari kindjes zijn Net is het vrouwke van de kraamzorg weggegaan. Veel dingen wist ik al. Ze gaat er in ieder geval voor zorgen dat ik 8 dagen in het kraamhotel kan blijven door mijn reuma. Want normaal gesproken vergoeden ze maar 4 dagen. Maar nu dus lekker 8 dagen Dan te hopen dat mijn lichaam zo ver genezen is in die 8 dagen dat ik me thuis lekker kan redden met mijn kleintje
nou dat is een fijn vooruitzicht kiowa... heerlijk 8 dagen vertoeven in een kraamhotel luxe hhihihiihi
helaas hebben ze hier in de buurt geen kraamhotel maar wel in het ziekenhuis een kraamsuitte die mag je dan max 2 dagen gebruiken... toevallig heb ik er gister en voor 3 weken geleden er al van mogen proeven hihihihihi moest daar relaxt liggen voor die ctg scan hihihihi
hey kiowa! als dat lukt heb je tenminste nog iets positiefs he! heerlijk hoor meid! het is je gegund!
Marian heel veel succes, spannend hoor! Verder weer een hoop gelezen, maar weet nu al niet meer wat Het wordt steeds erger met dingen onthouden! Hier gaat alles nog z'n gangetje. Heb alleen 's avonds en 's nachts veel last van m'n rug. Slapen gaat dus ook erg moeilijk, maar ja nog even volhouden. Groetjes Carla
eeej anniekepiek... ben jij er ook nog hihihihi verveel me dood hier pffff en ik krijg de VK niet te pakken denk dat ze vergeten zijn dat ding van de antwoordaparaat af tehalen hihihihi
jee Patroeschka, 1 cm.. ik ben jaloers hoor.. hahaha. Ik hoop dat het doorzet en dat je snel je kleine hummeltje bij je hebt.. Wie gaat er hier eigenlijk thuis bevallen en wie in het ziekenhuis?
Jeetje het wordt allemaal erg spannend nu bij de maartmama's zeg @Bar: Ik wil in het ziekenhuis bevallen (heb me ook ingeschreven), maar dat kan straks nog veranderen. Stel dat het erg snel gaat, kan ik evt nog beslissen om thuis te bevallen. We zien wel.