nou de vk heeft t zelfde gedaan als altijd bloeddruk opmeten 60/120 dus dat was weer netjes mn buik gemeten ook tiptop in orde en ja ze is echt helemaal ingedaald en het gerommel zijn voorweeen dus we wachten af hoop dat k vanacht wat meer kan slapen over 2weken mag ik weer terug komen en krijg ik een inwendig onderzoek dus nog niks aan t handje denk ik veel liefs mieke
Zo ben ff een dag aan het werk geweest en kijk s'avonds op het forum en wat ziet mijn oog. Dat er heel veel meiden zijn die wel heel snel gaan nu. Mijn ongi krampen zijn weg en af en toe komen ze nog opzetten en de harde buiken beginnen ook weer minder te worden. Maar goed het schiet nu ook allemaal wel op. Iedereen is begonnen met de laatste loodjes. Spannend allemaal ben wel heel erg benieuwd.
MIEKE ik schrik me rot meid... hahaah 60/120 als je dat had ging het heel fout met je! hihi je bedoelde 120/60! hahahah end as idd heel netjes! KIOWA heerlijk een huurhuis! stel je voor je had dat allemaal moeten gaan betalen! ssstttt MANDY jah ik was hier... ebn nu weer! hahaha heb ff geshopt! kruitvat had een winniethepooh boxkleed in de aanbiending! hebbe hebbe hebbe!
eej niekepiek... en en en hadden ze de groene nog? en heb je nog wat anders gehaald of heb je je netjes in kunnen houden? hoe zou het met marian zijn? zou ze haar ukjes al in haar armen hebben liggen? ik ben zo nieuwsgierig... en andere dames waarbij het aan het rommelen was? hoe gaat het daarmee? hier alles rustig op mijn humeur na pfffff die kunnen ze hier thuis wel schieten! om niks barst ik uit in een woede aanval pfff jeetje, maar goed hormonen he kan er echt niks aan doen k hoop dat e het begrijpen... nou ik lees jullie weer tot zo
@ Anniek: hihihi ben je weer wezen shoppen. Kon je je weer niet inhouden? Groot gelijk meid. Al die spulletjes voor de beeb ziijn ook zo ontzettend leuk! Ben ook heeeel benieuwd hoe het met Marian is! Hoop dat we snel wat van dr horen. @Mandy: arme mensen om je heen hihihihi. Hoop dat je snel een beter humeur krijgt Hier gaat alles zijn gangetje. Ons kereltje is echt mega-druk vanavond! Pfffff niet normaal meer hihihihi. Maar helaas zijn mijn man en ik een beetje ziekig. Vrees echt dat we de buikgriep aan het krijgen zijn Of anders de gewone griep. iig voelen we ons beide helemaal NIET lekker
@Kiowa, ik ben pas naar een info avond geweest van het ziekenhuis met mijn zus. Dus ik weet hoe het daar allemaal gaat.. En het lijkt me allemaal prima geregeld. we hebben het er nog is over gehad net, maar we denken dat we toch voor een ZH bevalling gaan.. Gewoon omdat dat makkelijker is enzo.. En ik denk dat wij ons er allebei fijner bij voelen. Dan weet je toch dat alles in goede handen is en mocht er iets zijn dat er zo een arts bij is
Jeeminee wat een gerommel allemaal, jullie hebben er zin in \/ Ik heb zelf behoorlijk last van harde buiken en een zeurderige pijn in mijn onderrug die doortrekt naar mijn bovenbenen........ maar ik heb niet het idee dat het al aan het beginnen is of zo....... Al zou het best mogen hoor Kom maar op met die baby! Waar ik echt last van heb de laatste dagen is vocht in mijn enkels en benen....ik zwel echt helemaal op...eerst was het gewoon wat vervelend maar het begint nu echt pijn te doen, kan geeneens sokken aan want dat knelt enorm af en gaat zeer doen. Moet donderdag naar de vk dus dan zullen we wel horen of het normaal is. Vanaf morgen mag ik officieel thuisbevallen, hoera En dat wil ik dus ook
oeh wat spannend allemaal zeg! het begint nu echt te worden allemaal hahaha Ben vandaag weer bij de VK geweest en alles was weer prima. Ik vroeg wat zij denkt dat het geboortegewicht ongeveer zal zijn.. ze zei: jij maakt geen grootte baby's, ik denk zo rond de 6/6,5 pond.. nou prima hoor haha
Goeie morgen dames, Ben benieuwd of er bij Marian al wat is, spannend hoor! Verder alles nog rustig bij iedereen? Ik ben van ellende maar opgestaan, heb heel weinig geslapen vannacht, was zo onrustig. Heb alleen maar liggen draaien. M'n moeder komt zo om me te helpen poetsen, dus dat is wel heel erg fijn. Vanavond lekker uiteten met m'n mannetje. Happy valentine allemaal! Groetjes Carla
@ Lilly -> gefeliciteerd met je 37 weken grens! @ Lauraatje -> haha ik kan je de hand schudden, ik was maandag bij de vk en toen zei mijn vk ook: in jouw kleine buikje kan geen grote baby zitten, ik mocht ook al blij zijn als het een 6 ponder werd Ik had toen ook gelijk geantwoord: is mij meer dan genoeg! Hihi! Verder hier een redelijk nachtje geslapen... @ Mandy -> hoe is het vandaag met je humeur? Ik ben echt ontzettend benieuwd naar onze eerste maart mama... en zoals het eruit ziet (tot nu toe) zal Marian dat wel zijn... Hopelijk horen we weer snel wat van ze! Gr. Miranda
Goedemorgen! Het is nog rustig hier .. ben net wakker en dacht ga eens kijken of er al wat van marian staat maar ze houd ons nog in spanning.. @lily- Vanaf vandaag mag je thuis bevallen \/ @lauratje - Ik zou 6-6,5 pond ook prima vinden haha Verder beetje onrustig geslapen paar keer wakker geweest, kon wel gelijk weer slapen maar weer raar gedroomd vanacht van alles door elkaar.Ik droom echt de gekste dingen en onthoud ook alles hebben jullie dat ook zoveel? Zo droomde ik dat mn beste vriendin al een dochter van 4 heeft terwijl ze nog geen kinderen heeft en ook woonde ze in de buurt..(klopt ook niet) Ook droomde ik dat ik sex had met een ex van 4 jaar geleden echt de meest rare dingen en van alles door elkaar.. hahaha
goede morgen dames... hier als een blok geslapen ben maar 2x wakker geworden vannacht om te plassen en gelijk weer in slaap gevallen heerlijk! met mijn humeur? tot nu toe goed kids waren super rustig vanmorgen ik heb niet 1x hoeven waarschuwen hihihihihi ( ben smorgens altijd politie agent hier in huis hihihi) dus ik hoop dat het ook wel zo blijft verder is het hier een beetje onrustig in mijn buik, maar niet noemenswaardig of iets om zenuwachtig van te worden :-D oh mijn mama belde net op of ik zin had om ff de deur uit te gaan, nu gaan we lekker met zijn 2 ff naar het winkelcentrum hihihihi gek he maar het is voor mij echt een uitje, kom tegenwoordig nergens meer dat is wel minder pfff nou ik ben benieuwd wat marian gedaan heeft... zullen straks wel via dat ene meisje wel wat te horen krijgen ( hopen we dan maar hihi) nou tot zo maar weer
dag dames lees al een tijdje mee met jullie maar posten ho maar goh wat spannend dat het bij sommige al wat rommelt.. jaah straks hebben we allemaal een klein wondertje in onze handen.. en sommige zelfs twee vandaag is het niet mijn dag, moe majah dat hoort er bij.. najah groetjes.. en tot gauw
hallo Ranjeewha18 welkom hier het is idd spannend hier op het lijntje je komt precies optijd binnen wandelen hihihiihi welkom bij de club groetjes mandy
Welkom Ranjeewha18. Kom net van de vk, urine goed, bloeddruk 140/80 (kon geen kwaad zei ze). Urine was goed. Vocht hoorde erbij (kon ook geen kwaad voorlopig).Morgen naar de gyn voor een groeiecho, ze kon het niet goed beoordelen. Ze dacht een weekje achter. Ik moest me niet druk maken zei ze, het is voor alle zekerheid. Kindje was nog niet ingedaald, lag los boven het bekken met het hoofdje (net als vorige keer).Ben benieuwd morgen.
Welkom Ranjeewha18 ( is het goed als ik je gewoon Ranje noem? ) @Laura: nee, geloof ook niet dat in dat kleine buikje van jou een 10 ponder zou passen Geloof in mijn buik wel pfffff. Heb soms echt het gevoel alsof ik op knappen sta! Maar door al dat vruchtwater heeft ie nog zoveel ruimte om te groeien! Op de echo maandag zagen we echt een heel bol toetje hihihihi. Jammer genoeg geeft deze gyn geen echo's mee @Mandy: joh, dan heeft zo'n slecht humeur toch iets goeds gehad he @Lilly: gefeliciteerd met je 37 weken Vocht? meid, hou op! Hier ook al zo eentje. Krijg sinds gisteren echt mijn shcoenen niet meer aan. Mijn enkels beginnen zo op te zwellen dat het geen enkels meer zijn. Gaat vanauit mijn kuit zo recht naar beneden en zie bijna mijn voeten niet meer! Lijkt wel of al die regen van buiten zo in mijn benen stroomt hihihi Nog steeds niks van Marian gehoord ( of van aanhang want denk niet dat ze zelf al wat kan posten ) Pfff ben wel heeeeeeeeel benieuwd hoor !