@kiowa: hihi nee een 10 ponder zou nooit passen ik was zelf 8 pond maar was dan ook het 4de kindje maar idd wel jammer dat je dan geen foto's mee krijgt van je echo @ranjeewha18: hey welkom hier! je bent net zo oud als mij Ben echt benieuwd naar nieuws van Marian
Bedankt dames..... Kiowa haha is goed hoor ! voel me vandaag netzoals het weer hier in Almere.... vandaag geen zonnetje in huis mjah dat komt ook wel weer goed. gaan de dames hier nog wat leuks doen :
trouwens hoe krijg ik foto´s in mijn album,., als ik op upload plaatje druk.. zegt ie namelijk dat mijn plaatje succesvol is geupload terwijl ik geen foto heb aangeklikt al vast bedankt
welkom Ranjeewha. Hoe bedoel je als je op upload klikt? als je naar je album gaat en dan bovenin klikt om het plaatje te uploaden. geeft hij dan die melding zonder dat je op de pagina komt om een plaatje te kiezen? Ik heb dat nog nooit gehad. Wel dat mijn plaatje te groot was.. Spannend hoor met Marian, ze laat ons wel in spanning zitten haha.. Hier gat verder alles goed. Ik slaap alleen voor geen ene ...... Word elk uur wakker om te plassen.. Word er echt gestoord van Had vanacht veel harde buiken, maar niet pijnlijk.. Wel rommelt er echt nog vanalles en toch iedere keer nog wat kramp.. Maar ja, we kunnen niets meer doen dan afwachten
Erg he bar dat afwachten, vind het soms zo langzaam gaan nu. Maar aan de andere kant gaat het ook heel snel, nu je weet dat de 1e van ons clubje aan het bevallen is of misschien al wel haar beebjes vast heeft!
goede morgen dames, hier is het ook erg aan het rommelen, maar slapen doe ik nu wel goed hoef maar 1 x per nacht te plassen! ben ook er benieuwd naar marian...... morgen moet ik weer naar de frauenarzt, zal we niet veel verandert zijn in een weekje! Dan volgende week nog en keertje en dan ben ik klaar! liefs Es
ja ik vind het ook zoo langzaam gaan.. Eigenlijk vanaf de 30 weken al.. Maar als je dan weer terug denkt denk ik, ja ben nu toch al ruim 35 weken.. Nog maar 5 weekjes en als het goed is heb ik dan de kleine in mijn armen.. Misschien nog maar 1 weekjes als de kleine eerder komt.. En inderdaad, langzamerhand gaat het bij iedereen rommelen.. en ik hoop voor marian dat de haar kleintjes al in haar armen heeft.. Ik kan bijna niet meer wachten Maar ja geduld he.. Hoe komen jullie eigenlijk de dag door? Wat doen jullie overdag zoal?
Dit is pas mijn derde dag dat ik met verlof ben, dus ik heb nog genoeg te rommelen in huis. Nog wat kleertjes wassen en strijken enz. Verder veel achter de pc hangen, maar merk dat ik me toch al wel wat ga vervelen. Zou nog wel een keer naar de stad willen, maar dat hou ik ook niet lang vol.... Echt aftellen dus tot de beeb er is! Dan zullen we ons geen seconde meer vervelen denk ik!
Marian zal idd de eerste zijn, hier ook nog steeds niks.. Maar denk echt zelf wel dat t van t weekend wel s feest zou kunnen worden bij ons. Ik loop zo erg te rommelen.. But... you never know.. Zal mn droom dan toch uitkomen? Dáár ben ik echt benieuwd naar.. Volgens mij heb ik dat hier al eens vertelt. Ik heb ooit s gedroomd (ong een half jaar vòòr ik zwanger werd) dat áls ik zwanger zou worden, t n februarikindje zou worden én n meisje.. Raar hoor, maar dat voelde zo.. tja écht. Wat ik eigenlijk zelf niet begrijp is dat ik altijd heb gedacht dat als je ontsluiting had/kreeg dat t met 1cm pu ging ongeveer.. Maar waarom ik dan niet? of zie ik dat verkeerd? Mn schoonmoeder kwam gister nog ff n bakkie halen en zei dat t echt waarschijnlijk nét zo zou gaan als bij mn moeder.. Omdat ik al weinig last heb van de ontsluiting zeg maar.. Nou van mij mag t want ik ben toen met 2 uurtjes geboren! Manlief staat ook op scherp. Hij belt elke dag wel ff hoe t gaat.. Hij legt me in de watten s avonds en zegt dat ie heel veel van me houdt en dat ie nu al vind dat ik zo'n topvrouw ben, word ik dan helemaal verlegen van hè. Ik heb vannacht benee geslapen (niet zo romantisch) maar wel effectief want wij hebben beiden goed geslapen. Nou dat was t wel ff..
eej patroeschka... normaal is dat ook wel zo 1cm pu maar ik heb bij de jongste ook een volle week met 2cm ontsluiting rond gelopen... en daarna verloor ik pas mijn slijmprop... zo zie je maar dat iedere zwangerschap en bevalling anders gaat... hoop voor je dat je droom/wens uitkomt meis nou ik ben ff kids van school halen tot zo toedels
Goedemorgen dames! Ten eerste WELKOM Ranjeewah!!! Jammer dat je niet je dag hebt, maar kop op En bedankt voor de feleicitaties! Jahaaaaaaaa, vanaf vandaag mag ik thuis bevallen! De magische 37 grens is gehaald \/ Hebben jullie dat ook dat je steeds ergens naar toe leeft? Eerst de naar de 1e echo, klopt het hartje? Dan naar de 12 weken grens, kans op een miskraam weer een stuk kleiner! Toen (in ons geval) de nekplooimeting, weer de baby zien, en wat zal de uitslag zijn? Dan de 20 weken echo, zit alles erop en eraan? Toen een 4d echo, WAUW wat een mooi kindje Dan voor sommigen het verlof, ik was al een tijdje met verlof En dan de 37 weken! Dan mag je kindje komen en kun je thuis bevallen! Nu zijn er geen mijlpalen meer behalve dan de BEVALLING Alles is klaar..... De volgende mijlpaal is als ik mijn kindje in mijn armen houd Wordt er lichtelijk een klein beetje sentimenteel van hoor meiden. Ik kan niet wachten en tegelijkertijd lijkt het wel gisteren dat mijn lief en ik proosten op de beslissing om voor een kindje te gaan. Dat we een fles champagne opentrokken voor de eerste keer onbeschermde sex! De verassing toen ik gelijk 4 weken later al een positieve test had De emotionele achtbaan die toen volgde......na het eerste geluk raakte ik namelijk in een soort depressie. En hoe blij ik ook was met dat kindje in mijn buik soms kon ik alleen maar huilen en slapen en ik zag niet hoe dat ooit goed zou komen En nu ben ik sinds een tijd weer redelijk mezelf, sinds kort heb ik ook weer energie en binnen nu en max 5 weken heb ik een kindje......... Nog eventjes en dan zijn we niet meer zwanger maar zijn we moeders.... het is maar moeilijk te bevatten hoor
Helemaal mee eens! Kan eigenlijk niet meer wachten. Elke avond denk ik..wie weet is t vannacht zo ver. En dat terwijl t ook overdag kan beginnen maar goed.. Heb ook al veel kriebels van whhaaaaaaaaaaaa
Nou zal ik nog ff reageren...... Patroes, ik duim voor je dat je een soepele bevalling zult hebben en wel snel! Maar in 2 uur lijkt me wel erg snel hoor Carla, ik verveel me ook wel eens hoor maar als de nesteldrang echt goed toeslaat is dat ook weer over hoor, geloof mij maar Ik ga vanavond ook lekker uit eten! Mijn man heeft gereserveerd dus is nog een verassing waar we heen gaan Bar, zelfde antwoord eigenlijk, hihi! Ik ben voornamelijk aan het poetsen in huis en aan het bijkomen van het poetsen in huis Wel heb ik het voordeel dat mijn man regelmatig thuis werkt sinds ik steeds minder mobiel ben en dan gaan we tussendoor vaak nog wat dingetjes doen. Dat breekt de dag ook weer! Zo gaan we straks even naar de stad voor een nieuwe telefoon en morgen gaan we klossen halen, joehoe! Madelief, ik slaap de afgelopen dagen ook weer redelijk goed. Ook nog maar 1 keer plassen ipv 4 keer, wat een verademing he! Lauraatje, ga heel hard lachen als er stiekum een compleet in elkaar gerolde 9 ponder in dat buikje van jouw blijkt te hebben gezeten Kiowa, vervelend he dat vocht, word er helemaal tureluurs van. Ik denk er wel aan weinig zout te eten en zo maar het maakt gewoon geen moer uit! Werd ook 2 keer wakker doordat mijn rechterarm helemaal dood aanvoelde en tintelde. Ja mijn lichaam is er klaar voor en klaar mee hoor Was al een wachelende eend maar ben nu echt een opgezette kerstkalkoen
ik ben jaloers op al die 6/7 pondertjes. ik geloof dat ik al zwaar gelukkig ben met een 8 pondertje. het schrikbeeld van een 10 ponder speelt nog steeds door mijn hoofd. hoe prikken ze trouwens suiker bij de babies als je thuis bevalt? @carla, kan jouw moeder niet bij mij langskomen? wat heerlijk dat ze je helpt en gezellig trouwens. veel plezier vanavond en poets niet te hard, dan ben je te moe om uit eten te gaan @mandy, ik merk dat je humeur weer beter is. je zegt weer hihihihi namelijk. hoe oud zijn jouw meisjes? @ranjeewha18, welkom. beter laat dan nooit moet je maar denken @roba, 140/80 is geweldig! bij mij dachten ze bij de eerste dat ze 3 weken achter liep, maar is een 8 ponder geworden, dus maak je nog maar niet druk wat lijkt me dat ongelooflijk lastig, zoveel vocht. ik krijg mijn schoenen ook niet meer aan, maar dat heeft meer met mijn buik te maken (in combi met mijn bekken) (paraplu'tjes om je benen? ) @bar, misschien nog 7 weekjes als hij later wenst te komen @patroeschka, 1 cm/u is gemiddeld. dus... bij sommigen minder, bij sommigen meer. wat lief van je man! héhé, ik ben er doorheen. jeetje, wat gaan we vlot hier. zo halen we de aprilmama's nog in hier alles rustig, ik ga vandaag hard poetsen (mag niet té hard van mijn man en van de fysio, huisarts....) groetjes, lidwina mijn man doet trouwens ook hard zijn best om dit allemaal bij te lezen hij is ook razend nieuwsgierig
eej lidwina... ja mn humeur is wel weer wat beter gelukkig wel! pfff werd krankjorum van mezelf hihihihi nou dan is het wel heeeeel erg oh en uhhh HALLO MAN LIEF VAN LIDWINA ! leuk dat je ook meeleest en ook zo ontzettend nieuwsgierig bent... dus ik ben gelukkig niet de enigste die bang is voor die 10 ponder! oh grote god als ik er nu al aan denk ahhhh erm kind.... hij word nu al geschat op 3600gr oh pfff en dan moet ik nog max 4,5 week jeetje neeeee wil er niet aan denken... hihihihi
mijn man begint nu ook zenuwachtig te worden hoor Net op de chat had ie zoiets van: als er nou wat is, bel dan met je mobiel want als ik dan in bespreking ben ofzo dan weet ik dat ik gelijk weg moet. Dan stel ik mijn foon zo in dat als je met mobiel belt dat er dan ALARM staat hihihihihi En elke dag even vragen via google chat of alles goed is met me en of ik niet te veel doe hihihihi Ik hou helemaal niet van zout eten. Dus daar zal al dat vocht ook niet vandaag komen Voor de zwangerschap MOEST ik zelfs meer zout eten. Mijn bloeddruk was vaak 80/40 en dus zeiden ze dat ik wat meer zout moest eten maar dat lukte me nooit hoor Ik denk maar zo: nog maar een aantal weken en dan is alles weer normaal Wat ik de hele dag doe. Tja, niet zo heel veel meer. Nog wel elke dag afwassen en stofzuigen ( honden zijn vreselijk in de rui :x ) en dan paar keer in de week de was. En voor de rest computeren hihihi. Hier op het forum zijn en tussendoor spelletjes doen op Zylom.nl of ik speel World of Warcraft Moet nog een paar geboortekaartjes afmaken maar daar heb ik de laatste tijd niet zoveel zin meer in En beetje tv kijken ( bepaalde series volgen ) En natuurlijk uitslapen hihihihi Heerlijk
JAJAJAJAJAJA mijn laatste werkdag Vanochtend bij de vk geweest, was een vervangster (niet heel sympathiek typje).... Maar bloedruk was goed 121/78, prima dus. Meissie ligt met hoofd helemaal vast en best diep geloof ik, en de vk zei nog dat mijn onderbuik heel vol was (duh). Heb dus last van oefenweeën en verlies beetje van de prop, maar was niet erg zei ze. Wel in de gaten houden of er regelmaat in komt en of het toeneemt in intensiteit. We hebben ook gevraagd of ze wil schatten, toen raadde ze aan dat bij 37 ook nog te vragen (is betrouwbaarder), maar goed ze verwachtte nu al dat het wel een 7 pondertje wordt. Boven gemiddeld zeg maar. Marian (of contactpersoon): Al nieuws?