Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ja Lilly ben ik wel erg blij mee want nu ben ik dus ´s morgens ook niet meer zo moe :D

Kiowa dat jij nog dagelijks stofzuigt, dat red ik niet hoor, mijn mannetje doet nu om de dag sofzuigen :)

liefs Es

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi Es,
    Nou, zo'n grote opgave is het niet hoor. We hebben een heel klein huisje hihihi
    En boven doe ik niet hoor want daar komen de honden niet.
    Boven word 1 keer in de week gestofzuigt door mijn mannetje ;)

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Wij hebben een flatje, dus gelukkig geen 2 verdiepingen om schoon te maken.. Haha daar had ik echt geen zin in gehad nu. Ik vind het al erg genoeg om hier alleen de keuken te doen.. Ik heb echt nergens meer zin in of fut voor..
    En de hele dag achter de pc zitten begint nu ook wel erg te vervelen hoor..

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ok wat ik nu op n dag doe.. Om 6 uur word ik wakker samen met mn man. Samen ff een bakkie thee drinken. Dan ga ik nog ff soezen en mn man gaat half 7 weg. Meestal ben ik dan toch al wakker en ga ik douchen rond 7 uur. Dan vaak ff achter de comp om t forum te checken. Daarna ff wat eten want ik heb altijd n berehonger. Daarna lekkere makkelijke kleding want ik ga de deur nu toch niet (meer) uit, de katten knuffelen en weer liggen. Rond 11 uur drinken en evt wat eten. Daarna.... liggen, boekje lezen of op de comp. Rond 1 uur weer eten, jaja. Maar wel allemaal kleine beetjes hoor. Ehm, weer checken op de comp (errug hè) :oops: . Dan lekker liggen benee met de tv aan (waar toch niks op komt) behalve die k*t belspelletjes pff. Of ff lekker doezelen.. Om kwart over 4 komt mn man thuis, gaan we samen een koppie doen. Dan om kwart voor 5 bereid ik t eten voor. Om half 6 eten we en dan scheelt t wel s. Soms computeren (gamen mag ook nog maar met mate) :( Soms tv kijken, soms is er visite. En vanaaf komt toch wel weer die vk praktijk oid denk?

5. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Oja Ranjeewha: WELKOM :D

6. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    hallo maart moeders:D
    ik kom me eigen maar even voorstellen wat een keer tijd
    ik ben vandaag 34 weken zwanger dus het gaat nu wel hard
    ben eind maart uitgerekend voor de begin maart mama,s is het nu wel spannend zie dat sommige al 37 weken zijn kan elk moment gebeuren dus :D
    voor de rest heb ik nog een zoontje van 4
    en dat was het wel zo,n beetje
    groeten tal

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Welkom hier Tal :D

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heyhey dames

nou ff een update van deze kant;
    niet hel wawie geslapen maar kwam ook een beetje door manlief!
    hij had gisteren 2 spuiten gehad en een snugel op zijn werk zei; dan moet je je opdrukekn en heb je morgen geen last meer! en jahoor die onozele van mij doet dat ook nog! terwijl ik had gezegd; masseer gewoon die plek! Ooo de sukkel! hij heeft de hele nacht gemiauwd! hahaha MANNEN!

Verder wel ok, nog steeds van die ongesteldheidsgevoel bah word er beetje kriebelig van!
    En VOCHT hou op schei uiT!

SHOPPEN... hahaha ben ik goed in geloof ik! hihi maar heb alleen een boxkleed gekocht en 2 spuugdoekjes bij het kruitvat he! lang leve pooh!

zo nu ff geen reacties verder... komt later weerrrrr

laterssss

9. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    dank je wel :D

10. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    zal ik gelijk maar wat vragen stellen :)
    hoe verloopt jullie zwangerschap tot nu toe
    de mijne tot nu toe goed geen kwaaltjes enzz ja vaak last van bandenpijn enzz maar dat hoort erbij
    en merk nu toch wel dat het echt zwaarder begint te worden zoals bukken en veters vast maken dat soort dingen maar nog een paar weken en zijn we allemaal mama
    groetjes chantal

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihi nou, breek me de bek niet open ;)
    Heb mega last van kwaaltjes.
    Vocht vasthouden, carpaal tunnel syndroom in beide polsen, ontstoken gewrichten en pezen in armen handen benen en voeten, een beknelde zenuw in mijn been of bekken waardoor ik eigenlijk niet meer kan lopen van de pijn en krachtsverlies, maagzuur, onrustige benen eeeuuuhhh dat was het denk ik wel ;)
    Oja, en natuurlijk ook last van oefenweeen en bandenpijn en dat soort dingen ;)

Maar over een aantal weken dan zijn de meeste kwaaltjes wel over als ons kereltje er is :D :D
    :baby:

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Welkom Tal!

Hier verloopt de zwangerschap tot nu toe errug goed. Enige is dat ik voorweeën heb, maar ja hoort erbij.
    Geen last van vocht oid :D

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Aaaah, ik krijg net van mijn collega's afscheidcadeau's en een kaartje :oops:
    Echt heel lief, een eendje, wat gelijk een lampje is (de buik), een Teigetjetuttel en helemaal voor moi: zo'n grote Chokotoff gevuld met Chokotoff mmmmmh!

Heb trouwens niet echt meer iets te doen hier op het werk, moet nog tot 17.30 :rolleyes: nog maar wat internet afstruinen....

14. hardloper

hardloper Niet meer actief

@sweetpee, HOERA! \:D/ :whistle:

dag tal, welkom :)
    en kwaaltjes.... bekken instabiliteit is eigenlijk de vervelendste, in combi met een stuitje met gebreken..... maar verder gaat de baby goed, en dat is het belangrijkste.... en ik heb nu een rolstoel en hoef er alleen uit om de meisjes te brengen en halen van school. (en vanaf zondag ook naar zwemmen...) hoop dat het na de bevalling snel beter gaat, maar das erg afwachten....nog maar niet aan denken.

mijn kast is uit elkaar, en mijn bed verplaatst, dus de klossen kunnen eronder. :D nu nog vreselijk veel soppen, en ik moet echt aan mijn kaartje beginnen. geloof dat ik daar pas de rust voor heb als alles klaar is :rolleyes: . het gaat nu zo kriebelen, maar de vorige twee waren te laat, dus ik moet vast nog 6 weken minstens wachten.... :(

groetjes, lidwina

15. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    hallo allemaal
    lastig al die kwaaltjes he maar nog een paar weken dan zijn we er van af en hebben we onze mooie kindjes in onze armen :D

16. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha die Lidwina!
    Wel om je rust denken hè?! Mijn bed moet nog op klossen (hoop dat ze er niet over begint :p)

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Sweetpee: Aahh wat ontzettend lief van je collega's :D
    En ook dat ze aan jouzelf hebben gedacht ;)
    Dat word vanavond lekker snoepen :D

Geniet van je verlof ! :thumup:

18. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ja ik was echt overdonderd hoor :D
    Ben ook erg blij met mijn collega's ik werk hier nu sinds juli '06 (wist al dat ik zwanger was) en heb het erg naar mijn zin :thumup: En ze zijn tevreden over me, want ik krijg na mijn verlof een jaarcontract :whistle:

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Swwetpee nog even en je kunt gaan genieten van je welverdiende verlof!

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw dat is helemaal mooi Sweetpee :D :D

Deel Deze Pagina