Maart 2007 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by susanne1979, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    goede morgen....

nou lisette welkom hoor
    hier kletsen we tegenwoordig ook de oren van de kop af, we zijn nog niet zo ver als de feb mama's want die hebben de 700 pagina's inmiddels al bereikt hihihi
    maar die gaan wij ook nog wel halen hoor!
    eej maar heb je nog nergens last van dan dat je denkt dat je er nog wel ff loopt?
    die kleine heeft het gewoon veel te goed bij jou joh

nou lees ze in ieder geval en welkom bij de club

@anniek hoe heb jij de nacht doorgebracht? zijn die harde buiken nog pijnlijker geworden? of is alles al een beetje weg geebt?
    nou morgen kan je in iedergeval weer leuke post verwachten ik ga het straks op de post doen hihihihiih

patroeschka hoe gaat ie met jou?

nog niks van marian gehoord niemand denk ik

nou ik ben de kids ff na school brengen tot laters

2. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    lisette, overloper!
    hahaha.

is bij jullie ook al spannend hoor meiden.
    maarre, wel netjes op jullie beurd wachten.
    ik ben af en toe al jaloers aangelegt ;)
    en ik wil al zoooo graag!

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook aan t rommelen, voor de rest nog niks.. :( Afwachten hè! Wel errug slecht geslapen vannacht, heb nu veel last van dat k*tmaagzuur, pfff. Maar.. nog heel ff geduld. Al wat bekend van Marian?

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    eej runner...

ook jij loopt al overtijd en natuurlijk mag jij ook eerst hoor meid.
    bij jou ook nog geen enkele teken van bevallen ?
    iri is dat he, je wil zo graag en dan ben je nog alseen van de laatste aan de beurt.
    nou ik zal duimen hoor dat het een dezer dagen ook voor jou doorzet!
    groetjes mij...

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goeiemorgen dames en dames die al overtijd zijn! ;)

Ik heb vannacht weer es heerlijk geslapen! Nergens last van gehad en in 1 stuk doorgeslapen van 10 tot 8! Dus ik heb niks te klagen! :)

@ Runner en Lisette -> hopelijk mag het voor jullie snel beginnen! En ik zou ook wel een tikkeltje jaloers worden hoor als iedereen dadelijk al een kindje in de armen heeft en ik maar moet wachten! Ik vind de dagen nu al voorbij kruipen laat staan dat ik tot week 42 moet wachten! Ik kan ook echt niet wachten!

Volgens mijn vader beval ik vandaag, dat roept hij al weken! Maar dat kan hij echt vergeten hoor... Haha, hij belde me zelfs gisteravond nog op om te vragen of het al begonnen was! Haha!

Gr. Miranda

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

@ minimuisje, zou nog makkelijk kunnen.... even druk doorwerken, veel hobbels fietsen, even klussen.... :)

mijn meisjes willen al twee nachtjes niet gaan slapen. man heeft late dienst, en ze weten dat ik moeilijk de trap op kan en moe ben, dus ze nemen het ervan :x wat ze niet weten is dat ik nu een buitengewoon goed humeur heb, en ze dus vreselijk ga afmatten, en ze in niets ga toegeven. :) zo heeft de jongste een broek aan, en mochten ze niet ontbijt uitzoeken, maar kregen ze gewoon een boterham met worst en een beker melk. :) ze waren trouwens nog nooit zo snel klaar als nu. :) :)

en twee overtijders erbij, hallo :D ik ga denk ik ook overtijd lopen... daar ben ik nu eenmaal goed in... :( maar april ga ik niet redden, want als alles blijft zitten moet ik 30 maart naar de gyn. als het nu nog maar even niet komt, want ik heb gister iedereen uitgenodigd voor de verjaardag van mijn oudste meisje zondag, en om nu alles weer af te bellen.....das trouwens voor haar ook niet leuk. ze verheugd zich er zo vreselijk op... dan blijf ik wel puffen... :D

heb trouwens vreselijk last van mijn rib, maar mijn baby loopt wel voor, maar mijn buik loopt achter, en ik ben al ingedaald (of mijn baby dan he) dus die zit er niet tegenaan. iemand ideeen?

ik moet vreselijk op gaan ruimen hier, want vanmiddag visite, en zondag feestje, en ik wil zo graag verder met de slaapkamer.... ga er stiekum tegenaan, want ik moet rustig doen. :D wauw, wat een energie, ben benieuwd voor hoelang.... :(

daaaaag, groetjes, lidwina :D

7. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Goedemorgen dames

Welkom aan de 2 dames die overtijd zijn. Hopelijk gaat het gauw beginnen dames en hebben jullie gauw jullie kleintjes in jullie armen.

Ik ben nu toch ook wel erg nieuwsgierig hoe het met Marian gaat.

We gaan vanmiddag naar de gyneacoloog voor een groeiecho. Ik hoefde me geen zorgen te maken zei de vk. Ze kon het voelend niet goed beoordelen en dacht dat het op 33/34 weken zat ipv 35.
    Toch ben ik best een beetje zenuwachtig.

8. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    goede morgen dames en de nieuwe ´overtijd dames´ ;)

Ben wel benieuwd hie het met marian is...... hoop dat ze alles al achter de rug heeft en dat de kleintjes gezond op de wereld zijn gezet!

Marian we denken aan je :D

Anniek hoe is het bij jou gegaan vanacht? hoop dat je een beetje goed de nacht door gekomen bent!

Patroeschka: dus niet zo´n beste nacht gehad....das wel minder hoop dat je maagzuur een beetje beneden blijft

Sweetpee: zo de eerste morgen dat je verlof hebt! heerlijk is dat he en dan is het ook nog zulk mooi weer (bij ons in ieder geval ;) )

ik heb om 10.30 weer een CTG en een echo dus ik ga zo maar weer eens douchen is wel zo fris hahahahaha. Jullie horen wel hoe het was als ik weer terug ben maar ik verwacht niets nieuws eigenlijk.

Liefs Es \:D/

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Succes zometeen Madelief

10. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ff n 'update'.. ik ben net mn slijmprop verloren! Maar.. dit hoeft ook zeker niet te betekenen dat t bijna begint? Vind t superspannend worden hoor!

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    eej patroeschka... t rommeld wat aan daar bij jou he hihihi van dat maagzuur dat heb ik ook alleen overdags gelukkig maar dan zo erg dat het terug komt en dat ik het halverwegen mijn mond heb zitten blehhhhhhh grrrrr wat zuur is dat pffff gatver!

minimuis... heerlijk hoor dat je lekker geslapen hebt.
    en je vader ach misschien heeft hij wel gelijk het kan zomaar gebeuren ;)
    wel lief van hem dat hij je daar nog ffies voor over op beld...

lidwina... wat vervelend dat de kids nu ff een loopje met je nemen, ik herken het hihihihi alleen zit ik hier met een puber van 12 en een ettertje van 6 hihihihi ohhh wat zijn ze af en toe tegendraads ik ben blij dat papa nachtdienst heeft want hun liggen dan al op bed als hij gaat werken hihihi
    maar doe je wel rustig aan meid met je opgeruim straks kom je je zelf nog tegen
    en voor ik het vergeet feliciteer ik je alvast met je dochter en alvast een fijne zondag...

roba...laat je weten hoe het was bij de gyne?

12. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    nou patroeschka dat word spannend meid
    zit net een bericht te typen en ondertussen verlies jij een slijmprop!
    als het al aan hetrommelen is zou het dan toch wel eens kunnen, maar net wat je zegt het kan natuurlijk ook wel ff duren...
    ik weet bij mijn jongste dat ik die verloor op de wc toen ik dacht dat ik moest poepen en gelijk begonnen bij mijn de weeen...
    toevallig allemaal nagelezen van de week...

nou hou ons op de hoogte he
    het word spannend hier op het lijntje! yippie holadiee yoehoe.......

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Madelief en Roba -> succes met de CTG en de ander met de groeiecho...!

@ Patroeschka -> nu moet het toch wel echt beginnen bij jou! :) Ik hoop het wel voor je...! En dat je snel met trots je kindje aan ons kan tonen! Succes en vergeet ons niet op de hoogte te houden!

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

patroeschka toch... hoop voor jouw dat ie snel komt hoor..

gegroet nieuwe ´overtijd mamma´s´

15. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Bedankt dames, ik blijf positief denken het is alleen maar voor de zekerheid, maar toch vind ik het spannend. En we zien onze kleine spruit weer :D Ik hoop dat ik morgen kan laten weten hoe het gegaan is (moet nl pas aan het eind vd middag naar de gyn en kan op het moment alleen op internet op mijn werk). Van het weekend of maandag kan ik er thuis hopelijk ook weer op.

Jeetje Patroeschka nou wordt het wel heel spannend allemaal, hou ons op de hoogte meid.

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Spannend spannend allemaal.

Hier nog niks aan het handje! Is maar goed ook want de kleine moet nog mooi even blijven zitten tot de 37 weken!

Verder gister minder goed nieuws gehad, de moeder van een vriend is overleden, dus morgen naar een crematie. Ja ook die dingen gaan gewoon door. wij zijn volop bezig met nieuw leven en dan komt dit er tussendoor. Vreemd gevoel geeft me dat.

17. Ik ben zo benieuwd hoe het met Marian is. Zij ligt natuurlijk lekker te genieten van haar twee kleintjes..

Voor sommige andere van jullie wordt het nu ook al spannend...leuk leuk leuk..

ik moet nog 1 weekje wachten en dan ben ik ook 37 weken...

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw wat spannend Patroeschka! :D :D

Hoi overtijd mama's :D
    Hoop dat het bij jullie ook snel begint!
    Wat dahcten jullie: het is daar zo aan het rommelen allemmaal al bij de Maart mama's, gaan we daar ff meekletsen misschien is het wel besmettelijk ;)

@Roba: succes met de groei-echo!

@Madelief: succes met de echo en de CTG !

Moet zeggen dat het hier allemaal redelijk rustig is de laatste dagen ;)
    Hopen dat het zo blijft tot de 37 weken.
    Daarna mag het wel weer beginnen hihihihi ;)

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Carla: is idd heel vervelend nieuws :(
    Sterkte meis!

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    owja, welkom aan de overtijd mama's! Voor jullie gaat het echt niet lang meer duren al kan ik me voorstellen dat de tijd voorbij kruipt....

Share This Page