hey dames hier is ze fftjes nacht redelijk doogekomen, maar toch wel de nodige hard ebuiken gehad.. Nou zometeen me urine naar de huisarts brengen om te kijken of het geen blaasontsteking is... en is het dat niet dan denk ik dat ik toch even nog contact opneem met de vk want ik voel me buik nog steeds... ben benieuwd hoe ik vandaag de dg doorbreng... maar voor hetzelfde geld is het weg! haha Ejjj patroeska wat lees ik nu! niet stiekum voorkruipen he Nee meid geintje! dat het maar mag beginnen.... Vind jij het niet ook zo'n dubbel gevoel? ik heb van 1 kant zoiets van laat het maar doorzetten, en de andree kant denk ik; hoho nog 1 weekje wachten hoor! ooo dames die overtijd zijn-> spannend hoor!
ik merk alweer dat ik een stuk achter loop en dat het behoorlijk spannend gaat worden hier.. Patroes, het moet nu toch wel gaan beginnen bij jou.. Spannend hoor... en anniek, ik ben benieuwd wat de uitslag zo is bij de dokter.. Jullie maken het wel spannend hoor dames.. Ik ga bijna echt jaloers worden... Wat ik me nu afvroeg.. moet je altijd een slijmprop verliezen? Of is dat niet bij iedereen zo?
Bar, volgens mij heeft iedereen deze, alleen bij de ene komt er heel veel slijm en bij de andere in kleine beetjes. Bij mij was t vrij veel zeg maar.. erg taai en veel meer als mn normale afscheiding. Die slijmprop houdt volgens mij alles tegen nl.
eej bar... nee je hoeft niet altijd je slijmprop te verliezen... de een verliest het 2 weken voor de bevalling de ander net iets voordat de weeen beginnen sommigen verliezen het pasbij het persen en anderen verliezen het helemaal niet... net op google gelezen hihihihihi anniek.. ben benieuwd wat je uitslag is. hoelaat moet je terug bellen? carla... dat is idd vervelend nieuws en net wat je zegt wij zijn bezig om een nieuwe wereldburger op de werled te zetten en de ander gaat er gauw vandoor kan je zien dat alles heel dicht bij elkaar ligt... succes morgen
ik verlies al dagen iedere keer wat slijm.. Maar tis niet zo dat het meer is dan anders ofzo. Maar ik voel het er soms zo uit lopen Vooral smorgens als ik net mijn bed uit ben.. Pff lekker verhaaltje weer..
Daar heb ik ook last van Bar, komt me heel bekend voor vooral als ik uit bed kom inderdaad. Wat een vervelend nieuws Carla, heel veel sterkte morgen.
ik heb geen slijm, maar vloei wel veel smorgens ook meer dan normaal maar ik denk omdat je dan al bijna op knappen staat omdat je na de wc moet voor te plassen... dat denk ik dan hoor weet het ook niet hihihihi maar ik denk als je draadjes ervan kan trekken tja dat zal misschien wel bij een slijmprop horen zal wel weer is ff googlen hihihihi
ja, ik ook. Dacht dat als je je slijmprop verloor dat dat niet altijd hoefde te betekenen dat de bevalling begint. Las dat je een slijmprop ook weer kunt aanmaken. Wel spannend allemaal hoor hihihi
nee toch? Van die draadjes? Want ik heb al maanden hele erge afscheiding. Heel dik en daar kan ik draadjes van trekken hoor Volgens mij hier op het forum heeft iemand een foto neergezet van een slijmprop. Die was toen niet wit maar was troebel. Dus denk dat de kleur heel belangrijk is. Anders dan verlies ik mijn prop wel elke dag hihihi
hahahahah kiowa nee wat ik ooit gelezen heb is dat als je vroeg in de zwangerschap je prop verliest je lichaam gewoon weer een nieuwe prop aanmaakt, maar we zitten eigenlijk al aan het eind van de zwangerschap, dus lijkt mij niet dat ons lichaam het opnieuw gaat aanmaken.. als je die prop helemaal verliest ( hij is als het goed is taai en slijmerig en kan een beetje bloed bij zitten, maar niet veel) is dat het teken dat je bevalling binnen nu en 2 weken ongeveer gaat beginnen ( dan heb ik het over de periode waar wij nu in zitten) dus maak je maar geen zorgen hoor meid hihihihi
hahahahha Ik denk niet dat die foto er echt lekker uit ziet? haha Nee ik kan geen draadjes ofzo trekken... Hoewel, heb dat nog niet geprobeerd eigenlijk. hahaha Ach ik merk het wel.. Kan er toh niks aan oen.. Het komt of het komt niet.. Anders had ik die kleine er wel bijna uit willen hebben hoor
probeer de foto te plaatsen maar lukt niet. PFfff Maar als je Googled en je zoekt op plaatjes en dan Slijmprop intypen dan zie je het
owww Mandy dus dat was het: vroeg in de zwangerschap. Hihihihi Ja, kan ook. Maar denk dat het iig altijd heel anders uitziet dan gewoon slijm dat men verliest als afscheiding zeg maar. Zoals je zegt dat het dan taaier is, echt vorm heeft zeg maar. Tenminste, zo ziet het eruit op internet
Ik had de link es gekopieerd en bekeken... Lekker plaatje hoor haha! Bah bah bah! Ik heb ook veel last van slijm/afscheiding, maar ik zie het gewoon als witvloed... en of ik er draden van kan trekken, ik ga het niet eens uitproberen, bah! hahaha!
hihihihi ja die foto vind ik wel een beetje ranzig van mezelf weet ik niet meer hoe hij eruit zag omdat ik veel bloed erbij had misschien weet patroes hier wel antwoord op zij is hem tenslotte net verloren hihihihihi maar ik denk dat wat wij hebben gewoon is dat dat erbij hoort in de laatste fase van de zwangerschap, want je gaan dan natuurlijk meer afscheiding aan maken ( waardoor we meer kan hebben op infecties ed) pffff we moeten het er maar allemaal voor over hebben he hihihihih eigenlijk moeten we er niet bij na denken en gewoon wachten tot de weeen beginnen hihihi wij denken overal veel te veel overna en halen ons de meest verschrikkelijke scenario's in ons hoofd hahahahahhah wel leuk hoor want ik doe net zo hard mee verveel me toch hihihi lol
nou minimuis dat halen we niet meer in hoor hoe hard ik ook mijn best doe maar nee dat redden wij niet 1010 pagina's pffffff en die moeten nog ff poeh poeh...