wauw, april mama's al op 1010 pagina's ? Pff dat zijn dan pas kletsers! Kan niemand meer beweren dat wij teveel typen hier hihihi. @Mandy: ja, we moeten gewoon afwachten das het beste. Maar dit is wel errug leuk en spannend En de tijd gaat zo lekker snel voorbij
Zo goeiemorgen klessebessies! Mijn eerste vrije dag Veel bijgetyped zeg vandaag, pfoe... Welkom aan de overtijdmama's Patroes wat spannend zeg! En anniek ook al.... Enne slijm/afscheiding....ook hier al erg last van en soms zit er een stukkie slijmprop bij. Ziet er echt niet uit als waterige afscheiding, veel taaier om te zien. Ik ben het ook wel zat hoor dat vloeien Morgen komt de tegelzetter en is de keuken af (op het afvoegen na dan), alles zit er verder in nu. De afzuigkap wordt nu geplaatst.
hihihihi ja klopt de tijd vliegt voorbij ja maar wij en veel kletsen? neh joh kan nog veel erger hihihihihihi hebben we nog een leuk onderwerp wat we aan kunnen snijden hier?
nou...... hier in de buurt is een hond weggelopen zaterdag avond en de eigenaar looft 20 duizend euro uit aan de vinder Balen dat juist net nu ik niet meer kan lopen, anders dan had ik de hele dag hier door de buurt gelopen hoor hihihihi
tot zo Mandy! Nee idd, zou toch mooi verdiend zijn zo he. Ff een hond vinden en poef: 20 duizend euro rijker Oke, is wel een grote hond. schofthoogte van 85 cm en 85 kilo zwaar Dus dat zou wat kracht voor nodig zijn om die hond mee te nemen als je hem vind maar ach, heb ik wel wat spierpijn voor over hoor Maarre, vind eigenlijk wel een beetje die man zijn eigen schuld hoor. Want de hond is weggelopen toen zijn zoontje van 10 jaar geloof ik met de hond hier in het park aan het wandelen was Het ras is best dominant en heeft een strenge aanpak nodig en dan laat je een kindje ermee lopen ! #-o ](*,) Erg dom
Ik denk dat ik mijn verlof toch maar wat eerder in laat gaan en naar Tilburg vertrek (is vanuit hier ook maar een kleine 3 kwartier rijden)