Twintigduizend euro beloning krijgt degene die de zaterdagavond weggelopen kangal King Toros van Ramazan Gundes uit Tilburg terugvindt. Het zoontje van de eigenaar liet het dier uit in de bossen bij Tilburg-West. Daar ontwaarde de avontuurlijke viervoeter een konijntje en koos het hazenpad. Gundes maakte dat woensdag bekend. Gundes heeft al van alles ondernomen om zijn geliefde huisdier terug te vinden. Maandag heeft hij vanuit een vliegtuig gezocht, 5000 pamfletten laten verspreiden en is er met twee speurhonden naar de hond uitgekeken. Een kangal is een van oorsprong uit Turkije afkomstige waakhond. King Toros is 85 centimeter hoog en weegt 85 kilo. Dit is het officiele bericht ( van FOK nieuws) Staat ook een foto bij maar die krijg ik er hier niet op pffff. @Carla: oke, thee voor jou Misschien een kopje framboosbladthee
hihihihihi heb ik dan ook zo'n dure hond? ik heb daar namelijk een kruising van! maar hij lijkt op een mechel hihihi die van mij is wel hoog en grof in zijn poten karakter van een kangal lekker eigenwijs klopt hihihiihi zal is ff ritje tilburg maken en die van mij daar is los laten lopen hahaha gehijd dat ik ook een beloning uit kan loven woehahahahahhaa ben blij dat die van mij gechipt is scheeld ook weer als hij ergens in de kreukels ligt ( wat niet de eerste x zal zijn)
precies Pfff, zal zo eens wat gaan doen in het huis Niet dat ik veel hoef te doen gelukkig. heb al gestofzuigd en de was in de droger is nu klaar. Alleen dus nog was opvouwen en beetje afwassen en boel aan kant. Want morgen is mijn man vrij ( moeten naar de gyn voor de eerste keer op controle sinds ik dus niet meer naar de verloskundige mag voor controle. Spannend! ) En dus heeft ie vrij gevraagd want de gyn wilde ons beide spreken. Maar goed, als mijn man vrij is dan word ik echt helemaal lui hihihihi dan doe ik bijna niks meer in huis
hahaha kiowa dan ga maar eens vlug aan de slag! Ik ben er zo ook vandoor. Ga even bij mijn tante op bezoek en dan naar een kennis met een kleine van 11 maanden, altijd leuk!
eej dames ff update van anniek ja nee nee nog niks, maar moest ff doorgeven dat het geen blaasontsteking was en dat ze de VK gebeld had en ze moet nu rust houden en ligt nu dus op bed. ze moet in de gaten houden hoeveel tijd er tussen zit en hoelang het duurt en bellen als het aan het eind van de dag nog niet over is... word vervolgd
hihih die Mandy. Nee, denk niet dat jouw hondje zoveel waard is Deze honden ook niet hoor. Maar had ergens anders gelezen dat deze specifieke hond een hele goede dekreu is. Dus daar verdiend die baas goud geld mee! ( nog stommer dat ie hem dan laat uitlaten door zijn zoontje maar goed ) Ja, mijn honden zijn ook gechipt. Je weet maar nooit! Niet dat ze oooit weggelopen zijn ofzo ( afkloppen! ) is jouw hond dan vaak aangereden Mandy?
wow spannend! Nou, als je Anniek nog spreekt doe haar dan de groetjes en wens dr sterkte @Carla: alvast veel plezier!
dank je kiowa! enne niet teveel typen vanmiddag allemaal anders heb ik straks weer zo'n hoop te lezen! Doei doei
ik zal de groetjes overbrengen... nou Sajang is nogal onstuimig en als hij een andere hond ziet dat word hij helemaal lijp! gaat op zijn achterpoten staan en blijft zo staan tot de hond uit zicht is... heb dus een paar keer gehad dat ik niet in de gaten had dat er een andere hond liep en trok zich dus los van mij en tja dan neemt hij dus een schieterd meestal loopt dat wel goed af maar heb nu al 2x meegemaakt dat hij door een auto geschept is! 1x kon de auto optijd remmen en de andere x was het goed raak! moest toen de hond snachts ook wakker maken hihihihi was wel zielig... maar goed moet hij maar niet zo stom doen hoor en maar luisteren. ik ben op verschillende cursussen geweest met hem en iedere keer krijg ik te horen dat ik niet verder kan met lessen hij is te dominant, maar daar ligt het helemaal niet aan die hond heeft gewoon een steek los daar in zijn bovenkamertje hihihihihihi die is echt maf die hond!
Dan vraagt iedereen zich af waarom we nu al paaseieren aan t zoeken zijn daar zeker hihi. Jah allemaal zwangere dames die op hun end lopen, geweldig! Ehm de slijmprop.. gedver moet ik anders ff een foto maken GEINTJE.. Bij mij zat er geen bloed bij (net had ik ook nog n beetje) en t was veel meer als normale afscheiding hoor, dat verschil zie/merk ik echt wel. Een beetje tja.. creme/groenig is t. ale:
hihihi Mandy Maar dat hebben mechelse herders wel vaker : een steekje los Dus een kruising ook Maar wel schrikken als je hond geschept word door een auto pfff. Mijn jongste hond is ook wel eens losgeschoten. Hij is ook heeel dominant en toen liep er een hond los zonder baas. En hij schoot plotseling weg. ja, dan kan ikhem echt niet houden hoor Gelukkig was dat heel erg vroeg in de ochtend dus er was bijna geen verkeer. Maar mijn hart zat echt in mijn keel hoor pffff. Ja ja Patroschka! Wij willen foto zien! Hhihihihihi Maarre die prop heeft toch meer structuur dan gewone afscheiding? Bedoel dat het wat taaier is. Anders dan moet ik wel heel goed gaan opletten hier
Jaah, vergeleken met mn afscheiding zie je duidelijk verschil hoor, idd t lijkt wel op ahum taaiig snot.. jakkes maar goed, jullie wilden t weten.! Owhee Anniek gaat tóch vòòr zeker.. Rustig aan doen meissie!
hihihihi ja sajang is een kruising met een turkse herder en een mechel en echt je kan er totaal niks mee woehahahahaha luisteren doet hij dus niet ja binnen wel dan is hij zo mak als een lammetje behalve tegen manlief hahahahahha ik hoef hem binnen maar aan te kijken en hij weet wat ik bedoel da wel maar buiten pfff t is een elend soms... maar die slijmprop daar zit echt wel meer structuur in dan alleen afscheiding... teminste als je het in het geheel verliest als je het in gedeeltse verliest hmmmzzz dat weet ik niet. ik ben hem in ieder geval nog niet verloren hihihihi
Mmmh Tilburg is wel ver hè.....jammer. Best mooie beessies die Turkse Karabash trouwens, zijn wel lief hoor. Anniek maakt het wel erg spannend zeg! Ja Patroeschka, dat was het bij mij ook, maar zijn telkens wat stukjes/slierten. Hahaha ik vertelde vriend net dat je de prop kwijt bent: "Ow dan is het zoo 1,2,3 uitpoepen hoor!" Hij leest namelijk ook elke dag met ons mee Enne hier romelt het ook behoorlijk hoor! ik ga de tijd ook ff bijhouden. Begint wat pijnlijk te voelen bij mijn schaamstreek en heupen.... en de kleine is ook erg onrustig ?! Is ze normaal eigenlijk niet
we zijn helemaal geobsedeerd door de slijmprop van Patroeschka hihihihi Joh Sweetpee: doe rustig aan meis Straks zijn er hier 3 of 4 dames tegelijk aan het bevallen Dan zal het rustig zijn hier hihihi
Iedereen maakt het spannend vind ik hoor! Word steeds leuker om hier te lezen, bang dat ik dadelijk nog de 1e melding van een maart-baby mis! Kan toch echt niet meer lang duren voordat de eerste komt met de melding: Ik ben bevallen!
HAhahah ja spannende tijden hiero! Maar ik heb dus nog niets gedaan vandaag behalve 10 min heeeel langzaam lopen met de hond....