hahahahaha het gesprek van de dag DE SLIJMPROP ! sweetpee ga jij nu ook al beginnen? ik ga een poel beginnen hiero wie komt er het eerste met de melding dat ze bevallen is? hahahhahaha heerlijk om alles te lezen zo ben ff met de hond buiten kom terug en hoppa weer een dame aan het rommelen! ik zit me hier ondertussen helemaal te schompes te eten aan heerlijke zelf gebakken muffins ( zoals de jongste zegt MUPPINS) lekker met een dot slagroom erop hmmm jammie... nou verder nog iets gemist?
goh jongens proberen we de april mama´s in te halen haha Nou ik ben terug van de CTG en echo, en alles was prima in orde! de dokter vroeg zich af of ik de inleiding wel zou halen ´slik´ baarmoederhals was van 3cm nu naar 2cm dus dat gaat goed, ik was nu zelfs 100 gramm afgevallen! haha dus niet aangekomen joepie. In het ziekenhuis hadden ze de laatste keer een uitstrijkje gemaakt en daar een bacterie in gevonden, hij checkt dat nu ook even en als ik dinsdag terug kom en het blijkt zo te zijn dan krijg ik een antibiotica kuurtje . Heb nu ook 6 vaginale pilletjes voor de zuurgraad die was te laag pffffff. Maar verder alles goed Roba: wens jou ook veel succes vanmiddag Anniek: nou meid, even afwachten en kijken of het evt. door zet! ik ga even de honden doen, nu niet weer 5 pagina´s schrijven he! liefs Es
Is misschien wel n leuk id een poule! Alleen heb ik er geen puf voor om dat op te zetten. Ik gok op Anniek omdat ik dat vorige week gedroomd had hè! Ja die slijmprop onderwerp van de dag.. jakkes . Maar straks ben ik degene die hier nog alleen zit, overtijd te wachten en jullie allemaal bevallen! NO WAY hoor meiden!
nou patroes maak jij je maar geen zorgen meis je heb al 1 cm ontsluiting en je propje al verloren dus bij jou kan het ook ineens doorzetten! vanavond als je relaxt bent dan zet het door bij jou let maar op! @es fijn man dat alles goed was en tja vaginale tabletjes pffff ach meid join the club we hebben het hier toch alleen maar over ranzige dinger zoals SLIJMPROPPEN hahahahahhaha dus kom maar op meid... neh ff zonder dollen mag ik ff een opmerking plaatsen? als er nu al een bacterie gevonden is waarom wacht de arts dan tot dinsdag met een antibiotica kuur? dan kan dat toch alleen maar verder sluipen of ligt dat nou aan mij? of ben ik nu gewoon zo helder van geest vandaag? dat gaat nog eens opbreken vandaag dat weet ik zekers hihihihihihi
ik weet het ook niet maar het schijnt geen gevaarlijke bacterie te zijn dus vandaar dat het wel tot dinsdag kan wachten. liefs
ah ok gelukkig maar... de arts zal het wel weten, maar bedacht me dat ineens... ja meid ik maak me weer overal zorgen om hihihihi
he patroeschka wat spannend! net gebeld door kraamzorg. krijg 10 uur extra, en ze heeft gezegd graag een meeloperd ivm de meisjes en bekken. ik krijg trouwens voor de meisjes geen extra, want mirre wordt natuurlijk dit weekend 5, en je krijgt alleen voor 2 kinderen onder de 5... net een maandje te vroeg jarig dus goh anniek, hoop dat t geen blaasontsteking is, is het niet lees ik net, fijn, doe maar rustig aan... en carla, succes morgen. en sterkte @kiowa, iieeew ale: 20000 euro voor een hond?wow, die poept goud zeker dan.... misschien kunnen we m stiekum pikken als ie weer terug is, en dan delen we de winst hoe zit dat nou met die prop? verlies je die tijdens het plassen? hoe weet je dan hoe de struktuur is? :-k :-s @sweetpee, worden die mannen toch ook wel nieuwsgierig. die van mij vond het al jammer dat ie geen eigen ding kon aanmaken...(man van lidwina ) @ madelief, gelukkig, nu nog hopen dat die bacterie gevlucht is. ga even liggen, heb nog een druk schema. we gaan zaterdag trouwens een auto kopen. tweedehands. vind het razend spannend, ik ben nl niet zo goed in geld uitgeven... 8-[ . maar goed, het is misschien wel practisch. ook vanwege die rolstoel, en vanwege het werk van mijn man. (2 uur reizen...)(kan dus alleen schelen als ie late of nachtdienst heeft, want anders staat ie vreselijk in de file....) helaas hebben ze m vooral dagdiensten gegeven want die zijn makkelijker in te vullen. aan de andere kant kunnen die draakjes van mij dan ook niet meer keten s'avonds. ze doen tegenwoordig trouwens ontzettend lief kijken als ze iets willen.: 'mama? mag ik een senoepje?' knipper knipper, allerliefste lach,schuin hoofdje O , echt te aanbiddelijk voor woorden... ga er toch bijna van door de knieen. groetjes, lidwina
Nou weer ff over de prop voor Guppienl hihi. Ik voelde wel iets in mn onderbroek, ik ging naar de wc en daar lag al een 'dot' slijm in.. Toen ik mn muts ging afvegen, kwam er ineens nog meer mee, vandaar. Maar nu genoeg over die prop hoor, pff. Mn moeder belde net dat ik voorlopig nog niet mag bevallen.. Nou ja.. Ze had een reden, nl ze denkt dat ze verkouden word en aangezien ik haar ook bij de bevalling wil hebben.. Kan dat kwaad denken jullie? Mn moeder denkt van niet en ik denk eerlijk gezegd van wel nl. Maar ik wil haar er natuurlijk wel graag bij hebben!
Mijn god wat kletsen jullie veel, kan het echt niet meer volgen hoor De slijmproppen vliegen je hier om de oren Net ben ik bij de VK geweest. Alles is goed, alleen is de kleine niet meer ingedaald. Hij gaat er zeg maar af en toe in maar komt er net zo makkelijk weer uit Als hij volgende week nog niet vast is ingedaald dan moet ik naar het ziekenhuis voor een echo. Wel was ik bijna 4 kilo aan vocht aangekomen en dat maakt dat ik nu al zo'n 19 kilo ben aangekomen. En ik kan je vertellen dat voelt niet fijn Ben er dan dus ook helemaal klaar mee.
jaaaaaaaaaaa patroes ik denk toch dat het voorlopig wel HET onderwerp zal blijven hihihihi maar over die verkoudheid van je moeder zeg maar dat ze ffies een stoombadje moet nemen hihihi neh ik weet niet of het kwaad kan zolang ze op afstand blijft denk ik niet dat het kwaad kan, maar goed wie ben ik ?
@Patroes: anders dan laat je je moeder toch zo'n mond kapje om doen. Kan ze gewoon naast je staan @lilly: Hmmm die kleine van jou wil dus nog van zijn bewegings-vrijheid genieten Balen dat je zoveel aankomt van het vocht Ik heb het ook hoor meis. Want kan me niet voorstellen dat ik aankom van de porties die ik eet Nog even volhouden, straks dan hebben we ons eigen gewicht weer terug en al het vocht kwijt
hey dames ben ff iligaal uit me nest gekomen.... me vriendje heeft veel gedaan vandaag en dadelijk komt me mams de harde buik zijn niet meer regelmatig, tenminste tot nu toe niet... maar het zeurderige rotgevoel blijft helaas... het is niet pijnlijk ofzo maar echt een rotgevoel.... pff maar verder nog niks aan het handje... zou vanavond eigenlijk eenverjaardag hebben maar ik denk dat ik die maar moet laten schieten... tja ik moet niet voor niks rustig aan doen... nou ik ga weer ff plat hoor... bahbah verveel me op dat bed... maja komt goed.... laterrr
Oooh Anniek smokkelaar! Rustig aan meid. Hey kom ik weer ff met een rommelverhaal Heb de tijd ff in de gaten gehouden, enne ze komen het laatste anderhalf uur om de 10 minuten de harde buiken. Doen geen pijn, maar mijn onderbuik, rug en heupen dan weer wel. Maar het is wel draagzaam :S Echt menstruatiepijn zeg maar....
ohhhhh die sweetpee ga jij die andere dames inhalen of zo? hihihi nee hoor meid je gaat je gang maar wel laten weten he want ik ben echt nieuwsgierig aan het worden hier IK WIL OOK boehoehhhhh.... anniek blijf jij maar lekker thuis ze begrijpen het echt wel hoor meid. ene kant wel blij dat het niet erger word want je mag nog niet thuis bevallen... nou mocht er iets veranderen in de zaak Anniek en der harde buiken laat het maar weten dikke knuf van mij ik ga ff half uurtje plat en dan kids weer van school halen toedels
Hahahaha Nou ik heb zonet toch maar even de vk gebeld. Ze vroeg natuurlijk of ik bloedverlies had etc (nee..), of ik verder wel goed heb geslapen (tja redelijk), of het minder pijnlijk is is als ik lig/zit/sta (liggend op zij). Als het bij elke houding hetzelfde blijft moest ik weer bellen, ook bij bloedverlies, en als het echt om de 4 minuten komt. Mocht het echt doorzetten gaan ze de bevalling niet tegenhouden. Nou ja we wachten dus maar af, wel blij dat ik verlof heb Zal zo maar weer met de hond sjokken hahahha
nou sweepee... zou jij dan dee eerste( tweede) worden die gaat bevallen hier? is het al om de zoveel minuten dan he pffff spannend! oh die man van mij vermoord me nog vanavond die noemt me nu al computerverslaafd laat staan dat als hij ff achter dit ding zit ik hem wegjaag omdat er berichtjes geplaatst worden hier hihihihiih nou zet hem op meid go for it! kom ik net op school komt er een moeder na me toe met een cadeautje! helemaal voor mij ik begon ervan te blozen hihihi ze had het al een tijdje bij der, maar als ik er niet was was zij er wel en andersom ook hihihi kreeg ik een heel lief pakje van haar! vond ik echt lief en natuurlijk ook niet verwacht ik had dat wel verdiend zei ze hihihihi leuk he zo op school komen :-D
Aaaaaah spannend zeg hierzo.. er is weer heel wat afgetypt en heb wel alles gelezen maar ben de helft alweer kwijt alleen de slijmproppen zijn blijven hangen.. Ben heel benieuwd wie de eerste maart mama wordt al denk ik dat marjan dat inmiddels is.. Maar patroeschka, anniek en sweetpee jullie maken t ook spannend..wie van de drie hahaha Ga eens wat meer inloggen want ben wel heel benieuwd hoor. Verder gaat hier alles zn gangetje niet veel te klagen vandaag Vanavond weer naar zwangersschapsgym ..maar heb eerlijk gezegd niet zo veel zin
Wat lief van die moeder zeg Mandy! Ja we zullen zien he wie het eerst (tweedst) is hier De aanstaande pappa hier die roept al een aantal weken dat de kleine week 37/38 komt duzzz.... Maarre Marian die heeft nu toch wel haar hummeltjes lijkt me?!