(((hoeraaaa!))) ze slapen! (niet te hard juichen, je weet nooit.) eindelijk een rustige avond op de bank of in mijn bed. fijne nacht, en niet stiekum bevallen he! groetjes, lidwina
julie kletsen lekker door hier.. haha ik heb echt onwijs veel harde buiken vandaag.. De hele avond al om de paar minuten wel.. Maar ze doen niet pijn ofzo.. haha gaat weer lekker
Ja we gaan lekker zo met zijn allen.. Ik heb echt om de paar minuten die harde buiken.. Is dat wel normaal? Haha is best wel irritant.. We rommelen lekker met zen allen
Ik heb het ook al de hele dag, om de 10 minuten, nu om de 7-8...buik doet geen pijn... Maar rug en heupen pfoe! De pijn neemt wel toe moet ik zeggen. Maarja ik zie het wel aan, ik ga er vanuit dat het zo is wat ze zeggen: Je merkt het vanzelf Als je het niet vertrouwd de vk gewoon ff bellen hoor!
Hier niks aan de hand voor de rest.. Owh ik [-o< dat de kleine zich spoedig aankondigd. Kan gewoonweg niet meer wachten hoor . Erg hè! Voor de rest bij de meiden ook nog niks?
Spannend hoor bar nu ook al aan het rommelen Hier nog helemaal niks maar ben ook pas eind maart uitgerekend dus zal voorlopig ook wel niet. Net naar zwangersschapsgym geweest en nu weer last van rug zo'n matje daar ligt toch echt niet lekker
hihihi nou lijkt wel of iedereen nu aan het rommelen is. Straks krijgen we een plotselinge baby-boom dit weekend Hier trouwens alles heel rustig
ps.. wil iemand nog iets weten over de slijmprop? *proest* hahahaha.. Enneh waar is Anniek nu? Dr vriend is zekers thuis en mag/kan ze niks meer illegaal doen natuurlijk!
Hihihi had je meer info dan over DE prop Nee Anniek die moet nu verplicht op bed blijven geloof ik , arm schaap...
hihi en stiekum is ze weer achter de pc gekropen maar als anniekske zit, krijgt annieksek harde buiken... dus maar niet te lang zitten! hihihihihi dames... ik lees jullie weer... ben even aan de knutsel op me beebiesite....
Hmmm ehm, nee.. eigenlijk niet. Ja ik moet ook van mn man niet aldoor naar boven op de laptop, maar de verleiding is way te groot hihi. Ik kan ook niet de hele dag platliggen hoor, pff. Niemand nog nieuws van Marian?
jeetje wat kletsen we toch weer veel hihihihiih ja ja ben ook weer van de partij! en nee hier is nog steeds niks aan de hand ik wacht wel weer... maar wat las ik geen vragen meer over PROPJES ? woehahahahaha eej wie at er nu chinees? wie weet helpt het met doorzetten je hoord vaak dat als ze chinees gegeten hebben net dat beetje aanzet tot echte weeen hihihihihiih lol ik wacht af of het echt zo is dan ga ik morgen nog chinees halen! hihihi... voor de rest keukens die bijna klaar zijn en badkamers die nog in aanbouw zijn pffff waar jullie zin in hebben joh zo op het laatste moment! maar goed dan heb je natuurlijk wel weer wat moois he dat is wel zo... nou ik lees en huiver weer mee tot horens oh ja anniek als ik zit heb ik ook meer last van harde buiken en als ik lig nergens last van...
Nou over chinees eten gesproken, dat was ik Maarre, we zouden net bestellen horen we een beste rochel en spuug vanuit die keuken komen....onze trek in chinees was foetsie, wij ook! We hebben een magnetron-maaltijdje gehaald bij de supermarkt. De keuken staat nu helemaal, alle apparatuur werkt echt alleen nog de tegels en lichtknoppen (de afwerking dus) Vanaaf geen zin om de spullen in te delen, alles heb ik wel al afgenomen Nou dames ik check het morgen allemaal wel weer. Niet stiekem bevallen he? hahahaha KIOWA: die hond komt bij sbs6 HArt van nederland
Ja, ik hoorde het net Sweetpe Wilde eigenlijk naar bed gaan maar toch maar even kijken hihi. Wie weet misschien komen mijn hondjes wel in beeld. Waren ze misschien net aan het filmen toen mijn man aan het lopen was met ze ( want die hond is hier in de buurt verdwenen) He bah, roggelende chinezen :-& Zou ook weg gegaan zijn hoor Wij eten eigenlijk nooit chinees omdat je heel vaak hoord dat ze helemaal niet hygieenisch zijn in de keuken :-&
iiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee sweetpee meen je niet bah! ik had er echt wel wat van gezegd! wat een vetkleppen ... maar uhhh ik heb hart van nederland ook aan staan ben benieuwd oh ja heb weer buikfoto toegevoegd pfff lijkt wel of hij erg gegroeid is hihihihihi