hihihihihi ik herken Sajang er echt wel in! die van ons heeft ook zo'n pluizige staart en is nog groter dan die hond die erbij liep als Sajang op zijn achterpoten gaat staan komt hij bij mij over mijn schouders hihihihihi allees die honden zijn grof van postuur en mooie vacht die van mij is wel breed en grof, maar een gewone mechel kleur wel mooi om dat ras weer ffies terug te zien is alweer 4 jaar geleden dat ik zijn mama gezien heb ( een kangal dus)
ff Inbraakje over Sajang van Mandy.. Ik zit net tegen mijn man te vertellen dat ie zo'n makkelijke aaihoogte heeft als ie staat hihihi (en daarna las ik pas het laatste berichtje) Ps Dames.. nog ff doorbijten he!
Goeie morgen dames, Hoe is de stand, alle beebjes nog in de buik of is er iemand echt begonnen nu? Ik heb vannacht eindelijk weer eens redelijk geslapen sinds weken. Ga me nu maar rustig aan aadouchen en aankleden want wordt om kwart voor 9 al opgehaald voor de mis en crematie van de moeder van een vriend. Spreek jullie vanmiddag wel weer! Fijne dag allemaal en nioet te veel rommelen he! Groetjes Carla
goedemorgen allemaal! Nou het is wel spannend hier zeg en er wordt veel gekletst! Nou hier niks spannends hoor maar dat hoeft ook nog niet... over 2 week pas Nou ik zal me eens gaan aankleden want moet naar de tandarts
Nou op dit moment ook nog geen uk bij Patroes.. Vannacht lag ik wel te rommelen, toen ik op n gegeven moment dacht.. nog heel ff en dan maak ik mn man wakker. Toen viel ik zelf in slaap en werd wakker toen hij benee kwam om naar zn werk te gaan. Net gedoucht en de tja ik noem t maar weeën werden minder dus.. pff. Vals alarm dus. (helaas).
morguh dames...., daz balen patroes... hihi heb geduld... bah wachten op iets wat gauw ´moet´komen is erg frusterend hihih... vandaag met mijn mamma naar de 9maanden beurs.. maar eerst naar de vk groetjes
Is toch wel erg he het wachten! Hier was het vannacht ook wat onrustig, maar gewoon last van pijnlijke harde buiken bij het draaien, dus niet iets alarmerends! Want verder heb ik wel ok geslapen! @ Ranjeewha -> veel plezier op de 9maanden beurs! Ik zou ook wel willen gaan, maar heb er helaas echt geen fut voor! @ Lauraatje -> succes bij tandarts... ieuw... Jij liever dan ik! Heb echt angst voor de tandarts! @ Carla -> sterkte bij de mis en crematie... Gr. Miranda
Goedemorgen @lauraatje succes bij de tandarts @patroeschka Jammer dat het niet heeft doorgezet ..maar zo lang zal het bij jou niet meer duren hoor denk ik @ranjeewha Veel plezier op de 9 maanden beurs! Zit ik gister op zwangerschapsgym te vertellen dat ik geen slaapproblemen heb (in tegenstelling tot de rest) nu begint t gedonder hahaha heb echt beroerd geslapen was eerst nog van plan om vanacht mn bed uit te gaan maar ben toch maar blijven liggen en uiteindelijk weer in slaap gevallen..
Oh net liep hier de kinderoptocht langs... Ik wil ook carnaval vieren Is het eerste jaar in jaaaaaaren dat ik geen optocht of een avond kan gaan stappen... verschrikkelijk gevoel, vooral nu ik de school heb zien langskomen! Sniksnik...
goede morgen dames... hier lekker geslapen heerlijk hihihi... goed humeur dus kan niet beter. @ daphne hihihihi makkelijke aaihoogte? hij is wel groot he? @patroschka jammer nog geen beeb... @ranjee oh ik ben jaloers op je ik wil ook na de 9 maanden beurs maar mag niet van mijn mannetje hij vind het eng ikke daar en hij thuis stel je voor dat er wat gebeuren zou... volgend jaar weer. @carla veel sterkte vandaag bij de crematie @ laura succes bij de tandarts...
succes bij de tandarts lauraatje! goh Patroeschka wat ingewikkeld lijkt me dat allemaal, wel of toch weer niet, of toch wel.... ik begon gewoon met gebroken vliezen, dus dan weet je tenminste waar je aan toe bent. ik vind die oefenweeen zo moeilijk te herkennen. (zijn het mijn darmen, moet ik misschien een scheet laten, oh nee toch geen diaree he.... :-k :-k :-k ) maar je bent toch al een tijdje aan het rommelen.... was het echt je slijmprop wel? veel plezier Ranjeewha18! heb net de foto's van de peuterspeelzaal. mijn oudste mocht nog vrij van school om erbij te kunnen, en ze zijn echt fantastisch! wauw wat heb ik een geweldige kinderen.... (ze bleven slapen gister, dus nu zijn ze wel weer lief. ben benieuwd hoe ze t vandaag doen... ) groetjes, lidwina
goedemorgen dames Hihihi nou dan ik ook maar ff het lijstje af @Laura: succes bij de tandarts ( blij dat ik niet hoef ) @Carla: veel sterkte vandaag @Ranje: veel plezier vandaag @Mandy: hihihi mijn jongste hond is ook groter dan die hond Idd errug makkelijke aaihoogte is dat De mijne is gewoon een witte canadese herder maar een beetje uit de kluiten gewassen zeg maar hihi. En dat word dan nog eens extra benadrukt omdat ik echt een ukkie ben ( 1.53 ) Dus dan lijkt Yethi helemaal enorm Ik hoop echt voor die man dat ie zijn hond snel terug heeft. Zo te zien houd ie er heel veel van! Helaas wonen we best wel dicht bij Belgie. En er worden regelmatig honden gestolen om ze in Belgie door te verkopen en voor de fok te gebruiken. Maar ze pakken eigenlijk bijna altijd kleine hondjes. Maarja, als je die hond zomaar kan pakken zoals die man zei. tja. Om half 12 in het ziekenhuis zijn bij de gyn. Daarna denk ik even naar de stad met de rolstoel. Mannetje is nu toch vrij. En dan hoeven we gelukkig morgen er niet heen. Want dan begint het carnaval en de optocht. Pffffff Wat dat betreft wil ik graag met je ruilen hoor Minimuisje! Want als ik ergens wel een hekel aan heb dan is het wel carnaval :x
Moggûh! Hier redelijk geslapen, op rommelende buik en krampen in kuiten na @Carla: veel sterkte! @Laura: Suc6! @Ranjeewha: Have fun! Hey grote hondebezitters, jullie mogen mijn slome compacto wel lenen Misty is net even te klein voor een Bull. Oooh ik wordt soms helemaal lijp van d'r ze loopt de latste twee dagen echt continu achter me aan. Houdt me als ik zit nauwlettend in de gaten #-o ](*,) Maar ze is wel heel lief en sloopt nooit iets, ze is vooral lomp hihihi
@Kiowa ook sterkte gewenst natuurlijk bij de Gyn Het schiet op in de keuken trouwens, de helft van muurtegels hangen al
eej sweetpee... doet jou hond ook al zo vreemd? die van mij wijkt me dus geen seconde van mijn zij ook al ga ik na de wc dan moet hij mee hij loopt te piepen als een idioot... @kiowa een candese herder is ook heel mooi ja vriendje van de kids hebben er ook een zijn super om te zien @lidwina ik hou ook niet van carnaval en de kids hebben vanmiddag dus feest op school pfff ben blij dat ik dit jaar niet in de commissie zit hihihiihi
hihihi echt typisch een Bull : lomp zijn Pfff blij dat mijn honden me niet constant in de gaten houden. Kan ik helemaal niet tegen! hihihi Het schiet dus al op met de tegels nog even geduld en dan kan je lekker aan de slag in je nieuwe keuken
Pfff mandy praat me er niet van. Ze was is echt een mega sufk*t, niet echt waaks (ja buiten in het donker ) en nu zeker de laatste mand overal tegen blaffen buiten en binnen. Iedereen is verdacht die op me af LIJKT te lopen.....en binnen is het echt vanaf dat ik aan het rommelen ben dat ze me niet uit het zicht laat hahahaha. Zelfs de katten komen af en toe even polsen. Malle beesten toch?!
Ja het is een echte Bull: Lomp, koppig en Oostindisch doof Ja morgen mogen we op de vloer lopen (mag 24u niet) vanavond zal ik foto's plaatsen van onze knusse nieuwe keuken
hhihihihi ik herken het. die idioot kwam even polsen klimt hij helemaal op me en slaat me op mijn arm hihihi mocht ff niet computeren volgens mijn! zeg ik komt de baby dan? word hij me toch een partijtje lijp he hihihihi krijg ik kusjes van hem kopjes en loopt heen en weer... nu ligt hij gelukkig weer pffff af en toe he ik kan zien dat hij niet relaxt ligt want zijn oren zijn net radars gaan heen en weer hihihihi