Maart 2007 Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by susanne1979, Jun 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    mijn honden interesseren zich juist veel minder in me sinds ik zwanger ben.

De witte wil alleen maar buiten zijn en met een bal spelen.
    Die zie ik werkelijk waar bijna een hele dag niet. Alleen als ie moet eten.

en die andere ligt de hele dag op de bank te slapen.

Als ik gewoon achter de pc zit dan lijkt het soms echt net alsof ik geen honden heb :(

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Goh dat is ook apart Kiowa....

Wij krijgen niet de kans om haar te vergeten hihi, als ze slaapt is ze zelfs aanwezig ze SNURKT :) zelf de monteur vond het lollig.

Ze probeerde zicht net alweer tussen mij en de salontafel te proppen (ja gewoon doordouwen...), nu ligt ze na een diepe zucht in haar mand ( 4 stappen verder)

3. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    goede morgen,

hier is alles rustig...... heb goed geslapen en ga me zo even douchen. Daarna eve naar het werk, even op bezoek :D

kiowa: succes bij de gyn

ik sprrek julie laterzz

liefs Es

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    nou soms maak ik me best zorgen voor als de kleine er straks is...
    hij is heel waaks tegenover mij als ik auw roep dan bijt hij wolf al in zijn kont en dan draait hij zowat door het is wel spelen natuurlijk, maar als er een vreemde in huis zou zijn of hier voorbij zou lopen dan zouden ze denken dat hij aangevallen wordt... zo vals klinkt hij dan met zijn gegrom en geblaf! totdat ik tegen hem zeg Sajang genoeg en dan houd hij gelijk op en loopt hij naar zijn plaats...
    ook als de kids huilen raakt hij zowat in paniek en geeft hen kusjes..
    ik heb nu dus expres een traphekje gekocht omdat ik dus niet wil dat hij de deur van de kleine open maakt als hij toevallig huild, want voorheen maakt hij standaard de kamers van de kids open en kijkt of ze goed liggen of zo en dan loopt hij weer van de kamers af hihihi wij noemen hem ook wel NANA hihihi maar dat wil ik dus niet meer
    ben zo benieuwd hoe hij reageren zal als die kleine er is

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ben ook heel benieuwd hoe mijn honden reageren.
    Ze hebben beide nog nooit een baby gezien.
    En yethi vind kinderen wel leuk maar Kiowa vind ze echt dood eng!
    ( nog ff voor alle duidelijkheid, Kiowa is dus mijn 2de hond he hihihi)

Dus ben echt heeel benieuwd hoe ze zullen reageren als ons kleintje thuis komt.

Mijn moeder zei laatst dat ze ergens had gehoord dat Richard dan de tshirt waar ik in bevallen (die dan vol bloed zit want dat schijnt dan belangrijk te zijn) was mee moest nemen naar huis en de honden eraan laten snuffelen en dan zouden de honden de kleine accepteren.
    Nou............denk niet dat dat werkt hoor!
    Denk dat ze helemaal in paniek schieten omdat ze mijn bloed ruiken en dan denken dat er wat mis is ofzo.
    En trouwens, denk echt niet dat die kleine na minstens 8 dagen nog steeds helemaal naar mijn baarmoeder en bloed ruikt hoor.

Dus dat doen we maar niet hihihi.
    Denk dat ik Richard wel een gebruikte pyama laat meenemen naar huis en een gebruikt rompertje van de kleine.
    Denk dat ze dan eerder die link leggen dan een t-shirt vol met bloed :(

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Oh ja dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden. Zorgzaam beessie dat wel!

Als de keuken klaar is dan gaan de katten en hond met hun spullen naar de bijkeuken (zit aan de keuken en deur is altijd open. We hebben een open keuken), maar er komt wel een traphekje in de deuropening. Ze kan namelijk ook zo lomp zijn met haar poten, ze weegt wel 20kg en denkt zelf dat ze een kat is ofzo. Dus ga maar na :rolleyes: Met kinderen is ze gelukkig wel voorzichtiger dan met volwassenen.

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihi kiowa wist dat jou naam van je hond was , maar wel leuk dat je het nog ffies uitlegt hier aan ons demente gekken hahahahhahahaha

ik denk dat ik dat ook doe een tutje( spuugdoekje) die gebruikt is aan de hond geven zodat hij de geur herkent...
    hij zal er niks mee doen zolang het geen tennisbal is dan kijkt hij er waarschijnlijk niet na om...
    maar goed ik vind het wel moeilijk wat dat betreft kan je er niet blindelings op vertrouwen het blijven honden hoe dan ook...

hoe zou het met anniek zijn? nog niks gehoord van haar...
    en marian? ja die zal wel haar ukkies hebben dat wel, maar ben zo benieuwd naar haar ervaring die ze op heeft gedaan als eerst maart/feb mama...

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou inderdaad, de dames moeten zich maar weer even melden hahahahaha

Ik las bij Zwangerschap (?) dat Jacha(ook een maart mama...) ook dit weekend gaat bevallen haar vliezen zijn gebroken namelijk. is nu 36 wk en nog iets.

9. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Hier ook nog niks.. gister avond dacht ik op een gegeven moment dat het echt ging gebeuren. Ik had elke 3/4 minuten harde buiken en op een gegeven moment gingen ze ook echt pijn doen :confused:
    Dat heeft ongeveer een half uur aangehouden, toen ben ik op bed gaan liggen.. Elke paar minuten nog harde buiken en sommige deden toen nog pijn, maar het was minder..
    Als ik me om wilde draaien deed het onwijs veel pijn in mijn onderbuik en kreeg ik gelijk weer een harde buik.. pff
    Heb beroerd geslapen, maar nu is het weer aardig rustig..
    De harde buiken zijn er nog wel, maar ook iets minder vaak als gister nu. En sommige doen ook nog steeds pijn.. maar niet zo'n pijn als gister.
    ik zat toen echt op de bank en mijn vriend zei wat is er schatje. ik zeg het doet zo'n pijn.. en de tranen liepen over mijn wangen..

Verder met niemand wat gebeurd vanacht als ik goed heb gelezen.. Ik ben benieuwd hoe we allemaal het weekend door gaan komen :)

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw, ja... de maart mama's hebben haast hihihihi.
    Wel jammer dat ze hier nooit geschreven heeft.

Ben ook heeeeel benieuwd hoe het nu met Marian is en met haar kleintjes!

Ik zei gisteren al tegen mijn man. Als ik bevallen ben dan moet je wel zo snel mogelijk een berichtje hier plaatsen voor jullie zodat jullie weten dat ik bevallen ben en hoe het is gegaan ;)
    dan zitten jullie tenminste niet de hele tijd in spanning ;)

Zal trouwens geen super-bericht worden want hij is niet zo goed met woorden ;) :p

Nou, over 10 minuten weg. Zal maar vast gaan afsluiten.
    Pff vind het helemaal niet leuk om er naar toe te gaan.
    Ben nooit goed in onbekende dingen. Word ik gelijk ziek van :(
    Ben nu dus ook giga aan de diarree hihihihi
    Maar goed, wat moet dat moet.
    Dames, spreek jullie vanmiddag of anders vanavond weer!
    Ligt eraan of we doorgaan naar de stad ;)

Toedels ;)

11. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    stond zij ook bij ons op het lijstje?
    ik bekeek laatst het lijstje en zag er best veel mama's tussen zitten die we hier niet vaak zien of zag ik dat nou verkeerd?
    we hebben wel een lang lijstje vond ik maar goed hoe meer zielen hoe meer vreugd!

wel spannend allemaal hoor de vliezen die breken een slijmprop die verloren is krampjes hier en daar wat zal het weekend ons brengen?

hier hoop ik nu eerlijkgezegd nog even niet, ja klinkt ff tegenstrijdig dat wel, maar ik heb morgen een foto shoot van mijn zwangere buik en daar heb ik onwijs veel zin in! dus meneer heel ff wachten met komen na zaterdag middag mag je komen hihihihihi

12. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hmm mijn hond is nogal fel.. blaft de hele buurt bij elkaar,.. blaft als er iemand komt, telefoon, en als je weg wilt.GRRR maar wel een lieverd..

hmm we gaan toch maar niet.. blijkbaar.. mijn moeder heeft nu weer geen zin meer..! gisteren was het nog ooohhh wat leuk nog even iets doen voor dat het niet meer kan...
    en nu.. wil ze niet meer!
    maja mag ook niet van mijn mannetje alleen gaan..
    balen..!
    dusj ben ik hier te vinden,. hahah misschien halen we de april mamma´s nog in hihihihi

13. Ranjeewha18

hmm even gekeken maar hmm die kletsebetsen wel heel veel :rolleyes:

14. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

Apr 19, 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    jeetje dames wat kunnen jullie kletsen zeg kan het allemaal niet meer bij houden, nou gelukkig mocht ik aan het einde van de dag toch naar huis dus ik mag voorlopig nog even thuis blijven en hoef niet opgenomen te worden, maar ze houden het goed in de gaten, maandag moet ik weer terug.

Sinds twee dagen rommelt het hier ook goed hoor, en flinke pijn in mijn rug, en een slijm ieeeeee niet te filmen hahaha. :) :)
    maar ja ik pin me nergens op vast bij mijn zoontje dacht ik het ook en daar ging ik overtijd, dus ik ga er nu van uit dat ik overtijd ga.
    Ben wel doodmoe zeg nu al, geen nacht kan ik meer fatsoenlijk slapen, mijn zoontje stond om 3:30 uur alweer naast me mama te roepen, en hij is zo tegen de draad in en luisteren volgens mij weet hij niet meer wat het is, hij merkt dat er nu zoveel is en gebeurd, hij is zo omgedraaid
    hopen dat het niet te lang meer duurt.

Het wordt wel spannend hier bij de dames de kleintjes zitten niet stil en hebben er zin in, nou laat ze maar komen ben zo nieuwsgierig.

Ben benieuwd hoe het marian en haar tweeling gaat ? nog niemand wat gehoord ?
    Jammer dat we geen centraal puntje hebben waar alles gemeld kan worden hoe het gaat rondom je bevalling, hoeven we allemaal niet nieuwsgierig te wachten haha :) :)

15. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goeie smorgens...

hier nog alles binnen! hahaha
    de gewoonlijke harde buiken waren er weer maar niks extra's of speciaals... we gaan dus weer een dagje tegenmoet...

HONDEN? hahaha die van ons {ook een van het type DOG} is ook zo'n maloot! hihi hiuj gaat het liefste steeds op me liggen hoor! maar meneer is dus pas 1 jaar geworden! hihi het is echt nog een puber hoor! de flapdrol! Enja SNURKEN hahaha ik ken het! die van ons ok hoor! ik hoor hem tot boven!

nou dadelijk gaat me ventje boodschappen doen maar ik wil even mee, zal wel nik stillen ofzo maar wil wel even hiero het hjuis uit! anders valt dadelijk het dak op me kop!

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihih anniek erg he dat thuis zitten pffff
    wel blij dat je er weer bent hoor!

@ranjee wel jammer dat je moeder inene niet meer gaat vooral als je je er zo op verheugd had... misschien volgend jaar met een clubpie gaan is ook wel leuk gaan we met zijn alle hihihihihi

@mama van rayan gelukkig dat je niet hoefte te blijven dat is altijd wel fijn gevoel toch?
    en wat betreft je kleintje hij merkt ook dat er wat te gebeuren staat en denk misschien wel dat hij dan niet meer zoveel aandacht krijgt , je weet nooit wat er in dat koppie omgaat natuurlijk... vandaar hij nu dus ff extra aandacht van je opeisd zolang hij die krijgt zal hij dit wel blijven doen

@kiowa je bent denk ik al weg, maar tot straks maar weer toedels...

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hoi dames daar ben ik dan eindelijk!

Had een rustige dag ingepland, hoef vandaag even helemaal niets: dus op de bank met laptop op schoot, koppie thee erbij..........DOET INTERNET HET NIET! Zag mijn hele dag in duigen vallen, eerlijk waar :oops:

Maar gelukkig heb ik een handige man die mij even tlefonisch te woord heeft gestaan en nu kan ik god zij dank weer internetten :) :) :)

Gisteren had ik een bar slechte dag. Eerst naar de VK, alles was goed maar mijn kindje was toch niet ingedaald. Het lijkt erop dat hij af en toe in het bekken zakt, dat voel ik dus ook heel duidelijk maar dan komt hij er weer uit. Hij zweeft nu dus met zijn koppie boven het bekken. Volgende week woensdag moet ik weer terugkomen en als het dan nog zo is dan moet er een echo gemaakt worden om te kijken waarom hij niet indaald.

Ik was compleet brak wakker geworden en dat gevoel ging maar niet weg.
    Na wat klusjes ben ik halverwege de middag ingestort en toen kon ik alleen nog maar huilen dat heb ik dan ook een paar uur gedaan, wel met pauzes ertussen maar goed :cry:

Uinteindelijk heb ik de rest van de avond op bed gelegen, en ben vanmorgen wakker geworden met enorme hoofdpijn, waarschijnlijk van het vele huilen.

Ik ben er helemaal aan toe hoor meiden. Van mij mag het nu beginnen!
    Ik kan niet wachten tot ikl mijn kindje kan zien, en ik kan niet wachten tot ik van de bekkenpijn af ben, bleh wat ben ik dat af en toe zat zeg :confused:

Maar goed, weer genoeg geklaagd. Voor de rest is alles rustig hier. Wel dagelijks harde buiken en pijnlijke steken rond mijn schaambot als de baby beweegt. Maar van weeen nog geen teken :(

18. Ranjeewha18

@mandy.... haha met een grote sticker MAART MAMMA´s

@Lilly.... vervelend heh als je internet het niet doet.. lang leve de helpdesk..! (jmmr dat je altijd zo lang moet wachten)

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

eindelijk een album met foto's aangemaakt! 2 buikfoto's en mijn kindjes

20. Ranjeewha18

mooie kindjes hoor

Share This Page