Maart 2007 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door susanne1979, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hè wat balen Ranjeewha!

Nou mama van Ryan, succes met dwarse Ryan ;)

Lidwina wat een scheetjes die meiden!

Nou Lilly blij dat je ook weer van de partij bent. Enne ukkie van Lilly: Indalen! hihihi

Bar hoe is het nu met het gerommel?

2. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    wat een lieve kindjes zeg lidwina! en die buik ook lekker gevuld ;)

ranjee ik zie ons al lopen hihihihihihi

oh jee wie was nou de geen van wie internet het niet deed? oh erg hoor hihihi maar weet hoe frustie dat kan zijn pfff

3. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    jaaaa lilly was het sorry meis...
    het is wat he die hormonen ook...
    ik heb ook wel is dagen er tussen zitten dat ik alleen maar kan janken!

even een oproepje voor de kleine van lilly
    LIEF KLEIN BEEBJE VAN LILLY WIL JE AUB GAAN INDALEN DAN IS JE MOEDER OOK WEER WAT GERUSTER!

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Jammer dat ik geen auto heb, anders kwam ik je halen en konden we samen gaan ;)

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    heb net een heel stuk getypt over gister en nu... haha :) :rolleyes: overheen gelezen zeker?

Hier ook nog niks.. gister avond dacht ik op een gegeven moment dat het echt ging gebeuren. Ik had elke 3/4 minuten harde buiken en op een gegeven moment gingen ze ook echt pijn doen
    Dat heeft ongeveer een half uur aangehouden, toen ben ik op bed gaan liggen.. Elke paar minuten nog harde buiken en sommige deden toen nog pijn, maar het was minder..
    Als ik me om wilde draaien deed het onwijs veel pijn in mijn onderbuik en kreeg ik gelijk weer een harde buik.. pff
    Heb beroerd geslapen, maar nu is het weer aardig rustig..
    De harde buiken zijn er nog wel, maar ook iets minder vaak als gister nu. En sommige doen ook nog steeds pijn.. maar niet zo'n pijn als gister.
    ik zat toen echt op de bank en mijn vriend zei wat is er schatje. ik zeg het doet zo'n pijn.. en de tranen liepen over mijn wangen..

Verder met niemand wat gebeurd vanacht als ik goed heb gelezen.. Ik ben benieuwd hoe we allemaal het weekend door gaan komen :)

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Bedankt voor de aanmoedigingen, nu maar hopen dat beebielief er naar wil luistern.......hij ligt er wel tegenaan te woelen want om de zoveel tijd trekt er een venijnige steek door mijn schaambot :confused:

En wat een mooie meisje zag ik net, van Lidwina geloof ik!

Nou ik ga maar eens douchen en gewone kleren aan doen want zit al de hele ochtend in pyama op de bank :oops:

7. Niet meer actief

Nou moest eerst weer 3 pagina's bijlezen haha.. nou was bij de tandarts geweest en ik heb recept voor mondwater gekregen voor bloedend tandvlees en moet maandag terug komen, dan gaat hij een vulling vervangen..

@ranjeewha: wat jammer dat ze ineens niet meer wil :(

@anniek en bar: jullie houden het spannend hoor!

@mandy: wat leuk een fotoshoot :D

hier nog helemaal geen gerommel maar dat is maar goed ook ;)

8. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    :oops: ja ik had dat wel gelezen :oops:
    Soms pfffff die dementie he?
    Het is nu dus weer wat afgezakt begrijp ik....
    Ben benieuwd wie van ons twee (drie Diana) de 18 maart haalt/overschrijdt :D

Ik heb een plas gevoel, maar verlies niets. Net of er een bubbel voor zit :s Tis niet het gevoel dat mijn blaas vol is. Hardebuiken zijn hier ook nog, niet pijnlijk gelukkig.

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    haha geeft niet hoor.. Ik ken het, die dementie :)
    ja het is afgezakt, maar nog niet weg. Want heb nog altijd last van mijn buik. Als ik ga staan doet het pijn onderin. En me kleintje is ook weer lekker druk..
    maar heb zo onwijs veel harde buiken.. Soms heb ik gewoon moeite met ademen omdat me buik zo hard is.. Als ik maar een keer opsta of ga verzitten ofzo is die harde buik er al weer.. Pfff word er niet goed van.

Dat plasgevoel herken ik niet.. Ik heb wel het gevoel dat ik iedere keer lek van onder maar als ik dan kijk is er niks :confused: Heel vaag. haha

10. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hallo meisjes! :D

Ik kwam even het fantastische nieuws melden dat mijn lieve zus Tosca (alias Jodi) maandag om 7.59 uur is bevallen van een hele mooie dochter!

Ze heet Marije en weegt 2575 gr. omdat ze te vroeg is geboren (4 weken en 5 dagen) ligt ze in de couveuse, maar ze doet het erg goed!
    Ze is het mooiste meisje van de wereld! :D

Zelf ben ik het zusje van Tosca en ben ik ook maandag bevallen van een prachtige zoon Ted!
    Hij is precies 10 minuten later geboren dan Marije.
    Met ons gaat het zo goed, dat we sinds gister thuis zijn. :D

Jullie lezen het... er is maandag een heleboel gebeurd in onze familie! en we zijn allemaal dolgelukkig en apetrots! :D

11. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Tosca en marjanne gefeliciteerd met jullie dochter en zoontje en neefje en nichtje, ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie lekker kunnen genieten van jullie ukjes.

Ben benieuwd straks naar de bevallings verhaal en natuurlijk mooie foto van jullie kindjes.

Gefeliciteerd hoor dames.

12. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    WAT leuk zeg! Tosca en Marjanne gefeliciteerd!

Nou dames er is al zeker 1 Maartmama bevallen dus :D

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hey Bar dat gevoel herken ik wel, alsof er wat loopt, maar dan is het niets, ja of afscheiding/slijm. euh...

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Tosca en Marjanne -> Gefeliciteerd en allebei op dezelfde dag! Dubbel geluk! De eerste maart-mama is bevallen! :) :whistle:

15. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

\:D/ yeaah de eerste maart baby \:D/

@ lilly. jah en ik heb geen rijbewijs dus we kunnen elkaar niet ophallen :thumbdown: maja volgend jaar met een grote sticker ;)

VK alles was goed over twee weken weer een bezoekje plegen daar,!
    tenminsten als het nog red in dat kleine buikje van mij :-k

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    @Tosca en Marjanne wat leuk zeg! Hebben ze later echt veel aan elkaar! En dat nog 10 minuutjes achter elkaar, hoe is t mogelijk.. Gefeliciteerd iig!

@Ranjeewha18 Mag jij nog niet elke week naar de vk dan? Mocht ik vanaf 36 weken nl..

Hier.. is alles errug rustig, stilte voor de storm? Heb wél ff voor de zekerheid de vk gebeld en die zei idd dat t vandaag of volgende week kon gebeuren.. Ben dus niks wijzer, maar dan weet zij er iig van dat ik aan t rommelen ben.

17. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

patroeschka hoop dat het snel komt.!
    voro iedereen natuurlijk hihih

najah mijn zwangerschap verloopt heel goed zei ze.. en als ik vragen had en zo mocht ik eerder langs komen.. en zouden ze me gewoon er bij plannen

18. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    holadiee hiep hiep hoera een maart mama! TOSCA en MARJANNE GEFELICITEERD! hoe hebben jullie het zo uit kunnen mikken op de zelfde dag en dan 10 minuutjes verschil SUPER!
    nou nu gaat het beginnen dames wie volgt?
    ik heb vandaag een mega goeie dag zal dat goed nieuws zijn?

dus alle rommelende dames kom op he

19. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Nijmegen
    oh ja ANNIEK ? al post ontvangen? hihihiihihi

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Had jullie bercht al gezien bij GEBOREN, maar nogmaals dubbel GEFELICITEERD met deze dubbel bizondere, dubbel mooie geboorten!

Wat zullen jullie ouders en/of andere familieleden het druk hebben de komende dagen haha :) :)

Hopelijk komt je nichtje ook snel thuis en kunnen jullie lekker bij elkaar op de kraamvisite!

Deel Deze Pagina